PDA

View Full Version : Gezocht: local hero, dire straits



Minda
4 oktober 2007, 13:56
Hoi,

bij het album On Every Street zat een extra CD'tje, in zo'n dunner hoesje, met daarop 4 nummers. Het laastse is een live uitvoering van Local Hero. Helaas lijken de tabs die ik op Tabs'rUs vind er niet erg op. En tabs die ik via googel vind, zijn in een raar format dat niet opent op mijn PC. Hoe nu verder?

Dank,

Reel Big Fish
4 oktober 2007, 14:14
Heb je Guitar Pro? .gp -files openen met Guitar Pro, een programmatje voor tabs/backing tracks.

Mooi nummer trouwens!

RullyRulez
8 oktober 2007, 15:13
Ik denk dat je het album On The Night (live album) bedoelt met 4 extra live tracks op de Encore EP.

Het laatste nummer is dan Wild Theme - Local Hero , wat vaak (begrijpelijk) verward wordt met Going Home - Local Hero. Dus ik vermoed dat je de tabs van Going Home - Local Hero hebt gevonden en niet die van Wild Theme - Local Hero

Kijk hier eens tussen voor "Wild Theme"

http://www.ultimate-guitar.com/search.php?s=wild+theme&w=songs

rocker_71
8 oktober 2007, 17:13
Heb je Guitar Pro? .gp -files openen met Guitar Pro, een programmatje voor tabs/backing tracks.

Mooi nummer trouwens!

Of tuxguitar downloaden. Is een gratis progje, die zowel guitarpro als powertab bestanden kan openen en afspelen.

Minda
9 oktober 2007, 15:01
Dank je, Rully, da's inderdaad wat ik bedoel. En nou nog leren gitaarspelen...

VenCharles
23 oktober 2007, 15:53
De TAB is te vinden in mysongbook onder dire straits. Als je geen Guitar Pro hebt is het natuurlijk een probleem. Wel is deze TAb ook via Guitar Pro om te vormen naar een PDF formaat.

Minda
11 januari 2008, 09:30
Sorry voor het oprakelen van dit oudere topic, maar ik zit met het volgende. Ik heb de tabs! Ik kan het zelfs al een beetje spelen. Maar nu ben ik op zoek naar bladmuziek voor de piano-begeleiding van het nummer. Hoe kom ik daar nu weer aan?

Dank,