PDA

View Full Version : nieuwe songs mr Miyagi!!



jonesd
2 oktober 2007, 09:05
Te vinden op:

link (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=174373040&MyToken=60b8a303-bf60-45ad-8c75-b34deb49db78)

Vooral Knock is de moeite. Kan je horen wat er gebeurt als je een gitaar door een sherman stuurt...

JvD.
2 oktober 2007, 12:33
Jeetje, ik heb steeds als ik bothered hoor dat ik een melodietje in me hoofd krijg.
Eigenlijk steeds een melodie die ik verwacht maar net niet in het nummer komt.

Het klinkt allemaal heel professioneel, hoelang zijn jullie bezig?

jonesd
2 oktober 2007, 17:35
Het is de groep van mijn twee broers: een drummer en een zanger-gitarist.

Zij zijn nu ongeveer iets langer dan een half jaar bezig. De opnames zijn in een home-studio van een kameraad gemaakt.

Er is voor geopteerd om steeds veel gitaren over elkaar te mixen. soms tot 10 gitaarpartijen op verschillende gitaren (strat, tele, les paul, tele thinline, gibson nighthawk) en versterkers (vox ac 30, marshall 1959, fender hotrod deville, rivera)

Ik ben in ieder geval fan :cooler:

glennshred
2 oktober 2007, 18:50
zalige nummers, prachtige gitaren.. en goede sfeervolle zang ook nog
wat wil een mens nog meer!!!

ik ben er in ieder geval voor gewonnen :satisfie:

benwave
3 oktober 2007, 00:02
Ik vind het ook wel goed.
Van mij zou wel de zang iets harder mogen

Tristan
3 oktober 2007, 00:56
Klinkt weer cool... :)
Het gitaargeluid vind ik behoorlijk lekker, maar inderdaad, het drukt de zang wel iets weg...

jonesd
10 oktober 2007, 18:06
Klinkt weer cool... :)
Het gitaargeluid vind ik behoorlijk lekker, maar inderdaad, het drukt de zang wel iets weg...

In de ongemasterde versie was de zang aanweziger. Ik heb het gevoel dat de stem iets te plat is compressed. Beetje jammer.

Tristan
10 oktober 2007, 18:16
Hmm, dat kan, alhoewel er bij de mastering meestal nog wel wat hoog opgehaald wordt en dat zou de zang dan juist weer wat meer naar voren moeten plaatsen...
Desalniettemin klinkt het wel lekker hoor... :)

Ic3gl0vE
13 oktober 2007, 16:30
Lekkere muziek, knock is een vet nummer.
Het is wel tè compressed voor mij. Het kraakt hier en daar en dat vind ik erg zonde!

die gif animatie op jullie profiel is geweldig trouwens :)

:rockon: :rockon: