PDA

View Full Version : Twijfel over een advertentie topic



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Tubescreamer
5 april 2008, 14:52
De nepheid straalt er van af.
Die kop klopt voor geen meter.

De tekst op de truss rod cover staat zelfs verkeerd om en dat logo en die inlay is ook niet wat het moet zijn.

De cutaway is te ondiep en de knoppen staan ook verkeerd.

:stop:
Uitkijken! Als je op de rechte lijnen van de kast erachter let zie je dat ze een zware bolling hebben (leg de rand van een papiertje er maar 'ns langs). Die kop lijkt waarschijnlijk door de lensvervorming buiten proporties. De stemmechanieken lijken daardoor ook op de verkeerde plek te zitten. Als hij al niet de goeie vorm heeft, wordt het daardoor alleen maar erger. Zelfde verhaal voor de cutaway.
En al helemaal als de foto van de kop in kwestie een crop/cutout is van een grotere foto. Klinkt gek, is wel mogelijk.
Dat logo..tja...gaatje in de "O" kan toch? Weet jij wat ze uithalen in Nashville :D Omgekeerd naamplaatje? Ze hadden op 23 mei 2003 alleen nog maar lefty's over :) Of per abuis in het verkeerde bakkie gegraaid.
Dat de inlay niet netjes lijkt kan ook komen door overstraling in het wit door de digitale foto en compressie. Kan flink veel verkloten!

Ik zou zeggen: ga eens even langs bij die meneer om de gitaar in het echt te bekijken en vel dan het oordeel. Volgens mij is dit -weer- gewoon iemand die geen foto's kan maken.

Misschien hebben jullie ook wel gelijk, maar ik dacht ik bekijk t eens van de andere kant :hippie:

GravyTrain
5 april 2008, 19:22
Je hebt gelijk aan een foto kan je veel verkloten, maar er is geen camera ter wereld die de knoppen op de verkeerde plek zet.

Tubescreamer
6 april 2008, 03:51
Je hebt gelijk aan een foto kan je veel verkloten, maar er is geen camera ter wereld die de knoppen op de verkeerde plek zet.
Joh zoals ik al zei, jullie hebben waarschijnlijk gelijk, maar stiekem zegt iets me dat ik er nog wel geld op zou durven inzetten. We zullen zien......
De adverteerder woont in amsterdam, ik ook, misschien moet ik 'm een mailtje sturen en gewoon even langsgaan. Ga 'm sowieso niet kopen -ook al is ie echt- maar word nou wel benieuwd!

Mark1990
6 april 2008, 14:12
weet niet of deze (http://link.marktplaats.nl/160885944) al langs is gekomen, maar voor die prijzen kunnen het toch geen echte epiphones zijn?

nevyn292
6 april 2008, 14:15
volgens mij is dat diezelfde gozer van die epi ace een paar pagina's terug...

klopt inderdad geen hol van

niekb
7 april 2008, 13:10
Je hebt gelijk aan een foto kan je veel verkloten, maar er is geen camera ter wereld die de knoppen op de verkeerde plek zet.

Zo is het.

Wellicht had de cnc z'n dag niet en boorde die de gaatjes net andersom.

Dat verhaal over die foto's geloof ik niet (in dit geval) De kop ziet er gewoon nep uit.

fred dons
7 april 2008, 13:39
Cunetto heeft nooit bij fender gewerkt en was zeker geen hoofd customshop, fender heeft een tijdje werk uitbesteed aan Cunetto (het relicen) en dit verhaal klopt dus niet echt

http://link.marktplaats.nl/161216510

fred dons
7 april 2008, 14:51
nice, en ik maar denken wie is die bekende Rots band :D

http://link.marktplaats.nl/161252386
Deze gitaar werd gespeeld op het toneel met Bekende Rots Band zal alle details naar winnen van bieder met bijkomende foto's geven. De gitaar is in 100% voorwaarde! Geen krassen, stukjes, luidt, barsten of andere schade. Een van de best kleurcombinatie Ibanez zetten door hun gewoontewinkel! De hals heeft gewoonteinlegsel, 5 positiepick-upschakelaar! Komt met Oorspronkelijke harde geval in 100% voorwaarde. Ik verminder mijn inventaris en dit een moet gaan.

guvnor
7 april 2008, 15:17
http://link.marktplaats.nl/161252386
Komt met Oorspronkelijke harde geval in 100% voorwaarde.

mijn geval wordt er niet hard van....

blijven eigenlijk toch schitterende ads :-)
altijd weer effe puzzelen wat er oorspronkelijk bedoeld wordt.

bass blom
7 april 2008, 15:28
en dan weer terugslingeren door zo'n vertaalsite :D

This jet ear was played on the stage with well-known rock link all details nasty will win of tenderer with additional photograph to give. The jet ear is in 100% conditions! No krassen, bits, sound, fissures or other damage. Of the best colour combination Ibanez put by their habit shop! The neck has gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% conditions come with original hard case in. I reduce my inventory and this must go.

G.G.
7 april 2008, 15:30
en dan weer terugslingeren door zo'n vertaalsite :D

This jet ear was played on the stage with well-known rock link all details nasty will win of tenderer with additional photograph to give. The jet ear is in 100% conditions! No krassen, bits, sound, fissures or other damage. Of the best colour combination Ibanez put by their habit shop! The neck has gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% conditions come with original hard case in. I reduce my inventory and this must go.

En nu weer naar NL vertalen, misschien snappen we het dan.

bass blom
7 april 2008, 15:34
Deze straal oor werd gespeeld op het podium met bekende rock band alle details nare zal winnen van de inschrijver met extra foto te geven. De jet oor is in 100% voorwaarden! Geen krassen, bits, geluid, scheurtjes of andere schade. Van de beste kleurencombinatie Ibanez gezet door hun gewoonte shop! De nek heeft gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% voorwaarden komen met de oorspronkelijke harde geval inch Ik verminderen mijn inventaris en deze moet gaan.

Pepe
7 april 2008, 19:54
Cunetto heeft nooit bij fender gewerkt en was zeker geen hoofd customshop, fender heeft een tijdje werk uitbesteed aan Cunetto (het relicen) en dit verhaal klopt dus niet echt

http://link.marktplaats.nl/161216510


Nee, het verhaal is onzin. Aan de gitaar zit ook wel een luchtje. Later overgespoten met nitro zo lijkt en mist datgene waar Cunetto juist bekend mee is geworden. Het kan uit de werkplaats van Cunetto komen maar bij mijn weten zou er dan geen fender decal op moeten zitten.

AART
7 april 2008, 20:28
Deze straal oor werd gespeeld op het podium met bekende rock band alle details nare zal winnen van de inschrijver met extra foto te geven. De jet oor is in 100% voorwaarden! Geen krassen, bits, geluid, scheurtjes of andere schade. Van de beste kleurencombinatie Ibanez gezet door hun gewoonte shop! De nek heeft gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% voorwaarden komen met de oorspronkelijke harde geval inch Ik verminderen mijn inventaris en deze moet gaan.

Nog een keertje nog een keer!(en nog een keer en nog een keer :D :D )

Pepe
7 april 2008, 22:53
Nog een keertje nog een keer!(en nog een keer en nog een keer :D :D )


Mijn persoonlijke favoriet is de griekse versie

Αυτή η ακτίνα του αυτιού έχει παιχτεί στην εξέδρα με rock η γνωστή σχέση όλες λεπτομέρειες δυσάρεστος να κερδίστε του υποβάλλοντος προσφορά με την πρόσθετη φωτογράφιση να δώσουν. Η ανάβλυση αυτί είναι μέσα στα 100% προϋποθέσεις ! Krassen, ο απότομος θόρυβος, scheurtjes ή άλλες βλάβες. Του καλύτερου συνδυασμού του χρώματος ibanez από τη συνήθειά τους που τοποθετείται μαγαζί ! Το χτύπημα του gewoonteinlegsel, τον 5 positiepick upschakelaar ! τα 100% προϋποθέσεις έρχονται να με μειώσουν με την περίπτωση αρχική σκληρή ίντσα την απογραφή μου και εκείνοι πρέπει να πάνε.

Barkeepert
7 april 2008, 23:21
http://link.marktplaats.nl/161361425

Die knul is volgens mij gruwelijk opgelicht:
- Een Gibson Les Paul Studio EB/CH voor €1700
Hij heeft vervolgens nog eens €200 moeten betalen voor een koffer, die je er normaal volgens mij standaard bij krijgt. En diie koffer is volgens mij niet eens een Gibson koffer
- Epihone SG Special voor €600
- De Yamaha pacifica, waar ik het model helaas niet van weet. Het zou zo'n hele dure kunnen zijn, but I doubt it.

Zou deze jongen verschrikkelijk opgelicht zijn of probeert hij zelf de boel te bedonderen?

--
:o http://link.marktplaats.nl/160880489
Een custom met een 3 piece body?

bass blom
7 april 2008, 23:38
3 piece top, heel gewoon..

die studio viel mij ook al op ja, heb je er bijna twee voor, voor dat geld :D

Misere Nobis
9 april 2008, 23:36
Zojuist deze Fender Mex gewonnen op marktplaats. Ik ga er volgende week heen om 'm te testen en waarschijnlijk te kopen. Timmu zei dat ik ding toch wel even goed moet controleren (lijkt me logisch). Nu heb ik niet veel verstand van het herkennen van een echte, crappy of neppe Fender. Dus voor de zekerheid: http://link.marktplaats.nl/160883216

Wellicht zijn hier wat mensen met meer kennis op dit gebied die er even een blik op willen werpen :satisfie:

Misere Nobis
9 april 2008, 23:43
Haha, hij is inderdaad behoorlijk opgelicht met die Studio. Ik kom 'm nieuw soms voor 1000 euro tegen (met name bij onze oosterburen), maar 1200 tot maximaal 1350 is toch wel gemiddeld. Een koffer krijg je sowieso bij een Gibson in elke prijsklasse, dus dat begrijp ik al helemaal niet haha.

Maar goed, no way dat hij 1600 voor dat ding krijgt. Misschien dat 'ie een verloren tweelingbroer heeft die dat ervoor betaalt :D


Die Epiphone is ook onzin, volgens mij verkopen ze niet eens zulke dure Epiphone G400's in winkels. En als het inderdaad een Special is (slecht te zien, maar aan de body te zien wel) slaat het helemaal nergens op want dat zijn nog wel de goedkoopste.

Anyway, hij kan de boel wel proberen te belazeren (want dat is er aan de hand denk ik) maar als je tweedehandsprijzen hanteert die ver boven de nieuwprijs liggen gooi je een beetje je eigen glazen in lijkt mij haha.

pimmedoris
9 april 2008, 23:44
Ook op de site van Vriese (waar hij hem claimt gekocht te hebben), staat hij veel goedkoper...

bass blom
11 april 2008, 10:15
:eek: € 5.000,00

Gesigneerd door de 6 Leden van de Band - MET
echtheidscertificaat

ARTIEST: LINKIN PARK

OBJECT: Niewe Epiphone “Junior” Electrische Gitaar

Dit is een speciale, unieke gesigneerde gitaar gedoneerd door een
familielid van een van de bandleden en word verkocht voor het goede
doel.

goed doel? Naam:
Robin
Woonplaats:
West-Vlaanderen, Buitenland

http://link.marktplaats.nl/162067143

Gitaar4LifeDude
11 april 2008, 10:23
linkin park :confused: wie wil daar nou nog geld voor betalen zonde van de gitaar imho

blindfaith85
11 april 2008, 11:08
Hij zal wel 5000 frank bedoelen

Tubescreamer
11 april 2008, 11:12
http://link.marktplaats.nl/162022132
Dit hoort hier toch ook thuis??? Deze staat er sinds gisteravond dus ik hoop niet dat iemand 'm al gepost heeft....
Gitaartje voor een volvoootje?? Neem trouwens wel aan dat het goed bedoeld is..

losjansen
11 april 2008, 11:58
is dit niet wat goedkoop??? Of zou het een nepper zijn...

