PDA

View Full Version : Boston Stagetuner



The Mess
9 oktober 2007, 20:41
Hallo allemaal,

Ik heb een stagetuner nodig!
Nu zou ik een Korg DT10 of een Boss TU-2 kunnen kopen maar dat vind ik wel erg veel geld om tussen het optreden door te stemmen.
Nu kwam ik op het internet een Boston tuner tegen:

http://www.gitaarwinkel.nl/b_742.gif

Voor 50 euro.
Het ziet er allemaal aanlokkelijk uit, maar wat zijn de ervaringen hiermee?
(Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon niet zo heel veel vinden.)
Ik zoek een apparaat dat degelijk is (anders leg ik liever toch wat meer bij) en dat snel en goed stemt.

Alvast bedankt voor de reacties!

rocker_71
10 oktober 2007, 16:24
Ik vind hem prima. Werkt snel en duidelijk leesbaar. True bypass ook nog eens.

Enige puntje van krtiek: de schroefjes aan de zijkanten zijn niet helemaal jovel. Ik heb er een beetje teflon tussen gedaan, dus die zit wel weer vast de komende tijd.

Nielsje
10 oktober 2007, 16:28
De constructie lijkt wel volledig gejat te zijn van de korg (welke ik overigens heb). geen ervaring met de boston. Weet wel wat de Korg erg fijn is :)

The Mess
10 oktober 2007, 16:43
Ik vind hem prima. Werkt snel en duidelijk leesbaar. True bypass ook nog eens.

Enige puntje van krtiek: de schroefjes aan de zijkanten zijn niet helemaal jovel. Ik heb er een beetje teflon tussen gedaan, dus die zit wel weer vast de komende tijd.

Hoezo zijn ze niet helemaal jofel?

zeppo
10 oktober 2007, 17:02
Geen ervaring, heb zelf een o.a. Fender DT-100.
Wel handig dat bij de Boston het aansluitschema bijgesloten is ;)

rocker_71
10 oktober 2007, 20:37
Hoezo zijn ze niet helemaal jofel?

Die schroefjes sloten niet helemaal goed aan op de schroefdraad. Daarom heb ik er teflon tussen gedaan. Niet echt schokkend hoor.

Ibanez666
10 oktober 2007, 22:04
Je brengt me op een idee :-) ben ook nog op zoek!

Yannicks
10 oktober 2007, 23:01
Dribbel van het Fok-forum heeft 'em, en die is er erg over te spreken, hij zit ook op het gitaarnet forum.

Dribbel_
10 oktober 2007, 23:21
Dribbel van het Fok-forum heeft 'em, en die is er erg over te spreken, hij zit ook op het gitaarnet forum.

:chicken:

Ja doet het goed :chicken: degelijk ik stamp em niet verrot geeft het goed duidelijk aan mute functie true bypass alles wat je nodig hebt eigenlijk :chicken: