PDA

View Full Version : Madamp/musikding ervaringen topic



G.G.
2 oktober 2007, 13:17
Een ander topic ontspoorde, omdat ik, en een aantal anderen hun frustraties/ervaringen wilde delen:


Na lang wachten.....heeeeel lang wachten is hij er nu!!!
Vrijdag heeft de DHL eindlijk mijn ouderlijk huis gevonden en mijn Madamp A15 gebracht. Bezorgen heeft uiteindelijk 1,5 maand geduurd omdat ze mijn huis niet konden vinden :angry:
Uiteindelijk heeft Klaus het opnieuw opgestuurd en 2 dagen later was hij er, hij heeft gelijk de MK2 in plaats van de MK1 opgestuurd.





Bij mij is het verhaal net zo vreemd. 21/08/2007 besteld, en nog niet verzonden. Heb Klaus de afgelopen 2 1/2 week eindeloos gestalkt met mails vanaf mijn email, mails vanaf de musikdingsite en en het forum.

Klaus zegt gewoon glashard niets ontvangen te hebben en dat er problemen waren met de OT. Vandaag wordt alles verzonden (net zoals 3 weken eerder al gebeurd zou zijn)

Wordt er een beetje moe van (na 2 eerdere verkeerde bestellingen) Jammer dat hij de enige is de Madamp levert. Ik doe in ieder geval geen zaken meer met hem. Ben het zat.

Is inderdaad klote, als hij zegt niks te hebben ok, dat kan. Maar als hij dan toezegt het op te sturen en dan nog niks ontvangen, dat is gewoon een klote streek.





Ik sluit me aan bij het verhaal van G.G. Ik heb 18-08-07 mijn bestelling geplaatst, en in een mail van twee weken geleden heeft hij gezegd het handeltje al te hebben opgestuurd....yeah right..NOT! :mad:



vreemd dat er zoveel problemen zijn met Klaus. Ok, ik wacht ook nog steeds op pluggen die 6 weken geleden aan moesten komen, maar Klaus moet ook op leveranciers wachten. Dat pakketjes niet aankomen ligt ook niet altijd aan hem he. De post is nu ook niet de best georganiseerde bende ever, en daar kunnen ook fouten gebeuren.

Ik heb gisteren bij musikding besteld, ik ben ook benieuwd hoe het zal lopen, maar gun Klaus toch eens een beetje vertrouwen. Als hij die zaak alleen runt, dan heeft hij hopen werk.



Hij zal het wel druk hebben inderdaad, helemaal als ie een van de weinigen is die zulke betaalbare kitjes verkoopt en aangezien er telkens meer mensen zijn die zo'n project beginnen.
Ik weet ook uit ervaring wat een gedoe het is om alle onderdelen bij elkaar te krijgen.
Maar als ie zoveel problemen heeft en de aanvragen niet meer bij kan benen dan moet ie wat aan zijn organisatie veranderen, want anders heeft ie straks allemaal boze klanten.

Hier kunnen we onze ervaringen, tips etc delen.

Meneer I.
2 oktober 2007, 13:21
Citaat:
Hi Iwan,

didn´t you get my email from 18th of September? Two weeks ago some
parts I have received for the kits were of a very poor quality, so
shipment got delayed again. I was offering you some parts you perhaps
could use as a compensation for the long waiting time, so can you need
something to build your amp? A multimeter or perhaps some other tools?
Please tell me!

Your order will be shipped today! You can find the documents for your
amp kit attached to this eMail, have fun reading in the meantime! I hope
you still have fun building after all this trouble!

Best regards

Klaus


En inderdaad ik heb zijn email van de 18e niet ontvangen! Ik heb als compensatie een "Booster" of een "Volume Schalter" bouwpakket voorgesteld. Ben benieuwd of die dat gaat doen...
G.G. heb jij dit emailtje verstuurd op de 18e van Klaus eigenlijk wel ontvangen?

SimonS
2 oktober 2007, 13:22
hebben ze email-server-problemen? te veel klanten? te weinig tijd? Hij doet het naast een reguliere baan meende ik van m gehoord te hebben. In ieder geval duurde het bij mij met bestellen ook gruwelijk lang en emailen was een drama. Natuurlijk wel aangekomen, maar met een switch te weinig. Maar laten gaan want weeer die ellende had ik geen zin in.

ponq
2 oktober 2007, 13:40
ooit eens wat besteld, levertijd was 5 wk ofzo, niet normaal.

reageert niet altijd even snel op mails.

Soms was de bestelling niet compleet.

Kben zelf (nog?) geen amp-bouwer, maar bestelde spul voor effecten. Doe ik sindsdien bij Newtone. Prima service, snelle levering, goed contact. Zo kan het ook.

Vonk
2 oktober 2007, 14:06
Ik heb een jaar geleden een G2 besteld en af en toe eens wat onderdelen.

De tube8 speaker waren door leveringsproblemen bij Celestion niet bij Musikding, dus ruilde hij die gratis om naar een tube10. Netjes en met goede communicatie.

