PDA

View Full Version : Zou je dit nou echt kopen??



Shay
27 januari 2003, 09:20
check dit en vertel me of je dit zou doen als je het geld zou hebben

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/7985.htm?oudei=15


greetz

skabouter
27 januari 2003, 09:24
ja, ik had hem ook gezien. wat een onzin. 1500 voor een squier tele. die zijn nieuw 300 euro.

maargoed, ik denk serieus dat een echte stones fan het zou doen ! misschien zelfs als ie niet eens gitaar speelt...

FragDaddy
27 januari 2003, 09:49
als ik een echte stones fan zou zijn, zou ik dat ding wel aan de muur willen hebben ja.

als gitarist wil ik er niks mee te maken hebben.

Mithrandir
27 januari 2003, 09:51
Dat ie er 1500 euro voor durft te vragen zeg, wat een lef. Volgens mij is dit namelijk die gast die die gitaar gewonnen heeft bij die Stones prijsvraag van Barend en van Dorp. Beetje ondankbaar om die gitaar dan te verkopen en nog voor zo'n belachelijke prijs ook.

nilfisk
27 januari 2003, 10:02
als dit die van de stones is, heeft ie de slagplaat vervangen , want daar stonden alle handtekeningen van de stones op, en niet alleen die van mick

Mithrandir
27 januari 2003, 10:07
Hij heeft hem iig via een prijsvraag gewonnen, dat staat er bij, kan natuurlijk ook een andere prijsvraag geweest zijn, maar dan nog vind ik het niet kloppen.

Lakin's Juice
27 januari 2003, 10:28
whahahahah, om op he! 1500,- voor een handtekening? dat zou ik nog geeneens doen als ed kowalczyk of chad taylor (zanger+ gitarist en gitarist Live) een handtekening erop had gezet...

...alhoewel... :grin: ik zou er bij nader inzien wel ff serieus over nadenken, het enige wat ik van Live kan vinden zijn t-shirts :'(...

Shay
27 januari 2003, 11:05
Volgens mij heeft hij het echt gewonnen want ik had die programma ook gezien .. ik vind het wel grappig 1500 euro voor squire tele met een krabbel van mick jagger.

telecastermaster
27 januari 2003, 11:47
Hij lijkt inderdaad op die Telecaster van Barend en van Dorp! Ik zou 'm zelf nooit kopen, maar ik denk dat ie 'm wel kwijtraakt voor 1500 euro.
Jammer genoeg voor 'm is Boudewijn Buch net overleden...

Rutger
27 januari 2003, 11:56
He wat zonde, er heeft iemand op de slagplaat zitten schrijven.


:smile:

gerrekat
27 januari 2003, 12:15
Wedden dat ie hem verkoopt, sommige artisten maken zoiets erg veel geld waard, de stones staan erom bekend dat bepaalde items met hun hansdtekening oid erop ongelofelijke bedragen opbrenegn.

Als ie hem op ebay USA zet, vangt ie er misschien nogwel meer voor!

skabouter
27 januari 2003, 12:23
klopt, hij kan hem op zich best voor een goed bedrag verkopen. alleen niet aan mij :smile:

maar jammer dat het een squier moest zijn, beetje goedkoop van barend en van dorp

iwan
27 januari 2003, 13:13
Ik geloof dat de stones elke gitaar die ze aangeboden wordt, signeren. Heb ooit eens een programma gezien (over de luchthaven heathrow, dacht ik), waar zo'n gast keith richards elke keer opwachtte met een telecaster. Hup, krabbel erop. Verdiende die meneer 40.000 pond per jaar mee. Nix mis mee, hoor, maar ik hoef er niet zo eentje aan de muur. Waarschijnlijk heeft Jagger het ding niet eens aangeraakt (tenzij hij een stuentje nodig had om zijn handtekening te zetten). Erop gespeeld heeft hij vast niet, volgens mij.

Pegasus
27 januari 2003, 21:38
Kan Jagger überhaupt gitaar spelen?

