PDA

View Full Version : cheapo loopstation???



oaf
6 oktober 2007, 20:00
hee...
heeft iemand een idee of er een hele cheapo loop (station) bestaat,.. al is het van berhinger ofzo alles kan.....
ok goedkope tweede hands dingentjes????
oaf

Nielsje
6 oktober 2007, 20:10
http://www.tweedehandswoongenot.nl/images/70840.jpg

of ben ik nou heel flauw?

Ik denk dat je het beste naar een 2e hands akai headrush kan zoeken, die zijn relatief goedkoop.. Hoe lang wil je loopen?

oaf
6 oktober 2007, 20:15
hoe lang of hoeveel:??

minuut of drie... max
2 a 3 'sporen'

Damius
8 oktober 2007, 08:51
Ik heb een Akai Headrush te koop. PM me anders maar voor meer informatie :)

Nielsje
8 oktober 2007, 08:52
Ik heb een Akai Headrush te koop. PM me anders maar voor meer informatie :)

Nee, de bedoeling is dat jij een PM stuurt met de boodschap dat je die te koop hebt. Nu is het regelrechte spam. Of je zet hem in je onderschrift, dat mag ook.

Jimwoud
8 oktober 2007, 09:19
Nee, de bedoeling is dat jij een PM stuurt met de boodschap dat je die te koop hebt. Nu is het regelrechte spam. Of je zet hem in je onderschrift, dat mag ook.
Wat maakt dat nou uit, het staat allemaal in het zelfde tabelletje.

Nielsje
8 oktober 2007, 09:20
Wat maakt dat nou uit, het staat allemaal in het zelfde tabelletje.

forumregels?

Jimwoud
8 oktober 2007, 09:25
forumregels?
Zal allemaal wel, maar je ziet het in elk gezocht-topic wel voorbij komen, en denk dat jij het ook wel leuk vind als je wat zoekt en iemand heeft wat liggen.

Swan
8 oktober 2007, 09:40
hoe lang of hoeveel:??

minuut of drie... max
2 a 3 'sporen'

3 min vind je nooit cheap..
n Akai Headrush is de goedkoopste looper (de E2 voor 130 euri uit duitsland nieuw) maar die kan 30 sec, wat best genoeg is voor de meeste doeleinden...

Damius
8 oktober 2007, 15:51
Wat is dat nou voor gedram dan dat het spam is? Als ik het in m'n onderschrift zet dan ziet iedereen het toch ook? Daar komt bij dat het niet eens in m'n onderschrift staat en een on-topic reactie is, dus please ga niet zo lopen drammen.

Nielsje
8 oktober 2007, 16:27
Wat is dat nou voor gedram dan dat het spam is? Als ik het in m'n onderschrift zet dan ziet iedereen het toch ook? Daar komt bij dat het niet eens in m'n onderschrift staat en een on-topic reactie is, dus please ga niet zo lopen drammen.

Hoepel op jij. Ga nou eerst maar eens de forumregels doorlezen, voordat jij gaat drammen.

oaf
9 oktober 2007, 10:50
3 min vind je nooit cheap..
n Akai Headrush is de goedkoopste looper (de E2 voor 130 euri uit duitsland nieuw) maar die kan 30 sec, wat best genoeg is voor de meeste doeleinden...

je hebt ook gelijk ik bedoel ook helemaal geen 3 minuten... 10 sec is al voldoende :0

AutoStatic
9 oktober 2007, 17:02
Een RC-2 van Boss redt de 3 minuten wel. Die zijn rond de 150 toch?

Nielsje
9 oktober 2007, 17:17
Een RC-2 van Boss redt de 3 minuten wel. Die zijn rond de 150 toch?


RC-2 doet max. 16 minuten, en kost 180 nieuw.