PDA

View Full Version : Nieuwe video !Eigen versie van Oriental melody van Satriani



TimoSomers
10 oktober 2007, 19:01
Eyy guys !
Het werd weer tijd voor een nieuwe video.
Aangezien ik nonstop satriani luister, is het oriental melody geworden.
Het is mijn eigen versie omdat ik de backingtrack te leeg vond om de originele versie te doen. De solo is geimproviseerd.

Linkiewinkiedinkie: http://nl.youtube.com/watch?v=7nMxK4u7kPM

Dankuuu :hippie:

marter544
10 oktober 2007, 19:20
Je kan erg goed spelen maar ik word nogal moe van die eeuwige klotedelay van je die er een modderige brij van maakt.

TimoSomers
10 oktober 2007, 19:28
Je kan erg goed spelen maar ik word nogal moe van die eeuwige klotedelay van je die er een modderige brij van maakt.

Nja, het kutte is, m'n delay stond echt heeel laag hier, alleen het werd schijnbaar versterkt door m'n woonkamer (waar je als je bietje schreeuwt ook al galm hebt). Thanks btw:)

TimoSomers
13 oktober 2007, 18:05
Anders nog iets? :sssh:

The Lo Lands
13 oktober 2007, 19:46
Klinkt lekker Timo. Daarnaast vind ik je speelhouding ook mooi om te zien, je gaat er echt in op en dat vind ik top! Je bent goed bezig en naast de matige opnamekwaliteit (en hoevelheid delay) hoor ik wel degelijk bezieling en overtuiging in je spel.

Knap gedaan en ga zo door :)

TimoSomers
14 oktober 2007, 14:37
Klinkt lekker Timo. Daarnaast vind ik je speelhouding ook mooi om te zien, je gaat er echt in op en dat vind ik top! Je bent goed bezig en naast de matige opnamekwaliteit (en hoevelheid delay) hoor ik wel degelijk bezieling en overtuiging in je spel.

Knap gedaan en ga zo door :)

Danku :)
Ja, kmoet egt ff betere cam kope :hippie:

meul
14 oktober 2007, 14:53
:rockon: Timo rockzzz! :)

het is heel moeilijk om op dit soort backings continue interessant te blijven, toch vind ik dat je hier globaal gezien goed in slaagt! ook de delay stoor ik me niet zo aan, kan goed horen wat er gespeeld word ondanks de beperkte geluidskwaliteit van deze video.

gr,
j

TimoSomers
14 oktober 2007, 17:45
:rockon: Timo rockzzz! :)

het is heel moeilijk om op dit soort backings continue interessant te blijven, toch vind ik dat je hier globaal gezien goed in slaagt! ook de delay stoor ik me niet zo aan, kan goed horen wat er gespeeld word ondanks de beperkte geluidskwaliteit van deze video.

gr,
j

Thanks Jan :)!

Gert-Jan
16 oktober 2007, 17:38
Ik vind m behoorlijk vet. Ok de opnamekwaliteit maakt het wat lastig om de nuances te horen maar overall vind ik het een dikke gitaarpartij. Je straalt ook wel iets uit hoor! Ik heb zo maar het idee dat je kunt uitgroeien tot een alom gerespecteerd gitarist op het hogere niveau!

TimoSomers
18 oktober 2007, 21:06
Ik vind m behoorlijk vet. Ok de opnamekwaliteit maakt het wat lastig om de nuances te horen maar overall vind ik het een dikke gitaarpartij. Je straalt ook wel iets uit hoor! Ik heb zo maar het idee dat je kunt uitgroeien tot een alom gerespecteerd gitarist op het hogere niveau!

Dankjewel Gert jan :)
Dat laatste is altijd leuk om te horen natuurlijk ^^.

Cizzie
18 oktober 2007, 21:13
Hey Timo, leuk om je ook hier te zien ;)

Heel erg goed hoor! Ben jaloers op die skills van je!!

TimoSomers
19 oktober 2007, 16:45
Hey Timo, leuk om je ook hier te zien ;)

Heel erg goed hoor! Ben jaloers op die skills van je!!

Dankje Cizzie =]
Hoeftnie, gewoon veel oefene ent lukt jou ook wel ^^ .