Vind het een toffe gitaar, incl candy zo te zien.

Voor 1600 piek?

Jimmy Page voor 1600 piek (http://link.marktplaats.nl/162104650)

Dark_Tranquillity
11 april 2008, 12:00
is dit niet wat goedkoop??? Of zou het een nepper zijn...

Vind het een toffe gitaar, incl candy zo te zien.

Voor 1600 piek?

Jimmy Page voor 1600 piek (http://link.marktplaats.nl/162104650)

Krijg er wel een beetje een 'musoland' gevoel bij.

Tubescreamer
11 april 2008, 12:04
is dit niet wat goedkoop??? Of zou het een nepper zijn...

Vind het een toffe gitaar, incl candy zo te zien.

Voor 1600 piek?

Jimmy Page voor 1600 piek (http://link.marktplaats.nl/162104650)
Getverdrie! Die wil ik! :mad: ik heb geen E1600! Die kost nieuw wel 4500 knikkers volgens mij.....en is deze al officieel verkrijgbaar dan?? Moet wel een luchtje aan zitten...
*edit* idd al verkrijgbaar...voor maar ฃ4387.72 pond....ik vertrouw Leo niet...misschien issie wel gejat net zoals Page zn originele waar deze op gebaseerd is....

bass blom
11 april 2008, 12:10
dat moet alarmbellen doen rinkelen ja..

Nino1110
11 april 2008, 12:32
Lol en wat als hij is gejat?
Alsof iemand kijkt naar het serie nummer etc..

Tubescreamer
11 april 2008, 12:35
Lol en wat als hij is gejat?
Alsof iemand kijkt naar het serie nummer etc..
Tja inderdaad....als -ie echt is, WTF not.....ik denk dat deze advertentie niet lang blijft staan, vast wel iemand die 'm koopt.

HaroldA
11 april 2008, 13:20
Gibson Les Paul Standard. Bouwjaar: 1994. Kilometerstand: 20 setjes snaren

Heeft voor het grootste gedeelte in de koffer gezeten, dus in zeer goede staat.
Heeft wat playwear maar dit past wel een beetje bij dit gitaar. Slagplaat en neckplate wellicht aan vervanging toe, bevat paar kleine scheurtjes.
Zoek de fout ;)

http://link.marktplaats.nl/162107242

Tubescreamer
11 april 2008, 13:28
Zoek de fout ;)

http://link.marktplaats.nl/162107242
Haha ja jammer dat -ie geen foto van de achterkant heeft :satisfie: ....zou niet weten wat hij er anders mee zou moeten bedoelen. Voor de rest lijkt er op het eerste gezicht niks mis mee, toch??
Trouwens voor die prijs koop ik een Jimmy Page LP Custom :D

bass blom
11 april 2008, 13:32
de fout?
geen snaren?

Kim Wilson
11 april 2008, 13:34
Haha ja jammer dat -ie geen foto van de achterkant heeft :satisfie: ....zou niet weten wat hij er anders mee zou moeten bedoelen. Voor de rest lijkt er op het eerste gezicht niks mis mee, toch??
Trouwens voor die prijs koop ik een Jimmy Page LP Custom :D
Misschien dat ie de trussrod cover voor neckplate aanziet?

Tubescreamer
11 april 2008, 13:46
Misschien dat ie de trussrod cover voor neckplate aanziet?
Ik heb 'm een mailtje gestuurd waarin ik het zeer vriendelijk en diplomatiek (voor zover ik dat kan) heb gevraagd, wat -ie bedoeld met "neckplate". Ben heel benieuwd of en hoe hij reageert! :)

Tubescreamer
11 april 2008, 13:56
Ik heb 'm een mailtje gestuurd waarin ik het zeer vriendelijk en diplomatiek (voor zover ik dat kan) heb gevraagd, wat -ie bedoeld met "neckplate". Ben heel benieuwd of en hoe hij reageert! :)
Hee da's snel!

Hey Robert,

Met de neckplate bedoel ik indd het plasticplaatje waar standard op staat. daar zit boven de schroef een heel klein scheurtje. Maar had indd de verkeerde term gebruikt dan, dus bedankt voor het melden daarvan.

Gr. Coen
Niks aan de hand dus....zoals ik al zei, voor de rest niks mee lijkt wel. Maar ja nogmaals voor 1600 heb ik ook die Jimmy Page Custom :satisfie:
Ach heb er de dukaten toch niet voor.....

HaroldA
11 april 2008, 15:53
Deze vind ik ook nogal vreemd: http://link.marktplaats.nl/162158069


Ace Frehley Gibson Les Paul kopie

Niet de Epiphone versie maar een zeldzaam handgemaakte
En dat voor maar 695,-

De Epiphone verkoper van een aantal posts terug is inmiddels verwijderd van marktplaats...

Tubescreamer
11 april 2008, 16:41
Deze vind ik ook nogal vreemd: http://link.marktplaats.nl/162158069



En dat voor maar 695,-

De Epiphone verkoper van een aantal posts terug is inmiddels verwijderd van marktplaats...
Ja die had ik al gezien......maar, hij zegt toch gewoon erbij dat het een kopie is??? Hij claimt niet dat ie echt Gibson (dan wel Epiphone) is en vraagt er dientengevolge dus ook geen €2999.95 voor. Ziet er op het eerste gezicht uit als een mooie gitaar.
En dat voor maar 695,-

fred dons
11 april 2008, 16:44
maar wel gelul over een "zeldzame handgemaakte" dit is gewoon een chinese kopie (zie headstock en logo)

HaroldA
11 april 2008, 16:45
Hij claimt niet dat ie echt Gibson (dan wel Epiphone) is
Het zal vast al wel veel vaker gevraagd zijn, maar nep merkkleding (Nike, Adidas, etc) is toch ook verboden in NL, waarom een identiek ogende nep Gibson dan niet?

Tubescreamer
11 april 2008, 16:56
maar wel gelul over een "zeldzame handgemaakte" dit is gewoon een chinese kopie (zie headstock en logo)
Mee eens.....tja niet iedereen heeft er evenveel kijk op he...tis ook maar net wat zo iemand zich heeft laten vertellen....
Hoeft niet perse zijn gelul te zijn :D

Het zal vast al wel veel vaker gevraagd zijn, maar nep merkkleding (Nike, Adidas, etc) is toch ook verboden in NL, waarom een identiek ogende nep Gibson dan niet?
Goeie vraag idd.....maar wat moet je dan doen? Zo iemand aangeven? Je weet ook niet wat er mee gebeurd is, misschien heeft de (vorige) eigenaar misschien wel een ander logo weg laten halen en er Gibson op laten zetten. Zou niet de eerste keer zijn. Is het dan nog wel "echt nep" :D?

fred dons
11 april 2008, 17:04
verboden is in dit geval en groot woord, je mag er niet in handelen maar indien je een dergelijk produkt meeneem van uit het buitenland en het zijn niet meer dan 3 stuks dan wordt het wel toegestaan, dus dat is een tamelijk grijs gebied. Tis duidelijk in de advertentie dat het een replica is alleen kun je die voor een stuk minder uit china laten komen en dan is "zeldzaam en handgemaakt" wel een beetje verneukeratief

Tubescreamer
11 april 2008, 17:10
verboden is in dit geval en groot woord, je mag er niet in handelen maar indien je een dergelijk produkt meeneem van uit het buitenland en het zijn niet meer dan 3 stuks dan wordt het wel toegestaan, dus dat is een tamelijk grijs gebied. Tis duidelijk in de advertentie dat het een replica is alleen kun je die voor een stuk minder uit china laten komen en dan is "zeldzaam en handgemaakt" wel een beetje verneukeratief
Aha. Nou duidelijk. Ach ik hoef 'm toch niet. Ik zit nog wel met die Page Custom in m'n maag. Misschien die dude ook effe mailen om te vragen van welke vrachtwagen die is afgeflikkerd :sssh:

fred dons
11 april 2008, 17:18
ik denk dat je met die page custom te horen krijgt dat de gitaar op dit moment in het buitenland is maar wanneer je het geld overmaakt hij de gitaar direct op stuurt (not!!)

Tubescreamer
11 april 2008, 17:22
ik denk dat je met die page custom te horen krijgt dat de gitaar op dit moment in het buitenland is maar wanneer je het geld overmaakt hij de gitaar direct op stuurt (not!!)
:seriousf: hehe....goeie......wees maar niet bang ik doe het niet hoor....ook al had ik t geld gehad...dat ruikt idd net effe teveel naar koeiepoep.
Kun je beter Page's gejatte 1960 Custom terugvinden (as if...) ik denk dat je van Jimmy dan wel een stuk of 3 Page Customs kado krijgt als vindersloon.

.Stax.
13 april 2008, 20:27
Advertentie (http://link.marktplaats.nl/161361425) Hallo mensen,

Deze advertentie dan... Volgens mij is die gibson op de foto toch echt een les paul studio.... of ik moet me heel erg vergissen. Hij zegt dat hij hem 3 maanden geleden voor 1700 euro gekocht heefd, en nog een case erbij van 200 euro.

Voor zover ik weet kost een gibson les paul studio nieuw in de winkel zo rond de 1100 / 1200 euro, en ook nog eens inclusief case..

Mischien heeft hij het er wel voor betaald, maar dan heeftie toch heel erge pech gehad.. :stop:

Apart.

Tubescreamer
13 april 2008, 21:28
Advertentie (http://link.marktplaats.nl/161361425) Hallo mensen,

Deze advertentie dan... Volgens mij is die gibson op de foto toch echt een les paul studio.... of ik moet me heel erg vergissen. Hij zegt dat hij hem 3 maanden geleden voor 1700 euro gekocht heefd, en nog een case erbij van 200 euro.

Voor zover ik weet kost een gibson les paul studio nieuw in de winkel zo rond de 1100 / 1200 euro, en ook nog eens inclusief case..

Mischien heeft hij het er wel voor betaald, maar dan heeftie toch heel erge pech gehad.. :stop:

Apart.
Tja apart ja. Het is een ontzettende Studio en zelfs een wat oudere zou niet zo duur moeten zijn. Niet eens gold hardware :D. De prijzen die hij naar zeggen voor die andere gitaren betaald heeft lijken wel wat realistischer.
Of hij is gen**id (pardon my French) met die Gibson "omdat het een Gibson is", of hij probeert anderen te n**ien omdat het een Gibson is. Ook al is het "maar" een Studio.
Koffer bij een Studio voor 200 knikkers lijkt me ook wat gortig als je het mij vraagt.

.Stax.
13 april 2008, 21:34
Inderdaad,

Niks mis met een studio, maar wel voor die prijs zou ik zeggen.. :stop: en de case hoort er gewoon bijgeleverd te zijn volgens mij..

Het klopt wel dat de echte gibson case's wel tegen de 200 euro kosten.

Tubescreamer
13 april 2008, 21:34
Inderdaad,

Niks mis met een studio, maar wel voor die prijs zou ik zeggen.. :stop: en de case hoort er gewoon bijgeleverd te zijn volgens mij..