De G2 zelf kreeg ik volgens mij na een weekje of wat. Ik begrijp best dat als je een booming business hebt dat je voorraad wel erg snel opgaat, en een amp bestaat uit veel onderdelen. Dus ik moest even wachten, pech.

De transformator bleek defect te zijn. Ik heb hem teruggestuurd en een nieuwe ontvangen.

Problemen waar Klaus dus niets aan kon doen. Maar als ik jullie zo hoor wacht ik nog wel even met bestellen...

G.G.
2 oktober 2007, 15:05
G.G. heb jij dit emailtje verstuurd op de 18e van Klaus eigenlijk wel ontvangen?

Nee, niet ontvangen van hem.

Net wel dit "compensatieaanbod" gekregen van Klaus. Dat vind ik wel weer heel erg netjes van hem. Hulde!!!

*****************
Hi Joris,

I just have scanned my spam filters, there was indeed a message from
you. it somehow got stuck in there, I have to work on this!

Can I send you some items you can use for building your amp as a little
compensation for the very long waiting time? Perhaps a multimeter or
some tools? Just tell me, I will add it!

I hope you still have fun building your amp after all this trouble!


Best regards

Klaus
********************

Erg netjes, maar ik maak er maar geen gebruik van.

hugo
2 oktober 2007, 18:41
Ik heb ook goede ervaringen met Klaus, het is niet perfect maar hij lost het meestal weer netjes op

Arjo
2 oktober 2007, 18:54
Bij mij heeft het dus erg lang geduurd.
20-6 besteld en vorige week het laatste onderdeel binnen, dus zeg maar 3 maanden. Klaus heeft het dus uiteindelijk wel voor elkaar gekregen maar hij heeft mij dus verdorie niets aangeboden zoals Meneer I. en G.G. :angry:
Had ik toch ook wel aardig gevonden *lol*, ben ik dus toch te aardig geweest in de mails :D

Ik heb wel het vermoeden dat hij dingen zegt die niet helemaal waar zijn, ik kan me namelijk niet voorstellen dat bij 3 verschillende mensen een pakje niet aan komt (bij is de 3e pas aangekomen volgens wat hij zegt), lijkt me uiteindelijk een redelijke kostenpost, maar das mijn idee misschien heb ik het wel mis.

Verder ben ik wel tevreden met de spulletjes.

Arjo

G.G.
2 oktober 2007, 19:05
Ik heb wel het vermoeden dat hij dingen zegt die niet helemaal waar zijn, ik kan me namelijk niet voorstellen dat bij 3 verschillende mensen een pakje niet aan komt (bij is de 3e pas aangekomen volgens wat hij zegt), lijkt me uiteindelijk een redelijke kostenpost, maar das mijn idee misschien heb ik het wel mis.

Verder ben ik wel tevreden met de spulletjes.

Arjo

Bij mij is een eerdere bestelling ook nooit aangekomen (wordt gezegd), vreemd dat dat nou net bij musikding was. Heb al heel veel via ebay/GFS/Marktplaats/Tonefactory/Warmoth/Stewmac/Tubetown?Newtone en weet ik veel wie nog meer besteld. Altijd kwamen mijn spullen aan, alleen nu net niet.

Na vandaag een emaildiscussie te hebben gehad, is mijn spul nu op de post. Kan haast niet wachten tot het binnen is. Ik ben pas blij als het hier in huis is en ik de onderdelenlijst gecontroleerd heb.

Meneer I.
2 oktober 2007, 19:55
Na vandaag een emaildiscussie te hebben gehad, is mijn spul nu op de post. Kan haast niet wachten tot het binnen is. Ik ben pas blij als het hier in huis is en ik de onderdelenlijst gecontroleerd hebDITO!

@Arjo,
door wie werd het pakket eigenlijk bezorgd? TNT, DHL, Intrapost, anders..?

Valoosj
2 oktober 2007, 19:57
ik vind het erg dat Klaus soms zo snel afgeschreven wordt. hij doet zen job niet altijd perfect, maar hij staat er alleen voor, en het is niet zijn full-time job. Eigenlijk hebben we nog niet zo hard te klagen. over het algemeen is alles ook goedkoper bij hem dan bij newtone

Arjo
2 oktober 2007, 20:37
@Arjo,
door wie werd het pakket eigenlijk bezorgd? TNT, DHL, Intrapost, anders..?


