PDA

View Full Version : korte vraag: prijsvergelijking jcm2000 dsl50



pannekoek
6 oktober 2007, 15:11
als ik een dsl50 wil kopen is er dan een site waar ik alle prijzen kan vergelijken? aangezien ik niet stad en land af wil om de goedkoopste winkel te vinden

alvast bedankt,
stephan :hippie:

dml
6 oktober 2007, 15:30
Een rondje bellen kan ook geen kwaad. Prijzen op sites zijn soms ook niet actueel. En wat te denken van voorraad? Ook al staat jouw Marshall te koop op een site, wil nog niet zeggen dat ze 'm daadwerkelijk hebben staan.

pannekoek
6 oktober 2007, 15:48
Een rondje bellen kan ook geen kwaad. Prijzen op sites zijn soms ook niet actueel. En wat te denken van voorraad? Ook al staat jouw Marshall te koop op een site, wil nog niet zeggen dat ze 'm daadwerkelijk hebben staan.


het punt is, ik ken niet veel muziek winkels :$ *shame* ik ben bekent met nederlandmuziek die natuurlijk een top service hebben maar toch best prijzig zijn, iemand bekent met grote *wel goede* muziekwinkels die in marshalls dealen???

dml
6 oktober 2007, 20:26
Bel de importeur en vraag of ze weten aan wie ze een DSL hebben geleverd.

Zo duur is NL Muziek helemaal niet. Op bijna alles krijg je vaak nog korting, ik in ieder geval wel. En anders kun je er altijd naar vragen.

caliban
6 oktober 2007, 20:55
Kijk ook eens tweedehands, kan je redelijk veel geld besparen.

Rormo
6 oktober 2007, 21:46
Feedback Rotterdam 1050 als ik mij niet vergis. Het zal nog iets goedkoper kunnen, maar niet veel.

pannekoek
7 oktober 2007, 13:21
Kijk ook eens tweedehands, kan je redelijk veel geld besparen.


ik weet het maar mijn ouders vertrouwen verkopers op marktplaats niet zoveel en aan marshalls word redelijk veel gesleuteld door zogenaamde ''profs'' :)


en natuurlijk heb ik geen garantie meer bij 2de hands :(


en: op marktplaats staan alleen 100 watt dsl's geen 50 watt

Jimwoud
7 oktober 2007, 13:57
http://shop.guitarbargains.com/detail.lasso?id=008497&-session=shop:5297A121189632103EiKM35176B8

pannekoek
7 oktober 2007, 14:08
http://shop.guitarbargains.com/detail.lasso?id=008497&-session=shop:5297A121189632103EiKM35176B8

wat is dit voor site? heeft iemand ervaring hiermee?

pannekoek
7 oktober 2007, 14:10
Feedback Rotterdam 1050 als ik mij niet vergis. Het zal nog iets goedkoper kunnen, maar niet veel.


op de site staat ie voor 1199

Nielsje
7 oktober 2007, 14:32
ik weet het maar mijn ouders vertrouwen verkopers op marktplaats niet zoveel en aan marshalls word redelijk veel gesleuteld door zogenaamde ''profs'' :)

Wordt het jouw versterker, of die van je ouders?
Aan DSL's wordt nog niet zo veel gesleuteld dacht ik...

pannekoek
7 oktober 2007, 14:34
Wordt het jouw versterker, of die van je ouders?
Aan DSL's wordt nog niet zo veel gesleuteld dacht ik...


de mijne natuurlijk :P maar mijn ouders willen niet dat ik me geld verspil ofzoiets

Jimwoud
7 oktober 2007, 14:35
Wordt het jouw versterker, of die van je ouders?
Aan DSL's wordt nog niet zo veel gesleuteld dacht ik...
+1................

Gewoon 2de hands kopen. Rond de 750 euro ofzo. Probeer ook een Marshall 6100 30th anni jubilee. Ook en beetje die prijsklasse. 3 kanaals, ook erg goed.

jbjoost
7 oktober 2007, 14:40
guitarbargains leverde bij mij mijn versterker in 1 week.
goeie ervaring en spot goedkoop nergens goedkoper volgens mij.
nieuw: Marshall DSL-50 915€ inc.verzendkosten

Rormo
7 oktober 2007, 14:46
op de site staat ie voor 1199

Beter lezen. Op de site staat de 100W versie voor 1199 ;) De 50W versie is 100 of 150 euro goedkoper. Bovendien gooien ze bij Feedback meestal wel wat van de prijs af. Ik kon de mijne ook meenemen voor 999.


