PDA

View Full Version : Wacko Jacko - Remember the Time op de juiste manier !



DTmaster
11 oktober 2007, 01:41
Ik heb deze keer eens een andere voicing over de acapela versie gedaan en het is echt een totaal ander nummer geworden dus voor mensen die weer eens wat anders willen , pak je kans haha :)

http://media.putfile.com/MJcoversong

of

http://download.yousendit.com/3F96DF3056103B93

PS: Bas en Gitaar zelf voor als mensen dat willen weten.


Thanx

DT

JvD.
11 oktober 2007, 09:20
Je valt een tel te laat in op het begin. Verder een heel vet bass stukje alleen veel te hard.
Hoe kom je aan die vocalen? Is dat gewoon een acapela MJ versie?

Ik zou nog wat tweaken aan je mix, de bass bonkt heel erg, en er zitten soms hele harde pieken in. Het voelt over elkaar heen geplakt.

Ik vind dus vooral de bass heel vet, ben je bassist of gitarist ?

Jeroensnake
11 oktober 2007, 17:08
Heej,
Deja-Vu ....

'k weet niet of ik er toen ook al op gereageerd had,
maar het klinkt zowel spel- als geluidtechnisch erg goed.

Heb je ook nieuwe dingen opgenomen ?
Je moet immers wel weer steeds je grenzen verleggen ;-)



___________
inter
net
inet
net

Ash ketchum
11 oktober 2007, 18:17
Cool gedaan, vooral de extra geluidseffecten tussendoor (swells, etc.) ook de bass in het begin. Het slaggitaartje klinkt ook leuk, alleen klinkt het een beetje voorzichtig IMHO. De solo scheurt er iig supergaaf er doorheen :jam:
Leuk gedaan!

DTmaster
11 oktober 2007, 20:10
@ Jeroen

Hey Ja ik had het ff druk dus heb ik ouwe opnames geupdate , maar binnekort ga ik weer een mijn grenzen vereggen maar tot die tijd moet je het met mijn ouwe klasiekers doen :)

DTmaster
11 oktober 2007, 20:14
Je valt een tel te laat in op het begin. Verder een heel vet bass stukje alleen veel te hard.
Hoe kom je aan die vocalen? Is dat gewoon een acapela MJ versie?

Ik zou nog wat tweaken aan je mix, de bass bonkt heel erg, en er zitten soms hele harde pieken in. Het voelt over elkaar heen geplakt.

Ik vind dus vooral de bass heel vet, ben je bassist of gitarist ?


Ja I know jammer was dat ik later achter kwam , volgende keer beter

Of ik bassist of gitarist ben ? ik ben begonnen met gitaar maar zo door de jaren probeer je van alles :)