PDA

View Full Version : Fostex FD-4 + Iomega Z250S



crazylay
8 oktober 2007, 11:49
Hallo

ik heb pas een Fostex FD-4 gekocht met een Zipdrive Iomega Z250S.
toen ik hem ontvangen had bleek het een SCSI(scoezi) recorder te zijn.
nu kan ik deze niet op mijn pc overzetten met de zipdisk.. omdat het scsi is en mijn pc dat niet heeft.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? of heeft iemand belang bij deze fostex? plus zipdrive en disk?

Marco Luten

Specs;


SUMMARY: 4-tracks, two sends and two stereo returns. The DB-25 SCSI-II port supports various media. Review unit tested with SyQuest ezFlyerä 230 MB removable media.

STRENGTHS: MIDI I/O, two auxiliary tracks for bounces, digital patch bay, optical S/PDIF port, 2 XLR mic preamps.

LIST PRICE: $599 without drive (internal 2.5 IDE drive optional – factory installed)

crazylay
29 december 2007, 14:31
http://audiostacja.pl/images/big/Midiface%20&%20Cables_over.jpg

Kan ik deze ook aansluiten op de Fostex FD4, en dan via deze midiface naar mijn PC? (ik wil de ZIP drive enzo dus niet meer gebruiken)

zodat ik het naar mijn pc kan zenden als ik wil recorden en op mijn computer dus meerdere sporen krijg? enz..

dus:

Fostex FD-4 --> Midiface --> PC

?? help please ??

crazylay
3 januari 2008, 11:20
weet iemand dit??

paulusdeBKB
4 januari 2008, 00:37
Hoi Crazylay,

Ik denk dat je het antwoord op je specifieke vraag hier niet gaat vinden. Heb je het al eens op www.homerecording.be geprobeerd? Anders kun je altijd nog een mailtje naar Fostex sturen, of wellicht naar de NL importeur.