PDA

View Full Version : optreden was kick ass!



foekje
1 oktober 2007, 15:28
Hi forumpeeps,

Ik wil jullie nogmaals hartelijk danken voor alle tips die jullie me gegeven hebben over mijn eerste optreden met de band. Het optreden ging super en de mensen waren erg enthousiast. De eerste 2 nummers waren wel even wennen, maar daarna was het knallen geblazen.

Achteraf kreeg ik van meerdere mensen de reactie dat ik een hele mooie / rauwe stem heb waar ze kippenvel van kregen. Nou, die steek ik me in de zak.

Ik voel de energie van zaterdag nog steeds en ik kan niet wachten tot dat ik er weer mag staan!

Vanavond kijken we de dvd van het optreden. Zal snel een linkje op deze site plaatsen met een stukje live optreden.

Zou het super vinden als jullie me kritische feedback kunnen geven. Het kan altijd beter natuurlijk :rockon:

Kim Wilson
1 oktober 2007, 15:31
He Foekje,

Mooi te horen dat het goed ging! Ben benieuwd naar je filmpje!

foekje
1 oktober 2007, 15:36
He Foekje,

Mooi te horen dat het goed ging! Ben benieuwd naar je filmpje!

Toch vreemd. Van te voren enorm gespannen. 2 nummers zingen en alle spanning glijd zo van je schouders af. Nu ik weet welke adrenaline kick dit te weeg brengt kan ik echt niet meer wachten.

Zal vanavond een filmpje plaatsen. Ben erg benieuwd naar jullie eerlijke mening!

Rutger
1 oktober 2007, 15:54
Fantastisch dat het zo goed ging en dat jullie een geweldige avond gehad hebben!
Optreden is inderdaad vrij verslavend... :D

Ik ben heel benieuwd naar t filmpje :)

dr.distortion
1 oktober 2007, 16:11
Gefeliciteerd!!! En fotooooooo's :D Lekker is dat he, als je de adrenaline dagen erna nog kunt voelen!!! Neemt je niemand meer af!! Remember that!

We wachten op de link..

foekje
1 oktober 2007, 16:15
Fantastisch dat het zo goed ging en dat jullie een geweldige avond gehad hebben!
Optreden is inderdaad vrij verslavend... :D

Ik ben heel benieuwd naar t filmpje :)

Zal vanavond eens gaan pielen met de dvd. Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Tho
2 oktober 2007, 09:55
goedzo foekje!! gefeliciteerd!

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 18:18
Haaa Foekje!

Mooi dat t optreden zo goed verlopen is. En gaaf he, dat gevoel...
Ik ben dat gevoel helemaal kwijt de laatste paar jaar al. Dat kriebelende in je buik, de adrenaline... Jammer eigenlijk. Heb al een tijdje dat ik denk van shit, had ik dat gevoel maar weer eens! De optredens knallen wel verder, maar ja, tis "gewoon maar een optreden."

en verder: Foto's foto's foto's...!

Greetz Roy!

Arts
2 oktober 2007, 18:22
Als je van zelf optreden al zo'n adrenaline krijgt, hoeveel krijg je dan wel niet als je naar je favo band optreden gaat!:O

Wil de dvd wel eens zien, zeeer benieuwd ;)

Tho
2 oktober 2007, 18:40
Als je van zelf optreden al zo'n adrenaline krijgt, hoeveel krijg je dan wel niet als je naar je favo band optreden gaat!:O

Wil de dvd wel eens zien, zeeer benieuwd ;)

ik krijg persoonlijk een grotere kick als ik zelf op het podium sta.. ;)

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 19:41
ik krijg persoonlijk een grotere kick als ik zelf op het podium sta.. ;)

+1000000

Ik geloof dat ene meneer/mevrouw Arts nog nooit opgetreden heeft...

Tho
2 oktober 2007, 20:04
+1000000

Ik geloof dat ene meneer/mevrouw Arts nog nooit opgetreden heeft...

guess not ;)

Man, de kick die ik krijg als ik een keiharde pit zie die ik met mijn band veroorzaak? Dan voel ik me de koning van de wereld! Poot op de monitor, Rhoads op m'n been, de headstock wijzend naar het publiek, een vuile kop trekken en gaan!

DeiDRagonas
2 oktober 2007, 21:16
Tho... Gij spreekt als een wijs man.

*buigt*













ROCK ON!!

Han S
8 oktober 2007, 13:31
Waar blijft de film?

Arts
8 oktober 2007, 15:05
Ik heb al wel opgetreden ( alleen vond ik de muziek die we maakte niet echt al te leuk ). Ben er dus ook een tijdje terug uitgestapt.
Maar ik geloof het best dat optreden leuker is dan naar optredens gaan. ( op optredens van Qotsa na dan :P )


het is trouwens MENEER Arts ;)

foekje
9 oktober 2007, 10:11
Waar blijft de film?

Komt er aan...Moet eerst nog "editen" haha.

Deze week verwacht ik het klaar te hebben :-)

Baker
10 oktober 2007, 12:55
Foekje,

Je zei in een eerder topic dat je graag opbouwende kritiek hoorde.
Ik heb wel twee kleine puntjes:

Als je de foto's van het optreden bekijkt, zie je 4 normale gasten en een mevrouw. Nu zijn jullie waarschijnlijk ook normale gasten... maar het ziet er niet echt rock 'n roll uit. Zeker de zanger/zangeres mag best iets speciaals aandoen....

Ook zou je als band kunnen overwegen om te investeren in een klein lichtsetje. Een paar langzaam aan en uitgaande gele en rode spots doen wonderen.

Verder, feli met je eerste succes en dat er nog vele optredens mogen volgen! :rockon:

foekje
10 oktober 2007, 13:00
Foekje,

Je zei in een eerder topic dat je graag opbouwende kritiek hoorde.
Ik heb wel twee kleine puntjes:

Als je de foto's van het optreden bekijkt, zie je 4 normale gasten en een mevrouw. Nu zijn jullie waarschijnlijk ook normale gasten... maar het ziet er niet echt rock 'n roll uit. Zeker de zanger/zangeres mag best iets speciaals aandoen....

Ook zou je als band kunnen overwegen om te investeren in een klein lichtsetje. Een paar langzaam aan en uitgaande gele en rode spots doen wonderen.

Verder, feli met je eerste succes en dat er nog vele optredens mogen volgen! :rockon:

You have volkomen gelijk. daar moeten me ook nog aan werken. Dit was erg magertjes inderdaad, maar voor een eerste keer ging het wel, haha

Bedankt voor je feedback, stel ik erg op prijs :dance:

jonesd
10 oktober 2007, 13:09
Foekje,

Je zei in een eerder topic dat je graag opbouwende kritiek hoorde.
Ik heb wel twee kleine puntjes:

Als je de foto's van het optreden bekijkt, zie je 4 normale gasten en een mevrouw. Nu zijn jullie waarschijnlijk ook normale gasten... maar het ziet er niet echt rock 'n roll uit. Zeker de zanger/zangeres mag best iets speciaals aandoen....

Ook zou je als band kunnen overwegen om te investeren in een klein lichtsetje. Een paar langzaam aan en uitgaande gele en rode spots doen wonderen.

Verder, feli met je eerste succes en dat er nog vele optredens mogen volgen! :rockon:

Waar heb jij foto's gezien?

Baker
10 oktober 2007, 13:11
klik op foekje,
en dan op bezoek foekjes webpagina