PDA

View Full Version : hetse op markplaats?



no 1 hops
12 oktober 2007, 20:17
heb een paar dingen op markplaats staan op gitaar gebied.
krijg nu steeds een reaktie van
'toch niet een gitaar uit die nepwinkel de groovefactory'

leiperts zijn dan wel zo laf om een ongeldig email adres te gebruiken.
meer hier last van?

glasbier
12 oktober 2007, 22:13
De G-F krijgt/heeft wel een slechte naam. Je zal maar in Drachten wonen....

Mitch
12 oktober 2007, 22:14
Ik ben even niet aangesloten :???:

Rormo
12 oktober 2007, 22:14
heb ik iets gemist? Hoorde hier toch ook wel wat positieve verhalen over groove factory...

nevyn292
12 oktober 2007, 22:15
niet alleen groove factory, maar ook peter verspuy kan echt bitchy zijn als je dingen wilt bestellen, echt een don't :stop: wacht nu al dik 4 weken op een kleine booster, en maar schreeuwen van:'het ligt allemaal aan de importeur'

beetje klantvriendelijkheid zou ook wel mogen :soul:

glasbier
12 oktober 2007, 22:20
heb ik iets gemist? Hoorde hier toch ook wel wat positieve verhalen over groove factory...

Ja, ik hoor ook positieve verhalen over de G-F; ze zijn nogal goedkoop met hun snaren... :satisfie:

Mitch
12 oktober 2007, 22:20
Peter Verspuy en klantvriendelijkheid in één zin.


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahhahahahahahaha.

Jimwoud
12 oktober 2007, 22:22
Gewoon plaatsnaam veranderen in een dorpje ernaast, klaar.

glasbier
12 oktober 2007, 22:22
Peter Verspuy en klantvriendelijkheid in één zin.


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahhahahahahahaha.

De G-F en service in één zin.....hahahhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

nevyn292
12 oktober 2007, 22:29
sorry voor het tijdelijk overnemen van het topic, maar ik vertel dan toch maar even kort wat er gebeurd, moet het toch echt een keer kwijt:

je gaat naar die klotewinkel toe, gewoon omdat het maar 2 minuutjes fietsen is en dat is wel lekker. kom je daar, vraagt die morbide verkoper na een half uur wachten of die je ergens mee kan helpen(waarom zou ik er anders staan, tis nou niet echt een doe het zelf winkel daar). vervolges zeg je dat het gaat om een EMG afterburner, moet je dat eerst 20 keer zeggen, en ik praat echt niet onduidelijk, die man kan gewoon geen nederlands. vervolgens mag je achter een pc gaan zitten en laten zien wat het is, word je daarna doorverwezen naar een ander mannetje. die zegt vervolgens dat ie direct naar je toekomt nadat ie eerst een ander heeft afgehandeld, no problemo natuurlijk. laat nou wel zo effe zijn dat hij er nog 2 klantjes tussenpropt waardoor je weer 20 minuten staat te wachten! vervolgens vertelt ie je dat hij de importeur meot bellen, en ik zou dinsdag dan wel even gebeld worden over de stand van zaken etc. en na het opschrijven van naam+telefoonnummer kon ik weggaan.

vervolgens zit ik heel de dinsdag natuurlijk met smart te wachten, geen belletje, bel je woensdag op, had ik hem meteen aan de lijn. dan zegt ie vervolgens: ik heb nog niet gebeld dus dat doe ik nu even geef me 5 minuutjes. nu moest ie wel, dus na 5 minuten rinkelde de telefoon weer, en hij had hem besteld zonder mijn inspraak maarja, dat maakt dan even weer neit uit, dat kan ik toch altijd weigeren. hij gokte eerste week van oktober, maar de tweede week zou hij er zeker zijn. dus nu, na 4 godsvergeten weken van nerveusiteit bel ik op, zegt zo'n hapsmurk tegen me dat hij over alles gaat wat binnenkomt en hij heeft dat kreng nog niet voorbij zien vliegen(weet je dat wel zeker denk ik dan, kan je het niet even controleren).

en ook verzekerde hij me ervan dat ik gebeld zou worden als die binnen was, hell yeah, net als die andere skunk-rokende dude zeker die zij dat ie dinsdag wel even een belletje zou geven, god zeg, erger moet het niet worden!

