PDA

View Full Version : ja!, ik het het binnen.



Hallie
10 oktober 2007, 20:53
hallohallo,

ik heb mijn epiphone valve junior + fame duo cab 2x12 binnen 8-)
ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de levering van Musicstore, want ik las welleens wat verhalen. maar ik heb het maandag besteld en het was om half 5 vandaag gebracht met de gdp, dgp,gpd dienst o.i.d.

nou eenmaal alles op gang, lekker spelen...
Hij kan flink blazen :nervous: !. ik heb er over gespeeld in de winkel.. maar hij gaat nu toch harder naar mijn idee :satisfie: . anyway..
het klinkt naar mijn idee ietswat schel met single coils, maar dat is wel te behelpen met een Eq..
het is een mooi geluid.. vooral met humbuckers voluit, lekker scheuren.
ik was alleen thuis.. dus ik ben meteen los gegaan.. de glazen trilden in de kast en de hond werd ramgek!.. dus dat zat wel goed:D.

en tot slot.. het cabinet van Fame.. ik las ook wel dat het hier en daar een handvat werd uitgetrokken enz enz. maar het is toch aardig stevig, en het klinkt gewoon goed!.

al met al een leuk thuis setje!

foto's probeer ik morgen even.

Kaboemba
10 oktober 2007, 21:58
DPD


veel plezier er mee.

Azrael
10 oktober 2007, 22:04
Hij het het binnen.......

BartL
10 oktober 2007, 22:19
Leuk! Zou je eens iets op kunnen nemen denk je?

Hallie
10 oktober 2007, 22:36
Hij het het binnen.......

oeps!.

sorry... maar ik moet nog een bril, en dat is echt geen grapje.
mijn ogen zijn niet aanzienlijk slecht. maar ik lees daar gewoon overheen omdat ik de openingen van letters niet gauw zie. zoals

o-a e-f - 3-B enz enz.. het-heb lijkt op elkaar :satisfie:


@BartL. opnemen gaat nu nog niet lukken, maar mischien op langer termijn wel. maar ik geloof ik dat ik niet enige ben met epi valve en v30 cabinet op dit forum

Eko
10 oktober 2007, 23:52
Het heel erg helder klinken van de amp ligt waarschijnlijk aan de nieuwe speakers. Geef het een half jaar en het is heel anders geworden. Veel succes en spelen met die hap!

Hallie
11 oktober 2007, 19:39
hmm zou goed kunnen!.
zo intensief gebruik ik de amp niet.

kan het kwaad als je de volume helemaal open zet?
niet dat ik daar vaak de kans voor krijg.

meestal speel ik tussen de 9 en 3 uur niet in tijden :satisfie: . maar volume aanduiding

hendrix_appendix
11 oktober 2007, 19:52
Toffe aankoop!

En wat is DPD?

Hallie
11 oktober 2007, 21:29
Dpd is de bezorg dienst :soul:

Squier4ever
11 oktober 2007, 21:37
hmm zou goed kunnen!.
zo intensief gebruik ik de amp niet.

kan het kwaad als je de volume helemaal open zet?
niet dat ik daar vaak de kans voor krijg.

meestal speel ik tussen de 9 en 3 uur niet in tijden :satisfie: . maar volume aanduiding

een 5 watter helemaal opendraaien op een 120 watt box? lijkt me niet.....

Hallie
11 oktober 2007, 22:45
ik bedoel.. is het "slecht" voor een top als ie gewoon helemaal open staat?

de speakers houden het wel, tenminste daar gaan we/IK vanuit :satisfie:

DeiDRagonas
12 oktober 2007, 09:01
Ik heb gister heel kort even op een Valve Jr gespeeld... Behalve dat ik t geluid dan echt niet meer mooi vind, kun je zo'n ampje gewoon vol open zetten hoor. Gister in de winkel ook gedaan en geen probleem. Ikzelf ga hem waarschijnlijk bespelen over een Marshall 4x12 van 140 watt (4x G12L-35) en ga er van uit dat t flink open zetten van een amp toch moet kunnen. Daar zijn ze voor gemaakt.

Grt Roy!

Kim Wilson
12 oktober 2007, 09:11
ik bedoel.. is het "slecht" voor een top als ie gewoon helemaal open staat?

de speakers houden het wel, tenminste daar gaan we/IK vanuit :satisfie:
Nee, het is niet slecht voor je amp. Wel voor je geluid. En je buisjes zullen eerder op zijn.