DHL (Klaus verstuurd het via de duitse post, die werken uiteindelijk met de DHL)

@ valoosj
Het is voor mij het gevoel dat ie niet helemaal eerlijk is dat ik wat negatief ben, hij heeft het wel opgelost maar had beter gewoon gelijk kunnen zeggen het duurt een paar maand. Dan was het al heel anders geweest, ik kan nog steeds niet geloven dat hij het 3x heeft opgestuurd en dat de DHL mijn huis niet kon vinden (zeker aangezien ik de OT wel gewoon thuis heb ontvangen)

Arjo

Geronimo
2 oktober 2007, 23:43
@ Valoosj, sorry maar het lijkt me dat ie wel af en toe wel wat loopt te klootkutten als ik het zo lees allemaal. Logisch dat mensen dan gaan zeuren.
Hij kan idd ook meteen zeggen dat het lang kan gaan duren of dat iets niet gaat lukken. Blijkbaar heeft ie moeite met mensen teleurstellen en houdt ie ze daarom maar aan het lijntje met smoesjes en lapmiddelen. Uiteindelijk houdt dat een keer op en krijg je een bad rep. Dat zou natuurlijk jammer zijn, want ik geloof ook wel weer dat ie z'n best probeert te doen.
Ik heb nog nooit wat bij hem besteld en dat komt mede door dit soort negatieve verhalen. Ik denk ook niet dat ik in de toekomst wat bij hem zal bestellen. Ik betaal graag wat meer voor goede service en snelle levering. Ik heb wat dingen bij Nico besteld en dat mag dan wat duurder zijn maar het zijn spullen van goede kwaliteit, de bestellingen zijn compleet en het is binnen een paar dagen netjes thuis, zonder gezever.

Kim Wilson
3 oktober 2007, 08:24
Tonefactory werkt ook in zijn eentje meestal, naast een normale baan. En die hebben ook zat orders, en dat gaat wel gewoon (meestal) heel goed.

Jimwoud
3 oktober 2007, 09:58
Tonefactory werkt ook in zijn eentje meestal, naast een normale baan. En die hebben ook zat orders, en dat gaat wel gewoon (meestal) heel goed.
Volgens mij zijn ze met zn 2en, kreeg laatst ook een mailtje van iemand anders dan Niek. Qua service zijn ze ook erg goed, en vaak snelle reactie op mailtjes. Laatst een op zaterdagavond gestuurd en kreeg diezelfde avond nog reactie.

Kim Wilson
3 oktober 2007, 10:02
Ja, Sander zit er ook bij in, maar niet altijd volgens mij.

Jimwoud
3 oktober 2007, 10:06
Ja, Sander zit er ook bij in, maar niet altijd volgens mij.
Ok, Sander ja, klopt. Tonefactory zit bij jou om de hoek zeker Hans?

Nielsje
3 oktober 2007, 10:36
Kan jij daar dan niet gaan werken Hans? Kunnen zij nòg sneller hun bestellingen afhandelen, en doe jij ook nog eens wat voor de centen!

Kim Wilson
3 oktober 2007, 10:39
Ok, Sander ja, klopt. Tonefactory zit bij jou om de hoek zeker Hans?
Uhhuh... :satisfie:

Ik heb nog een poosje met ze in een bandje gespeeld zelfs. :)

G.G.
7 oktober 2007, 15:00
Bestelling is binnen, maar geheel in de traditie van Klaus klopt er weer geen reet van:

16 knoppen ipv 8 (mazzeltje voor mij)

de 8 24mm alphapots ontbreken.

Cassis is aan de voorzijde beschadigd met twee butsen (en die zaten er al voor het beletteren, dus een beetje slordig)

Nog geen manual in de mail, dus kan de rest niet checken.

Ibanez RuleZ
7 oktober 2007, 15:21
dat is ronduit kut zoiets... voor mij dus NEVER nooit een madamp :p. die knul heeft zn logistiek niet echt lekker op orde. als je de pots vergeet, dan zit er wel iets mis in je checklist (misschien een idee voor hem om dr mee te gaan werken)


Harrald

Valoosj
7 oktober 2007, 20:02
Das wel rot Joris. al antwoord gekregen van Klaus wat er misgelopen is?

Meneer I.
7 oktober 2007, 20:35
Yep ik mis ook de pots in de kit, verder is alles aanwezig. En wat er in zit is wel goed verpakt en duidelijk gelabeld, ook ziet het chassis er tiptop uit. Verder heb ik volgens mij 2 footswitch option kits erin zitten. En een Boosterpedaalkit ter compensatie voor de lange levertijd.

Dus op zich allemaal goed, behalve de pots dan, overigens reageert hij weer eens niet op de email die ik hem heb gestuurd betreffende de pots...

GG interesse in een footswitch option?

Valoosj
7 oktober 2007, 23:15
vergeet niet dat het zondag is, vele mensen zijn weggeweest om te genieten van het mooie weer. en dat die pots ontbreken, kan Klaus daar iets aan doen? want de kits komen van madamp, misschien is het wel hun fout he.
lijkt me toch straf dat het 2 maal vergeten wordt als Klaus dat moet inpakke

Wheelie
8 oktober 2007, 07:49
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Heb weinig zin om deze rompslomp te gaan doorlopen.........
Bouw wel zelf vanaf tekening. :cooler:

SimonS
8 oktober 2007, 08:28
valoos, de kits worden ontwikkeld door Martin (Madamp), en ze worden samengesteld en verkocht door Klaus (Musikding).