Het klopt wel dat de echte gibson case's wel tegen de 200 euro kosten.
Okee check deze link dan maar: http://www.vriese.nl/pages/product_view.php?id=1019&subcategorie_id=35&categorie_id=4

Badman
14 april 2008, 10:54
Sinterklaas komt vroeg dit jaar :

http://www.2dehands.be/gretsch-white-falcon-pre-fender-41693218.html?qq=fender&start=20

pupanus1
14 april 2008, 10:57
Dit is zonder meer een topgitaar en (al is dat objectief) mooi,zo mooi!!!

hahahaha ja dat is echt objectief!

paulbekkers
14 april 2008, 11:18
domme tekst is het wel, maar is het ook echt verdacht?

Tubescreamer
14 april 2008, 11:52
domme tekst is het wel, maar is het ook echt verdacht?
Ik vind het geen domme tekst, hij haalt objectief & subjectief door mekander. Gebeurtd mij ook wel eens met dt....
En hij spelt FiltertRons verkeerd :D....
Wel voor de verandering iemand die de moeite neemt om (veel) goeie foto's van het aangeboden product te nemen.....ervanuitgaande dat die foto's van hem zijn.....
Maar verder niks verdachts aan, toch??

losjansen
14 april 2008, 21:16
Tsja, ik had graag mee willen genieten, maar de advertentie is al weggehaald...

henrivw
14 april 2008, 23:28
Hoi

Kent iemand van jullie de gitaar in deze advertentie (http://link.marktplaats.nl/162943032)? Is dit een goede gitaar om mee te beginnen en denken jullie dat ik hiermee waar voor m'n geld krijg? Ik kan de website van de fabrikant niet vinden, of van een webwinkel die dit merk verkoopt, dus ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.

Bedankt alvast

Henri

Tubescreamer
15 april 2008, 00:44
Hoi

Kent iemand van jullie de gitaar in deze advertentie (http://link.marktplaats.nl/162943032)? Is dit een goede gitaar om mee te beginnen en denken jullie dat ik hiermee waar voor m'n geld krijg? Ik kan de website van de fabrikant niet vinden, of van een webwinkel die dit merk verkoopt, dus ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.

Bedankt alvast

Henri
Bwoh, geen idee....maar lijkt me sowieso geen goeie instapper...ik zou effe wat euris drbij sparen en voor iets anders gaan bij your favourite musicstore....maar daar is dit topic niet voor...zoek ff verder zou ik zeggen!

henrivw
15 april 2008, 17:37
Bedankt Tubescreamer voor je reactie. Ik zie er inderdaad maar van af. Dat euries erbij sparen is er nog even niet bij, maar wie weet, ooit... En dan kan ik het beter in een keer goed doen.

Tubescreamer
15 april 2008, 17:39
Bedankt Tubescreamer voor je reactie. Ik zie er inderdaad maar van af. Dat euries erbij sparen is er nog even niet bij, maar wie weet, ooit... En dan kan ik het beter in een keer goed doen.
Joh da's my two cents hoor! Advertentie is trouwens al weg.....

JeroenSchaaf
15 april 2008, 18:44
Niks geks hoor!

Hmmmmm Fenders altijd al een beetje evil gevonden!

http://img442.imageshack.us/img442/5328/screencaptureyg0.png

HaroldA
15 april 2008, 21:49
Ik twijfel ook een beetje of ik deze ga kopen: http://link.marktplaats.nl/163229193

te koop: Gibson les Paul Classic in mint staat bouwjaar 1985.

kleur: Sunburst

onzinbiedingen worden verwijderd!

Ik hou wel van de kleur sunburst, maar ik weet niet wat ik moet bieden... ;)

losjansen
15 april 2008, 21:54
Ik twijfel ook een beetje of ik deze ga kopen: http://link.marktplaats.nl/163229193


Ik hou wel van de kleur sunburst, maar ik weet niet wat ik moet bieden... ;)

Wat een mooie gitaar!!!

Moet eigenlijk staan onder: post je Les Paul :chicken:

Tubescreamer
15 april 2008, 22:02
Hehe....tja zonder foto....maar bestond de Classic al in 1985? Dacht dat die pas begin jaren '90 opkwam....in sunburst!

Tubescreamer
15 april 2008, 22:50
Pfffrt haha sorrie hierna zet ik de computer uit maar deze is ook de moeite waard:
http://link.marktplaats.nl/163240517
Vooral de foto van het kampvuurtje zegt meer dan genoeg :seriousf:...

Zeg mag dit hier wel eigenlijk, grappige advertenties? Of is daar een ander topic voor? Awel zulle.... :sssh:

Badman
16 april 2008, 11:45
Een 'perfecte' kopie van een 1961 Strat? Ik denk het niet :)

http://www.2dehands.be/1961-fender-stratocaster-copy-41931241.html?qq=fender

Badman
16 april 2008, 11:47
Kan best een leuke gitaar zijn, maar je hoeft ze dan ook geen 'perfecte kopie' te noemen. 900 Euro is dan ook wat overpriced vind ik zo :)

Riky
16 april 2008, 11:50
Een 'perfecte' kopie van een 1961 Strat? Ik denk het niet :)

http://www.2dehands.be/1961-fender-stratocaster-copy-41931241.html?qq=fender

ik weet het wel zeker van niet :seriousf:

wel mooie fender kop zit erop :chicken:

Pepe
16 april 2008, 11:55
Een 'perfecte' kopie van een 1961 Strat? Ik denk het niet :)

http://www.2dehands.be/1961-fender-stratocaster-copy-41931241.html?qq=fender

Nou, niet met jumbfrets, graphtech en ebben toets iig.

Tubescreamer
16 april 2008, 11:57
Kan best een leuke gitaar zijn, maar je hoeft ze dan ook geen 'perfecte kopie' te noemen. 900 Euro is dan ook wat overpriced vind ik zo :)
Ja klopt. Dat ben je ook wel ongeveer kwijt als je 'm zelf van Warmoth-spulli in mekaar schroeft, toch?
Bovendien...ebben toets op maple? het zal wel smaak zijn maar wordt het dan niet heel schel?

G.G.
16 april 2008, 13:21
Bovendien...ebben toets op maple? het zal wel smaak zijn maar wordt het dan niet heel schel?

Nee hoor,. Ik heb een strat met dezelfde combinatie. Tweedelige elzen body, esdoorn hals en ebben toets. Lijkt ietsjes warmer te klinken dan een esdoorn toets. Mooi helder met een strakke attack.

Saf
16 april 2008, 17:57
http://link.marktplaats.nl/163332387

what the f**k. Silvertone een duur en zeldzaam merk. Het gewoon een beginnersgitaar merk of hebben ze ook duurdere series gemaakt?

thekid
16 april 2008, 17:59
En die klojo van die silvertone moet dringend een les nederlands volgen hoor

LP_CL
16 april 2008, 18:00
http://link.marktplaats.nl/163332387

what the f**k. Silvertone een duur en zeldzaam merk. Het gewoon een beginnersgitaar merk of hebben ze ook duurdere series gemaakt?

quote: "BOUWJAA: 2004' (worden niet meer gemaakt)"

Ja, daar ben ik behoorlijk zeker van... :chicken:

EDIT*
Volgens mij is die dude niet echt intelligent, ofwel 6 yaar oud.
De advertentie bestaat uit 1 lange zin (zo leest het toch) en hij heeft niet wienig maar viiiiieeeeeel moeite om juist te schrijven. Daarenboven slaat zijn gebrabbel op niets.

Kakihara
16 april 2008, 18:05
http://link.marktplaats.nl/163332387

what the f**k. Silvertone een duur en zeldzaam merk. Het gewoon een beginnersgitaar merk of hebben ze ook duurdere series gemaakt?
Hilarische add vind ik :)
"kleur : blouw"
"je bent een super kenner op het gebierd gitaarmerken"
"de merk wienig gemaakt is het is een wienig voor komende merk"
"je kan er ook goed mee rocken als je er een bijfoorbeeld vlenger op aan sluit "
"alle Silvertone zijn bekend om de goede kwalietijd"

:seriousf:

nevyn292
16 april 2008, 18:12
ik vind het 'ruilen of bieden' als beginner al te mooi!

maar, hij probeert wel op een actieve manier te verkopen, nu zijn nederlands nog aanscherpen en wat minder doen alsof het een hemels geschenk is

Quink
16 april 2008, 20:06
Nou nou, niet zo flauw. Die jongen komt uit Emmer Compascuum, dus dat hij er in slaagt nog enigzins begrijpelijk Nederlands te typen is al een mirakel, en getuigt m.i. van de bijna bovenmenselijke inspanning die hij moet hebben gedaan om er toch nog iets van te maken! :D

G.G.
17 april 2008, 17:10
http://link.marktplaats.nl/163568599

Waarom denk ik nou dat dit geen nitro is?

Pepe
17 april 2008, 17:16
Richwood, bekend om zijn topmaterialen. 200 jaar gerijpt esdoorn uit de Rocky Mountains en de fijnste nitrolakken availible, gemengd door de good ol' Lord himself.

Barkeepert
17 april 2008, 17:54
Hoera, de aanbieder van de Ace Frehley gibson kopie heeft zijn advertentie aangepast. Hij vermeld nu heel duidelijk dat het geen Gibson is. :)


Richwood, bekend om zijn topmaterialen. 200 jaar gerijpt esdoorn uit de Rocky Mountains en de fijnste nitrolakken availible, gemengd door de good ol' Lord himself.
:seriousf:

Dark_Tranquillity
17 april 2008, 20:58
Mensen die wild worden van de diverse Charvette's op MP, dit zijn dus geen USA's, geen uitzonderingen, allemaal goedkope Charvel replicas met veelal multiplex bodys. Kijk even uit hiermee dus, zeker geen Charvel kwaliteit, en zeker geen USA gitaar :) (Desondanks toch best wel leuke players hoor).
Overigens zijn het niet replicas in de zin van ripoff's, ze waren wel degelijk onder de naam/het bedrijf Jackson/Charvel geproduceerd, zeg maar de JS series van nu!

Squier4ever
17 april 2008, 22:40
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/160037693-gibson-epiphone-high-chrome.html?return=eJxNjt1qwzAMRt%2Bl0NwlTtxAi0Mo2 ZuYRK2NfyIshY6Ovftk2GBXOucTn5A1g%2Fnypp%2FI6LE3JwJ bVjc5ZjRKhR0hd8mWwBitZepyVOl4ewgt5NZn4nIkyAxZUba2% 2FE%2Fap2dbZEKEwMXT6tR6HW%2Bd4xTvn3Eemo1m3s%2BXZTh fPvAQ6AWi2HLVt4q64lhx84I1Yplvj4L02OivzL%2FlJIslywf Fr6LhJQro0e0ZxHeqZ3SDeMx9g7M%2BTd8%2Ff95Tkw%3D%3D&df=1&fta=eNpNkltu4zAMRfeij3yLpJ4UsoXZQmDUbmuMkwix3QZTZO %2Bl5ImVn8A5vnwcgx0H%2FpnlR6236fTVTbNKM0didZ%2BOcO jn43JlSHllnSZgjyFNyN6E1I%2BcpoX%2FjTnN7%2F1cQouEzp kv63m4jW%2Fp7zcPecyf18uQrvPIeMh5PepDPmIZYljl7mNQSd 7IXxk59jK9Y9L8M0or2YMVONLBAIWSg8YoOKRn7ZOZSJVRYxAt 2MLMk2EktOAKszvzngLpwlxj0s5hYX5nznowdZewMxtBU50Rdw ba2q0f6BaUUleDsJugkY7BV4gNGsRtbdhdtCNHpvpBk6Eoye3j NBvyzjmosOkQIvqqDbuP1hKNW88mhOKOscJmhAQa6p7YjCC6YG oSm5H2GtwGm5Em0lj3xN0IopcGW8%2FdCILRBKZC%2BwJDgGqE 7gWSs1vSv5ZbUzUxNEgki1YYG0Srraz0kOOV61uuuevn0zRcPp bPEi2aoFm9rbfbabz0w%2F1Jpf7c3U%2FlfOVi%2B3ofyKr7Vu nP%2F8evcslyyI%2FHL3sC2QQ%3D&fta_ind=18&fs=1#photo

hahahah wat een kolder praat die vent:


Mijn Epiphone Les Paul Studio chrome de luxe is een beauty die je zelden tegen komt. Serienr. B30919933. Gibson levert deze uitvoering nog wel maar begint bij € 1200 afhankelijk van de uitvoering en loopt uit tot

€ 1800, zonder case. Deze unieke hoogglans zwarte kwaliteits gitaar is in onberispelijke nieuwstaat en heeft het grootste deel van zijn leven in de hard case doorgebracht.


