PDA

View Full Version : Phil Keaggy



Flipkoos
9 oktober 2007, 20:11
PHIL KEAGGY

Bijzonder weinig over te vinden op dit forum, terwijl ik net ff een paar filmpjes van hem ontdekt heb op youtube. Geweldige gitarist! Wordt ook in akoestisch nooit genoemd. Dat wou ik ff kwijt.
Hoe ken dat?
a. omdat hij overtuigd christen is?
b. omdat hij te oud is?
c. omdat hij eigenlijk helemaal niet zo goed speelt?

Jimmy Hendrix noemde hem de beste gitarist ter wereld. Nu weet ik niet over wie hij dat nog allemaal meer zei, maar dat lijkt me geen lullig compliment. Check deze gast uit.

Blend
9 oktober 2007, 20:32
Speelde hij niet vaak samen met Wes King?

Ik had namelijk ooit wat nummers met Phil Keaggy Wes King en Scot Denté, maar die ben ik kwijt. Als je er wat vanaf weet, please, tell me! :)

chris c
16 oktober 2007, 17:00
Ik ken hem, geweldige gitarist.
Tja, er zijn veel fingerstyle gitaristen die veel te weinig bekend zijn...

Harald
16 oktober 2007, 20:30
PHIL KEAGGY

Jimmy Hendrix noemde hem de beste gitarist ter wereld. Nu weet ik niet over wie hij dat nog allemaal meer zei, maar dat lijkt me geen lullig compliment. Check deze gast uit.

Is Keaggy al zo oud? Weet dat hij ook dingen met tapping en michael hedges achtige technieken deed. Dat is toch van ver na Jimi. Of was Jimmy geen spelfout? Ben er in eind tachtiger jaren tegen aangelopen, en wat dingen beluisterd, maar echt hangen blijven deed het niet. Leuk dat hij blijft ontwikkelen. Nu weer met loopers zie ik.

pikasso
17 oktober 2007, 08:47
Hele goede gitarist inderdaad, en overtuigd Zion speler ;)