:angry:

Mitch
12 oktober 2007, 22:38
Had ik wel eens het verhaal veteld van mijn pedaal dat gerepareerd moest worden bij Verspuy wat iets van 6 weken duurde omdat ze 'm waren vergeten op te sturen naar de importeur ? En dat ze me daarna nog probeerden te naaien over een op hun foute advies gekochte adapter die ik niet mocht inruilen omdat ik het kartonnetje (doosje kan ik het niet noemen) niet meer had ?

glasbier
12 oktober 2007, 22:38
sorry voor het tijdelijk overnemen van het topic, maar ik vertel dan toch maar even kort wat er gebeurd, moet het toch echt een keer kwijt:

je gaat naar die klotewinkel toe, gewoon omdat het maar 2 minuutjes fietsen is en dat is wel lekker. kom je daar, vraagt die morbide verkoper na een half uur wachten of die je ergens mee kan helpen(waarom zou ik er anders staan, tis nou niet echt een doe het zelf winkel daar). vervolges zeg je dat het gaat om een EMG afterburner, moet je dat eerst 20 keer zeggen, en ik praat echt niet onduidelijk, die man kan gewoon geen nederlands. vervolgens mag je achter een pc gaan zitten en laten zien wat het is, word je daarna doorverwezen naar een ander mannetje. die zegt vervolgens dat ie direct naar je toekomt nadat ie eerst een ander heeft afgehandeld, no problemo natuurlijk. laat nou wel zo effe zijn dat hij er nog 2 klantjes tussenpropt waardoor je weer 20 minuten staat te wachten! vervolgens vertelt ie je dat hij de importeur meot bellen, en ik zou dinsdag dan wel even gebeld worden over de stand van zaken etc. en na het opschrijven van naam+telefoonnummer kon ik weggaan.

vervolgens zit ik heel de dinsdag natuurlijk met smart te wachten, geen belletje, bel je woensdag op, had ik hem meteen aan de lijn. dan zegt ie vervolgens: ik heb nog niet gebeld dus dat doe ik nu even geef me 5 minuutjes. nu moest ie wel, dus na 5 minuten rinkelde de telefoon weer, en hij had hem besteld zonder mijn inspraak maarja, dat maakt dan even weer neit uit, dat kan ik toch altijd weigeren. hij gokte eerste week van oktober, maar de tweede week zou hij er zeker zijn. dus nu, na 4 godsvergeten weken van nerveusiteit bel ik op, zegt zo'n hapsmurk tegen me dat hij over alles gaat wat binnenkomt en hij heeft dat kreng nog niet voorbij zien vliegen(weet je dat wel zeker denk ik dan, kan je het niet even controleren).

en ook verzekerde hij me ervan dat ik gebeld zou worden als die binnen was, hell yeah, net als die andere skunk-rokende dude zeker die zij dat ie dinsdag wel even een belletje zou geven, god zeg, erger moet het niet worden!

:angry:

Wat zei je:'stop die afterburner maar in je reet?'...

Wizz
12 oktober 2007, 22:52
Effe weer on-topic : Ik kreeg laatst dus ook mailtjes van "hee klootzak, lekker bieden op je eigen spulletjes, dat is die strat echt niet waard". Was van plan nog melding te maken bij MP, maar toen de betreffende strat uiteindelijk een veelvoud opbracht van wat er door mijn anderhalf jaar oude dochter op werd geboden op het moment dat ik de betreffende dreigmail kreeg , heb ik het er maar bij laten zitten...