Deze studio is vanwege de dikkere body, extra electronica en mahonie hals extra zwaar en minder geschikt voor onder de 16 jaar. Veel chroom en Ebbehout fretboard . Gebogen bovenblad. Zie foto's. Speelt fabuleus licht en heeft natuurlijk het echte Gibson Les Paul geluid.



Er zijn relatief weinig van deze extra luxe gitaren gebouwd. Ik ben meer bas georienteerd vandaar, dat ik mijn beauty verkoop aan een liefhebber, wat mij betreft een gevorderde gitarist met ambities. Nieuwprijs was in 2003 € 950,-- zonder hardcase. Nu met hardcase bieden vanaf € 500,-- , maar dat begrijpt u natuurlijk wel.


ps. laat u niet misleiden door de goedkopere versie met de witte slagplaat.......er is een groot verschil in gewicht, daardoor weet u ook dat dit een van de duurste Epiphone Les Pauls is.

hahah prachtig, vraag me af wat die vent gerookt heeft toen hij die ad plaatste!

Barkeepert
17 april 2008, 22:53
Er wordt wel €450 op geboden. Jammer dat je de bieders niet meer kan contacteren.

Squier4ever
17 april 2008, 22:55
dat is echt zuur en heel erg na๏ef. IMO je eigen schuld als je daar zoveel voor betaalt. die vent weet kennelijk mensen goed in te palmen...

Saf
17 april 2008, 23:01
wel goed dat hij er bij zegt dat je de duurdere versie kunt herkennen aan de zwarte slagplaat. Anders zou je, je snel vergissen want je ziet de versie met de witte slagplaat idd veel vaker. Heel erg fraudeproof zo'n manier van kijken wat ee ndure of goedkope uitvoering is...

Barkeepert
17 april 2008, 23:20
wel goed dat hij er bij zegt dat je de duurdere versie kunt herkennen aan de zwarte slagplaat. Anders zou je, je snel vergissen want je ziet de versie met de witte slagplaat idd veel vaker. Heel erg fraudeproof zo'n manier van kijken wat ee ndure of goedkope uitvoering is...Iedereen die net eentje met een witte heeft gekocht nu massaal terug naar de winkel! Ben wel benieuwd hoe ze zouden reageren.

Rocketman
17 april 2008, 23:42
gewoon 10.000 bieden met als nick "dezeventlult".

Punt nl.

guvnor
18 april 2008, 11:06
http://link.marktplaats.nl/163743785

Kan ie niet lezen? Fender.... right

Tubescreamer
18 april 2008, 12:09
Deze studio is vanwege de dikkere body, extra electronica en mahonie hals extra zwaar en minder geschikt voor onder de 16 jaar.
:seriousf: "Wij verkopen geen snaarinstrumenten aan personen onder de 16 jaar". Gitaarspelen onder de 16? Nog even niet.
Wat een kolder....

Quink
18 april 2008, 12:17
http://link.marktplaats.nl/163743785

Kan ie niet lezen? Fender.... right

Ha ha, wel een hele rare ja. :seriousf:


Wij zijn een winkel en geven 1 maand garantie!

Behalve op onze collectie leesbrillen!

Saf
18 april 2008, 12:37
niet om advertenties maare Marktplaats vraagt vanaf 23 april 3 euro voor het plaatsen van een advertentie in de rubriek akoestisch, bas en elektrische gitaren.

Das wel kut.

bass blom
18 april 2008, 12:45
ja das echt wel kut :chicken:

HaroldA
18 april 2008, 13:04
niet om advertenties maare Marktplaats vraagt vanaf 23 april 3 euro voor het plaatsen van een advertentie in de rubriek akoestisch, bas en elektrische gitaren.
Het voorkomt wel een hoop dubbele advertenties en ads die iedere dag weer opnieuw geplaatst worden... (zoals de miniatuur LP's (http://link.marktplaats.nl/163726262), de Bakers LP's (http://link.marktplaats.nl/163729266), etc)

(Harold is blij dat hij net al z'n 'bijna nooit bespeelde' gitaren heeft verkocht!)

Kim Wilson
18 april 2008, 13:13
Nou, 3 euro is toch wel overheen te komen? Hoeveel procent van de opbrengst is dat? Een half procent, uitgaande van €600.

Riky
18 april 2008, 13:54
nou ik vind da de kracht van marktplaats dan eigenlijk wel een beetje verloren gaat...

Snap ook niet wat ze er mee willen bereiken, want de 3 euro is te weinig om oplichters te weerhouden...

Saf
18 april 2008, 15:58
Als het gratis is denken mensen sneller, van die ouwe gitaar op zolder zal i keens op marktplaats zetten misschien krijg ik er nog wat voor. Als ze voor die advertentie 3 euro moeten betalen is de drempel meteen stukken hoger voor ze en heb je kans dat ze heb weg gooien. Voor mij als "verzamelaar" van met name de budget gitaartjes betekend dit denk ik wel een terugval in het hetgeen aangeboden word.

Kunnen ze denk ik beter iets maken van dat als je veel en vaak advertenties zet je dan moet betalen (tuurlijk je kunt elke keer met een ander e-mailadres/ip adres ee nadvertentie plaatsen omdat te omzeilen) maar voor een enkele sporadische advertentie niet. Ik vind het zelf neit zo erg om die drie euro te moeten betalen maar maak dan ook erg veel gebruik van marktplaats, heb anders ook voor niets die moeite gedaan om gecontroleerde verkoper te worden.

guvnor
18 april 2008, 16:09
Voor velen is die 3 euro nog niet zo'n probleem, maar wel de manier waarop ze het moeten betalen...
Niet iedereen is bekend met internet bankieren en zijn een beetje huiverig voor dit soort zaken.

HaroldA
18 april 2008, 16:23
TOPIC OVER DE TARIEVEN VAN MARKTPLAATS (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=107917)

En nu weer on-topic!

HaroldA
20 april 2008, 16:54
Deze verkoper is ten minste eerlijk over z'n GibsUn: http://link.marktplaats.nl/164230453

te koop gitaar gibsun les paul
te koop gitaar gibsun model les paul studio.is nietveel gebruikt. is ongeveer acht jaar oud.

Of is het wel een echte?

bass blom
20 april 2008, 16:57
Deze verkoper is ten minste eerlijk over z'n GibsUn: http://link.marktplaats.nl/164230453


Of is het wel een echte?

ja dat is juist wel een echte zou je denken :D

drap
20 april 2008, 16:59
Ha, wat een neppert! Dat is heel geen Gibsun, maar stiekem gewoon een Gibson, de oplichter!

Pepe
20 april 2008, 17:10
ja kan ook echt NIEMAND meer vertrouwen vandaag de dag...

HaroldA
20 april 2008, 18:19
En waarom is deze nep? http://link.marktplaats.nl/164251393

fred dons
20 april 2008, 18:34
deze is niet nep net zoals zijn andere advertentie echter zijn gitaren zijn veel te laag geprijst en zijn overduidelijk een gevalletje van "de gitaren zijn nu niet in nederland maar maak het geld over en je krijgt direct een bewijs dat de gitaar naar je onderweg is (not!)

Tin
21 april 2008, 18:18
Weet niet of deze al hier tussen staat (ben beetje lui om door te lezen....)

Maar adonis het ondermerk van ibanez!
Toen ik het zag schoot ik spontaan in de lach.

En na een mailtje van de adverteerder lag ik helemaal over de grond te rollen.
"adonis is zeker een ondermerk van ibanez, maar onwetende mensen als jij weten dat niet"


marktplaats (http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/164294420-echte-adonis-ibanez-custom-model-gitaar-met-tremolo.html%3Freturn%3DeJw1jMEKwyAQRP8lkBw1VnpRQk n%252BRGKKotElu9LS0n%252FvlranecM8xhllntGMFo06a9Ph 5o412EAERspUYStid0ciyM4RipLlVxEQ4HLPkxo8TlR7PateL9 AYRgYfGTgzcT4iMOLV41%252Bjn7bzMJe2b0dcuaYbV%252Bdr iWwuFT8npwGgTWNnX2%252BcTTXW%26df%3D1%26fta%3DeNpN kktu4zAMQO%252FiRdci9aNo5Aq9QmDUaccYJzEiuw2myN2Hkm qmG8N44O%252BJHJj4O8un227z8XOYc9dnjpa7%252B3yAlzEf 1itDv2xs%252BnHifl7537T0%252BX3MBa%252BCzwtftvPpNr 31f794GK%252BXKffXPDG%252BLMt2MKWg424ZPk5dP0lWZik% 252FjdJpYGv4e5IimRN3EJwLiYLd4xqzPgCGwvDJHBHUOPtkxp KlwpwyTITRFOZ%252FMeewsqAMoiS7wuLOLCGlCIWRMg%252FO t7ikzFJIttaDXcSTCdaEOjSoCZI30r5CVcEQkoOWbp8QCL2vUG XQS12XKlQbI83B1IlAdUzEZHyL3H28T85Qao12IZ%252BSDc7E CpNCMtE2iGqUooMAdSQEhdLKNHdEha48XYu0v2CQT4VOIVoHVN eIXp%252BOZN%252BmvjsGhRFkv9UI1YgCoqE2pxqR7Mi39aIa xRh8vY2HnK1c33pdhjEf59PlY%252F1TQosmGO7ettvtOF3G03 2nkn8e7sdyvnKxY71B5G746vrXn9%252FPcslyyI%252FHfz%2 52BW1CU%253D%26fta_ind%3D6%26fs%3D1)

fred dons
21 april 2008, 18:21
die verkoper is inderdaad niet helemaal lekker :D

Mr.Fingers
21 april 2008, 18:23
Hihihi

vraag eens voor de leut of hij toevallig weet dat STAGG een submerk van Gibson is? :D

Mesjoggah
26 april 2008, 09:14
Weet niet of deze al hier tussen staat (ben beetje lui om door te lezen....)

Maar adonis het ondermerk van ibanez!
Toen ik het zag schoot ik spontaan in de lach.