Een versterker 2e hands kopen is redelijk veilig hoor. DSL valt neit veel aan te sleutelen en als ie het doet als je hem uittest, dan blijven ze het meestal wel doen. Kan natuurlijk iets kapot gaan, maar dat kan met eentje uit de winkel ook, dan heb je wel garantie, maar de kans dat ze kapot gaan als je er goed mee om gaat is niet groot. Bovendien als je hem voor 750 kunt kopen ofzo, heb je ongeveer 250 euro bespaart. Mocht hij kapot gaan kan hij normaal gesproken voor minder gerepareerd worden en heb je nog steeds een betere deal.


Dat guitarbargains vertrouw ik niet zo. Die site maakt een hele onprofessionele indruk op me. Ik weet niet wat het is of hoe het komt, maar om de een of andere reden voelt het niet goed. Maar dit is gebaseerd op niets dan gevoel en niet op feiten.

pannekoek
7 oktober 2007, 14:58
Beter lezen. Op de site staat de 100W versie voor 1199 ;) De 50W versie is 100 of 150 euro goedkoper. Bovendien gooien ze bij Feedback meestal wel wat van de prijs af. Ik kon de mijne ook meenemen voor 999.


Een versterker 2e hands kopen is redelijk veilig hoor. DSL valt neit veel aan te sleutelen en als ie het doet als je hem uittest, dan blijven ze het meestal wel doen. Kan natuurlijk iets kapot gaan, maar dat kan met eentje uit de winkel ook, dan heb je wel garantie, maar de kans dat ze kapot gaan als je er goed mee om gaat is niet groot. Bovendien als je hem voor 750 kunt kopen ofzo, heb je ongeveer 250 euro bespaart. Mocht hij kapot gaan kan hij normaal gesproken voor minder gerepareerd worden en heb je nog steeds een betere deal.


Dat guitarbargains vertrouw ik niet zo. Die site maakt een hele onprofessionele indruk op me. Ik weet niet wat het is of hoe het komt, maar om de een of andere reden voelt het niet goed. Maar dit is gebaseerd op niets dan gevoel en niet op feiten.

die indruk kreeg ik ook bij de site, en als ik hem voor 90 euro bij nl muziek of feedback kan kopen (met garantie en sevice etc) dan doe ik liever dat

helaas zijn er geen dsl50's op de 2de hands markt

caliban
7 oktober 2007, 15:06
+1................

Gewoon 2de hands kopen. Rond de 750 euro ofzo. Probeer ook een Marshall 6100 30th anni jubilee. Ook en beetje die prijsklasse. 3 kanaals, ook erg goed.

+ heel erg veel.
Je kan altijd een probleem hebben bij tweedehands, maar ookal heb je er nog kosten aan, kom je er 99 op honderd heel wat goedkoper uit. Ik heb vroeger heel veel in winkels gekocht en nu niet meer, tot nu toe altijd veel meer tevreden als ik tweedehands spullen koop.
Zogenaamde professionals zijn vaak professioneler op technisch gebied dan de meeste winkeliers en verkopers.
Als je de amp die je nu koopt volgend jaar moe bent, verkoop je hem gewoon weer voor de prijs waaraan jij hem kocht, en maak je niet snel verlies.
En garantie, daar heb je vrij weinig aan. Het eerste jaar gaat er waarschijnlijk toch niets kapot aan, of natuurlijk een productiefout die je heel snel na de aankoop opmerkt.
Bij een tweedehands iets gewoon goed testen eerst, en natuurlijk een goede technieker kennen is altijd een heel dik pluspunt.

pannekoek
8 oktober 2007, 07:51
+ heel erg veel.
Je kan altijd een probleem hebben bij tweedehands, maar ookal heb je er nog kosten aan, kom je er 99 op honderd heel wat goedkoper uit. Ik heb vroeger heel veel in winkels gekocht en nu niet meer, tot nu toe altijd veel meer tevreden als ik tweedehands spullen koop.
Zogenaamde professionals zijn vaak professioneler op technisch gebied dan de meeste winkeliers en verkopers.
Als je de amp die je nu koopt volgend jaar moe bent, verkoop je hem gewoon weer voor de prijs waaraan jij hem kocht, en maak je niet snel verlies.
En garantie, daar heb je vrij weinig aan. Het eerste jaar gaat er waarschijnlijk toch niets kapot aan, of natuurlijk een productiefout die je heel snel na de aankoop opmerkt.
Bij een tweedehands iets gewoon goed testen eerst, en natuurlijk een goede technieker kennen is altijd een heel dik pluspunt.


waar moet ik op letten als ik een buizenamp koop? (2de hands)

pol
8 oktober 2007, 09:50
gewoon goed luid op spelen. Als er iets mee scheelt hoor je het wel.


en als je geen DSL50 vind oKKasie koop dan toch een DSL100, zoveel maakt die 50 watt extra ook niet uit, en ze zijn ook nauwelijks duurder.