Ik verwacht dat jullie een mailtje krijgen dat de potmeters op waren en ze dus nagezonden worden, en dat 't hem heel erg spijt :chicken:

G.G.
8 oktober 2007, 09:22
Ik verwacht dat jullie een mailtje krijgen dat de potmeters op waren en ze dus nagezonden worden, en dat 't hem heel erg spijt :chicken:

Dat mailtje heb ik net gehad.

Arjo
8 oktober 2007, 10:14
Ik weet zeker dat hij het oplost maar het zijn net die kleine dingetjes he, stuur gewoon een mailtje of doe er een briefje bij "pots worden nageleverd"
Ik miste een eelko, na een mailtje had ik hem 3 dagen later binnen.

Wel leuk dat jullie je spullen ook hebben. Bij mij staat hij nu op een laag pitje ivm met mijn nieuwe woning :D

@wheelie Waarom annuleren? tis een leuke kit en als hem klaar hebt heb je het er niet meer over dat het lang heeft geduurd, tis niet alsof hij het niet oplost.


Arjo

Meneer I.
8 oktober 2007, 10:42
Zojuist een mail van Klaus gehad dat de pots eraan komen.

Vanavond eens beginnen met de kit :)

SimonS
8 oktober 2007, 12:23
Dat mailtje heb ik net gehad.
HAHAHA echt precies zoals ik ook van 'm gewend ben :)

G.G.
8 oktober 2007, 12:50
Zo, nu nog uitzoeken welke condensatoren welke zijn (is bijna niet te lezen).

Aantallen kloppen volgens mij, dus de kit zou compleet moeten zijn.

Valoosj
8 oktober 2007, 16:03
soms ouwehoeren jullie nogal hoor. die man heeft een druk leven. probeer het zelf eens te doen. hoeveel bestellingen heeft hij wel niet per week? had je liever dat er nog niets gezonden werd, omwille van die paar pots die nog niet binnen zijn, en dat je nog wat langer moet wachten voor je kan beginnen? Klaus betaald nu extra verzending voor die pots. het is juist een goed gebaar dat hij al een groot deel stuurt.

G.G.
8 oktober 2007, 16:08
soms ouwehoeren jullie nogal hoor. die man heeft een druk leven. probeer het zelf eens te doen. hoeveel bestellingen heeft hij wel niet per week? had je liever dat er nog niets gezonden werd, omwille van die paar pots die nog niet binnen zijn, en dat je nog wat langer moet wachten voor je kan beginnen? Klaus betaald nu extra verzending voor die pots. het is juist een goed gebaar dat hij al een groot deel stuurt.

Ben ik met je eens, maar na zo lang wachten eindelijk versturen, en dan bij twee mensen "toevallig" alleen de pots vergeten..... (hij weet natuurlijk niet dat Iwan en ik hier rondhangen)


Zeg dat gewoon eerlijk dat je ze niet hebt ofzo en dat ze later komen.

Klaus levert mooie spullen voor een mooie prijs, alleen zijn verhalen/smoezen zijn minder. Als hij gewoon eerlijk zegt dat hij die pots niet heeft, en zegt dat hij ze nazend, dan doet niemand er moeilijk over. Helaas lees ik heel veel smoezen-verhalen (en niet alleen hier op gitaarnet).

Vooralsnog ben ik wel erg blij met het kitje en ben druk aan het solderen,

Hoop hem in 2011 af te hebben :sneaky:

Valoosj
8 oktober 2007, 16:45
mijn bestelling is vandaag verzonden, ik verwacht het hier woensdag. we zien wel.

ponq
8 oktober 2007, 17:07
Op zich vind ik m vriendelijk in zn contact. En hij stuurt ook gerust dingen na als je aangeeft dat ze ontbreken. De indruk dat hij behoorlijk slordig is, die heb ik wel.

Maar om op Valoosj in te gaan: Ik vind dat als je iets zegt dat je dat moet doen. Prima als hij iets niet kan leveren, maar zeg dat dan. Communicatie bij een internetshop vind ik zeer belangrijk.

Daarnaast, niemand dwingt hem om het naast een normale baan te doen. Hij ziet een 'gat' in de markt, hij kiest er voor. Prima en tof voor ons bouwers! Maar da's geen reden om slordig te zijn.

Wheelie
8 oktober 2007, 17:43
soms ouwehoeren jullie nogal hoor. die man heeft een druk leven. probeer het zelf eens te doen. hoeveel bestellingen heeft hij wel niet per week? had je liever dat er nog niets gezonden werd, omwille van die paar pots die nog niet binnen zijn, en dat je nog wat langer moet wachten voor je kan beginnen? Klaus betaald nu extra verzending voor die pots. het is juist een goed gebaar dat hij al een groot deel stuurt.

