PDA

View Full Version : Band websites



Martyn
1 oktober 2007, 19:28
Hallo,

ten eerste wil ik graag zeggen dat ik geen idee heb of dit wel de goede plek is (heb wel even gezocht maar kon niks vinden) en of dit wel toegestaan is. Zo niet? verplaats/verwijder maar... (@admins) post a.u.b. geen reactie of dit wel of niet mag tenzij je een admin/mod bent; ik denk dat zij dat het beste kunnen beslissen :)

Anyway,

Een vriend en ik zijn sinds kort begonnen met een Web Design bedrijf, genaamd Swift Webdesign. We zijn op zoek naar projecten. We zijn nog even bezig met onze online portfolio die waarschijnlijk aan het einde van deze week online zal staan.

We bestaan uit één coder en één designer/artiest. De één maakt alle scripten en de andere zorgt voor de layout/design. We hebben beide veel ervaring en wij zijn er van overtuigd dat wij een professioneel en gebruiksvriendelijk eindproduct kunnen maken.

Sorry dat we nog niks van ons werk kunnen laten zien, maar binnenkort zullen we voorbeelden laten zien van ons werk. Dit bericht is alleen om even te kijken of er hier bands geinterreseerd zijn.

Dingen die we waarschijnlijk kunnen leveren zijn:

Mooie unieke layout
Nieuws/blogs paginas
gallery (foto's enz...)
webshop
En allemaal andere soorten pagina's, waaronder "about us", "shows/tour", enz...


Dus als hier bands geinterreseerd zijn, laat het ons even weten door in deze topic te posten of naar het onderstaande email adress te mailen:

martijn_weber@hotmail.com


m.v.g,

P. Prins en M. Weber

cardinal
1 oktober 2007, 20:15
Je kunt ook advertentieruimte huren, dat is wat duurder, maar wel zo proffesioneel.

Of een accountmanager in dienst nemen (hehehe).

Succes met de company.

Piekhaar
2 oktober 2007, 09:41
Elke band (die een website wil) zal wat je noemt wel willen. Ligt gewoon aan de prijs of ze ook interesse hebben. Aangezien je concurreert in een markt waar de aanbieders (goede en hele slechte) voor het oprapen liggen zal je pas reacties krijgen wanneer je je prijs noemt. En een slimme klant wil natuurlijk eerst wat referentiemateriaal zien.

Maar inderdaad wat cardinal zegt, je komt zo niet professioneel over.