Ic3gl0vE
27 januari 2003, 21:49
mwoah ik hoef 'm niet :smile:

hoofd
27 januari 2003, 21:52
Op 2003-01-27 21:38, schreef Pegasus:
Kan Jagger überhaupt gitaar spelen?


yep, niet al te goed, maar hij kan het wel.

lord bean
27 januari 2003, 22:05
toch vind ik het vreemd. De plek waar de handtekening staat is achter de snaren.. hoe kan dat dan? zaten er geen snaren op of zo ten toen hij werd gesigneerd? of is alleen de slagplaat gesigneerd?

Ik zou dit nooit kopen.. ook al was ik knettergek van de stones

SiNiSTRaL
27 januari 2003, 22:08
hmmz...ff plaatje kopieren, als mensen het ervoor betalen, ik heb hier nog ergens een squier stratocaster liggen, krabbel ik daar een mooie handtekening op (nadat ik het plaatje grondig heb bestudeerd) huppa, on ebay with it.

Electrical Storm
27 januari 2003, 22:21
Ik vind het echt ZIEK van die gozer!!
Hij hecht gewoon helemaal geen waarde aan het feit dat hij de gitaar heeft gewonnen, dus hij verdient hem no way, en vervolgens vraagt hij er ook nog eens 1500 euro voor. Ik wordt hier kotsmisselijk van!!

Sicky61
27 januari 2003, 23:45
nee.......en nou?

Duane
27 januari 2003, 23:49
Misschien heeft ie zelf wel een 'fake' Mick Jagger handtekening erop gekalkt.

skabouter
27 januari 2003, 23:53
ik vind het wel slim. stel dat je toch niet kan spelen, nooit gedaan, en je wilt het ook niet.......

maar ok, meteen 1500 is erg brutaal. dan reageert ook niemand. ik zou 250 vragen, en wedden dat ze dan binnen een week tegen dat dubbele aanbieden ??!!

en inderdaad, niemand zal het verschil zien, als hij die tekening zelf heeft gemaakt.....zelf jagger zelf niet denk ik. weet hij veel.

Shay
28 januari 2003, 00:00
Op 2003-01-27 23:45, schreef Sicky61:
nee.......en nou?


nou toch maar een squiertje zonder krabbel?? :s

Kjiratsiekoedel
28 januari 2003, 08:35
Misschien hebben de stones gewoon 100 slaplaten toegestuurd gekregen en ze gesigneerd teruggestuurd. Vervolgens zijn die slagplaten op een skwiër gezet en zijn die naar allemaal prijsvraag-organisatoren gegaan o.a. B&vD. Die van B&vD had volgens mij alle handtekeningen.

Verder zou ik niets extra's voor zo'n handtekening voor overhebben.

Bigfoot414
31 januari 2003, 13:40
Het is toch heel knap als je een slagplaat kan vervangen zonder de gitaar te erg te verneuken als je zelf niet kan spelen

Kindvall
31 januari 2003, 14:10
Op 2003-01-27 13:13, schreef iwan:
Ik geloof dat de stones elke gitaar die ze aangeboden wordt, signeren. Heb ooit eens een programma gezien (over de luchthaven heathrow, dacht ik), waar zo'n gast keith richards elke keer opwachtte met een telecaster. Hup, krabbel erop. Verdiende die meneer 40.000 pond per jaar mee. Nix mis mee, hoor, maar ik hoef er niet zo eentje aan de muur. Waarschijnlijk heeft Jagger het ding niet eens aangeraakt (tenzij hij een stuentje nodig had om zijn handtekening te zetten). Erop gespeeld heeft hij vast niet, volgens mij.


Was laatst ook een special over Bill Wyman op TV. Een man wilde zijn gitaar laten signeren die al door de overige Stones was gesigneerd. Maar Bill weigerde... En zei dat hij nooit gitaren signeerde... Zal waarschijnlijk om bovenstaande reden zijn

Antal
31 januari 2003, 15:46
Zoiets is leuk om te winnen, maar om er zo veel voor uit te geven. Dat nooit.

tja
3 februari 2003, 16:55
die gasten die die gitaar bij bvd hebben gewonnen komen uit goes in zeeland, ik ken het gitaristje, zeer zielig geval..