Communicatie is de key. Daar staat of valt dit alles mee. Ik krijg nu al geen respons (en ja, ik spreek vloeiend Duits) dus pas ik. Als ik 300 pleuri betaal is dat wel het minste dat ik mag verwachten. Sorry, maar dat is mijn mening. Hetgeen trouwens niet af doet van de kwaliteit van de kit of de goede bedoelingen van Klaus.

Ik zal trouwens met veel interesse jullie bouwtafferelen volgen (mischien ook wel met een beetje spijt van de ene kant). :cooler:

Valoosj
12 oktober 2007, 16:29
bestelling is binnen, 12 dagen na betaling, en 1 dag door mn eigen fout (was gisteren te lui om uit bed te komen, natuurlijk stond de postbode daar met mn pakje.)

ALLES zit erin. en zelfs 1 elco te veel. dankzij mijn klotige draadloos internet (dat constant uitvalt) heb ik blijkbaar maar 1 weerstand van 10M besteld, terwijl ik er normaal 5 zou moeten hebben. als je dus ook zo'n weerbarstig internet hebt, alles goed nakijken. want natuurlijk valt dat ding uit als je aan het bestellen bent op musikding!

Props to Klaus!

paulbekkers
19 oktober 2007, 14:16
tja, zoals veel mensen mis ik ook wat in mijn bestelling.

Ja, ik heb 'slechts' de spullen voor een A/B/Y box besteld, en ja, ik mis 'slechts' een 1k5 weerstand, maar is wel irritant, aangezien ik die dingen niet zomaar heb liggen.

Maar goed, dan maar even wachten...

B_2_the_a
19 oktober 2007, 14:37
ruim een jaar geleden een zooitje spul bij hem besteld voor een paar loopers..
Alles was compleet, netjes afgeleverd... alleen 9 weken na bestellen + betalen, terwijl ik hem aan de telefoon heb gehad, hij zei dat hij het aan het inpakken was..
Ik bestel daar NOOIT meer

Valoosj
19 oktober 2007, 19:45
nog effe en ik ben de enige klant :cooler:

B_2_the_a
19 oktober 2007, 20:43
nog effe en ik ben de enige klant :cooler:

daarnaast ook een zielig ventje :P
sorry :P geintje

Valoosj
20 oktober 2007, 00:03
daarnaast ook een zielig ventje :P
sorry :P geintje

o wat ben je grappig :chicken:

Valoosj
20 november 2007, 15:22
net even wat gemaild met Klaus, bij mn volgende bestelling die aan normale prijs me 365 euro ging kosten krijg ik toch een korting van 30 euro. Lijkt misschien niet veel, maar ik vind het toch de moeite.
benieuwd wanneer het aankomt, want er zal veel gebouwd worden binnenkort!

G.G.
20 november 2007, 15:36
Mijn laatste ervaring:

Bij mijn A15MKII ontbraken de pots. Hij zou ze nazenden. Duurde weken, gemaild, en hij vertelde ze al verzonden te hebben. Ik heb ze nooit gehad. Toch wel typisch, aangezien ik al heel veel bij TF, GFS, Stew Mac etc besteld heb, en het kwam altijd aan. Dit was al de tweede zending van Klaus die door de postbode kwijt geraakt zou zijn.

Nouja, een week later netjes een zakje met pots in de bus ontvangen. Helaas, geheel in de stijl van Klaus zoals ik gewend ben: Niet compleet.

Ik laat het er maar bij. De ontbrekende spullen haal ik wel bij de electronicaboer.

Voor mij geen musikding meer. Teveel frustraties!

Valoosj
20 november 2007, 15:39
dat is wel spijtig Joris. ik begrijp niet hoe het bij jou altijd misloopt, en bij mij toch telkens goed. Heb je een vendetta met de postbode?
Ik begrijp je standpunt uiteindelijk wel hoor. Ik zou dezelfde reactie hebben na jouw ervaringen

G.G.
20 november 2007, 16:10
dat is wel spijtig Joris. ik begrijp niet hoe het bij jou altijd misloopt, en bij mij toch telkens goed. Heb je een vendetta met de postbode?
Ik begrijp je standpunt uiteindelijk wel hoor. Ik zou dezelfde reactie hebben na jouw ervaringen

Ik kan prima overweg met mijn postbode. Alle andere pakjes worden ook keurig bezorgt, alleen die uit duitsland niet. (tubetown ook duits trouwens wel hoor).

Helaas ben ik niet de enige met musikding problemen (kijk maar eens op hun eigen forum)

Wheelie
21 november 2007, 08:00
Ik ben van de ene kant blij dat ik op tijd ben afgehaakt, als ik dit lees. Maar van de andere kant heb ik toch ook wel spijt als ik allemaal die amps zie en de verhalen hoor/lees. Lijkt me toch wel een errug leuk ampje.

Meneer I.
21 november 2007, 08:20
De Madamp is echt een prima amp en een prima kit!

Alleen net wat G.G. zegt WAAROM is Klaus de enige (in 't buitenland) waarvan de kits/onderdelen etc kwijtraken of exorbitant lang onderweg zijn. :stop: Zelfs (modelbouw)electronica dat ik uit Japan bestel is er met 4 werkdagen.