Wizz

paulusdeBKB
12 oktober 2007, 23:30
Effe weer on-topic : Ik kreeg laatst dus ook mailtjes van "hee klootzak, lekker bieden op je eigen spulletjes, dat is die strat echt niet waard". Was van plan nog melding te maken bij MP, maar toen de betreffende strat uiteindelijk een veelvoud opbracht van wat er door mijn anderhalf jaar oude dochter op werd geboden op het moment dat ik de betreffende dreigmail kreeg , heb ik het er maar bij laten zitten...

Wizz

Wat doet jouw dochter op die leeftijd achter een computer? En bekijk het eens van de kant van degene die reageerde: kennelijk had je (=jouw account / ip-adres) wel degelijk op je eigen spulletjes geboden. Dat je dochter dat per ongeluk was, kan hij ook niet ruiken natuurlijk. Schelden is trouwens niet hetzelfde als dreigen. Als er niet in het mailtje stond dat 'ie wel eens even langs zou komen om te 'onderhandelen over de prijs' dan was het gewoon een onaardige reactie.

Riky
12 oktober 2007, 23:37
weer ff off topic...

Jullie verhalen over Verspuy komen me heel erg bekend voor.. Ik probeerd half jaar geleden aan een koreaanse washburn n2 te komen nieuw, wou niet echt lukken.. Ik Verspuy opbellen.. Ik vragen of ze zo'n ding hadden (stond/staat wel op hun site) zegt ie dat hij uhm niet heeft staan na een kwartier te hebben gewacht... Hij zou met de importeur bellen of hi nog leverbaar is. (ik wou de n2 met de inlay dots in he midden en niet aan de bovenkant)
Volgende dag geen telefoontje... Dag later ik weer bellen... Was de importeur wel geweest, hij was mij aleen vergeten te bellen.. Over een week kreeg hij 3 modellen binnen en kon hij mij meer info geven.. Weer belde hij een week later niet.. Ik weer bellen.. Hij had er 2 binnen.. Ik blij... Ik vragen naar de inlays.. Dat wist hij niet... Maar als de gitaar mij niet beviel mocht ik uhm weer terug sturen... Ik bestellen telefonisch... Belt er een andere kerel de VOLGENDE nog terug om te zeggen dat beide gitaren beschadigd zijn en ze teruggestuurd zijn naar de importeur...
Toen heb ik maar enigsinds vriendelijk bedankt gezegd... Wat een eikels daar... :angry:

Jay75
12 oktober 2007, 23:38
Nie janken, DELETE gewoon!

Riky
12 oktober 2007, 23:39
Wat doet jouw dochter op die leeftijd achter een computer? En bekijk het eens van de kant van degene die reageerde: kennelijk had je (=jouw account / ip-adres) wel degelijk op je eigen spulletjes geboden. Dat je dochter dat per ongeluk was, kan hij ook niet ruiken natuurlijk. Schelden is trouwens niet hetzelfde als dreigen. Als er niet in het mailtje stond dat 'ie wel eens even langs zou komen om te 'onderhandelen over de prijs' dan was het gewoon een onaardige reactie.


Ja, inderdaad

Wizz
12 oktober 2007, 23:49
Wat doet jouw dochter op die leeftijd achter een computer? En bekijk het eens van de kant van degene die reageerde: kennelijk had je (=jouw account / ip-adres) wel degelijk op je eigen spulletjes geboden. Dat je dochter dat per ongeluk was, kan hij ook niet ruiken natuurlijk. Schelden is trouwens niet hetzelfde als dreigen. Als er niet in het mailtje stond dat 'ie wel eens even langs zou komen om te 'onderhandelen over de prijs' dan was het gewoon een onaardige reactie.

Ah... was jij het ?

Wizz

paulusdeBKB
12 oktober 2007, 23:54
:hippie: Nope, dude. Ik wind me alleen op dit forum op over onbelangrijke zaken :satisfie: .

