View Full Version : Anouk ontslaat haar bandleden
stratestic
8 juni 2008, 17:03
Volgens mij spelen ze op Marble versterkers i.p.v. Fender maar dit terzijde.
Ik vond het leuk om naar te kijken. De nieuwe muzikanten speelde goed en zeker voor hun leeftijd. Enig nadeel die ene wilde teveel op Lenny Kravitz lijken.
hendrix_appendix
8 juni 2008, 17:04
19 jaar oud man.. en dan al bij anouk staan. Ik vind het
waanzinnig knap !
17 zelfs, kerel is jonger dan ik nog maar speelt gewoon voor duizenden. Superleip.
Ik vond het leuk om naar te kijken. De nieuwe muzikanten speelde goed en zeker voor hun leeftijd. Enig nadeel die ene wilde teveel op Lenny Kravitz lijken.
die ''lenny krevitz'' werkt trouwens in de Feedback in Eindhoven..
17 zelfs, kerel is jonger dan ik nog maar speelt gewoon voor duizenden. Superleip.
hij en de toetsenist hebben best vette band:
www.kingjack.nl
blindfaith85
8 juni 2008, 19:55
in de gitarist van tijdej terug stond van de gitariten de setup enzo heel artikel over hun en anouk
Ace 1.15.19
9 juni 2008, 00:55
die ''lenny krevitz'' werkt trouwens in de Feedback in Eindhoven..
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ik vind hem wel wat weg hebben van Slash, maar Lenny Kravitz komt denk ik meer in de buurt :seriousf:
seqoya
10 juni 2008, 16:27
vind het echt knap van die gasten.. ze zijn pas een paar maanden bezig en ze moesten als gekken repeteren om die show in te studeren en dan meteen in een volle gelredome doe het maar na...
en dan op zo'n jonge leeftijd !
Die sologitarist Memru heeft in het verleden met tony royster en John reshard in amerika getoerd.. Staat ook nog een clip op youtube met Tony Royster van een jam bij Drummers world in Thorn...
Is wel een jongen die al veel gedaan heeft ondanks zijn jonge leeftijd !
Bernd Veenema
10 juni 2008, 19:17
Ik weet wel zeker dat er een aantal Fenders op het podium stonden. Of het moeten Marble versterkers zijn in een Fender cab en met een Fender logo.
B_2_the_a
10 juni 2008, 19:37
angel speelt op marble en Holland amps
die andere knakker op fender