Ook heeft hij blijkbaar twee email accounts waarvan één niet juist werkt. Als je via zijn site het contactformulier invult heb je wel snel antwoord. Ook helpt het blijkbaar als je op het musikdingforum gaat klagen, wellicht wordt hij dan geattendeerd door MAD zelf.

Jammer, dat er geen madampdealer in nederland want het is wel erg leuk spul.

Kim Wilson
21 november 2007, 08:22
Kun je het niet ergens anders van betrekken dan? Ik kan me niet voorstellen dat Klaus de enige is die die dingen levert. Als je het ergens anders bestelt, ben je misschien wat meer aan de verzendkosten kwijt, maar heb je een stuk minder gezeik.

Meneer I.
21 november 2007, 08:24
Klaus is helaas de enige die Madamp kitjes levert. Er zijn wel andere kit providers maar dat zijn dan geen Madamps. Het grote voordeel van de Madamp is de gunstige prijs tov andere kits en de veelzijdigheid van de amp.

Kim Wilson
21 november 2007, 08:24
Aha, op die manier...

Valoosj
21 november 2007, 16:13
mijn spullen zijn net betaald. so now we play the waiting game

en ik ben gelijk weer blut :D

G.G.
21 november 2007, 17:01
Klaus is helaas de enige die Madamp kitjes levert. Er zijn wel andere kit providers maar dat zijn dan geen Madamps. Het grote voordeel van de Madamp is de gunstige prijs tov andere kits en de veelzijdigheid van de amp.

Precies, Madamp is erg goedkoop, en bovendien retemooi spul. Er zit maar een nadeel aan... de leverancier. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, dan moet je bij Musikding zijn maar daar zit dus een nadeel aan vast (= mijn mening).

Valoosj
22 november 2007, 10:41
Betaling is ontvangen, vandaag of morgen stuurt hij alles op. Mijn mails krijgen van Klaus toch snel een antwoord. Volgend weekend wordt er weer lekker gebouwd :dance:

maarschalk
21 september 2008, 17:41
Nou de Madamp A15 kit is binnen! Van betalen tot levering heeft net iets meer dan 2 weken geduurd, niet heel gek vond ik.
Direct na het bestellen heb ik even gemaild hoe lang de levertijd ongeveer was, zeker na alle posts hier in dit topic. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie van Klaus, dus ook best in orde.

Bij het controleren van de kit bleken er 2 weerstandje niet de juiste waarde te hebben, dus die heb ik maar bij de lokale electronica shop gehaald.

Verder zat er een briefje bij dat er nog een heuze 'Kaltgeradkabel' nageleverd wordt (dat blijkt gewoon een netsnoer te zijn :) )

Kortom, best tevreden met de levering! En erg goed spul voor een goede prijs!

orreltak
23 september 2008, 20:00
had een anderhalve week geleden de G2 binnen gekregen.heb hem ondertussen gebouwd maar ook zonder netsnoer.nu toch nog steeds geen netsnoer binnen gekregen.zit nu achter een bodemplaatje op maat om hem af te sluiten.

moet toch ook nog een mooi combokastje in elkaar flanzen wat me toch meer tegenvalt dan ik eerst dacht.

caliban
23 oktober 2008, 14:03
Enkele weken geleden een bestelling geplaatst bij musikding, betaling kort daarna gedaan. In principe zou de betaling er sneller moeten geweest zijn, maar een dikke twee weken geleden krijg ik een mail: order status has changed: in progress. Paar dagen geleden een mail gestuurd, want had nog altijd niks ontvangen of geen change in status meer gewaar geworden. En nu mailt hij niet terug. Verschrikkelijke service. Vorige keer net hetzelfde, hij had vanalles niet in stock, maar toen mailde hij tenminste terug. Uiteindelijk heeft hij toen het pakket wel 'opgestuurd', maar toen het na meer dan een week nog niet thuis was, hem een mailtje gestuurd. Heeft hij het pakket toen gewoon 'opnieuw' opgestuurd. Geloof ik niks van, eerste keer heeft hij volgens mij gewoon helemaal niks gestuurd.

Maar ze zijn goedkoop, daar kan ik niks van zeggen. Tubetown daarentegen is duur, maar heb je wel betere service.

G.G.
24 oktober 2008, 06:50
Enkele weken geleden een bestelling geplaatst bij musikding, betaling kort daarna gedaan. In principe zou de betaling er sneller moeten geweest zijn, maar een dikke twee weken geleden krijg ik een mail: order status has changed: in progress. Paar dagen geleden een mail gestuurd, want had nog altijd niks ontvangen of geen change in status meer gewaar geworden. En nu mailt hij niet terug. Verschrikkelijke service. Vorige keer net hetzelfde, hij had vanalles niet in stock, maar toen mailde hij tenminste terug. Uiteindelijk heeft hij toen het pakket wel 'opgestuurd', maar toen het na meer dan een week nog niet thuis was, hem een mailtje gestuurd. Heeft hij het pakket toen gewoon 'opnieuw' opgestuurd. Geloof ik niks van, eerste keer heeft hij volgens mij gewoon helemaal niks gestuurd.

