PDA

View Full Version : Tonefactory foute levering !?



Brent Ray Vaughan
12 oktober 2007, 18:57
Tijdje geleden mooie Esquire body gekocht bij Stratosphere? of zo op ebay.

Ik had nog wat spulletjes nodig om de gitaar af te maken, dus bestelde ik bij Tonefactory wat pots, knoppen,... en een 1PLY slagplaat met 5 schroefgaten (wordt een tele, geen esquire). Bestelling was er snel en alles was in orde, behalve de slagplaat. Ik ontving een 3 PLY met 8 schroefgaten. Even gemaild; ik mocht ze terugsturen en zou de verzendingskosten terugbetaald krijgen. Dat leek me wat veel gedoe voor een slagplaat van 10 € ( hoge verzendingskosten in België, geschikte verpakking,...). Ik besloot ze te houden ... in geval van.

Vorige week tele neck besteld, opnieuw bij Tonefactory (Een ezel stoot zich geen 2de keer...) en ineens de correcte slagplaat besteld. Opnieuw hetzelfde verhaal; verkeerde slagplaat.

Dus nu zit ik mooi met 2 verkeerde slagplaten :mad:

Daarom ook al gedacht om slagplaatmateriaal te bestellen en zelf een slagplaat te maken. Heb echter geen vintage correcte '52 tekening van zo'n slagplaat en zou de randje wel kunnen afvlakken, maar bij de schroeven vlakt het ook af en weet daar niet direct een oplossing voor.

Bij deze: Iemand die me kan helpen?

Kim Wilson
12 oktober 2007, 20:22
Tonefactory mailen. Er zal dan wel iets verkeerd in het systeem staan.

Kaboemba
12 oktober 2007, 21:25
Ik snapo het niet helemaal, ze willen de kosten van verzenden betalen en geven hun fout toe en toch vind je het nodig om een posting over die winkel te doen.

De topic titel doet lijken alsof het een beroerde winkel is en de tekst spreekt dit tegen.

Brent Ray Vaughan
12 oktober 2007, 21:50
Ik vroeg me gewoon af of het bij nog mensen gebeurd is. Op zich is het helemaal niet erg, maar 2 keer is wel vervelend. Ik koop ook geregeld iets op ebay, wanneer er daar fout geleverd wordt, is de service meestal beter (lees: sturen ze het correcte gewoon op).
Nu is het gewoon een boeltje: Mijn werkuren vallen samen met de openingsuren van het postkantoor, verzending kost 4,30 €, ik verlies opnieuw een dikke week, hoe gaan ze terugbetalen, ...

Het zou voor mij gemakkelijker zijn en voor hen goedkoper om gewoon de correcte naar me op te sturen.

Ik vind het gewoon lastig, had beter gemogen. Maar hoewel het tegenstrijdig lijkt, ik vind het nog steeds een geweldige winkel! De titel van dit onderwerp komt idd een beetje negatief over, zal het proberen veranderen.

Hendriks
12 oktober 2007, 21:53
Nooit problemen gehad , stuur gewoon nog een mailtje en de gebroeders zullen het vast met jouw goedmaken.

Brent Ray Vaughan
12 oktober 2007, 22:00
Zoals Kim eerder gepost heeft, zal het wel ergens een fout zijn in hun bestand. Ik ga morgen of zo wel eens bellen... en het zal wel in orde komen. Het was eerlijk gezegd een zinloze post... opgemaakt in de teleurstelling. (zoals een kind dat ontdekt dat de Sint niets gebracht heeft).

Dus ik weet niet of het gaat, maar deze post mag op slot of verwijderd worden.
Was totaal mijn bedoeling niet om de winkel zwart te maken!