PDA

View Full Version : Diego telecaster



keessie
7 oktober 2007, 13:24
hallo, heb een mooie telecaster gezien op marktplaats merk diego.
is het waar dat deze beter zijn dan de fender???
heeft er iemand ervaring met dit merk gitaar??(brand maar los)
gr kees

pannekoek
7 oktober 2007, 13:29
ho! wacht!

iets dat beter is dan fender zonder dat de naam gibson/prs/gretsch word genoemd?

keessie
7 oktober 2007, 13:35
aaai raak ik nu een gevoelige snaar ???hahahaha
maar zoiets heb ik gehoord

gnoeontheboard
7 oktober 2007, 16:22
Diego is een van de betere kopieen dacht ik.

Veel weet ik er niet van, maar beter dan Fender? Hmm ligt er helemaal aan
wat hij voor Fender bedoelt en wat hij er voor vraagt.

fred dons
7 oktober 2007, 16:34
hele goede onderdelen (goldo/rockinger) alleen die dingen zijn de laatste jaren nogal duur geworden
dit is dezelfde gitaar als de rockinger 5 minute kit maar dan met een diego logo en die zijn nieuw goedkoper dan de 2e hands diegos (alleen is de5 minute kit op dit moment niet in naturel essen verkrijgbaar)
http://www.rockinger.com/index.php?lang=DEU&list=WG022

Hendriks
7 oktober 2007, 16:40
hele goede onderdelen (goldo/rockinger) alleen die dingen zijn de laatste jaren nogal duur geworden
dit is dezelfde gitaar als de rockinger 5 minute kit maar dan met een diego logo en die zijn nieuw goedkoper dan de 2e hands diegos (alleen is de5 minute kit op dit moment niet in naturel essen verkrijgbaar)
http://www.rockinger.com/index.php?lang=DEU&list=WG022

Het is Goeldo ,Rockinder,Duesenberg , schijnt inderdaad zeer goed te zijn en weinig of niet onder te doen voor Fender USA (gemiddelde kwaliteit)

PS op gitaarnet staat een Rockinger tele te koop met SD pu's , een zwate met binding.

fred dons
7 oktober 2007, 17:52
nee tis rockinger niet rockinder, en het is goldo alleen dan met een umlaut maar die kan ik niet vinden op mijn toetsenbord (en mr. goldo, de eigenaar van dit alles blijkbaar ook niet daarom varieert hij de spelling van zijn naam tussen goldo (met umlaut) en goeldo) :D

Hendriks
7 oktober 2007, 18:27
Je hebt absoluut gelijk .

keessie
7 oktober 2007, 21:31
oke hij moet 650 eutjes kosten dat is dan wel een redelijke prijs???

zjanke
7 oktober 2007, 21:35
Nope, daar kun je ook een nieuwe voor krijgen met garantie.

keessie
7 oktober 2007, 22:15
oke jongens bedankt voor de info maar als er nog meer over te vertellen valt lees ik het graag groetjes