PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar! :D:D:D



SaferSephy
8 oktober 2007, 10:19
Afgelopen zaterdag naar köln gereden om daar in Musicstore een mooie strat te vinden.

Had van te voren in mijn hoofd om een Classic Player '60 te kopen, maar daar aangekomen bleek men deze niet meer te hebben. Ben toen verschillende gitaren gaan proberen, Highway 1 en uiteindelijk ook maar een Standard USA strat omdat er voor de rest niet echt iets in de buurt kwam...

Totdat ik een Jimmie Vaughan Tex-mex zag staan...ik dacht toch maar eens proberen...en ja hoor, deze liet zelfs de USA strat vér achter zich...en dat voor maar 777,-! Het was typisch "love at first sight" want ik had em nog niet eens ingeplugt en toen voelde ik het eigenlijk al. Daarna in versterker gegooid en hoorde ik een geluid...Ongelovelijk! Ik heb daarna zelfs een echte SRV strat uitgeprobeerd om te vergelijken en hoewel de SRV natuurlijk dé blues strat is, vond ik de Maple toets van de Jimmie vaughn strat zorgen voor een mooiere clean met dat heerlijke bel achtige geluid.

Dus inpakken! heb er nog 100,- afgeluld omdat ze alleen het showroom model hadden en geen meer achter, ding gecontroleerd op krasjes maar hij was helemaal "mint"

Ik zou het ding zeker kunnen aanraden, zelfs als alternatief op USA standard en deluxe strats!

Enige wat ik aan ga passen aan het ding is de pickguard...deze is namelijk vintage 1ply. Ik wil ook exact de kleur pickguard als die van de strat die hendrix op woodstock speelde. De body kleur is namelijk ook hetzelfde :)

Foto's volgen!

Mr.Fingers
8 oktober 2007, 10:26
Afgelopen zaterdag naar köln gereden om daar in Musicstore een mooie strat te vinden.

Had van te voren in mijn hoofd om een Classic Player '60 te kopen, maar daar aangekomen bleek men deze niet meer te hebben. Ben toen verschillende gitaren gaan proberen, Highway 1 en uiteindelijk ook maar een Standard USA strat omdat er voor de rest niet echt iets in de buurt kwam...

Totdat ik een Jimmie Vaughan Tex-mex zag staan...ik dacht toch maar eens proberen...en ja hoor, deze liet zelfs de USA strat vér achter zich...en dat voor maar 777,-! Het was typisch "love at first sight" want ik had em nog niet eens ingeplugt en toen voelde ik het eigenlijk al. Daarna in versterker gegooid en hoorde ik een geluid...Ongelovelijk! Ik heb daarna zelfs een echte SRV strat uitgeprobeerd om te vergelijken en hoewel de SRV natuurlijk dé blues strat is, vond ik de Maple toets van de Jimmie vaughn strat zorgen voor een mooiere clean met dat heerlijke bel achtige geluid.

Dus inpakken! heb er nog 100,- afgeluld omdat ze alleen het showroom model hadden en geen meer achter, ding gecontroleerd op krasjes maar hij was helemaal "mint"

Ik zou het ding zeker kunnen aanraden, zelfs als alternatief op USA standard en deluxe strats!

Enige wat ik aan ga passen aan het ding is de pickguard...deze is namelijk vintage 1ply. Ik wil ook exact de kleur pickguard als die van de strat die hendrix op woodstock speelde. De body kleur is namelijk ook hetzelfde :)

Foto's volgen!


Woeha! Neig... Je hebt dus een roomkleurige strat met maple hals? vetgeil, een van de mooiste combinaties die er bestaat (tezamen met een licht gerelicede sunburst met rosewood toets)


Gefeli!

Dweezman
8 oktober 2007, 10:28
HEY!

schiet op.

Nellyrocks
8 oktober 2007, 10:28
Gefeliciteerd



Foto's?

Rouzy
8 oktober 2007, 10:29
FENDER! http://forum.gamez.nl/style_emoticons/default/worship.gif BIERTENDER!
Gefeliciteerd :cheerup:

Mr.Fingers
8 oktober 2007, 10:32
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/8/8/6/313886.jpg

Waarschijnlijk heeft hij er zo eentje (kwestie om jullie plaatjeshonger wat te stillen, dit is nog maar het voorgerecht)

Dick Wolkendeck
8 oktober 2007, 10:47
Mooi!

1234567890

Fender75
8 oktober 2007, 10:49
Heel mooi, maar we willen FOTOOOO"S!!!

gerritje tralalalala
8 oktober 2007, 10:57
fotooooooo's

JeroenSchaaf
8 oktober 2007, 10:59
shuit meinnhw toesthnb borxzd wekrt niet meeur .

helemaal eronder gekwijld!

zeppo
8 oktober 2007, 11:00
Heel mooi, maar we willen FOTOOOO"S!!!
idd, als je tijd hebt om zo'n 'zwetsverhaal' op te hangen, kan er ook wat beeldmateriaal bij :D Kwestie van voorbereiding ....

Rouzy
8 oktober 2007, 11:01
En dan gaan we protesteren :chicken: : http://img.photobucket.com/albums/v387/jonathanwong/thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif

zeppo
8 oktober 2007, 11:04
Niet om te zeuren, maar als het deze gitaar (http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/de_DE/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS6SfaObm0000000000000000pdbTPYy1?Ca talogVideo=&ProductUUID=uorVqHzlc6UAAAESj45_Z_G3&CatalogCategoryID=gnvVqHzmaSAAAAERzpsvKPl9&JumpTo=OfferList) is, die staat voor 699 op de site.

/edit: zit net naar zijn broertje te kijken: SRV op Montreux. Waanzin.
Blijft voor mij toch de ultieme strat-speler

Lexvandoef
8 oktober 2007, 13:28
Gaaaaf, de ultieme strat kleur, zo eentje wil ik er ook nog wel een keer. Gefeliciteerd.

SaferSephy
8 oktober 2007, 15:56
vanavond pics :) ben nu niet thuis vandaar :P

geduld redt de mens enzo ;)

Aron Maiden
8 oktober 2007, 16:00
Ik weet trouwens niet waar je woont, maar Musicians Service in Dordrecht (bij mij in de buurt, werk er niet ofzo) gaat weg en heeft een aantal gitaren in de uitverkoop, oa Fender Classic 50's en Jimmy Vaughan strat. €500,00 ps.

@SaferSephy: Dit is een Quote uit je vorige topic!, had je toch 200 euro kunnen schelen!;)

SaferSephy
8 oktober 2007, 16:47
@SaferSephy: Dit is een Quote uit je vorige topic!, had je toch 200 euro kunnen schelen!;)

true :P

maarja toen had ik em in m'n pootjes :)

pannekoek
8 oktober 2007, 17:26
gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!!!


gitaarnet-forum, het forum voor iedere fotogeiler!!!!

Aron Maiden
8 oktober 2007, 17:53
true :P

maarja toen had ik em in m'n pootjes :)

Ach dat is ook zo! ik ken het gevoel! :zz: