PDA

View Full Version : rockacademie



stefcornelissen
10 oktober 2007, 15:02
hallo,

Ik ben student journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Voor een opdracht ben ik bezig met een opdracht over de rockacademie.

Zijn er hier op dit forum mensen die aan de Rockacademie studeren of hebben gestudeerd? Zijn er mensen die alleen de toelatingstoets hebben gedaan? En zijn er misschien beroeps musici die juist géén rockacademie of conservatorium hebben gedaan?

Graag zou ik van de eerste groep willen weten:
-Waarom ben je begonnen aan de Rockacademie?
- Wat is het belangrijkste wat je leert?
- Is de rockacademie sex drugs and rock 'n roll?
- Is de rockacademie een opstapje richting beroemdheid?

voor de mensen die toelatingtoets hebben gedaan?
-hoe was dat?
-wat moest je precies doen?
-wat had je van je eigen prestaties verwacht?

voor de derde groep:
-denk je dat de rockacademie noodzakelijk is door de breken in de muziek wereld of om op een andere manier professioneel bezig te zijn met muziek.
-Denk je dat de mensen die wel een opleiding aan de rock academie hebben gehad een streepje voor hebben?


Kun je op een van deze vragen een antwoord geven, of heb je zelf nog iets van: "Dat moet echt in het artikel!" of een mening, opmerking ed. Post het hieronder of mail mij op stef_cornelissen@hotmail.com

alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.


met vriendelijke groet, Stef Cornelissen

Hollemans
18 oktober 2007, 15:52
voor de mensen die toelatingtoets hebben gedaan?
-hoe was dat? Duur geintje
-wat moest je precies doen? Stukkie speulen
-wat had je van je eigen prestaties verwacht? Malmsteen praktijken :sssh: :sssh:

voor de derde groep:
-denk je dat de rockacademie noodzakelijk is door de breken in de muziek wereld of om op een andere manier professioneel bezig te zijn met muziek. helaas is dit steeds meer nodig....
-Denk je dat de mensen die wel een opleiding aan de rock academie hebben gehad een streepje voor hebben? nee