PDA

View Full Version : Fivelastwords... weer een nieuwe!



fivelastwords
2 oktober 2007, 16:52
We blijven bezig, wederom in poepend rotte MySpace kwaliteit, maar niet getreurd, zeer binnenkort met 320kbs bitrate te downloaden!
De nieuwe heet Break You Down en begint meteen onder de volgende link:

http://www.myspace.com/fivelastwords

Ook de songs Brilliant Lie en Red Skies die er al stonden zijn in een nieuw jasje gestoken, nieuwe gitaar opnames, kleine aanpassingen en vettere productie!

Dit betekent, dat de volledige eerste demo van Fivelastwords online staat!

For now, hopelijk vinden hem lekker, wij wel in elk geval!

Cheers,

Fivelastwords

Veekeren
2 oktober 2007, 19:14
Laten we vooral dit topic gebruiken voor commentaar op de demo, no need to kick the old one :p

Maar ik ben benieuwd wat jullie van het nieuwe nummer vinden!

-geert-
2 oktober 2007, 19:36
heuj heb effe geluisterd!! goed bezig ! zijn goeie nummers vooral break you down en red skies vind ik goed. Break you down vind ik mooie gitaarakkoorden bij de zang op de helft begint dat zegmaar dat klinkt lekker. Alleen ik hou zelf nooit zo van dat gebrul, zoals op het einde BREAKK JOU DOOOOWN haha beetje overbodig imho. En red skies vind ik ook goed, het rost alleen wel erg achter elkaar door zegmaar de gitaar maar is ook wel weer vet. En de drums in dit nummer vind ik ook niet zo mooi klinken, maar is misschien door de opname ofzo. anyway goed bezig en succes verder!! :hippie: :rockon:

Makor1966
2 oktober 2007, 19:40
Ik vind het best goed maar denk dat een beetje meer dynamiek het nog een flinke boost zou geven :rockon: :satisfie:

fivelastwords
6 oktober 2007, 20:06
Ik vind het best goed maar denk dat een beetje meer dynamiek het nog een flinke boost zou geven :rockon: :satisfie:

Tja, dynamiekloze meuk is nu eenmaal wat we maken ;) Nee, we hebben ook wel nummer die dynamischer zijn, maar we houden ervan de vaart er in te houden, constant beuken. Dat gaat dan idd ten koste van de dynamiek, maar goed, t'is een keuze!

Herman
8 oktober 2007, 14:31
Wederom vet! Zeg, een optreden in provincie groningen ergens, zit dat er teovallig aan te komen? ;)

*ps, juist die schreeuw van jullie zanger is errrrug bruut!

Veekeren
8 oktober 2007, 16:52
Wederom vet! Zeg, een optreden in provincie groningen ergens, zit dat er teovallig aan te komen? ;)

*ps, juist die schreeuw van jullie zanger is errrrug bruut!



Groningen, das niet echt om de hoek :D Maar ondanks dat dat niet een probleem is, vooralsnog hebben we nog niks concreets. Als de demo op cd staat gaat ie naar heel veel zaaltjes, waarschijnlijk ook wel wat in Groningen. Hou het in de gaten ;)!