Riky
12 oktober 2007, 23:56
:hippie: Nope, dude. Ik wind me alleen op dit forum op over onbelangrijke zaken :satisfie: .


hoe weet je wat er in het mailtje stond?? of heb ik iets gemist?

Xufar
13 oktober 2007, 00:12
Wel lullig dat je gelijk genaait wordt omdat je in Drachten woont, maar ik heb ook klote-ervaringen met Groove Factory (zie ook mijn topic in 'Diversen'). Ligt het dan toch aan de stad? :p Maar inderdaad wat gezegd werd, gewoon iets wat in de buurt ligt nemen als stad.

Veekeren
13 oktober 2007, 00:45
niet alleen groove factory, maar ook peter verspuy kan echt bitchy zijn als je dingen wilt bestellen, echt een don't :stop: wacht nu al dik 4 weken op een kleine booster, en maar schreeuwen van:'het ligt allemaal aan de importeur'

beetje klantvriendelijkheid zou ook wel mogen :soul:

Wellicht licht het aan de importeur, daar kan jij niet over oordelen... Ik kan je vertellen dat sommige importeurs zelfs NOG treuriger zijn dan sommige winkels.

Maar zo is het bij wel heel veel van deze zaken, leuke verhalen maar moeilijk over te oordelen. Misschien had de verkoper een slechte dag, misschien is de verkoper zelfs wel een echte klootzak (maar dus niet de hele zaak), misschien is het een lullige samenloop van omstandigheden... en misschien is het idd gewoon een klotezaak. Maar om op 1 ervaring een zaak volledig af te branden, tsja, vaak ligt de werkelijkheid iets genuanceerder. En soms ook niet :D

En @ Wizz, bieden op je eigen advertentie is een enigszins schrale actie, dan moet je niet zeuren over schrale reacties als men daar achter komt.

Nocki
13 oktober 2007, 08:41
vervolges zeg je dat het gaat om een EMG afterburner, moet je dat eerst 20 keer zeggen, en ik praat echt niet onduidelijk, die man kan gewoon geen nederlands.

EMG Afterburner is nederlands? :-)

Wat is er nou precies fout met groove factory? ik heb me er nog niet in verdiept...

almarvk
13 oktober 2007, 09:11
Het is allemaal gebaseerd op persoonlijke meningen. Glasbier heeft problemen gehad met z'n PRS SE die hij daar vandaan heeft en moet dus nu die winkel maar naar beneden halen. Beetje jammer van hem.

glasbier
13 oktober 2007, 09:48
Het is allemaal gebaseerd op persoonlijke meningen. Glasbier heeft problemen gehad met z'n PRS SE die hij daar vandaan heeft en moet dus nu die winkel maar naar beneden halen. Beetje jammer van hem.

Beetje jammer v/d G-F dat ze er 4,5 maand over doen om elementen te bestellen en daar nog een maand bij aan wilden plakken. Je weet ook dat toen ik ze de 3 keuzes voorstelden(direkt rechtstreeks uit de usa bestellen,geld terug of consumentenbond/ombudsman erbij) het wel binnen 24 uur geregeld was. Vind je het gek dat ik ze naar beneden haal???
En als je goed had gelezen ben ik niet haatdragend o.i.d.
Ik herhaal voor jou speciaal;"Ja, ik hoor ook positieve verhalen over de G-F; ze zijn nogal goedkoop met hun snaren... "
__________________

no 1 hops
13 oktober 2007, 10:00
waar het mij om gaat is dat als iemand problemen heeft met welke winkel dan ook, hij dat niet op mensen hoeft af te reageren die op marktplaats iets aanbieden.
en als hij of zij dat nu wel wil doen niet zo laf moet zijn zich te verbergen achter een vals email adres.