Maar ze zijn goedkoop, daar kan ik niks van zeggen. Tubetown daarentegen is duur, maar heb je wel betere service.

Dat heb ik ook een keer meegemaakt, en op zijn forum heb ik dit een paaar keer gelezen. Gebeurd iets vaker dan dat de post pakketjes kwijt raakt.

Lock en Load
24 oktober 2008, 20:21
Ik heb een jaar ofzo geleden een A15 Mark I gekocht en ik die was binnen een weekje of 2 binnen. Ik had alleen niet de handleiding toegestuurd gekregen maar die kreeg ik op aandringen via email binnen een paar dagen. De levertijd is bij mij het probleem niet, ik heb de versterker nooit afgebouwd :( Mss deze kerstvakantie eens achter gaan zitten.

Valoosj
25 oktober 2008, 00:18
3 september was mijn pakket van 5kg de eerste keer verzonden. Na 4 weken nog niets binnen. Toen ik hem mailde om te vragen dat hij een 'onderzoek' (of hoe het noemt) bij de post liet starten om mijn pakket op te sporen kreeg ik het antwoord dat hij dat ging doen, maar mijn bestelling ook opnieuw zou zenden. 4 dagen later had ik mijn spullen. Het eerste pakket is nooit toegekomen. Ik vraag me af of het verzonden is of niet.

Een paar maand geleden had ik hetzelfde eens voor. Hij heeft toen 2 keer de bestelling opnieuw verzonden. De 3e kwam vrij snel binnen en een tijdje later kwam de 2e ook nog binnen. Die eerste was ook spoorloos verdwenen.

Uiteindelijk kies ik nog voor musikding omdat het daar zo goedkoop is, maar voor sommige dingen is banzai nog goedkoper, dus tegenwoordig gebruik ik beide.

Hallie
25 oktober 2008, 13:53
ik volg dit topic redelijk, en het is zeer vreemd dat het bij heel veel mensen allemaal verdwijnt.
ik wilde erg graag het pedaaltje das fuzz face 69er bestellen.
maar door al het slechte verhalen die ik er over hoorde, ging ik er twijfelen, want ik had gewoon geen zin in gezeik.

en als ik iets bestel is het zovan.. goh volgende week heb ik wel tijd. maar dan wil ik vervolgens niet 3 weken wachten.

affijn..
ik heb het toen toch besteld, en ik kreeg het binnen 4 dagen helemaal compleet.
gelukkig.
maar ik weet niet of ik een 2e keer zo snel daar zou bestellen.

caliban
26 oktober 2008, 15:44
Ik heb vorige week maandag een mail gestuurd, en heb nog altijd geen antwoord. Begint echt te lang te duren, ik denk niet dat ik er ooit iets opnieuw bestel.

Valoosj
29 oktober 2008, 10:39
Gisteren een relatief kleine bestelling gedaan. Benieuwd wanneer het er is.

caliban
29 oktober 2008, 12:14
Uiteindelijk heb ik op hun site hen een bericht gestuurd, die werd snel beantwoord (eerste mail zou verloren gegaan zijn zei Klaus), en gisteren hebben ze alles geshipped. Ik vind het gewoon raar dat het drie of vier weken duurt eer je componenten in stock zijn.

Meneer I.
29 oktober 2008, 12:44
Hmm, zojuist weer een bestelling geplaatst, waaronder de TS808 clone, bij Klaus...ben benieuwd!
Overigens verdwijnen er wel eens emails bij Klaus die volgens hem gezien worden als spam, beetje vreemd maar goed.

SimonS
29 oktober 2008, 12:54
Uiteindelijk heb ik op hun site hen een bericht gestuurd, die werd snel beantwoord (eerste mail zou verloren gegaan zijn zei Klaus), en gisteren hebben ze alles geshipped.
typisch staaltje Musikding:

bestelling plaatsen
betalen
wachten
informerende mail sturen
wachten
nog een informerende mail sturen
reactie
pakket 1 wordt verstuurd
wachten
pakket komt niet aan
informerende mail sturen
reactie
pakket 2 wordt verstuurd

pauperzaak...

caliban
30 oktober 2008, 00:37
typisch staaltje Musikding:

bestelling plaatsen
betalen
wachten
informerende mail sturen
wachten
nog een informerende mail sturen
reactie
pakket 1 wordt verstuurd
wachten
pakket komt niet aan
informerende mail sturen
reactie
pakket 2 wordt verstuurd

pauperzaak...
Wat ik bij musikding ook niet goed begrijp, is dat ze sowieso zeggen dat de shipping 3-7 dagen zou duren, terwijl bijvoorbeeld langs tubetown je spullen er na twee dagen meestal zijn (maximum 3 zeggen ze bij tubetown). Is er dan zo een groot verschil tussen deutsche post en DPD? (Ik dacht zelfs dat die samenwerkten).

