PDA

View Full Version : probleem



Luigi
2 oktober 2007, 19:22
volgens mij heeft deze een probleem (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/119642654-hulp-gevraagd.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4 SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMK KxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1)...

(http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/c748.html)

Blend
2 oktober 2007, 19:25
:chicken: geef ff 'n goeie link door, dan snap ik 't misschien ook.

marter544
2 oktober 2007, 19:28
Ik hoop voor haar dat et een geintje is :dontgeti: Ik zou echt, ontzettend, maar dan ook ontzettend kwaad worden..

YannickH
2 oktober 2007, 19:28
:chicken: geef ff 'n goeie link door, dan snap ik 't misschien ook.

dat wil je niet zien,dat is gewoon te erg!! :'(

Mr.Fingers
2 oktober 2007, 19:30
Someone will get spanked between now and 3 weeks! (en veel geld van z'n rekening zien gaan, heeeeeel veel geld)


Dit is echt te wreed voor woorden

wietse
2 oktober 2007, 19:32
oei!!!

daar zal broertje niet blij mee zijn een gibson black beauty van 3 hoog laten stuiteren, zal vast meer aan mankeren dan alleen de hals.

vermoed wel dat het een geintje is want de tuners missen in ieder geval al van de hals op de foto, vreemd nergens voor nodig namelijk.

Mr.Fingers
2 oktober 2007, 19:34
oei!!!

daar zal broertje niet blij mee zijn een gibson black beauty van 3 hoog laten stuiteren, zal vast meer aan mankeren dan alleen de hals.

vermoed wel dat het een geintje is want de tuners missen in ieder geval al van de hals op de foto, vreemd nergens voor nodig namelijk.


Idd, en hoe kan die weten dat het een black beauty is, toevallig het meest exclusieve LP model dat er bestaat (na die van Musoland dan wel te verstaan ;) )

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 19:35
Wat ben ik blij dat dat mijn zusje niet is zeg... oei oei oei...

Dat wordt sparen meid... lol

R.

Brent Ray Vaughan
2 oktober 2007, 19:36
Shit happens! Niemand die de persoon in kwestie kan helpen of is zoiets onherstelbaar? Ben ik effe blij dat ik mij geen Gibson kan veroorloven. Bij een Fendertje is zoiets toch minder erg lijkt mij.

Lennartscholtus
2 oktober 2007, 19:39
Au! Das kut voor dr zeg

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 19:39
En zo blijkt maar weer...

God straft blijkbaar TOCH!!!

(Dus wil er ff een mod een slotje op dat topic gooien?
Daar houden jullie mods toch zo van?)
:hippie:

zeppo
2 oktober 2007, 19:48
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit wel moet geloven.
Lijkt mij eerlijk gezegd een geintje, en dat hoop ik echt voor haar. Of misschien wil Cindy wel ....

maar laat ik dat voor een ander forum bewaren 8-)

LP_CL
2 oktober 2007, 19:50
OWNED!!! :chicken:

STW
2 oktober 2007, 20:05
hahhahaha tjonge

zou me nix verbazen als het een gitaarnettert is die dit geplaatst heeft

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 20:40
hahhahaha tjonge

zou me nix verbazen als het een gitaarnettert is die dit geplaatst heeft

Mij ook niet.. Kan haast niet serieus zijn.
(Maar heb voor de grap toch maar ff gemailed.. Blijkt t ineens TOCH een enorm lekker wijf...)

Groeten!!

Mr.Fingers
2 oktober 2007, 20:41
Mij ook niet.. Kan haast niet serieus zijn.
(Maar heb voor de grap toch maar ff gemailed.. Blijkt t ineens TOCH een enorm lekker wijf...)

Groeten!!

Tip van de dag:

Hoe versier ik iemand van gitaarnet.nl??? Gewoon een foto van een getrashte zeer exclusieve gitaar op een site zetten, en zien wie er reageert


*gaat nu zijn rickenbacker kapotslaan* ;)

Dark_Tranquillity
2 oktober 2007, 21:13
Shit happens! Niemand die de persoon in kwestie kan helpen of is zoiets onherstelbaar? Ben ik effe blij dat ik mij geen Gibson kan veroorloven. Bij een Fendertje is zoiets toch minder erg lijkt mij.

Bij Fender noemen ze dat "Relic"

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 21:14
*kijkt in shock naar de Rickenbacker!*

Maar vermand zich...

"Heej geile jongen, mag ik je telefoonnummer? Dan spreken we eens wat af."



:hippie:



lol
Greetz Roy!

CrudeSapphire
2 oktober 2007, 21:34
immigreren geblazen :X