PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar, jochei



Mr.Fingers
8 oktober 2007, 11:26
Okee, het is een tweedehandsje, maar in absolute nieuwstaat!

http://www.linkyourfiles.com/public/38999/IMAG0504.JPG

http://www.linkyourfiles.com/public/39000/IMAG0505.JPG

http://www.linkyourfiles.com/public/39001/IMAG0506.JPG

Een Epiphone Dot uit 1997, dus nog een degelijke koreaan, met werkelijk zulk een fijn halsje ('60-ies model), en geen boomstam zoals nu geleverd wordt!

(en er is werkelijk geen krasje/deukje/veegje te bekennen, de vorige eigenaar is erg zuinig hierop geweest).

Ik ben een gelukkig man!

Rouzy
8 oktober 2007, 11:28
Welkom bij de Semi-akoestisch club :cheerup:
Gefeliciteerd!!! :hippie:
toffe gitaar!

bart_g
8 oktober 2007, 11:31
Cool ding man! Gefeliciteerd ermee. Daar ga je zeker veel plezier mee hebben (spreek uit ervaring).

Mr.Fingers
8 oktober 2007, 11:32
Welkom bij de Semi-akoestisch club :cheerup:
Gefeliciteerd!!! :hippie:
toffe gitaar!

Ik had al 'n Epi Wildkat hoor (of is die niet semi-akoestisch genoeg?) Maar die staat hier nu stof te vangen, mss eens verkopen.

T'is de beste dot die ik ooit heb vastgehad

Luke-wannabe
8 oktober 2007, 11:32
Zo beter man! Die dots die nu gemaakt worden slaan echt nergens op. Die halzen :o
Gefeliciteerd!

Squier4ever
8 oktober 2007, 12:37
Welkom bij de Semi-akoestisch club :cheerup:
Gefeliciteerd!!! :hippie:
toffe gitaar!

het is semi-hollowbody, man verdiep je eens in jargon! :D

anyways mooie gitaar.

Kim Wilson
8 oktober 2007, 13:07
Het is idd een semi-akoestische gitaar. Een akoestische met elektronica heet een elektro-akoestische gitaar. Zo hebben ze het mij tenminste uitgelegd. :)


Mooi ding, mr. Fingers! Welkom bij de club. :)

Lexvandoef
8 oktober 2007, 13:26
Semi-akoestische idd, en mooie gitaar trouwens. Die oudere epi hollowbody's die zijn best lekker he.

Mr.Fingers
8 oktober 2007, 13:34
Semi-akoestische idd, en mooie gitaar trouwens. Die oudere epi hollowbody's die zijn best lekker he.


Zijt maar zeker. Een enorm "fijn" halsje op een gitaar die zo breed is als m'n dijbeen lang is. Iig beter als die boomstammen die ze nu leveren? (hoe heet dat? is dat een 50's 70's 80's 90's neck? of gewoon slecht gesneden?)

Danny Drug
8 oktober 2007, 13:52
mooi ding!!!!!

:gitarist: :hippie: :B :metal:

episua
8 oktober 2007, 14:10
Gefeliciteerd. Ik heb ook zo'n Epi Dot, ook een rode (én ook een wildkat). Die van mij is uit 2005, dus wel een uit de nieuwe serie. Tja, de dikte van een hals is persoonlijk, die van nu zijn meer het 50's profiel, dus inderdaad vrij dik maar ik vind dat juist wel prettig. Daarom dat Gibson je de keuze geeft op een es335 of je een 50's of een 60's hals wilt.
Al met al zijn het hele fijne gitaren, helemaal in deze prijsklasse!

Eko
8 oktober 2007, 14:29
Congretz! Toffe gitaar. Heel universeel , van Bluesrock tot jazz en alles wat er tussen komt. Prettig warm te laten klinken en heel mooi met een goede buizenbak.
Veel plezier er mee.

Fender75
8 oktober 2007, 15:30
Fijne gitaartjes! Heb zelf een Sheraton II, blijft een heerlijk gitaartje! Met een buizenbak...mhmmm :)

Mr.Fingers
8 oktober 2007, 19:31
Fijne gitaartjes! Heb zelf een Sheraton II, blijft een heerlijk gitaartje! Met een buizenbak...mhmmm :)


Stuur dit niet naar het versterker forum, maar Fender75 & Eko, wat raden jullie aan qua buizenbak (ik zat te denken aan een Fender Blues Deville ofzo)

en Fender75: zo'n sheraton, is die niet volledig hol? en gaat dat wat met de feedback die dat ding levert?

Kim Wilson
9 oktober 2007, 08:46
Mijn Ibbie is ook volledig hol, en er moet toch wel heel wat gebeuren voordat het echt gaat rondzingen. Tenzij je erg veel gain gebruikt, dan gaat het natuurlijk veel sneller.

Nocki
9 oktober 2007, 08:51
Mooie gitaar man! zeker weten! Ik ben er zelf ook vreselijk verliefd op maar weet nog steeds niet wat ik nu wil. of een es335 of een prsje of een gretsch... moeilijk hoor keuzes!