En na een mailtje van de adverteerder lag ik helemaal over de grond te rollen.
"adonis is zeker een ondermerk van ibanez, maar onwetende mensen als jij weten dat niet"


marktplaats (http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/164294420-echte-adonis-ibanez-custom-model-gitaar-met-tremolo.html%3Freturn%3DeJw1jMEKwyAQRP8lkBw1VnpRQk n%252BRGKKotElu9LS0n%252FvlranecM8xhllntGMFo06a9Ph 5o412EAERspUYStid0ciyM4RipLlVxEQ4HLPkxo8TlR7PateL9 AYRgYfGTgzcT4iMOLV41%252Bjn7bzMJe2b0dcuaYbV%252Bdr iWwuFT8npwGgTWNnX2%252BcTTXW%26df%3D1%26fta%3DeNpN kktu4zAMQO%252FiRdci9aNo5Aq9QmDUaccYJzEiuw2myN2Hkm qmG8N44O%252BJHJj4O8un227z8XOYc9dnjpa7%252B3yAlzEf 1itDv2xs%252BnHifl7537T0%252BX3MBa%252BCzwtftvPpNr 31f794GK%252BXKffXPDG%252BLMt2MKWg424ZPk5dP0lWZik% 252FjdJpYGv4e5IimRN3EJwLiYLd4xqzPgCGwvDJHBHUOPtkxp KlwpwyTITRFOZ%252FMeewsqAMoiS7wuLOLCGlCIWRMg%252FO t7ikzFJIttaDXcSTCdaEOjSoCZI30r5CVcEQkoOWbp8QCL2vUG XQS12XKlQbI83B1IlAdUzEZHyL3H28T85Qao12IZ%252BSDc7E CpNCMtE2iGqUooMAdSQEhdLKNHdEha48XYu0v2CQT4VOIVoHVN eIXp%252BOZN%252BmvjsGhRFkv9UI1YgCoqE2pxqR7Mi39aIa xRh8vY2HnK1c33pdhjEf59PlY%252F1TQosmGO7ettvtOF3G03 2nkn8e7sdyvnKxY71B5G746vrXn9%252FPcslyyI%252FHfz%2 52BW1CU%253D%26fta_ind%3D6%26fs%3D1)

Ik heb echt op het punt gestaan dat figuur een ellenlange mail te sturen over het hoe en wat, reilen en zeilen van Ibanez en Adonis maar heb toch maar besloten aan dit zielige figuur geen aandacht te besteden. Het is overigens al de tweede keer dat hij een Adonis als custom build Ibanez probeert te verkopen, ik hoop echt dat er niet ergens een onwetende nitwit rondloopt die zijn verhaal voor zoete koek neemt en dat ding koopt. (zag ik nou laatst George Kooymans met z'n ding rond z'n nek lopen?...)

Flipkoos
27 april 2008, 12:07
crafter (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-akoestisch/165503291-sold-crafter-acoustic-guiter.html?return=eJwtjEEKgzAQRe8i6NIklW4SQtGbBI1 NSKJDZqSlpXfvSLv6780fvtNKv6OWBrW6St2gd3UOJhCBFiLt4 Le%2BuJoIsnOE%2FZbF76WHALdntqpb0NLeDqNqh2mJDJyZOF8 RGHFd8N%2FCeZUMhYtxO4qvcWZND9a5upV8Zd3xXLl08c7rAIe Vjfl8AR3CNVg%3D&thumb_click=1#photo)

Helaas al verkocht...maar wel een belachelijke prijs...
Vooral die ene zin...

A Gibson electric guiter (, amplifier, cables and etc) can come with it without any extra cost if you wish.

Nee, laat maar joh, ik heb genoeg gitaren Wahahaha!

Riky
27 april 2008, 12:11
75,- wat een gek... hoe komt die kerel daar bij?

Mr.Fingers
27 april 2008, 12:19
Niet echt twijfel, maar is 900€ niet bijster weinig geld voor een Fender Telecaster Plus (http://link.marktplaats.nl/163988280) (die versie met de rode & blauwe Lace-Sensors)

Dirkdewaard
28 april 2008, 19:57
De Marshall Big M die erop staat is van mij geweest volgens de verkoper:
thefellowshipofacoustics is de versterker helemaal origineel, ik kan je vertellen, dit ding is echt niet meer origineel.... verre weg van.

pannekoek
28 april 2008, 20:34
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/160464676-customized-ibanez-jem.html?return=eJw1ikEKwyAQAP8SiEcTE3oxSEl%2BYhOL ojGLu9KS0r93oe1thhmrlX4F3U%2Bo1WXQDTpbVj95ItBdFw9w We62RIJkLaHMqfsuEjxcn8kosaGhox1n1Y4LVIaeIRHDGYAR7x v%2BM%2F3yzmHOdXclrKzxwRpuNruT7cDAOgiAanqBhQxszfT% 2BAIpANmA%3D&df=1&fta=eNpNkllu4zAQRO%2FCD3%2F3QjYXwVeYKxiaSMkI40UQpc RI4LuHi8XkxzAeqrurxOqDC18x%2FahtOZ%2Fe%2B3NUXQxWgr qfj3gY4nG9BezmLUB3XsPnNHfxdYgZrQld5nDdLuMyvXT%2FP8 L0t7%2BOn91tngId5nk7wiEu63Ee8k4d1Ny%2Fjaqb0nAMHNQ0 pGN9YAhfU9oVgw8KjXGgNdCuK8yDNUw6M3oyMewBoTDemQZtSH xmujGxYrDozL7P2rTNSWayM%2FaijUBmtumcSRQzc415cKg5M9 %2B8iLVY92EL4sCBf8I9iYAAeLQF0q9xo02FLQuz9sQlC%2Bpm 0lkSW0xiS0PkPHMd3%2BNoYaeZinVsecggGFMtuWZJl29UYEtE BMRQrhP82pnMl53UEiGL1%2FU6UfOJntDXB%2BMfJRr93Nmeh5 EB2BXYEokTzbUDJG3cOiE2BdqfZmhrdVW2JxLvUoOq0rde2STN 1x%2Bpval9623uh3g6j9e39V%2BW5pgIQb1sy3KarsN432mav% 2FT3U65vauxQw1NQ%2FYfq%2Fjz%2FvucqpyY%2FHt8alNVy&fta_ind=19&fs=1

lijkt mij een ibanez jem555 en geen 7vw zoals aangegeven in de advertentie

nevyn292
28 april 2008, 21:21
en iemand anders heeft er 1000 voor geboden, laat dat nou precies zijn waarvoor die bij feedback staat!

ach, je merkt het zo als je hem oppakt, JEM 555 is van linde, Jem 7VWH is van elzen.

vraag me af waarom hij er een JEM555 nek op heeft gezet, staat wel bij dat hij customized is dus wie weet.....

Mesjoggah
29 april 2008, 07:17
en iemand anders heeft er 1000 voor geboden, laat dat nou precies zijn waarvoor die bij feedback staat!

ach, je merkt het zo als je hem oppakt, JEM 555 is van linde, Jem 7VWH is van elzen.

vraag me af waarom hij er een JEM555 nek op heeft gezet, staat wel bij dat hij customized is dus wie weet.....

Het is geen 7vwh maar een 555. slagplaat is nml ook 555

nevyn292
29 april 2008, 09:08
maar wel overal gouden hardware, en de JEM555 heeft juist zwarte hardware...

hoe zie jij in godsnaam het verschil in slagplaat?

Nobilta
29 april 2008, 11:13
Deze had ik ook al eerder gezien. Stom dat hij niet gewoon duidelijk is in zijn advertentie maar ja, dat kom je wel meer tegen. Bijvoorbeeld: Te koop motor Honda 600 cc. De rest moet je maar ruiken zeker.
Wat de slagplaat betreft, er is toch geen verschil tussen de Jem7VWH en de Jem555. Waar zie jij dat dan aan Mesjoggah ?
Ik dacht dat het gewoon een Jem7VWH met een andere nek zou zijn. Maar waarom die andere nek dan?
Ik ga hem eens mailen.

pannekoek
29 april 2008, 11:29
Deze had ik ook al eerder gezien. Stom dat hij niet gewoon duidelijk is in zijn advertentie maar ja, dat kom je wel meer tegen. Bijvoorbeeld: Te koop motor Honda 600 cc. De rest moet je maar ruiken zeker.
Wat de slagplaat betreft, er is toch geen verschil tussen de Jem7VWH en de Jem555. Waar zie jij dat dan aan Mesjoggah ?
Ik dacht dat het gewoon een Jem7VWH met een andere nek zou zijn. Maar waarom die andere nek dan?
Ik ga hem eens mailen.
je kan zien dat het een jem 555 neck is aangezien die inlays niet helemaal door lopen, het is maar een halve tree of life, en hij geeft aan dat er een andere floyd opzit, lijkt me geen toeval.

laat trouwens wel even horen wat ie ervan zegt in zijn mailte als ie terug mailt.

Nobilta
29 april 2008, 12:35
De inlays lopen niet helemaal door dat is duidelijk. Maar de gitaar bestaat volledig uit gouden hardware. Dus niet alleen de Floyd maar ook op de kop tot in de kleinste details zoals het logo enz. De body ziet er ook wat gelig uit maar dat kan aan de foto ofzo liggen.
De slagplaat is toch dezelfde?
Ik heb hem gemaild en zal het zeker laten weten wat hij te vertellen heeft.

Mesjoggah
29 april 2008, 12:53
Deze had ik ook al eerder gezien. Stom dat hij niet gewoon duidelijk is in zijn advertentie maar ja, dat kom je wel meer tegen. Bijvoorbeeld: Te koop motor Honda 600 cc. De rest moet je maar ruiken zeker.
Wat de slagplaat betreft, er is toch geen verschil tussen de Jem7VWH en de Jem555. Waar zie jij dat dan aan Mesjoggah ?
Ik dacht dat het gewoon een Jem7VWH met een andere nek zou zijn. Maar waarom die andere nek dan?
Ik ga hem eens mailen.


De slagplaat van RG en Jem modellen lijken hetzelfde, echter bij japanse RG's en Jem zit de schroef die bij je volumepot zit meer aan de bovenzijde dan bij de goedkopere RG's en Jems.
Zoek maar eens twee plaatjes op, 1 van een 555 en 1 van een 7vwh, kijk vervolgens naar die schroef en je ziet het.
Overigens heeft de 7vwh ook gouden schroefjes in de slagplaat zitten en gouden pick-up poles.

Het is dus gewoon een 555 met een lo-pro trem

Nobilta
29 april 2008, 13:13
De slagplaat van RG en Jem modellen lijken hetzelfde, echter bij japanse RG's en Jem zit de schroef die bij je volumepot zit meer aan de bovenzijde dan bij de goedkopere RG's en Jems.

Je hebt gelijk!

Nobilta
29 april 2008, 13:17
Hier het antwoord van de adverteerder:

Wat ik te koop heb is een JEM7, oorsprokelijk een JEM555 geweest, vandaar de andere nek. Alle onderdelen van het 555-model zijn vervangen door onderdelen van het 7 model, behalve dus de nek. Dit resulteert dus in de unieke gitaar, een JEM 7 met de nek van het oorspronkelijke 555 model. Ik hoop dat ik de onduidelijkheid heb weggewerkt. Voor verdere vragen bel of mail gerust.

Ik heb hem ook gevraagd of hij de kop dan ook heeft aangepast tot aan het logo toe. Waarschijnlijk wel dan.

Nobilta
29 april 2008, 16:00
Hier het antwoord op de vraag i.v.m. de kop:

Ja, die is ook aangepast, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat dat niet helemaal netjes gebeurd is (dat is als het goed is ook op de foto te zien). Ik heb hem niet zelf aangepast, ik heb de gitaar 2ehands gekocht, en hij was dus toen al aangepast. Van veraf kun je het verschil niet zien, maar van dichtbij zie je helaas wel dat hetgeen wat normaal naast JEM staat (Jr ofzoiets?) niet netjes is weggewerkt.

Mesjoggah
29 april 2008, 16:49
Hier het antwoord van de adverteerder:

Wat ik te koop heb is een JEM7, oorsprokelijk een JEM555 geweest, vandaar de andere nek. Alle onderdelen van het 555-model zijn vervangen door onderdelen van het 7 model, behalve dus de nek. Dit resulteert dus in de unieke gitaar, een JEM 7 met de nek van het oorspronkelijke 555 model. Ik hoop dat ik de onduidelijkheid heb weggewerkt. Voor verdere vragen bel of mail gerust.

