PDA

View Full Version : Hoi



veyron
4 oktober 2007, 21:48
Ikz zit al een tijdje op dit forum maar heb nog nijna niet gereageerd. Ik heb een squier stratocaster maar ik kan geen gitaar splen :seriousf: Ik wil het wel leren.


Maar ik een vraagje:is squier brandhout?

chubbyfan
4 oktober 2007, 22:08
welkom,nee natuurlijk niet,is goed genoeg om mee te beginnen

veyron
4 oktober 2007, 22:11
Oke want een muziek leeraar van een jongen uit mijn klas vindt dat brandhout,hij raad aan om met een fender te beginnen.

mikeyaxeman
4 oktober 2007, 22:51
Nou dan lult ie mooi onzin want hij raad je een Squier af en een Fender aan. Fender is duurder, je zou dus beter op een Squier kunnen beginnen want het kan zo zijn dat gitaarspelen je misschien helemaal niet zo ligt en dan heb je dus een mooie Fender gekocht voor veel geld (je krijgt hem natuurlijk altijd wel weer door verkocht) dus ik zou aanraden gewoon een goeie Squier of iets dergelijks aan te schaffen en daarop te beginnen en kun je alsnog een Fender kopen als je echt daadwerkelijk serieus verder gaat met gitaar.
But anyway welkom hier op het forum! :satisfie:

P.S. ik heb zelf ook een Squier Tele voor erbij: Leuk dingetje hoor...
edit: Zie dat je al een Squier hebt gewoon daar op beginnen, ik moet eens beter lezen sorry..

JeroenSchaaf
4 oktober 2007, 22:52
Squier is een prima start gitaar! , nee Squier is een prima gitaar!.

Welkom!|!!

Dudie
4 oktober 2007, 23:30
tenzij je gear ECHT is afgeracht tot op het bot kan ik niet begrijpen hoe hij je een fender aanbiedt.. wat je hebt heeft misschien een beurt nodig, maar steekje centjes in je zak tot je een beetje kunt spelen en dus ook een beetje weet wat je wilt. grtz, welkom! (me noob here2)