winkels hebben het niet altijd makkelijk.
maak daar van dichtbij wel eens wat mee, en nee, niet groovefactory ;-)

voorbeeldje.
iemand beldt zijn leverancier of ie dit en dat onderdeel ook kan leveren.
ja hoor, maar had ze niet op voorraad.
okay, doe er maar 6

maar al wat gebeurd geen pakketje geen berichtje, maar wel een klant bij de balie.
dus maar weer bellen.
tja zegt de leverancier, ik kan ze wel bestellen maar moet dan 100 afnemen.

op zich had de winkelier daar wel begrip voor, maar waarom dat niet even melden?

dus het is niet altijd de winkel

glasbier
13 oktober 2007, 10:08
waar het mij om gaat is dat als iemand problemen heeft met welke winkel dan ook, hij dat niet op mensen hoeft af te reageren die op marktplaats iets aanbieden.
en als hij of zij dat nu wel wil doen niet zo laf moet zijn zich te verbergen achter een vals email adres.

winkels hebben het niet altijd makkelijk.
maak daar van dichtbij wel eens wat mee, en nee, niet groovefactory ;-)

voorbeeldje.
iemand beldt zijn leverancier of ie dit en dat onderdeel ook kan leveren.
ja hoor, maar had ze niet op voorraad.
okay, doe er maar 6

maar al wat gebeurd geen pakketje geen berichtje, maar wel een klant bij de balie.
dus maar weer bellen.
tja zegt de leverancier, ik kan ze wel bestellen maar moet dan 100 afnemen.

op zich had de winkelier daar wel begrip voor, maar waarom dat niet even melden?

dus het is niet altijd de winkel

Hoi R.! Ben ik helemaal met je eens. Maar als je al erg lang wacht, dan mag de winkelier toch weleens contact opnemen met de leverancier? Dat vind ik service. Ik heb ook weleens wat besteld wat niet aankwam/niet leverbaar was. Dan hoorde ik dat wel na contacten met de winkelier. Doe ik niet moeilijk over. Ik vind wel dat je niet iemand aan het lijntje kan blijven houden. En daar is de G-F erg goed in.

nevyn292
13 oktober 2007, 10:09
laatste laatste allerlaatste keer off-topic


Wellicht licht het aan de importeur, daar kan jij niet over oordelen... Ik kan je vertellen dat sommige importeurs zelfs NOG treuriger zijn dan sommige winkels.

Maar zo is het bij wel heel veel van deze zaken, leuke verhalen maar moeilijk over te oordelen. Misschien had de verkoper een slechte dag, misschien is de verkoper zelfs wel een echte klootzak (maar dus niet de hele zaak), misschien is het een lullige samenloop van omstandigheden... en misschien is het idd gewoon een klotezaak. Maar om op 1 ervaring een zaak volledig af te branden, tsja, vaak ligt de werkelijkheid iets genuanceerder. En soms ook niet :D

En @ Wizz, bieden op je eigen advertentie is een enigszins schrale actie, dan moet je niet zeuren over schrale reacties als men daar achter komt.

ben ik het helemaal mee eens met je over die verkopers. moet ik er alleen wel even bij vermelden dat ik ongeveer op 2 minuten fietsafstand woon, en ik dus haast iedere zaterdag daar te vinden ben om te kijken of er iets nieuws leuks bijstaat, aangezien ik er toch altijd langskom als ik ga sporten. zowel vrienden van mij als ikzelf hebben daar geregeld spullen gehaald bij verschillende verkopers, en dat is niet altijd even vriendelijk afgehandeld. verkoper slechte dag? zou kunnen, maar het is in ieder geval al vaker gebeurt, dus het is niet zo dat ik de hele winkel loop af te kammen op 1 ervaring.

en wat ikzelf vind: zet geen spullen op je site die je niet op voorraad hebt, of zet er dan tenminste bij dat ze niet op voorraad zijn.

