PDA

View Full Version : Vraagje over Pedaltrain 2



dml
3 oktober 2007, 17:25
Wie van jullie weet of er een T-rex Fuel Tank ONDER de Pedaltrain 2 gemonteerd kan worden?

Nielsje
3 oktober 2007, 17:28
Mjah, technisch gezien uiteraard wel, maar je wil natuurlijk weten qua afmetingen. En je hebt natuurlijk al gezocht naar afmetingen, maar kan die niet vinden, dus je hoopt hier mensen te vinden die op het zelfde brilliante idee als jij kwamen?

Hm.. tja, ik heb geen idee :)

Wel zoek ik de afmetingen van een barber LTD, lijkt me nogal lijken op een BB behuizing maar ja. Tijd voor een afmetingen topic?

dml
3 oktober 2007, 17:32
Ik ken de afmetingen van beide producten wel, maar de Pedaltrain heeft dus een wigvorm. De dikte van het profiel (en de vorm van het profiel) spelen ook mee dus met alleen de afmetingen kan ik niets.
Zo briljant is het niet, er zijn een aantal gebruikers hier die bijvoorbeeld een PedalPower2 onder een Pedaltrain Pro hebben geplakt, maar die is wel een stukje hoger.

Michael AE
3 oktober 2007, 17:35
Ik heb het ook gedaan. Past precies.

dml
3 oktober 2007, 17:38
Okay dan!! Thanks!!

Michael AE
3 oktober 2007, 18:22
Oh, even 1 dingetje nog....de 9v plugjes passen echt net in de fueltank als hij er onder zit. Ik heb de topjes even een beetje met een schuurpapiertje bewerkt, zodat ze iets beter passen.

drap
3 oktober 2007, 18:24
Oh, even 1 dingetje nog....de 9v plugjes passen echt net in de fueltank als hij er onder zit. Ik heb de topjes even een beetje met een schuurpapiertje bewerkt, zodat ze iets beter passen.

Watte? Ik heb zowel een Pedaltrain 2 als een T-Rex Fuel Tank onder m'n Pedaltrain, het past allemaal prima.

edit: Bij nader inzien is die eerste zin een beetje raar geformuleerd als je het op een bepaalde manier leest :D

dml
3 oktober 2007, 19:15
Het staat nog steeds heel raar:

OF je hebt twee Pedaltrains bovenop elkaar;

OF je bedoelt Pedalpower 2 waar Pedaltrain 2 staat.

Ik denk het laatste ;)

drap
3 oktober 2007, 20:20
Nee, mis! :D Ik heb een Pedaltrain 2 met daaronder een T-Rex Fuel Tank gemonteerd. Zo hehe, dat is eruit :satisfie:

Tristan
3 oktober 2007, 21:02
Haha, geniaal... :D

dml
10 oktober 2007, 10:10
Oh, even 1 dingetje nog....de 9v plugjes passen echt net in de fueltank als hij er onder zit. Ik heb de topjes even een beetje met een schuurpapiertje bewerkt, zodat ze iets beter passen.

Michael AE heeft gelijk. Ik heb mijn pedalen zo dicht op elkaar, dat ik van de Fuel Tank's bijgeleverde kabeltjes de haakse plug moet gebruiken voor de pedalen. De rechte plug gaat dan in de Fuel Tank. Sowieso moet je de Fuel Tank onderste boven onder de Pedaltrain 2 "plakken", dan nog kun je de rechte adapterplugjes niet of nauwelijks in de Fuel Tank drukken, je komt gewoon een paar millimeter tekort......... De Fuel Tank zit nu dus gewoon op de bovenzijde van de Pedaltrain.

drap
11 oktober 2007, 09:37
Michael AE heeft gelijk. Ik heb mijn pedalen zo dicht op elkaar, dat ik van de Fuel Tank's bijgeleverde kabeltjes de haakse plug moet gebruiken voor de pedalen. De rechte plug gaat dan in de Fuel Tank. Sowieso moet je de Fuel Tank onderste boven onder de Pedaltrain 2 "plakken", dan nog kun je de rechte adapterplugjes niet of nauwelijks in de Fuel Tank drukken, je komt gewoon een paar millimeter tekort......... De Fuel Tank zit nu dus gewoon op de bovenzijde van de Pedaltrain.

Ik heb vast of een hele uitzonderlijke pedaltrain 2, of een hele uitzonderlijke Fuel Tank. Het past allemaal prima bij mij. Als ik thuis weer internet heb zal ik er eens een fotootje van maken.

dml
11 oktober 2007, 17:02
Ben benieuwd, misschien heb ik iets over het hoofd gezien. Of misschien zijn de rechte pluggen die bij jouw Fuel Tank geleverd zijn, iets korter.......