Ik heb hem ook gevraagd of hij de kop dan ook heeft aangepast tot aan het logo toe. Waarschijnlijk wel dan.

Wat een onzin, het is en blijft een 555 die is opgewaardeerd met lo-pro edge tremolo en verder niets!
De DiMarzio's zijn de stock 555 pickups en ja die zitten ook in een 7vwh maar dan wel met gouden poles en gouden schroefjes om de slagplaat mee vast te zetten.

Mr.Fingers
30 april 2008, 22:18
USA Precision Bass (http://link.marktplaats.nl/166407211)

USA's worden echt wel met een zwarte tummycut geleverd (wat doet vermoeden dat het een multiplexcaster is), en de headstock klopt ook helemaal niet, om over de slagplaat nog te zwijgen.

Het is geeneens een Fender.

nevyn292
30 april 2008, 22:39
Wat een onzin, het is en blijft een 555 die is opgewaardeerd met lo-pro edge tremolo en verder niets!
De DiMarzio's zijn de stock 555 pickups en ja die zitten ook in een 7vwh maar dan wel met gouden poles en gouden schroefjes om de slagplaat mee vast te zetten.

vraagje: ik zie net trouwens op de ibanez site dat vowel de 7vwh als de 555 van linde zijn, maar die 7vwh was in mijn beleving toch eerst echt van elzen of ben ik nou scheel?


USA Precision Bass (http://link.marktplaats.nl/166407211)

USA's worden echt wel met een zwarte tummycut geleverd (wat doet vermoeden dat het een multiplexcaster is), en de headstock klopt ook helemaal niet, om over de slagplaat nog te zwijgen.

Het is geeneens een Fender.

waarom zegt hij ins hemelsnaam 'zien is kopen' ? lijkt me toch echt NIET verstandig, zal wel bang zijn dat ie door de mand valt dan...

fred dons
1 mei 2008, 08:22
hij was inderdaad eerst elzen , stom dat ze dat hebben aangepast

Nobilta
1 mei 2008, 08:47
Ik ben blij met die van mij. Elzen body, ebben toets, enz...
Het veranderd iedere keer zo snel. Maar wordt het er beter mee?
De prijzen zakken er niet fors door. Maar zouden wel stijgen wanneer ze kwalitatief beter materiaal zouden gaan gebruiken. Is mijn gedacht.
Tussen haakjes: Ik ben benieuwd of de "reverse Iceman" van Paul Gilbert volgend jaar in het gamma komt, en wat die gaat kosten..."
Maar ik ben van het onderwerp aan't afdwalen...

TimmU
1 mei 2008, 16:13
Dit (http://link.marktplaats.nl/166306901) is ook wel een aparte manier om je gitaar te verkopen.

nevyn292
1 mei 2008, 16:15
okee, ik vind mn behringer chorus schijt klinken, dus die fender kan ook wel weg!!



moet je over pedaaltjes nog wel 3 euro betalen of niet?

GravyTrain
1 mei 2008, 22:57
Even vragen of hij wat betere foto's van die behringer chorus heeft. :chicken:

G.G.
2 mei 2008, 03:24
moet je over pedaaltjes nog wel 3 euro betalen of niet?

Nee, daarom bied hij hem zo aan. Slim toch.

Mr.Fingers
3 mei 2008, 20:37
geweldige vertaling:D (http://www.2dehands.nl/fender-robin-trower-stratocaster-35667222.html?qq=loo)

Riky
3 mei 2008, 20:40
geweldige vertaling:D (http://www.2dehands.nl/fender-robin-trower-stratocaster-35667222.html?qq=loo)


whahaha die is echt goed!!!

als ie niet zo lang was geweest was hij sigwaardig:P

allochthomas
4 mei 2008, 00:26
geweldige vertaling:D (http://www.2dehands.nl/fender-robin-trower-stratocaster-35667222.html?qq=loo)
:seriousf: die is echt goed

Riky
4 mei 2008, 00:27
:seriousf: die is echt goed


hey allochthomas heb jij die toevallig geschreven:P?

allochthomas
4 mei 2008, 00:36
hey allochthomas heb jij die toevallig geschreven:P?
kopen? je kan er eventueel nog 3 andere jumbobestelwagens inzetten als je dat nodig vindt.

pannekoek
4 mei 2008, 00:41
geweldige vertaling:D (http://www.2dehands.nl/fender-robin-trower-stratocaster-35667222.html?qq=loo)
O-M-F-G en 10 tekens

Timotio
9 mei 2008, 13:05
ik weet niet of ie al langs is gekomen maar:

leuk basje voor een mooi prijsje? :D

http://link.marktplaats.nl/159842188

Riky
9 mei 2008, 13:24
ik weet niet of ie al langs is gekomen maar:

leuk basje voor een mooi prijsje? :D

http://link.marktplaats.nl/159842188

"Dit is een Yamaha bass in perfecte staat. Zoals u ziet is de bass licht beschadigd,

maar alles werkt nog perfect vanaf fret nummer 8, omdat de hals een beetje is kromgebogen.

Zoals u ziet zien de elementen en hardware er nog goed uit. De hals is extra convertabel,

vanwegen de duck-tape."

Dit slaat echt nergens op... Dit is een grap..

paulbekkers
9 mei 2008, 14:17
"Dit is een Yamaha bass in perfecte staat. Zoals u ziet is de bass licht beschadigd,

maar alles werkt nog perfect vanaf fret nummer 8, omdat de hals een beetje is kromgebogen.

Zoals u ziet zien de elementen en hardware er nog goed uit. De hals is extra convertabel,

vanwegen de duck-tape."

Dit slaat echt nergens op... Dit is een grap..

"Convertabel"

HI-LA-RISCH

Badman
9 mei 2008, 17:02
http://www.2dehands.be/fender-stratocaster-43665730.html?qq=fender

60th anniv?
1400 euro?

Right...

Tubescreamer
9 mei 2008, 17:19
http://www.2dehands.be/fender-stratocaster-43665730.html?qq=fender

60th anniv?
1400 euro?

Right...
60th anniv, niet van de Strat, maar van Fender uiteraard (1946).
1400 kan toch prima? Zal wel niet zo'n bijzonder gitaartje zijn.

Badman
13 mei 2008, 08:47
60th anniv, niet van de Strat, maar van Fender uiteraard (1946).
1400 kan toch prima? Zal wel niet zo'n bijzonder gitaartje zijn.

Hebben die niet een speciaal embleem op de nek? En een andere '60th anniv' nekplaat?

Riky
13 mei 2008, 08:52
Hebben die niet een speciaal embleem op de nek? En een andere '60th anniv' nekplaat?

dat is niet bij allemaal zo... sommige hebben een ijzeren vlaggetje, andere alleen maar een klein decale en sommige alleen een andewre kleur volgens mij, maar zeker weet ik het niet.

Volgens mij is dit gewoon een standart 60th anniversary

paulusdeBKB
16 mei 2008, 15:35
per ongeluk in een apart topic gepost:
Dit is toch een neppert, of zie ik het nou zo verkeerd?
http://link.marktplaats.nl/169111520

G.G.
16 mei 2008, 15:38
per ongeluk in een apart topic gepost:
Dit is toch een neppert, of zie ik het nou zo verkeerd?
http://link.marktplaats.nl/169111520

Lijkt me gewoon een lite ash.

HaroldA
16 mei 2008, 15:40
per ongeluk in een apart topic gepost:
Dit is toch een neppert, of zie ik het nou zo verkeerd?
http://link.marktplaats.nl/169111520
De snaren zitten ook aan de verkeerde kant op de tuners gedaaid. Ik zou zeker niets bij deze winkel kopen!

Logo ziet er ook 'apart' uit, maar ik ben absoluut geen Fender kenner...

Mr.Fingers
16 mei 2008, 15:43
De snaren zitten ook aan de verkeerde kant op de tuners gedaaid. Ik zou zeker niets bij deze winkel kopen!

Logo ziet er ook 'apart' uit, maar ik ben absoluut geen Fender kenner...

Is zo'n "metalen" logootje, als je op de Deluxe's ziet. Niets twijfel, gewoon een "lite ash" koreaanse strat (wel rare manier van snaren opleggen :D)

pasqual
16 mei 2008, 16:41
ik denk niet dat penterman het zich kan veroorloven om een neppert als echte aan te bieden of ze zijn niet goed bij hun hoofd.

groeten Pasqual.

bassej
16 mei 2008, 16:59
2e hands???? lijkt mij anders staat er niet in nieuwstaat verkerende maar gewoon nieuwe....toch:D 350 is dat normaal voor 2e hands mexico strat

Badman
16 mei 2008, 17:01
Ik heb zo'n Koreaanse Lite Ash en naar m'n weten:

-Klopt het logo al niet: bij mij is het goudkleurig, en ik weet ook niet van zilverkleurige logo's op de Lite Ash.

-Lite Ash stratocasters bestaan bovendien niet in een rosewood toets.

Iemand weet van andere stratocasters uit Zuid-Korea? Dit zou wel kunnen...

fred dons
16 mei 2008, 17:12
dit is de fender koa strat (zilver logo, rosewood toets, birdseye neck)

paulusdeBKB
17 mei 2008, 01:54
Ok้, geen neppert dus. Sorry voor de 'onrust'. Ik heb zelf nog nooit (bewust) een Fender met zo'n logo gezien.

@ Penterman muziek: sorry voor het openlijk in twijfel trekken!

Jim Haagmans
17 mei 2008, 12:19
Hey,

ik heb gisteren op een squier stratje geboden op MP. De man belt mij op na wat mailen, we spreken een bedrag af, hij geeft zijn bankgegevens en ik mijn adresgegevens en hij stuurt het ding op zodra hij mijn geld binnenheeft. Doe ik vaker en normaal geen problemen. Hij zet ook netjes in de advertentie 'gereserveerd'.

Nu echter 1 dag later krijg ik een mail van de beste man dat hij het vreemd vindt dat hij het geld nog niet binnen heeft omdat hij laatst met iemand zaken deed bij wie het wel binnen 1 dag binnen was (???). Ik dus teruggemaild met dat het tussen verschillende banken nu eenmaal een paar dagen in beslag kan nemen en dat hij gewoon even geduld moet hebben. Ik heb echter nog altijd geen reactie terug en hij heeft ondertussen ook zonder pardon "gereserveerd" uit zijn advertentie gehaald..

ik ben behoorlijk pissig want als je vaker zaken doet via marktplaats w้้t je dat het een paar dagen kan duren voordat geld van de ene bank naar de andere is dus ik vermoed dat hij mij wil gaan bezeiken. Heeft iemand toevallig ervaring met deze kerel? het gaat over ene Leo van Diest uit Roosteren in Limburg.

link naar de advertentie: http://link.marktplaats.nl/168527501

losjansen
17 mei 2008, 12:50
Hey,

ik heb gisteren op een squier stratje geboden op MP. De man belt mij op na wat mailen, we spreken een bedrag af, hij geeft zijn bankgegevens en ik mijn adresgegevens en hij stuurt het ding op zodra hij mijn geld binnenheeft. Doe ik vaker en normaal geen problemen. Hij zet ook netjes in de advertentie 'gereserveerd'.

