PDA

View Full Version : Lacrymosa!!!



Bins
27 januari 2003, 12:25
Dude, die double whammy is zoooooo vet. Echt super man. Een gezonde dosis bass en mid, zonder dat het modderig wordt. Zelfs op de brakke versterker van mijn vriendin scheurde het al als een beest. Nu heb ik net ff thuis zitten spelen.... Ziek gewoon.
Solderen was ook een koekie. Mijn "schoonvader" heeft me ff goed uitgelegd hoe het nou zit met dat electronica gebeuren en ik begreep het zowaar :smile: Ik heb alleen 2 pots van 6 euro gesloopt, maar goed das een heel ander verhaal.
Het was trouwens wel vaag dat ik bij de oude pots dezelfde/hogere waardes meette als bij de nieuwe, terwijl dat de duurste/beste pots moesten zijn... Waar zit het verschil dan in (behalve duurzaamheid)?
Nu heb ik de smaak wel een beetje te pakken :smile: Ik ga morgen ff naar Peer Dellen om een switch te halen om de coil mee te splitten. Dan haal ik de tone-pot eruit en kan die switch in dat gat. (ik had die tone-pots er zowizo uit willen laten, maar dan zit je met van die gaten in je gitaar) Die handeling kan ik dan herhalen als ik nog een 4 conductor hummie haal voor in de nek.

Maar goed,
Thx dude!

Bins
27 januari 2003, 13:45
Update: Het kan aan mij liggen, maar hij klinkt beter zonder die tone-pot ertussen.

Mithrandir
27 januari 2003, 13:54
request-for-update:praat me bij, ik wil ook weten waar het over gaat.

Bins
27 januari 2003, 14:12
Ik heb de electronica in mijn epi vervangen en het brugelement met een Dimarzio double-whammy die ik van Lacrymosa heb gekocht. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Lacrymosa
27 januari 2003, 14:50
`Das mooi

Ik was zelf ook zeer tevreden over het element, nu wil ik alleen wel een keer horen hoe het in je Epi klinkt hoor, hij heeft bij mij een ESP/LTD M gezeten en heel even in een Charvel 375

CheerS!!

BLOK182
27 januari 2003, 15:54
cool bins, ik ga heel binnenkort mijn brugelement van mijn strat vervangen door een BL 500XL. Hoeveel heb je voor die Double Whammy betaald als ik vragen mag?

Lacrymosa
27 januari 2003, 17:15
Die 500XL is ook cool blok, zeker dat ding van Gianno
Ik eerst een heel schema voor em uit zitten tekenen, wil ie toch weer wat anders.....ja, ik wil nog meer en andere combo's van elementen........maar goed......vin et wel leuk om die schematjes te tekenen

CheerS!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lacrymosa op 2003-01-27 17:25 ]</font>

BLOK182
27 januari 2003, 17:48
Yepz, het is de 500XL van Gianno, hij zou me er een schemaatje bij geven, is ie moeilijk te installeren?

Bins
27 januari 2003, 19:29
Valt wel mee Blok, dat installeren. De meeste schema's die je nodig hebt staan wel op seymourduncan.com. Let wel ff op daty die kleurtjes anders zijn soms.Ik heb trouwens 50 eur voor die DW betaald.
Ik vind het zo chill, dat ik morgen denk ik nog een Dimarzio (paf pro) voor in de nek ga halen, en dan 2 van die coole miniswitches voor normaal, "dual sound", en single coil. Ik krijg 180 eur van de belasting terug namelijk :smile:

sash
27 januari 2003, 19:31
Mijn week kan ook niet meer stuk: vandaag voodoo lab sparkle drive binnen, woensdag Teese RMC3 wah en donderdag nieuwe amp :grin:

Negative K3 fan
27 januari 2003, 19:34
Op 2003-01-27 19:31, schreef sash:
Mijn week kan ook niet meer stuk: vandaag voodoo lab sparkle drive binnen, woensdag Teese RMC3 wah en donderdag nieuwe amp :grin:


rijke stinkerd :grin:

Ic3gl0vE
27 januari 2003, 21:51
niet lang meer hehe