PDA

View Full Version : Minder is meer



Einzeln
2 oktober 2007, 21:18
Ik heb zojuist bij Nico Verduin een 12at7 voor in mijn Matchless Hotbox gehaald. Dit buisje vervangt de de V2( als ik het goed heb). Er zaten 2 12ax7's in.
Minder scheur maar ik kan er effectief beter gebruik van maken omdat ik in staat ben om de hotbox verder open te draaien. Had ik jaren geleden al moeten doen. Voor een tientje een wereld van verschil.
Mijn vriendin zegt dat ze blij voor me is.

Ik meld het hier ook even. Dat is toch anders. Na jullie enthousiaste reacties te hebben gelezen, neem ik afscheid.
Ik zal jullie missen, maar ja, mijn geluid is klaar.








(dat wil zeggen , dat hoop ik op mijn transistor oefenampje klinkt het allesbelovend.)

Mitch
2 oktober 2007, 21:41
Tja.... eh..... en daar komt de starter van het Grote HCEF Buizenpedalen Topic nu pas achter ? :D












Sorry, kon het niet laten. Het kan inderdaad prima werken, zowel in amps als in buizenpedalen. Heb momenteel ook weer eens een Siemens 12AT7 van stal gehaald voor in mijn CMW, erg lekker. Veel plezier !

Einzeln
3 oktober 2007, 08:51
Tja.... eh..... en daar komt de starter van het Grote HCEF Buizenpedalen Topic nu pas achter ? :D












Sorry, kon het niet laten. Het kan inderdaad prima werken, zowel in amps als in buizenpedalen. Heb momenteel ook weer eens een Siemens 12AT7 van stal gehaald voor in mijn CMW, erg lekker. Veel plezier !


Nou inderdaad ik heb nog nooit een ander buisjes geprobeerd, wel ontzettend veel over gehoord. Maar horen is geloven in dit geval.

EuroCinema
3 oktober 2007, 09:55
Mijn vriendin zegt dat ze blij voor me is.


:seriousf: herkenbaar!