PDA

View Full Version : Gitarist biedt zich aan (Omgeving : Steenwijk)



belfrink
26 januari 2003, 18:56
Hallo,

Ben al enige tijd opzoek naar mede-muzikanten/band om lekker te jammen.

Gewenste stijlen;

Rock
Hard Rock
Metal

Keywords: Iron Maiden, Satriani, Metallica, Gorefest, RHCP etc etc etc vrij breed eigenlijk en ik sta voor veel dingen open.

Speel nu een jaartje of 7, ben 24 jaar en zou leuk zijn mensen rond de 20/30 te kunnen treffen.

:D

leonplaymetaldrummer
5 januari 2008, 16:40
he :gitarist: ik leon 14 jaar woon in steenwijk en speel al ruim 7 jaar drums misschien een idee om eens wat aftespreken mail dan ff leon-kiel-zeilt@hotmail.com

mijn style is voornamelijk metal ,hardrock en punk rock ballads


latersssssssss

leon

Nielsje
7 januari 2008, 09:57
Hey Leon,

leuk dat je reageert, en welkom op het forum, maar wellicht was het handig om even te kijken naar de postdatum van het bericht van Belfrink :)
We zijn inmiddels 5 jaar verder, en Brian (dat was z'n naam dacht ik, verdorie, m'n geheugen laat me in de steek..) is inmiddels al een jaartje of 23..
Komt bij dat ik hem al een tijdje niet meer gezien heb op dit forum.

Maar om toch maar een tip te geven: Ga eens kijken in de Buze (weet niet of het nog steeds zo heet, net buiten het centrum) daar oefenen veel bandjes en komen veel muzikanten. Al mag je officieel met 14 jaar nog niet naar binnen..

succes!

belfrink
2 april 2008, 16:56
Hey Niels !

Alles goed kerel, lang niet gesproken.

Ben idd een tijdje offline geweest maar ben sinds kort weer dagelijks actief op gitaarnet.

Tevens een forum schopje; ben nog steeds op zoek. Om te jammen, repeteren, optreden etc alles is welkom.

Nielsje
10 april 2008, 01:38
Oi!

Ja met mij is alles prima! Woon al een tijdje niet meer 'in de omgeving', check m'n myspace! Staat helaas nog geen muziek op, maar dat volgt nog wel!

Succes met zoeken!