btw, bij verspuy heb ik zelfs nog eens een leeg batterijtje gekocht, ik vroeg om een 9v batterij voor mijn pedaal, gaf die eentje die uit de verpakking was, ik vroeg nog of die vol was, maar dat was wel zo zei die(weer dezelfde verkoper als de EMG afterburner btw). vervolgens is dat ding toch leeg. voor dat geld scheelt het me dan ook niet meer zoveel, maar je begint er wel het zuur van te krijgen :chicken:

en die afterburner in zn reet stouwen? lijkt me een leuk plan, maar voor zover ik heb rondgekeken is peter verspuy de enige die hem levert(die hem in ieder geval op zijn site heeft staan(, misschien had ik er beter aan gedaan om bij feedback te gaan informeren :hippie:

no 1 hops
13 oktober 2007, 10:17
@glasbier
ze zijn jong, missen nog een stuk ervaring en hebben geen persoon die daadwerkelijk de leiding heeft en dat ook doordrukt in zaken die belangrijk zijn.

overwicht noemt men dat geloof ik.

daarbij ken ik ook verhalen over klanten waar je je wel eens afvraagt hoever moet service gaan.
heb zelf ook jaren in een winkel gewerkt, en echt, de ene klant is de andere niet.

maar probleem blijft altijd dat als een winkel je het niet direct verkopen kan en zij het moeten bestellen ook de winkel weer afhankelijk is van zijn leverancier en die weer van zijn toeleverancier.

4 maanden wachten op een printplaat potmeterje voor een GNX, tja omdat men eerst de verkeerde stuurt.
half jaar wachten op een afstanbediening voor een DVD speler van de blokker enuiteindelijk de bestelling maar heb afgezegt want nog was niks duidelijk bij het bedrijf dat de service ervan deed.


maar uiteindelijk ook eens even een positieve draai geven aan al dat negatieve.
heb nog steeds veel plezier in mijn GNX3 die ik gekocht heb bij
Jawel, groovefactory

Riky
13 oktober 2007, 10:19
misschien had ik er beter aan gedaan om bij feedback te gaan informeren :hippie:


Dat weet ik wel zeker :hippie:

glasbier
13 oktober 2007, 10:27
@glasbier
ze zijn jong, missen nog een stuk ervaring en hebben geen persoon die daadwerkelijk de leiding heeft en dat ook doordrukt in zaken die belangrijk zijn.

overwicht noemt men dat geloof ik.

daarbij ken ik ook verhalen over klanten waar je je wel eens afvraagt hoever moet service gaan.
heb zelf ook jaren in een winkel gewerkt, en echt, de ene klant is de andere niet.

maar probleem blijft altijd dat als een winkel je het niet direct verkopen kan en zij het moeten bestellen ook de winkel weer afhankelijk is van zijn leverancier en die weer van zijn toeleverancier.

4 maanden wachten op een printplaat potmeterje voor een GNX, tja omdat men eerst de verkeerde stuurt.
half jaar wachten op een afstanbediening voor een DVD speler van de blokker enuiteindelijk de bestelling maar heb afgezegt want nog was niks duidelijk bij het bedrijf dat de service ervan deed.


maar uiteindelijk ook eens even een positieve draai geven aan al dat negatieve.
heb nog steeds veel plezier in mijn GNX3 die ik gekocht heb bij
Jawel, groovefactory

Zoals je weet heb ik ook 10 jaar achter een bali gestaan als verkoper. Zeer zeker is de ene klant de andere niet; sommigen gaan heel erg ver en eisen het onmogelijke. Ik ken dus ook de andere kant. De G-F heeft zeker zijn goede kanten en natuurlijk gaan er veel dingen wel goed. Maar iemand bewust of door onervarenheid aan het lijntje houden gaat mij te ver. Ik denk dat jij ook wel weet dat ik erg schappelijk ben en niet snel negatief ben. Maar wat de G-F mij flikte ging gewoon te ver..En wat betreft die mails van je; je hebt er leiperds bij......

