PDA

View Full Version : Musicstore.de - Betrouwbaar?



Autumnkid
9 oktober 2007, 08:59
Hoi,

mensen hier die reeds materiaal kochten bij - het toch wel zeer goedkope - musicstore.de? Tevreden? Ook personen hier die al eens van hun retourservice gebruik hebben moeten maken?

Dank!

Koen

pol
9 oktober 2007, 10:55
hoezo zeer goedkope, is gewoon normale prijs, sommige dingen zijn er zelfs een duurder dan in België of Nederland.

Autumnkid
9 oktober 2007, 18:10
Nou, alleszins goedkoper dan mijn lokale gitaarshop!

Daemon
9 oktober 2007, 18:17
Ze zijn inderdaad vaak goedkoper. En alle keren dat iemand van m'n band of ik zelf er iets hebben besteld was 't allemaal uitstekend gelopen!! We hadden ook wel 't geluk dat alles netjes op voorraad was :)

Autumnkid
9 oktober 2007, 18:36
Bedankt Daemon! Geeft me het vertrouwen daar iets te kopen!

Brent Ray Vaughan
9 oktober 2007, 18:52
Al meerdere keren iets besteld. Altijd perfect in orde. Je kunt ook perfect met ze mailen of bellen in het nederlands en dat vind ik ook altijd wel positief. De levering was bij mij ook altijd supersnel (2-3 dagen)

Ever Dying
9 oktober 2007, 19:08
Ik raad je wel aan, als je iets bestelt, dat via de telefoon te doen ;)
Via de website komt het vaak niet helemaal goed door :sneaky:

duckman
9 oktober 2007, 19:15
Vorige week een wah,een phaser en wat kleinspul besteld, alles was woensdag binnen. Gewoon geode service.Maar ik heb ook met Thomann en Musik produktiv goede ervaringen.
Er zit nogal wat verschil in de prijzen, soms is het hier goedkoper en soms daar.
Bijv de wah die ik kocht (dunlop 95Q), daar 125 euro, in nederland tussen de 159 en 195 (!!) euro.
Maar Boss is weer goekoper bij Feedback.

Autumnkid
9 oktober 2007, 20:03
Cheers all! Net besteld, ben benieuwd...

Daemon
11 oktober 2007, 13:44
Wat heb je er eigenlijk besteld? ;) Niet dat ik nieuwschierig ben :roll:

Autumnkid
11 oktober 2007, 19:40
Epiphone Les Paul II en een VOX Pathfinder 10.
Ben beginnend gitarist en heb met zeer krap budget geprobeerd de beste prijs/kwaliteitsaankoop te doen :chicken:

Greets,

Koen

Daemon
11 oktober 2007, 20:54
Dat is leuke equipment om mee te beginnen hoor :) Veel plezier ermee!!

Autumnkid
13 oktober 2007, 19:53
Alles netjes toegekomen! Perfecte service, een aanrader!

Groeten,

Koen

nerdyrockstar
26 september 2008, 14:24
Epiphone Les Paul II en een VOX Pathfinder 10.


oeh, oeh, pathfinder 10..en bevalt ie? Ik heb goeie dingen gelezen over VOX pathfinder 10 wat "clean"betreft, maar met overdrive enzo wordt ie "noisy" volgens sommigen... Wat zijn jouw ervaringen?

(ben namelijk zelf van plan om hem via musicstore te bestellen :roll: )

T!M
26 september 2008, 17:05
als je in köln wil gaan testen kan je dan gewoon vragen stellen in het nederlands of moet je in het duits (of engels) met elkaar communiceren?

Mr.Fingers
26 september 2008, 17:23
als je in köln wil gaan testen kan je dan gewoon vragen stellen in het nederlands of moet je in het duits (of engels) met elkaar communiceren?

Dan moet je eerst een klein snorretje laten groeien, je haar in een zijstreep leggen, en de mensen gewoon keihard afblaffen.... :roll:

Duits is aangewezen, Engels kan ook, Nederlands verstaan de meesten wel genoeg om je te kunnen helpen

nerdyrockstar
26 september 2008, 18:15
Dan moet je eerst een klein snorretje laten groeien, je haar in een zijstreep leggen, en de mensen gewoon keihard afblaffen.... :roll:


hahaha XD :D

Madcow
26 september 2008, 20:18
Dan moet je eerst een klein snorretje laten groeien, je haar in een zijstreep leggen, en de mensen gewoon keihard afblaffen.... :roll:

Duits is aangewezen, Engels kan ook, Nederlands verstaan de meesten wel genoeg om je te kunnen helpen

Jezus hoevaak krijgen duitsers dat welniet te horen. het was een iet wat doorgeslaagde politicus. Bush is in mijn ogen erger. (hitler deed teminste gel in zijn haar)

On topic. De winkel is top. zijn een aantal mensen daar die speciaal voor jullie kaaskoppen nederlands spreken.

Wizz
26 september 2008, 23:53
Jezus hoevaak krijgen duitsers dat welniet te horen. het was een iet wat doorgeslaagde politicus. Bush is in mijn ogen erger. (hitler deed teminste gel in zijn haar)

On topic. De winkel is top. zijn een aantal mensen daar die speciaal voor jullie kaaskoppen nederlands spreken.

Je bent zelf Duitser, of werk je er ?
Ik vind die winkel dus helemaal ruk : Was er twee week geleden. Door een paar dingen -die ze "toevallig" allemaal nčt "ausverkauft" hadden (maar geen enkele poging om het dan snel voor me te willen bestellen of zo)- op het net te zetten, wekken ze de indruk goedkoop te zijn. De dingen die op voorraad waren, bleken helemaal niet goedkoop.
In Belgie staan dingen vaak voor de adviesprijs. Praat er eens met de verkoper over, en je krijgt de betreffende artikelen voor een setprijs waar ze in Keulen niet eens in de buurt komen... als je ooit wat service nodig hebt, moet je dus weer naar Keulen, ook handig.

Wizz

Di Stefano
27 september 2008, 01:00
Buiten Keymusic ken ik in Belgie toch geen enkele winkel die in de buurt komt qua prijs tegenover musicstore. Hoewel ze onlangs toch duurder zijn geworden.