PDA

View Full Version : Feedback en Godin...?



Snaar'n Bennie
11 oktober 2007, 12:53
Mensen,

Na vorig jaar m´n LG Signature geruild te hebben met Veekeren voor een Tele (waar ik geen spijt van heb) is mijn keuze weer op een LG gevallen. Eentje uit de Performance serie. Dus spartaans en toch kwalteit.

Weet iemand als Feedback er wat heeft hangen en bij welk filiaal? Het liefst het model met de P90´s. Ik heb nog nooit een Feedback bezocht. Hier in de buurt heb je alleen Dick Dijkman in Rijssen die Godin importeerd.

Natuurlijk kan ik ook de filialen zelf bellen. Maar ben ook wel een beetje benieuwd naar jullie ervaringen met Feedback.


Tot horens...

hendrix2
11 oktober 2007, 12:58
Ervaringen met winkels is bij iedereen anders. Sommigen zijn tevreden in een bepaalde winkel, anderen totaal niet.
Het best is zelf uitzoeken waar je graag gaat.
Verder zou ik gewoon zelf even bellen.

Licht offtopic: Wat mij ook opvalt (hier in belgie toch) dat veel mensen over bepaalde muziekwinkels klagen dat er geen klantvriendelijkheid is enzo, wel ik ben in al die winkels al geweest en als je zelf vriendelijk bent, wordt dat bijna steeds beantwoord met vriendelijkheid van de verkoper(s) zelf!

Veekeren
11 oktober 2007, 13:00
Ja het blijven mooie gitaren eh :) De Godin hangt nu bij de bassist van mn band.

Feedback heeft wel wat Godins, maar ook niet alle soorten en maten. Daarvoor worden er gewoon te weinig verkocht. Volgens mij heb ik de Performance nog nooit zien hangen, maar ik ben dan ook geen wandelende catalogus van wat er op voorraad is.

De ervaringen met Feedback zullen verschillen, het blijft een behoorlijk grote winkel met veel keuze voor een goede prijs, waar het vaak druk kan zijn. Niet iedereen houdt van de Mediamarkt uitstraling die sommigen er in zien. Maar ondanks dat er mensen zijn die, net als bij alle andere winkels, kritiek op Feedback hebben bedoelt volgens mij iedereen het daar wel goed :D

dirtyharry
11 oktober 2007, 15:28
Ik heb geen weet van Godin gitaren. Wel ben ik erg tevreden over Feedback (Rotterdam), oke 't is soms een tikje druk :cooler:, maar dan ga je gewoon overdags ofzo. Ik vind de sfeer in die zaak super, gewoon je jas uit en spelen maar :gitarist:. Verder lekker scherp gesprijsd en die mannen (geen vrouwen??) weten er genoeg van...

Ook goede service; laatst een Fender Tele gekocht, kreeg er nog van alles bij. Het dopje van de schakelaar ontbrak bij thuiskomst, hebben ze na mijn e-mail gewoon toegestuurd. Ook heb ik de gitaar een week later nog even laten afstellen (na overstap op .10 snaren), deden ze ook graag en (natuurlijk?) voor niets!

Succes ermee!

Veekeren
11 oktober 2007, 15:31
(geen vrouwen??)


Tsja... Hoe groot de seksuele aantrekkings kracht van mannen met gitaren op vrouwen ook is, in een muziekzaak is het toch vaak een gigantisch wienerfest. Daar leer je mee te leven.

Kaboemba
11 oktober 2007, 16:15
FF ter info, feedback Apeldoorn is nu dicht, ze gaan verhuizen.

Misschien kan je dan net zo goed in duitsland kijken, gezien je wooonplaats.

Snaar'n Bennie
11 oktober 2007, 17:19
Mijn dank voor de antwoorden.

Ik zal wel eens even contact opnemen met een paar winkels. In Duitsland weet ik zo ook geen importeur of winkel die ze verkoopt. Musik Produktiv tenmiste niet. Op het net (webshops) worden ze genoeg aangeboden maar ik wil wel eerst een gitaar in m'n handen hebben voordat ik tot aanschaf over ga.

Maar er is ook geen grote haast mee hoor. Denk zo tegen de Kerstvakantie dat ik er één wil aanschaffen. Tijd genoeg...

B_2_the_a
11 oktober 2007, 17:25
Enige waar ik me aan stoor bij Feedback is die gozer die op vrijdag avond en soms op dinsdag achter de kassa staat, met z'n piercing.. ene jeroen..

Als jedie gozer ziet moet je hem maar heel hard slaan!

Veekeren
11 oktober 2007, 17:31
Enige waar ik me aan stoor bij Feedback is die gozer die op vrijdag avond en soms op dinsdag achter de kassa staat, met z'n piercing.. ene jeroen..

Als jedie gozer ziet moet je hem maar heel hard slaan!

Ik ken hem niet, maar jou wel. Ik weet zeker dat het aan jou ligt.

B_2_the_a
11 oktober 2007, 17:36
Ik ken hem niet, maar jou wel. Ik weet zeker dat het aan jou ligt.


spiegel erbij?

zjanke
11 oktober 2007, 19:22
Eindhoven heeft er volgens mij een hangen, een Trans black met p90's (wel effe checken, ik weet het niet zeker). Er hing vorige week in ieder geval ook een flat five. Daar moet je ook maar even op spelen, dat is ook een ontzettend lekkere gitaar.