Nu echter 1 dag later krijg ik een mail van de beste man dat hij het vreemd vindt dat hij het geld nog niet binnen heeft omdat hij laatst met iemand zaken deed bij wie het wel binnen 1 dag binnen was (???). Ik dus teruggemaild met dat het tussen verschillende banken nu eenmaal een paar dagen in beslag kan nemen en dat hij gewoon even geduld moet hebben. Ik heb echter nog altijd geen reactie terug en hij heeft ondertussen ook zonder pardon "gereserveerd" uit zijn advertentie gehaald..

ik ben behoorlijk pissig want als je vaker zaken doet via marktplaats w้้t je dat het een paar dagen kan duren voordat geld van de ene bank naar de andere is dus ik vermoed dat hij mij wil gaan bezeiken. Heeft iemand toevallig ervaring met deze kerel? het gaat over ene Leo van Diest uit Roosteren in Limburg.

link naar de advertentie: http://link.marktplaats.nl/168527501


Zeer fraaie ``Squier`` stratocaster , massief houten body in Vintage Yellow White, Palisander toets, 3 single coils, vintage tremolo, oliegevulde mechanieken, perfecte klank en echt origineel Fender Stratocaster, made in USA, decal. Opsturen mogelijk



Eeehhh, als het een Squier is dan zou dat toch op de headstok staan? Ik begrijp de 'originele Fender decal' niet helemaal. hebben we hier niet te maken met een ouderwetse nepper?

Jim Haagmans
17 mei 2008, 12:52
Nee hij zegt namelijk niet dat het een fender is maar gewoon een squier met een fender decal. Dus wat hij aanbiedt stemt overeen met wat hij zegt dat hij aanbiedt.

Jim Haagmans
17 mei 2008, 12:55
Gewoon even geduld hebben en straks
weer bellen. Heeft hij hem toch verkocht
omdat iemand anders meer bood dan heb
je gewoon pech, dan zegt hij over twee
dagen dat hij het geld binnen heeft gekregen
maar wegens eerdere ervaring met wanbetalers
dat ding toch te hebben verkocht.

Gewoon pech zeg maar. Daarom haal ik het liefst alles zelf op.

Ja achja.. zonde wel van de gitaar, leek me een leuk dingetje om te pimpen.
Toch vreemd dat die man zo wantrouwend is, want ik ben toch degene die zijn kop uitsteekt uiteindelijk, het enige wat hem kan gebeuren is dat de verkoop van de gitaar 2 dagen stil ligt.

Ik wilde hem zelf ook gaan ophalen, en zou dan tot het station van Echt (daar vlak in de buurt) gaan, maar dat zag meneer niet zitten..

Jim Haagmans
17 mei 2008, 13:06
Nou ik vind het zelf ook fijner om gewoon te gaan zeker bij gitaren als deze die per exemplaar toch behoorlijk kunnen verschillen wat betreft kwaliteit.
Ik denk echter dat hij bang was dat ik een knuppel zou meenemen inplaats van geld, want voor hem was het maar een klein stukje geweest.

maargoed ik moet inderdaad maar even afwachten wat er gebeurd, zal hem straks nog een belletje geven.

zeiler
18 mei 2008, 21:20
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/168635060-unieke-vox-ac30-gewonnen-met-prijsvraag-spotprijs.html%3Freturn%3DeJwljVsKgzAQRfci2D%252BN TywRKXYnqaY15GHIjFYs3Xsn9GfuuWdgRvCSfxQveuBVWfAEpA jT0i%252BInjOmVy9dbkXQ6I0QCLkzzG6nkjqTLlMOMGxWOpSO 7TIAyqApsoeAuH8pFCKwqWvafEFrbocZyssMA65pPZZpfTc0xq 66RqwiNi3hrAijQspTeUJ4zvCXPsqCwJIfHb0PaqKq31T39SBc IR6oLt5vQ5H03x9bzUkm%26fta%3DeNptk0tu4zAMhu%252FiR dckJepBIVfoFQKjTjvGOIkROalngty9ejTyJpvA%252BUCL%25 2FyfSvTi5x%252FTTXS%252FT%252FtZPsQtRfPq%252FTjt8G %252BJuOQuGCcWSCxOJ1RyGUcK0yP9xDvFziBLmRSAcZzldj4f L%252BBGmVdB7UipM%252F4SRUbnw91tu5zWc4yj0Ns%252FXH eROWrq5%252Fzp0YUxdoijpxiFF6EUpuY%252Fp1BRGOjTOKAY Dz7rCrLfGgc%252BMnswrZK1KnWrMpUJLmenGLBA7zoxfnGdaH XtrjcnMtjoga1ll5rY6Q%252BRtZv7JmJEMlXdxE0lhAHSBzYT AaOKSEF%252BpYHNxnhih9MEm4yxotCUQNhtWAEmnQPPqGpuP0 Zx8as4m5CiNT9czn0bsDDn2JTw1o3Qb2vk6hmbkIN0aFCNqRkY Rm9qImpFlh8q6AvUGDXisZ25G3pBVWKDZoEbnaqNmxDpNDcp0q RkxQZpIDd9mpC0orDNXzUgbj6qGV7jBVOzrZjUjrUkRJviIaUj SLee5H%252BJ%252BOpy%252Blj%252FPJUSQ7uN6uezH03BYM %252F3tdOzXfd7%252BtPBDqSTp%252Bu8uvP8%252B3vKHAHJ %252FPH4AC8joOQ%253D%253D%26fta_ind%3D1%26df%3D1

het zou best kunnen dat hij wel klopt :) maar ik vraag mij af of deze manier van aanprijzen nou wel zo handig is ;)....

Riky
18 mei 2008, 22:40
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/168635060-unieke-vox-ac30-gewonnen-met-prijsvraag-spotprijs.html%3Freturn%3DeJwljVsKgzAQRfci2D%252BN TywRKXYnqaY15GHIjFYs3Xsn9GfuuWdgRvCSfxQveuBVWfAEpA jT0i%252BInjOmVy9dbkXQ6I0QCLkzzG6nkjqTLlMOMGxWOpSO 7TIAyqApsoeAuH8pFCKwqWvafEFrbocZyssMA65pPZZpfTc0xq 66RqwiNi3hrAijQspTeUJ4zvCXPsqCwJIfHb0PaqKq31T39SBc IR6oLt5vQ5H03x9bzUkm%26fta%3DeNptk0tu4zAMhu%252FiR dckJepBIVfoFQKjTjvGOIkROalngty9ejTyJpvA%252BUCL%25 2FyfSvTi5x%252FTTXS%252FT%252FtZPsQtRfPq%252FTjt8G %252BJuOQuGCcWSCxOJ1RyGUcK0yP9xDvFziBLmRSAcZzldj4f L%252BBGmVdB7UipM%252F4SRUbnw91tu5zWc4yj0Ns%252FXH eROWrq5%252Fzp0YUxdoijpxiFF6EUpuY%252Fp1BRGOjTOKAY Dz7rCrLfGgc%252BMnswrZK1KnWrMpUJLmenGLBA7zoxfnGdaH XtrjcnMtjoga1ll5rY6Q%252BRtZv7JmJEMlXdxE0lhAHSBzYT AaOKSEF%252BpYHNxnhih9MEm4yxotCUQNhtWAEmnQPPqGpuP0 Zx8as4m5CiNT9czn0bsDDn2JTw1o3Qb2vk6hmbkIN0aFCNqRkY Rm9qImpFlh8q6AvUGDXisZ25G3pBVWKDZoEbnaqNmxDpNDcp0q RkxQZpIDd9mpC0orDNXzUgbj6qGV7jBVOzrZjUjrUkRJviIaUj SLee5H%252BJ%252BOpy%252Blj%252FPJUSQ7uN6uezH03BYM %252F3tdOzXfd7%252BtPBDqSTp%252Bu8uvP8%252B3vKHAHJ %252FPH4AC8joOQ%253D%253D%26fta_ind%3D1%26df%3D1

het zou best kunnen dat hij wel klopt :) maar ik vraag mij af of deze manier van aanprijzen nou wel zo handig is ;)....


ghehe.. die kerel moet op de mark gaan staan:)

wel mega vette amp trouwens... ik zou hem niet wegdoen!

zeiler
18 mei 2008, 22:47
ghehe.. die kerel moet op de mark gaan staan:)

wel mega vette amp trouwens... ik zou hem niet wegdoen!


hihi, wie weet speelt hij niet eens gitaar ;), zou best kunnen!

maarjah, als ik 1200 € had dan zou ik het inderdaad ook wel weten! :D

helaas kom ik zo'n 1200 tekort :p, zo extreem is het ook weer niet overigens, maar zit wel boven limiet...

HaroldA
19 mei 2008, 10:26
Vliegende V: http://link.marktplaats.nl/169911751

Ik snap niet waarom je een gitaar zou kopen puur voor de handel (zie de labels en 'certificaten'), tenzij je er flink op verdient.

Ik zou dan bijna denken dat het een GibsUn moet zijn...

Mark1990
19 mei 2008, 11:18
http://link.marktplaats.nl/165693985
geen fake gitaar, maar grappige tekst.
220 Watt, uit zo'n versterkertje!

Kim Wilson
19 mei 2008, 11:21
220 watt, 220 volt, wat maakt het uit? Het is toch allebei iets met stroom toch? :chicken:

Riky
19 mei 2008, 11:28
http://link.marktplaats.nl/165693985
geen fake gitaar, maar grappige tekst.
220 Watt, uit zo'n versterkertje!

Wat een afzetter... dat rommel setje kost nieuw 90 euro...

HaroldA
19 mei 2008, 11:49
220 Watt, uit zo'n versterkertje!
220 Volt waarschijnlijk? (terwijl er toch echt meer uit die gaten in de muur komt)

Gothra
19 mei 2008, 15:31
20 watt? typefoutje?

Riky
19 mei 2008, 15:58
20 watt? typefoutje?

20?? dr staat 220... typfoutje???

zeiler
19 mei 2008, 16:40
20?? dr staat 220... typfoutje???

en is een 10 watt versterker op (laten we niet hopen) 220 V ;)

en da's crap :) en die 100 € is toch echt te veel jah ( 7 euro winst :p)

Kriske
20 mei 2008, 02:24
IS dit er niet wat over voor een Mexicaanse Fender met een klein versterktje?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/161640734-fender-stratocaster-z-g-a-n.html%3Freturn%3DeJxNjsFqwzAMQP%252Bl0NwSJ04hxSGU 7E9Moi7GtmIshZaM%252FftktsNOeu%252BBhKzpzJcz7UhG94 O5ENi8bOPGnIxSfk%252BATbTZcwrWMjUYVDxOB74GrB0S5yMC MqAitDb%252FL%252FWnY5tlQgDP2dGyqWW43ZuNY3i8w9RVK0 28X%252Fu5u%252FYf6RBoBYLYPOh7QV3wVnB1giWxzNMlQXqu 9BsT%252F%252B1G6TPKA9ktov4l%252BgRcIYvtVG7oKqVjaq s06cv4%252FQOK21KE%26df%3D1%26fta%3DeNpNk9uO4jAMQP 8lDzzHdq6O%252BIX9BVRNO7PVFqh6mUGL%252BPfNhSb7guDg 2D520rHj5xo%252FxL5Ml%252B9uWkVY2UsWj%252BkMp349b3 eGMO8swwRs0YUJ2SoX%252BpHDtPHfcQ7rZ79ymLcYc535tl%2 52BHZfwIf374c7j1wxLu68h4muf9LE%252FzGVMFxWLuvgYR4j %252FxJ7EY%252B1i6YyJ%252BjjFRbIIFGE%252FGOuNTHLyZ JqPBaTzO5jiH5BzpxKiedQ6dz3GqMSOdsYnpxrS3JZ9pTHkFLj Fbmdbem8xciyMJMtf1B1NGGtCl5yYSO4wZMoQG4agCVYU8SEDI sLokO0smwyZjvdeqHNdtEgAaVIZVxynQShVYfRzE3g1l2ISk9H GWGVYjC6mtbITNyDiLOo8SqxFRGns%252BjtgiwUuXjfAw0h4B 7TtnNVLWO1%252FWjdUoYmkpN4%252FVyBpJgOUS%252FLchFW dSqjcjTUi6VPcNolIlJ8k2OvQWcnWqRtqTOm5W25FMW47VX2tc EovtPnf9epmG29f2%252B7iEEF%252FRx74slzG%252Bgkei70 rX7nFJtz9e%252BL7sA1l0PyL8en%252F9Ti9B8vP1%252BgfH Z%252Bda%26fta_ind%3D26%26fs%3D1

Kim Wilson
20 mei 2008, 09:00
:o

:o


:o



..........

