PDA

View Full Version : rare vogels bij esp



niekb
2 oktober 2007, 09:42
vecht'nnnn???? :hippie:



http://gizmodo.com/assets/resources/2007/06/DSCF6033.jpg

Dark_Tranquillity
2 oktober 2007, 09:45
Als je vervelende mensen hebt bij een gig kun je ze tenminste neersteken. Ideaal lijkt me!

Dribbel_
2 oktober 2007, 09:48
Hoe ehhh stem je zoiets :dontgeti: Met die finetuners kom je niet ver natuurlijk

Dark_Tranquillity
2 oktober 2007, 09:54
Hoe ehhh stem je zoiets :dontgeti: Met die finetuners kom je niet ver natuurlijk

Daar gaat het niet om jongen, daar gaat het niet om...

Tho
2 oktober 2007, 09:55
Hoe ehhh stem je zoiets :dontgeti: Met die finetuners kom je niet ver natuurlijk

Ik ik daar op zou moeten spelen zou ik me in de eerste instantie druk maken om de balans :D

zeppo
2 oktober 2007, 09:56
Ik ik daar op zou moeten spelen zou ik me in de eerste instantie druk maken om de balans :D
reverse-kopzwaar

MazeMouse
2 oktober 2007, 10:11
Hoe ehhh stem je zoiets :dontgeti: Met die finetuners kom je niet ver natuurlijk
Dat zijn geen finetuners maar gewone tuners zoals je ook op een willekeurige headless gitaar tegen zou komen :)

iwamoto
2 oktober 2007, 10:17
ik weet zo snel niet welk topic het was, maar er zijn ook esp gitaren die op trein wagons zijn gebaseerd, op geweren, op anime beesten, verzin het maar en ze maken het voor je, ik kijk hier echt niet van op

Jimwoud
2 oktober 2007, 10:27
Gaaf, vind het er wel bruut uitzien, is wel wat voor Manowar

Rormo
2 oktober 2007, 11:17
Beetje jammer van de gigantsiche gitaarkoffer, maar verder wel vet :)

gerrekat
2 oktober 2007, 12:03
Typisch ESP, vind het wel iest voor ManowaR

chennie
2 oktober 2007, 12:12
Ik was bij de ESP custom shop in Tokyo. Ze kunnen je daar alles maken wat je wilt. Gewoon dagje je plannen voorleggen. Zag in de vitrine kasten een gitaar voor een of ander Japanse metal bandje op zijn extreemst. Met een echt (!) zwaard en bijl. De schede was in de body verwerkt. Natuurlijk geheel fantasy afgewerkt voor flink wat show element.

Daarnaast de gebruikele engeltjes, race wagens, donal duck, geweren, 4-necks, Doraemon (populair japans tekenfilm figuur) etc etc. Had flinke tijd terug wel wat fotos van gepost. Nu geen zin meer om die op te zoeken.

JeroenSchaaf
2 oktober 2007, 12:35
Ik vind het helemaaaaal niks!

:strat:

Noid
2 oktober 2007, 13:44
Ik was bij de ESP custom shop in Tokyo. ... Had flinke tijd terug wel wat fotos van gepost. Nu geen zin meer om die op te zoeken.
Luilak (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=83862) :)

almarvk
2 oktober 2007, 14:25
Japanners zijn gewoon gek :)

Riky
2 oktober 2007, 15:51
100000000000000000000x helemaal nix...

Leuk om een x te zien, maar ik laat ze mooi hangen...

YannickH
2 oktober 2007, 18:49
lekker als je zo1 in de woonkamer hebt hangen :satisfie: ik vind em prachtig

iwamoto
2 oktober 2007, 18:51
http://i113.photobucket.com/albums/n215/bastilleday/ESP%20Craft%20Shop/OrientExpress.jpg
de orient express gitaar, die wil ik wel :rockon:

bass blom
2 oktober 2007, 19:09
de orient express gitaar, die wil ik wel :rockon:

hahaa, lijkt wel een stofzuiger, doe mij maar een miele dan :D geel metallic graag :P

Tho
2 oktober 2007, 19:34
Die gitaren zijn ook echt niet om serieus te bespelen jongens. Gewoon machtsvertoon van ESP. Beetje uitsloven en laten zien wat ze allemaal kunnen. Ik blijf ESP een klote merk vinden met lelijke gitaren

happynjitram
2 oktober 2007, 19:37
Die gitaren zijn ook echt niet om serieus te bespelen jongens. Gewoon machtsvertoon van ESP. Beetje uitsloven en laten zien wat ze allemaal kunnen. Ik blijf ESP een klote merk vinden met lelijke gitaren

Ga je schamen! wees blij dat er nog een merk bezig is met wat creatieve ontwerpen en die dan ook daadwerkelijk uitvoert. Niet zoals andere merken de body omdraaien en er dan een paar duizend euro voor vragen. (Ik noem geen namen)

Orpheo
2 oktober 2007, 19:43
Ga je schamen! wees blij dat er nog een merk bezig is met wat creatieve ontwerpen en die dan ook daadwerkelijk uitvoert. Niet zoals andere merken de body omdraaien en er dan een paar duizend euro voor vragen. (Ik noem geen namen)

de reversed flying V kost even veel als de normale flying V :chicken:

Tho
2 oktober 2007, 19:44
Ga je schamen! wees blij dat er nog een merk bezig is met wat creatieve ontwerpen en die dan ook daadwerkelijk uitvoert. Niet zoals andere merken de body omdraaien en er dan een paar duizend euro voor vragen. (Ik noem geen namen)

Ik weet dan ook bij god niet waar je het over hebt. Wie draaien body's om? of bedoel je headstock?

happynjitram
2 oktober 2007, 19:45
de reversed flying V kost even veel als de normale flying V :chicken:

Ok dan overdrijfde ik een beetje :sneaky:

Maar het slaat nog steeds nergens op!

Tho
2 oktober 2007, 19:47
Ok dan overdrijfde ik een beetje :sneaky:

Maar het slaat nog steeds nergens op!

hahaha ik dacht dat je Jackson wou bashen :seriousf:

Het is inderdaad wel kunst wat esp doet

happynjitram
2 oktober 2007, 19:52
hahaha ik dacht dat je Jackson wou bashen :seriousf:

Het is inderdaad wel kunst wat esp doet

Ik zou niet durven :seriousf:

Orpheo
2 oktober 2007, 19:53
Ok dan overdrijfde ik een beetje :sneaky:

Maar het slaat nog steeds nergens op!

valt tegen; die gitaren verkopen verdraaid goed... Ik weet dat ze in NL nu al 5 keer zijn verkocht; niet slecht, voor een oplage van 400 stuks.

Daemon
2 oktober 2007, 20:51
Ik zou er nooit op willen spelen, maar ik wil dat ding wel op m'n kamer hangen :P