PDA

View Full Version : Filmpje - Accoustic Mod :)



Orgasmocaster
12 oktober 2007, 17:53
hehehe,
je moet het maar durven..
erg goeie routing skills trouwens!

http://www.youtube.com/watch?v=1rstnOz1EmQ

Madcow
12 oktober 2007, 18:37
ai das ziek joh, wie heeft er een frees nodig!

lennaertn
12 oktober 2007, 20:53
Das wel apart :satisfie: Maar hij heeft wel een gave schutting :)

fred dons
13 oktober 2007, 08:11
en daarna heb ik met Marcus van Engelen het nog een keertje netjes gedaan voor Carlos maar dan met een kahler flatmount (alleen staat die gitaar nu bij Jan akkerman)
voor de floyd is er overigens wel een stempel onder de brug gezet maar bij de kahler hoefde dat niet

JvD.
13 oktober 2007, 10:42
hoe heeft ie de veren vast gemaakt, en trekt hij niet de top van zijn gitaar op deze manier?

fred dons
13 oktober 2007, 11:03
nee de trekkracht loopt evenwijdig met de top en die kan best veel hebben, peavey heeft ook ooit een akoustische gitaar met trem gehad en daar kon je de veren mooi door de soundhole zien (zaten aan de hiel van de nek vast)

EricSw
14 oktober 2007, 00:04
Das wel apart :satisfie: Maar hij heeft wel een gave schutting :)

Als je op die manier met gitaren omgaat heb je in korte tijd genoeg verprutste gitaren om je schutting mee vol te hangen.

fred dons
14 oktober 2007, 08:22
er hangen wat afdankertjes van mij tussen, zo'n 10-15 jaar geleden kon je bij winkels zoals Plug voor zeer weinig jaren 80 superstrats kopen omdat die totaal uit de mode waren. Vaak waren die dingen afgeragd of provisorisch refinished maar zat er wel hele goede hardware op, ik ging bijna iedere lunchpauze langs de Plug en later de string om te kijken of ze weer wat binnen hadden gekregen. Carlos deed dat dus ook maar omdat hij linkshandig is had hij vaker "spullen"over en wat er over was en niet meer bruikbaar (te kromme nekken, scheuren in bodies etc) werd door hem weer geassembleerd en aan zijn gitaarmuur gehangen. Op 1 gitaar na is het voornamelijk junk wat er hangt

lennaertn
14 oktober 2007, 10:25
Als je op die manier met gitaren omgaat heb je in korte tijd genoeg verprutste gitaren om je schutting mee vol te hangen.

Eerst maar eens zien aan een eigen schutting te komen :satisfie: , laat staan het geld voor zoveel meuk :satisfie: