PDA

View Full Version : John Doe's Revenge verder in Bodog Battle of the Bands!!!



Tristan
3 oktober 2007, 13:28
Hoi dudes en dudettes!

We zijn de eerste ronde door en vrijdag 16 November spelen we in de Melkweg samen met zeven andere bandjes...
We moeten zoveel mogelijk kaartjes verkopen a 7 euro (duur, ik weet het), bij de zaal zelf zijn ze zelfs 10 euro...
Misschien willen jullie ons helpen en komen supporten, dat zou erg cool zijn want er gaan vier bandjes door en die spelen in Paradiso...
Daarna is het door naar internationale podia... :o :)

Er is nog een andere manier waarop jullie ons kunnen helpen, want je kan ook je stem uitbrengen op ons op de Bodog site: www.bodogbattle.eu/home/
Rechts bovenaan in de balk op de site staat het kopje search bands als je hierop klikt en John Doe's Revenge invult krijg je een link naar onze profile page...
Daarop kan je klikken (op onze naam) en dan staat er in het volgende scherm een rode knop met sign in to vote...
Het betekent dus wel dat je inderdaad moet inloggen enzo, dus het is wel een gedoe maar we zouden het heel cool vinden als iemand toch de moeite zou willen nemen... :D

Okee, alvast bedankt allemaal!
Misschien tot ziens in de Melkweg, haha, daar eindigen we allemaal een keer na onze dood zegt men toch? :D

Groetjes Tristan
earthling and spaceman (nog steeds)

jonesd
3 oktober 2007, 14:37
Ik heb mijn stem uitgebracht.

Die wedstrijd doet mij een beetje denken aan emergenza, een wedstrijd waar wij met onze band verleden jaar aan hebben meegedaan.

We hebben daar een beetje een wrang gevoel aan overgehouden. Ten eerste moest je al betalen om mee te doen en vervolgens moest je voor elke ronde (we zijn tot in de vlaamse finale geraakt, dus drie rondes) zelf kaarten verkopen. De prijs van die kaarten werd steeds duurder (tot 12 eur), zodat het na een tijdje leek op "je vrienden uitpersen".

Ik hoop dat die bodog iets anders is maar het doet me er in ieder geval veel aan denken...

Rockmo(ther)
3 oktober 2007, 14:38
Hey Tristan!!

Ik ga ook ff stemmen, hoor!
Succes!

En .. de 16e kan ik wsl ook wel. Dus dan koop ik een kaartje.. Gewoon via Melkweg zelf?

Tristan
3 oktober 2007, 14:50
Ik heb mijn stem uitgebracht.

Die wedstrijd doet mij een beetje denken aan emergenza, een wedstrijd waar wij met onze band verleden jaar aan hebben meegedaan.

We hebben daar een beetje een wrang gevoel aan overgehouden. Ten eerste moest je al betalen om mee te doen en vervolgens moest je voor elke ronde (we zijn tot in de vlaamse finale geraakt, dus drie rondes) zelf kaarten verkopen. De prijs van die kaarten werd steeds duurder (tot 12 eur), zodat het na een tijdje leek op "je vrienden uitpersen".

Ik hoop dat die bodog iets anders is maar het doet me er in ieder geval veel aan denken...

We hoeven in ieder geval niet te betalen om eraan mee te doen dus dat valt nog mee... :D
De volgende ronde is in Paradiso, misschien dat we dan weer kaartjes moeten verkopen maar ik verwacht dat ze dan niet meer dan 10 euro kosten en omdat er dan maar 8 bands spelen verwacht ik dat iedere band 45 minuten de tijd krijgt om te spelen, dus dat is best een aardige gig...
Deze ronde in de Melkweg krijgen we ongeveer 30 minuten de tijd geloof ik...
Voor de eerste ronde hoefden we helemaal geen kaarten te verkopen en de ronde na Paradiso is al gelijk internationaal dus ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor... :)
Van dat Emergenza heb ik inderdaad ook wel eens iets gehoord en dat was niet positief kan ik me herinneren... :D
Het blijft natuurlijk altijd een beetje een "conflict of interests" tussen band en organisatie maar ik ben wel positief over dit Bodog gebeuren...
Bedankt dat je op ons hebt gestemd in ieder geval!

Tristan
3 oktober 2007, 14:52
Hey Tristan!!

Ik ga ook ff stemmen, hoor!
Succes!

En .. de 16e kan ik wsl ook wel. Dus dan koop ik een kaartje.. Gewoon via Melkweg zelf?

Hee Mo!

Bedankt, cool!
Kaartjes kan je via ons krijgen, via de Melkweg is het 10 euro en bij ons 7 euro dus dat scheelt wel wat, leuk dat je (weer) komt kijken! :)
Ik weet alleen niet precies hoe ik de kaartjes bij jou moet krijgen, wat denk je dat het beste is?

hendrix2
3 oktober 2007, 19:37
Tristan,
naar de Melkweg komen is voor mij net wat te ver, maar ik wacht vol ongeduld op mijn registratiecode om te kunnen stemmen op jullie.
De myspace van John Doe's Revenge staat gewoon bij mijn internet-favorieten en daar zet ik normaal nooit muziek bij, maar voor jou groep maak ik graag een uitzondering.
Ga vooral door met John Doe's Revenge! en laat zeker iets weten als er een demo of cd of iets in die aard te verkrijgen is!

Tristan
3 oktober 2007, 19:47
Super man!
Echt heel tof dit te horen... :)
Op dit moment zijn we bezig met de laatste loodjes wat betreft de mix van onze demo, als 'ie af is laat ik het je zeker even weten...
Daarnaast hebben we van de meeste van onze optredens ook video-opnames en zijn we bezig daarvan een leuk filmpje in elkaar te draaien... :)
Ik ben trouwens ook bezig om te proberen wat gigs in de regio Breda te regelen, dat is in ieder geval een stuk dichterbij dan Amsterdam...
Wat betreft Belgie weet ik niet goed wat leuke tenten zijn om te spelen, maar het lijkt ons wel cool daar eens te spelen...

Tristan
5 oktober 2007, 08:54
***BUMP***
Misschien nog iemand die ons wil helpen? :)
Ik weet trouwens niet of je ook meerdere keren kan stemmen, geen idee eigenlijk... :D

jonesd
5 oktober 2007, 09:09
***BUMP***
Misschien nog iemand die ons wil helpen? :)
Ik weet trouwens niet of je ook meerdere keren kan stemmen, geen idee eigenlijk... :D

Volgens de website mag je elke dag 1 keer stemmen.

Zal het ineens nog eens doen.

Tristan
7 oktober 2007, 14:49
Okee, bedankt man! :D