no 1 hops
13 oktober 2007, 10:32
volgens mij hebben ze daar gewoon iemand nodig die de boel op de rail zet en overwicht heeft.
ik weet van een zaak die iemand had die problemen van klanten uitzocht.
was niet altijd de mooiste baan, want je staat dan ook soms tegenover je werkgever en zegt dat die iets vergoeden moet.
maar het houd het personeel wel scherp

almarvk
13 oktober 2007, 11:08
Het meest domme van die zaak is trouwens dat ze nergens prijzen op hebben staan. Scheelt soms wat geld :)

isa1984
13 oktober 2007, 20:18
Zelf heb ik nog nooit wat bij de groovefactory in drachten gekocht, ik kan zelf dus geen enkele mening over de zaak geven. Een familielid werkte een blauwe maandag bij een andere muziekzaak in het noorden, tijdens zijn
sollicitatie had baas van die zaak een gesprek met hem. Hij vertelde dat hij een medewerker had gehad die klanten van zijn zaak doorsluisde naar zijn eigen zaak in Drachten! die op dat moment al een jaar bestond!
De baas van deze winkel kwam erachter en heeft die kerel dus ontslagen. Hij vertelde dit in die sollicitatie bij wijze van 'waarschuwing'. Mijn familielid is na een paar dagen gestopt bij deze winkel omdat ze er letterlijk knettergek waren, ik zal je dat verhaal besparen. Of bovenstaand verhaal waar is weet ik niet maar ik wilde het toch even kwijt.

Kaboemba
14 oktober 2007, 10:01
Effe weer on-topic : Ik kreeg laatst dus ook mailtjes van "hee klootzak, lekker bieden op je eigen spulletjes, dat is die strat echt niet waard". Was van plan nog melding te maken bij MP, maar toen de betreffende strat uiteindelijk een veelvoud opbracht van wat er door mijn anderhalf jaar oude dochter op werd geboden op het moment dat ik de betreffende dreigmail kreeg , heb ik het er maar bij laten zitten...

Wizz

Ja tuurlijk een kind van anderhalf die dat kan.

Rinze
14 oktober 2007, 10:22
Mijn familielid is na een paar dagen gestopt bij deze winkel omdat ze er letterlijk knettergek waren, ik zal je dat verhaal besparen.

In het Noorden zijn we allemaal knetter.

Wickerman
14 oktober 2007, 10:29
Effe weer on-topic : Ik kreeg laatst dus ook mailtjes van "hee klootzak, lekker bieden op je eigen spulletjes, dat is die strat echt niet waard". Was van plan nog melding te maken bij MP, maar toen de betreffende strat uiteindelijk een veelvoud opbracht van wat er door mijn anderhalf jaar oude dochter op werd geboden op het moment dat ik de betreffende dreigmail kreeg , heb ik het er maar bij laten zitten...

Wizz

Op die leeftijd zat ik nog kwijlend uit te zoeken wat m'n naam eigelijk was...

Dude
14 oktober 2007, 11:47
ik denk dat iedereen die wel eens bij peter verspuy naar binnen is gelopen meteen wel kan vertellen dat ze en te duur zijn en qua service en klantvriendelijkheid niet echt met kop en schouders boven de rest uit steken.

En mbt de topictstarter, ik word met de advertenties die ik af en toe op marktplaats zet ook helemaal gestoord van de "dit kost bij groove factory zoveel" mails dat je inderdaad haast zou gaan denken dat er wat achter zit....

Dweezman
14 oktober 2007, 12:08
"dit kost bij groove factory zoveel" mails dat je inderdaad haast zou gaan denken dat er wat achter zit....

Hey, die reply heb ik ook al eens gehad. Ik heb de mailer toen vriendelijk terugverwezen naar de betreffende winkel.

Reageer dan niet.