PDA

View Full Version : DRINGEND: boss pedalcase vraag



kenx
3 oktober 2007, 16:15
hoy,

ik heb gedachten om deze case te gaan aanschaffen. Is deze koffer aan te raden? zo ja, zo te zien zijn alle kabels erbij enz... maar is daar ook zo een gezamellijke adaptor aan (of hoe jet ook mag noemen) om alle pedaaltjes er op aan te sluiten zonder zo veel apparte adaptors te kopen? en zo ja,
hoe sluit je dan zoiets in godsnaam aan op je versterker? en gaat dit ook voor bosspedaaltjes? : http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000XBS_a7J-?CatalogVideo=&ProductUUID=NUzVqHzmCzQAAAET2qFdXi43&CatalogCategoryID=Go_VqHzm9TwAAAERtpsvKPl9&JumpTo=OfferList

welke van de twee raden jullie mijn aan? ik zou denk ik de behringer pakken je weet maar nooit alsk nog wil uitbreiden hé.


mvg,

kenny neave,

je mag altijd pm'en op kennyneave@hotmail.com

Nielsje
3 oktober 2007, 16:19
Hallo Kenny,

wat is er zo dringend? Beide cases zijn uitvoerig eerder behandeld hier, met een search zou je het best kunnen terug vinden. Ook de antwoorden op je andere vragen.

Maar goed, de behringer is echt GROOT. de boss heeft een handzamer formaat. En wat denk je hoe je het aansluit? Met één snoer, jawel! 1 Adapter of voedingsbrick is voldoende, afhankelijk van het aantal en soort pedalen.

Wat voor soort pedalen heb je? Ennieweej: search.

EuroCinema
3 oktober 2007, 16:30
Blijf ademhalen :) Ik neem aan dat die Boss de BCB60 is? Die heb ik gehad, prima apparaat, voeding erin, adapter bijgeleverd, ruimte voor stemapparaat, plek voor een wah, aan te passen voor verschillende formaten pedalen, nette kabeltjes erbij. Er zit een send en return in, 1 snoer gaat van je gitaar naar je pedalenkoffer, een ander snoer van de uitgang van de koffer naar de ingang van je versterker. Kun je moeilijk een buil aan vallen, tenzij je nu al weet dat je meer dan 6 pedalen mee wilt nemen. In dat laatste geval zou ik eens rondneuzen in de pedalboards thread en niet overhaast dat enorme gevaarte van Behringer bestellen.

kenx
3 oktober 2007, 16:38
aah oké,
bedankt tot nu toe voor de info!!

mvg kenny

kenx
3 oktober 2007, 16:39
annyway @Nielsje: boss pedaaltjes en ja sorry hoor maar ik kan met die zoekfunctie niet egt goed werken :sneaky: :) .

grtz

Nielsje
3 oktober 2007, 16:42
Tja, ligt eraan hoeveel pedalen je hebt.
Je zou kunnen proberen een 2e hands boss case te scoren, is een goeie keuze, en je kan hem altijd weer verkopen (mits je het schuim niet geheel vernaggelt).

ik heb m'n eigen pedalenplank gemaakt voro 14 euro :)

uiteraard zonder voeding, garantie, kabeltjes, merkje etc.
Wel met lol en bier.

kenx
3 oktober 2007, 21:18
:sneaky: :metal:
nnnnnnnnnn
:hippie: :hippie:

mario88
3 oktober 2007, 22:03
Tja, ligt eraan hoeveel pedalen je hebt.
Je zou kunnen proberen een 2e hands boss case te scoren, is een goeie keuze, en je kan hem altijd weer verkopen (mits je het schuim niet geheel vernaggelt).

ik heb m'n eigen pedalenplank gemaakt voro 14 euro :)

uiteraard zonder voeding, garantie, kabeltjes, merkje etc.
Wel met lol en bier.
wauw inclusief bier? wel goedkoop dan :chicken:

AutoStatic
3 oktober 2007, 22:04
Voor zoeken op gitaarnet:
- Google.nl
- "zoekterm" site:gitaarnet.nl

Klaar. Heb je ook niet dat gezemel dat je meer dan 3 tekens op moet geven.