PDA

View Full Version : Ervaring Lexicon MX200



Jimwoud
9 oktober 2007, 09:35
Hallo,

Ik ga waarschijnlijk deze week een 2de hands MX200 kopen voor wat simpele effecten. Nou was ik benieuwd naar wat ervaringen van jullie. Ik heb een Zoom G2 gehad die ik qua effecten prima vind, is dit net zo goed of beter? En ik wil hem voor m'n preamp van mn amp hangen kan dat, heb namelijk geen fx-loop. en is 125 euro een goede prijs?

Bedankt!!

Jim

minoin
10 oktober 2007, 14:49
125 euri voor een MX200 is zeker geen slechte prijs!
Hij is kwalitatief stukken beter dan je Zoom!
Hoe die het voor je pre-amp gaat doen, weet ik eigenlijk niet. Zou goed moeten kunnen, maar waarom gebruik je je Laney niet? Die heeft gewoon een FX-loop..

Jimwoud
10 oktober 2007, 15:05
125 euri voor een MX200 is zeker geen slechte prijs!
Hij is kwalitatief stukken beter dan je Zoom!
Hoe die het voor je pre-amp gaat doen, weet ik eigenlijk niet. Zou goed moeten kunnen, maar waarom gebruik je je Laney niet? Die heeft gewoon een FX-loop..
tenx voor de info. M'n Laney moet eerst gebiast worden, en denk stiekum dat mijn sovtek beter klinkt, althans heb ze nog niet naast elkaar gehad. Moet ik nog even goed doen, en dan kijk ik ook welke ik houd.

Wil in de (hopelijk nabije) toekomst een 2 of 3 kanaler kopen met fx-loop. Of een preamp, na gister Petrucci gehoord te hebben lijkt mij een Mesa Studio preamp wel wat. Mooi 3he rackje onder mn Sovtek. Maar voor thuis gewoon leuk voor wat effectjes. Distortion ervoor en gaan.

Jimwoud
12 oktober 2007, 09:27
Ik heb hem binnen een MX200. Prima dingetje voor het geld, werkt super simpel. Alleen footswitch functie werkt niet bij mij, of ik gebruik een verkeerde footswitch. Weet iemand hier meer van?