Ik geloof ook niet dat al die pakketten verloren gaan, dat zou ze nog al eens wat kosten.

Valoosj
30 oktober 2008, 01:11
Het zal ooit wel een keer terugkeren bij Klaus. Zolang hij me mijn gerief bezorgt blijf ik er bestellen. Al mag het soms wat sneller aankomen.

caliban
30 oktober 2008, 01:55
Het zal ooit wel een keer terugkeren bij Klaus. Zolang hij me mijn gerief bezorgt blijf ik er bestellen. Al mag het soms wat sneller aankomen.

Hij is goedkoop en zeer vriendelijk, Dirk Munzinger of hoe heet hij van tubetown vind ik een pak minder vriendelijk. (Net wel lampjes besteld)

voxell
30 oktober 2008, 07:38
maar van dirk heb je het wel vaak de volgende dag thuis. en dat verschil klopt. grote pakjes van banzai doen er ook zo lang over om aan te komen via de deutsche post. DPD is er soms de volgende dag. en anders de dag erna.

dirk is gewoon meer to the point en niet eromheen draaien. eens een paar dagen langer om men bestelling moeten wachten omdat het niet op voorraad was. gelijk mailtje met info enz. zeer correct

Arvoitus
30 oktober 2008, 09:30
All parts will be in stock again by the end of this week. So if you transfer the money by the end of this week, I can ship your order next week!


I am waiting for the enclosures to arrive, I am expecting them mid of this week, I will ship your order as soon as possible!


sorry for the delay, I am waiting for some parts for the A15Mk2 to arrive. I am awaiting them today or tomorrow, your order will be shipped on Monday!


the parts have arrived yesterday, not on Monday like I was told.
Your order will be shipped today!

Allemaal vrij herkenbaar voor de meeste mensen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het (fatsoenlijk) aankomt.
Ik had het van te voren al gelezen, dus dit was te verwachten. Maar ik heb een beetje op deze situatie ingespeeld.

beruk
30 oktober 2008, 09:39
Succes ermee, je moet wel heel erg van je versterker houden om dit gezeur te kunnen harden zég!

Arvoitus
31 oktober 2008, 16:06
Succes ermee, je moet wel heel erg van je versterker houden om dit gezeur te kunnen harden zég!
Tja, weetje ... Die Madamp kit kun je daar als enigste kopen, dus daar was ik al vrij gebonden aan.

Ik weet wel 100% zeker dat het wel aan zal komen, en het heeft geen haast bij mij dus dat scheelt ook.
Als het niet aankomt, dan sta ik altijd mijn recht doormiddel van verschillende weten e.d.
Zo niet, dan is klaus ongeveer een uurtje rijden hier vandaan en kan ik altijd nog zelf verhaal gaan halen.

Maar dat is allemaal niet nodig, want ik heb gisteren en vandaag een emailtje gekregen dat er 2 pakketjes waren verzonden :)

Ace 1.15.19
31 oktober 2008, 16:29
Succes met de bouw, Lenny!
Echt petje af dat je hier aan begint.

guitargeek3
31 oktober 2008, 17:48
Ik bestel ook regelmatig bij musikding maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit problemen gehad.
Tuurlijk wel iets verkeerd ontvangen maar dat heb ik ook bij newtone en banzai.
Maandag voor ongeveer €100,- aan kleinere onderdelen besteld en vandaag binnen.

Maar mijn positieve gedachten werkt niet op tegen de vele negatieve.

Valoosj
31 oktober 2008, 17:53
Jij bent niet de enige met positieve gedachten hoor ;)
Mijn enige bedenking is dat Klaus een beetje meer info zou moeten geven zonder dat je hem eerst 10 keer mailt.

caliban
31 oktober 2008, 20:22
Heel vreemd: dinsdag is mijn pakje verzonden en gisteren was het blijkbaar al thuis. Goeie boel!

Valoosj
7 november 2008, 13:18
Pakketje dat maandag verzonden is, is vandaag aangekomen. Er zat zelfs een extra in waarmee ik een batterij kan koppelen aan mn effecten. Een emergency power supply dus. Wel fijn. Als hij nu nog zorgt dat er geen mails meer kwijt geraken (en de post geen pakketten verliest) dan ben ik erg tevreden over musikding.

caliban
7 november 2008, 18:19
Pakketje dat maandag verzonden is, is vandaag aangekomen. Er zat zelfs een extra in waarmee ik een batterij kan koppelen aan mn effecten. Een emergency power supply dus. Wel fijn. Als hij nu nog zorgt dat er geen mails meer kwijt geraken (en de post geen pakketten verliest) dan ben ik erg tevreden over musikding.

Dat batterijding zat er bij mij ook bij.

Meneer I.
7 november 2008, 21:55
Yep, ook hier mijn bestelling aangekomen met zo'n batterij dinges.