PDA

View Full Version : Drummer en bassist gezocht voor nieuwe band omgeving Zwolle



Plantje
2 oktober 2007, 13:32
Beheers jij de zware tonen van de basgitaar als geen ander en word je helemaal week van een beetje stevige rock, dan moet je bij ons zijn!
Maar ook als je er plezier aan hebt een drumstel zo eens in de tijd een stevig pak slaag te geven zou je moeten reageren.

De stijl: lekkere stevige rock muziek maken met als doel dit zo eens in de tijd voor (groot) publiek te vertonen. Eigen nummers staan nog niet op het programma, maar die ambitie is er zeker!

Bands: Rage Against The Machine, Creed, Rammstein, 3 Doors Down, Disturbed, Foo Fighters, Limp Bizkit, Godsmack, Metallica, etc… Toch neigen we ook wel eens naar hele andere muziek, maar dit zal waarschijnlijk de hoofdmoot worden.

Leeftijd zo rond de 20-30.

De bedoeling is om in het Zwols Popfront te gaan repeteren, maar als je beschikt over een eigen repetitieruimte zullen we dat niet afslaan :)

Je kunt hier reageren of even een PM sturen.

Plantje
9 oktober 2007, 23:17
Maar dan ook helemaal niemand? :(

Misschien heeft iemand anders nog wat tips van waar we gemakkelijk een drummer en/of bassist kunnen vinden.

Metal elfje
10 oktober 2007, 15:52
hooj

Ik ken wel wat bassisten uit zwolle, maar die zijn allemaal jonger dan de leeftijdscategorie , of ze zitten al in een band :P

Plantje
10 oktober 2007, 16:05
Gruwelijk veel jonger? Anders ben ik zo bang, dat je met situaties in aanraking komt dat je niet als hoofdact kunt optreden omdat ze al eerder thuis moeten zijn :)

Of dat ze voor mij over een tijdje een rollator op het podium klaar kunnen zetten. Ik ben tenslotte al 29... ahum

Metal elfje
15 oktober 2007, 14:35
haha :P
nja ik ken een bassist uit meppel die 21 is, maar die speelt al in 2 bands ( ik zou aan hem wel kunnen vragen of die in nog een band wil spelen maar ik weet niet of die dat wil)
ik ben zelf een bassiste van 16, ik zit momenteel ook al wel in bands maar daar word de laatste tijd best weinig mee geoefend -.-'
ik ken nog 2 andere bassisten maar die zitten ook al in bands :P
en een aantal jonger dan 16 maar ik weet dar niet van van welke muizieksmaak die houden.

Je zou in popfront op dat bord zoown papier kunnen plakken dat je een bassist zoekt of kunnen kijken of er een bassist is die zich al heeft aangemeld op dat bord.

Plantje
20 oktober 2007, 00:06
Bedankt voor je reactie metal elfje!

Ja, op zich zoeken we het toch wel wat ouder dan 16. En mensen die al in 2 bands spelen komen daar vaak op een gegeven moment toch mee in de problemen.

We hebben al een briefje opgehangen bij Popfront en ook nog even gekeken of er nog bassisten zoekende waren, maar dat valt toch vaak tegen :(

Metal elfje
22 oktober 2007, 14:43
ik kan wel even verder voor je kijken. Ik zal vanmiddag wel even bij me basleraar vragen of die nog mensen weet en wat bij andere bassisten rondvragen.

Plantje
22 oktober 2007, 18:33
Ah, dat vind ik leuk aangeboden!

Er heeft nog een andere bassist gereageerd, maar daar heb ik nog geen verdere reactie van gehad.

Dus als je nog eens rond zou willen vragen: perfect! :)

gert.twisted
6 november 2007, 11:23
Ik ben een bassist uit Wijhe en beschikbaar. Jullie muziekstijl staat me wel aan.
Groet. GERT

Reel Big Fish
6 november 2007, 11:45
Als jullie nog een drummer zoeken: www.drummersbank.nl

Plantje
6 november 2007, 11:49
@Gert: klinkt goed! Als het goed is leest de andere gitarist (Ernst) hier trouw mee. Dan komen we er snel op terug! :)

@Reel Big Fish: Ja, drummersbank heb ik laatst ook even rondgesnuffeld en ook gereageerd op iemand zijn advertentie, maar niets meer van gehoord. Nu wordt het maar eens tijd dat we er zelf een advertentie plaatsen! Kim Wilson zou ook nog voor me rondvragen geloof ik.

Kim Wilson
6 november 2007, 11:51
Oja, oeps... :chicken:

Ga ik doen, echt!

Plantje
6 november 2007, 12:05
Oja, oeps... :chicken:

Ga ik doen, echt!

Te gek! Geeft niets dat je het vergeten bent hoor. Op drummersbank actief op zoek kunnen we ook doen!

gert.twisted
6 november 2007, 20:51
Misschien weet ik ook nog wel een drummer.
Het enige nadeel is dat hij op dit moment aan het revalideren is.

Groet GERT

Plantje
8 november 2007, 10:24
Laten we binnenkort eens wat afspreken...dat klept wat gemakkelijker. Je hebt mijn mailadres :)