PDA

View Full Version : Radiohead



FruscianteFan
2 oktober 2007, 08:43
Geen zin om het hele verhaal uit te typen, maar ze komen met een nieuw album :)

meer info op www.radiohead.com/deadairspace

drap
2 oktober 2007, 09:00
Hopen dat het weer meer gitaar gerelateerd wordt, want de latere albums vind ik persoonlijk niet echt wat, zeg maar van na O.K. Computer.

FruscianteFan
2 oktober 2007, 09:44
Als je na OK Computer bent afgehaakt - en Hail To The Thief ook niet interessant vond, lijkt het me sterk dat je In Rainbows wel interessant vindt.

drap
2 oktober 2007, 14:45
Dat nieuwe album wordt ook weer een hoop synthersiser gepiel? Dan hoef ik 'm niet eens te beluisteren vrees ik. Daar word ik echt helemaal zenuwachtig van. Zonde ook, drie klasse gitaristen in je band en dan ga je het over de synthersiser boeg gooien... :confused:

FruscianteFan
2 oktober 2007, 16:15
Dat nieuwe album wordt ook weer een hoop synthersiser gepiel? Dan hoef ik 'm niet eens te beluisteren vrees ik. Daar word ik echt helemaal zenuwachtig van. Zonde ook, drie klasse gitaristen in je band en dan ga je het over de synthersiser boeg gooien... :confused:Je kunt het ook zo zien: ze beperken zich niet tot de gitaar, maar ze bespelen ieder een instrument dat op dat moment iets toevoegt aan de muziek. Overigens is er wel een aantal nieuwe nummers dat ze met minstens twee gitaren spelen, waaronder iig Bangers 'n' Mash en Bodysnatchers.

Luke-wannabe
4 oktober 2007, 08:19
Ik had gehoord dat je 'm kon downloaden en zelf kon bepalen hoeveel je ervoor wilde betalen. Da's pas marketing!

FruscianteFan
4 oktober 2007, 08:23
Dat klopt. Ik heb hem besteld voor niets :P, niet alsof Radiohead mijn geld heel hard nodig heeft. Ze krijgen wel weer wat van me als ze gaan toeren.

Herman
6 oktober 2007, 18:51
Weet iemand toevallig ook waar dat kan? Dat met die cd?

FruscianteFan
6 oktober 2007, 22:02
Directe link is www.inrainbows.com, maar via de link in mijn openingspost kom je er ook.

Negative K3 fan
6 oktober 2007, 22:33
vorig jaar ben ik een beetje teleurgesteld door ze, live viel het een beetje tegen, maar zeker veel goede nummers en ben ook benieuwd naar het nieuwe album

Swan
10 oktober 2007, 11:38
nou ik heb t net gedownload, en t is echt n goed album met n paar zeer sterke nrs; All i Need, Arpeggi bijv... maar toch, t mist ook ergens iets... misschien dat dat er pas bij meerdere luisterbeurten uitkomt...ik hoop t...

Acoustic
10 oktober 2007, 21:38
Dit album heeft zeker een paar vette nummers, weet niet wat ik er écht van moet vinden. Daar moet ik ;m nog een paar keer voor luisteren.