PDA

View Full Version : kaoss pad



Danielovich
11 oktober 2007, 16:52
hallo als je een korg kaoss pad op internet te koop ziet staan zie je alleen zon kastje op het plaatje maar ik kan nergens vinden of er ook zon touch pad bijzit. weet iemand of die touch pad erbij zit of dat je die apart bij moet kopen?

nevyn292
11 oktober 2007, 18:58
beetje slimkees kijkt op de site van korg, het merk van die dingen, als je daar naar kaoss pad kijkt zie je dat het hele principe van een kaoss pad om een touchpad draait, het antwoord is dus JA!

Azrael
11 oktober 2007, 19:04
LOL, je vraagt bij een KaosPad of je er een touchpad bij moet kopen............................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...........
:chicken: :chicken: :chicken:

nevyn292
11 oktober 2007, 19:29
je verwacht het niet he:P

Aimé
11 oktober 2007, 23:03
Eindelijk eens iemand die daarover begint! Ik dacht btw dat alle kaoss pads een touchpad hadden? Kaoss"pad"?
Ikzelf persoonlijk raad het wel niet aan om met gitaar te gebruiken, 't is echt wat onhandig en de zogezegde "tone" wordt volledig naar de zak gehaald. Tis maar wat je wil hé ;)

nevyn292
12 oktober 2007, 11:54
ach, tis leuk als je preies hetzelfde geluid wil als muse :hippie:

natuurlijk zit dat kreng van een touchpad erbij, de grap is alleen dat als je hem in je gitaar wilt bouwen je dat ding eruit moet slopen, en dan rewiren zodat je touchpad gevoed wordt maar het kastje met al het vitale van het koasspad nog steeds op de grond staat. een leuke uitdaging als je heel goed bent met electronico :hippie:

Valoosj
12 oktober 2007, 16:31
ik heb zo eens een site gevonden van iemand die het echt haarfijn uitlegde. best doenbaar als je niet zo super bent met electronica , maar wel handige harry heet, en kan lezen

drudoc
12 oktober 2007, 17:20
is dat ding nou goed aan te sluiten op je gitaar?
hij is voor dj's bedoelt dus er zal waarschijnelijk geen jack in zitten..

nevyn292
12 oktober 2007, 17:30
ja, eht is aan te sluiten, maar je meot daarvoor wel die hele kaoss pad uit elkaar halen, dat touchpad meot namelijk los komen van de rest, dus moet je draadjes doorknippen, dan het signaal van je touchpad omzetten naar een kabel, en die kabel naar de kast laten lopen, en daar weer terug veranderen, dat is eigenlijk het hele truukje. verder moet je een hele hoop ruimte maken in je gitaar :hippie:

drudoc
12 oktober 2007, 17:46
nee niet in je gitaar ik bedoel gewoon tussen je andere pendalen.
het zou zonde zijn om zo'n gat in je dure gitaar te maken.