PDA

View Full Version : Digitech 2112 upgrade



VanSpall
8 oktober 2007, 15:34
Weet iemand waar ik aan een 2112 upgrade naar 2120 kan komen in Nederland? Ik zie dat de chip online in de VS wel wordt aangeboden via e-bay, maar ik heb geen creditcard:( Iemand suggesties?

Oh ja en weet verder iemand of ik een andere (digitech) foot controler op de 2112 kan aansluiten dan de control one (bij control 8 ofzo).

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Groetjes

Brand

Braindead
8 oktober 2007, 16:25
Je kunt wel de oude footcontrollers erop aansluiten van Digitech (2101 dacht ik). Ik lees net dat je ook een gewone midicontroller kunt gebruiken maar die moet je dan in de midi aansluiting doen en niet in de footcontroller. zie: http://www.gitaarnet.nl/forum/archive/index.php/t-19253.html

Kaboemba
8 oktober 2007, 20:52
Volgens mij zijn die updates hier niet te krijgen, er is wel iemand die op ebay duitsland adverteerd met de update voor de 2101 maar ik dacht niet dat dat dezelfde is.

Btw die in amerika kan je ook met paypal betalen, daar heb je geen creditcard voor nodig (toch?).

en idd je kan elk midiboard gebruiken, op de midi in.

Heb even gekeken, die in duitsland is niet de goede update.
Overigens heb ik zowel de 2101 met updates en de 2112 met updates en ik moet zeggen dat ik de 2101 toch beter vind klinken, maar de 2112/2120 is een stuk makkelijker.

Raffie
9 oktober 2007, 16:52
Paypal is betalen adhv je creditcard maar personen krijgen direct een mail dat de betaling in orde is ... wordt achteraf dus op je afrekening gezet als zijnde paypal betaling ...

maw is samenwerking tss bv VISA en paypal ...

Raf

Volgens mij zijn die updates hier niet te krijgen, er is wel iemand die op ebay duitsland adverteerd met de update voor de 2101 maar ik dacht niet dat dat dezelfde is.

Btw die in amerika kan je ook met paypal betalen, daar heb je geen creditcard voor nodig (toch?).

en idd je kan elk midiboard gebruiken, op de midi in.

Heb even gekeken, die in duitsland is niet de goede update.
Overigens heb ik zowel de 2101 met updates en de 2112 met updates en ik moet zeggen dat ik de 2101 toch beter vind klinken, maar de 2112/2120 is een stuk makkelijker.

Kaboemba
9 oktober 2007, 20:05
Volgens mij kan toch echt vanaf je eigen (bank) rekening geld op je paypal storten. Dus creditcard is niet nodig.

Ik heb het net ff nagekeken, je kan dus gewoon van je bankrekening overzetten naar je paypal. Ik wist het wel.

VanSpall
10 oktober 2007, 12:43
Bedankt voor de info allemaal!

Ik dacht dat PayPall alleen met Credit Card was. Goed nieuws dus dat het ook gewoon met een bankpas kan!

Dan ga ik dus zeker die update bestellen.

Nogmaals bedankt allemaal!

Brandgroet.

Kaboemba
10 oktober 2007, 19:28
Je moet dus gewoon geld overmaken van jouw rekening naar die van paypal, met een betalings kenmerk en dan komt het op jouw paypal rekening.

Afijn, gewoon ff een account aanmaken en je vind de antwoorden vast op hun site.

pikasso
12 oktober 2007, 08:26
ikheb mij Eprom gewoon bij mijn muziekhandelaar laten bestellen.
Kan gewoon via de importeur.