PDA

View Full Version : andy



riboet
6 oktober 2007, 14:02
Zoals gevraagd stel ik mij voor:


Ik ben Andy, creatief gitarist, zoals ik pleeg te zeggen over mijzelf. Ben een aardige vent maar niet in staat oppervlakkigheden uit te wisselen.

Heb niet veel maar wel goede uitrusting, dito ideeën, startend autootje en véél energie en inspiratie.

Soul, funk, r&b, blues en rock met daartussen nog wat folk en jazz zijn terug te horen in mijn spel.
Gitaarhelden: Hendrix, Jeff Beck, Tommy Bolin, Larry Carlton, Billy Gibbons, Steve Cropper en nog een paar anderen.

Oja. Ik woon in Leersum (Utrechtse Heuvelrug) en ben in overleg beschikbaar voor ieder zinnig project/band waar 1 of meer van bovenstaande stijlen in voorkomen.


Bedankt en tot later.
Andy

Ibanez666
6 oktober 2007, 14:16
Hoi, welkom hier.

Wat versta je eigenlijk onder een niet-creatieve gitarist?

riboet
6 oktober 2007, 19:34
Dank je.

Om op je vraag in te gaan: mensen die bijvoorbeeld dingen heel goed kunnen naspelen zonder ze zelf te kunnen verzinnen.

Zo hebben die mensen ook mijn bewondering omdat ze dat kunnen wat ik niet kan en daarin (kunnen) excelleren. Ze hebben dan ook vaak meer werk dan ik..

Woutsie
7 oktober 2007, 01:24
Welkom. :B

JeroenSchaaf
7 oktober 2007, 17:08
Welkom!!!!

pannekoek
9 oktober 2007, 20:12
uitrusting? :hippie:
welkom :speed:

riboet
10 oktober 2007, 11:50
gitaar:
strat - body clapton (mid-boost eruit!), nek onbekend birdseye (heerlijke V-shape, tx 2 Patrick Koopman!), ebben toets, compound radius, medium jumbo frets, PU's VanZandt Blues en Kinman SCN in brugpositie,
en nog een James Trussart Rusty Steelcaster, en die gaat weg..

amp:
Fender ToneMaster met 2 x 12" Celestion G12H30 cab

spul ertussen:
Xotic AC Booster, RMC3 wah, Carl Martin Quattro, Lexicon MPX1

onderweg naar mij:
Keeley FuzzHead, Fulltone OCD, Akai Headrush E2 en nog wat los spul

akoesties:
Blueridge BR280 met Powerplug van Verweij Systems