:o

Mr.Fingers
20 mei 2008, 18:59
Is toch gewoon maar een "classic 50" strat? Die koop je nieuw voor 550€... :stop:

Pepe
21 mei 2008, 20:07
Ik weet niet welke USA strat een big headstock zonder bullet heeft (http://link.marktplaats.nl/170546031) maar ik mag het me graag laten vertellen

Barkeepert
21 mei 2008, 20:12
Het trussrod-gat doet me ook eerder aan een Squier denken en de (/het ?) decal ziet er ook uit als een voor een kleine headstock.

Riky
21 mei 2008, 20:38
ja die decal vind ik ook vreemd, maar hij is wel aangepast door Bob Allison...?!

Mr.Fingers
21 mei 2008, 21:45
Duidelijk een Squier, Fender maakt geen 2-delige Maple halzen meer, met een gewoon gat (zonder zwart) aan de kop. Hals is van een Squier Affinity Strat. Decal klopt ook niet, hoort een transition of een TV-friendly op te zitten, geen spaghetti (zoals hier). TUners & stringtrees zien er erg squier uit.

artnaz
21 mei 2008, 22:18
Ik heb ook iets: Zo'n gast op eBay verkoopt een leuk gitaartje, maar heeft zero feedback, kan mij geen extra foto's regelen, spoort in elke mail aan om mijn adresgegevens te sturen zodat hij via eBay de zaak meteen kan afhandelen, en maakt aardig wat foutjes in zijn spelling en grammatica (zeker voor een Engelsman). Dan bleek dat hij Paypal niet kan gebruiken (terwijl dat wel in de advertentie als betalingsmethode wordt gegeven). Dus ik zeg dat het te riskant is, zegt ie dat hij eBay zal contacteren om te bewijzen dat hij een goede kerel is. Toen kreeg ik de volgende mail:


Dear Buyer,

The seller Greg Polesc ( polescgrg@googlemail.com ) contact us because you have some problem. We guaranty you this deal is safe and secure. Please contact the seller with your full name and address.


Thank You
eBay
Let ook op de spel- en grammaticafouten in de "offici๋le eBay brief" en in de mail-adres! :D En dan heb ik het niet eens over het feit dat er in de brief geen plaatjes zijn (heeft eBay toch altijd), en dat ik hem tegelijk kreeg met de mail van die gast van "ik ga eBay contacteren om te bewijzen dat ik eerlijk ben".

Anyway, hier is de advertentie: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=270238148903&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=017

Wel jammer, zo'n gitaartje moet ik - Blackmore fan zijnde - een keer zeker hebben als collector's item.

Moet ik eBay trouwens niet op ้้n of andere manier tippen/waarschuwen?

bass blom
21 mei 2008, 22:21
Ik heb ook iets: Zo'n gast op eBay verkoopt een leuk gitaartje, maar heeft zero feedback, kan mij geen extra foto's regelen, spoort in elke mail aan om mijn adresgegevens te sturen zodat hij via eBay de zaak meteen kan afhandelen, en maakt aardig wat foutjes in zijn spelling en grammatica (zeker voor een Engelsman). Dan bleek dat hij Paypal niet kan gebruiken (terwijl dat wel in de advertentie als betalingsmethode wordt gegeven). Dus ik zeg dat het te riskant is, zegt ie dat hij eBay zal contacteren om te bewijzen dat hij een goede kerel is. Toen kreeg ik de volgende mail:


Let ook op de spel- en grammaticafouten in de "offici๋le eBay brief" en in de mail-adres! :D En dan heb ik het niet eens over het feit dat er in de brief geen plaatjes zijn (heeft eBay toch altijd), en dat ik hem tegelijk kreeg met de mail van die gast van "ik ga eBay contacteren om te bewijzen dat ik eerlijk ben".

Anyway, hier is de advertentie: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=270238148903&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=017

Wel jammer, zo'n gitaartje moet ik - Blackmore fan zijnde - een keer zeker hebben als collector's item.

Moet ik eBay trouwens niet op ้้n of andere manier tippen/waarschuwen?

sjees wat een mongool :D
excus้ le mot :satisfie:

pannekoek
21 mei 2008, 22:44
sjees wat een mongool :D
excus้ le mot :satisfie:
zelfs ik kan nog beter een officiele brief in elkaar zetten -.-

no 1 hops
21 mei 2008, 22:53
soms moet je verstand je wakker schudden en een mogelijk 'koopje' laten gaan.

wat betreft de zero feedback.
elk mens begin een keer met zero.

dat hij geen foto's kan regelen moet je nekharen al overeind laten staan en opeens geen paypal maakt het nog extra verdacht.
hoe lekker ook dit hapje, ik zou zeggen staan laten

artnaz
21 mei 2008, 23:09
soms moet je verstand je wakker schudden en een mogelijk 'koopje' laten gaan.

wat betreft de zero feedback.
elk mens begin een keer met zero.

dat hij geen foto's kan regelen moet je nekharen al overeind laten staan en opeens geen paypal maakt het nog extra verdacht.
hoe lekker ook dit hapje, ik zou zeggen staan latenJoehoe, denk je dat ik nog twijfel? :D

HaroldA
26 mei 2008, 09:40
GibsUn? (http://link.marktplaats.nl/169790748)

Tuners zitten ook lekker scheef...

bass blom
26 mei 2008, 09:49
GibsUn? (http://link.marktplaats.nl/169790748)

Tuners zitten ook lekker scheef...

staat er gewoon bij ja..

HaroldA
26 mei 2008, 09:56
staat er gewoon bij ja..
Er staat overal GibsOn hoor... Dat mag bij nep merkkleding toch ook niet?

pimmedoris
26 mei 2008, 11:38
mwa, het is wel een rare advertentie. Hij zegt eerst wel dat het een Gibson is. En vervolgens gaat hij beginnen over de aanschafprijzen van de losse onderdelen, zoals de piezo ed.

hmm... Zowieso worden er geen gibsons in china gemaakt voor zover ik weet

Riky
26 mei 2008, 12:04
volgens mij klopt de vorm vd body ook niet helemaal... ik zie er iets aan.

en dan mini schakelaartje? hoort dat?

Volgens mij gaat het om een goede namaak...

en zo niet, dan heb je leuke gitaar voor redelijk weinig geld.

RobertoL
26 mei 2008, 17:15
dat gibson logo hoort zo:

http://www.gibsoneurope.com/europe/images/news/2007/gibson_logo1.jpg

van de Gibson site af

losjansen
26 mei 2008, 21:13
volgens mij klopt de vorm vd body ook niet helemaal... ik zie er iets aan.

en dan mini schakelaartje? hoort dat?

Volgens mij gaat het om een goede namaak...

en zo niet, dan heb je leuke gitaar voor redelijk weinig geld.


Nou, maak je geen illusies hoor. Dit is een aardige Japanse Nepper. De adverteerder heeft er een leuk verhaal bij gemaakt, maar als je goed leest is hij wel eerlijk. Chinese fabriek waar ook Epiphone wordt gemaakt, enzo. je ziet het ook goed aan de trusrod cover. Die dikke letters horen niet. De tuners zitten inderdaad (erg) scheef. De mini-switch hoort wel bij de Slash uitvoering. Kan ie de pickups enkel maken, ofzo.

Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven, maar wie ben ik. Er wordt inmiddels al 680 eurie geboden...

paulbekkers
26 mei 2008, 21:39
Nou, maak je geen illusies hoor. Dit is een aardige Japanse Nepper. De adverteerder heeft er een leuk verhaal bij gemaakt, maar als je goed leest is hij wel eerlijk. Chinese fabriek waar ook Epiphone wordt gemaakt, enzo. je ziet het ook goed aan de trusrod cover. Die dikke letters horen niet. De tuners zitten inderdaad (erg) scheef. De mini-switch hoort wel bij de Slash uitvoering. Kan ie de pickups enkel maken, ofzo.

Ik zou er mijn geld niet aan uitgeven, maar wie ben ik. Er wordt inmiddels al 680 eurie geboden...

Vergeet niet dat een Fishman Powerbridge en een Powerchip ook al een lieve duit kosten. Als hij die erin gezet heeft ้n ook nog eens die elementen erin gezet heeft, dan valt het op zich nog wel mee.

richwoodplayer
31 mei 2008, 22:20
Vergeet niet dat een Fishman Powerbridge en een Powerchip ook al een lieve duit kosten. Als hij die erin gezet heeft ้n ook nog eens die elementen erin gezet heeft, dan valt het op zich nog wel mee.

als jullie goed lezen staat er dat hij de onderdelen die slash gebruikt in een ander type gitaar heeft gedaan. dus is niet de echte signature slash.
tuners kan je zelf weer rechtzette of nieuwe opzette (toch?)
en als die humbuckers en dinge erin zitte, is het toch best een goeie gitaar voor zo weinig?

Nocki
3 juni 2008, 20:45
Iemand een idee of deze echt is?

http://www.2dehands.nl/te-koop-gibson-les-paul-45585952.html?qq=gibson

Ik twijfel door de headstock. logo, diamond inlay en uiterlijk en plaatsing van het serial en "made in usa"

iemand een idee?

HaroldA
3 juni 2008, 20:53
Iemand een idee of deze echt is?

Zelf aangeschaft in 2003 voor 1850€
Volgens het serienummer is de gitaar in 96 gebouwd. (90726819 - YDDDYPPP)

Your guitar was made at the
Nashville Plant, TN, USA
March 13rd, 1996
Production Number: 519

Mr.Fingers
3 juni 2008, 20:55
die ziet er mij vrij fake uit (logo is lelijk, kop klopt niet)

Nocki
3 juni 2008, 21:01
Nu ik wat beter kijk zie ik ook de schroefgaten zitten van het vorige afdekplaatje.

DeiDRagonas
3 juni 2008, 22:39
En bij een Gibson loopt de binding altijd over de frets... Bij deze niet. Ik zeg: nep.

Grt R.

classicrooock
7 juni 2008, 17:01
hier heb ik toch mijn twijfels over, een gloed nieuwe robot gibson voor 1000euro?
http://www.2dehands.be/gibson-robot-guitar-les-paul-46430402.html?muz_instr=27&start=40

HaroldA
7 juni 2008, 17:03
hier heb ik toch mijn twijfels over, een gloed nieuwe robot gibson voor 1000euro?
http://www.2dehands.be/gibson-robot-guitar-les-paul-46430402.html?muz_instr=27&start=40
"That' s herstelt, nooit gespeeld, nooit omhoog aangedreven, nooit geademd!"

Slechte robot vertaling... ;)

gibson007
8 juni 2008, 15:00
hoi,
ik had zo mijn twijfels bij deze advertentie
http://www.2dehands.be/gibson-sg-standard-2008-43866482.html?qq=gibson%20sg
ik vond de prijs vrij laag en
het staat in het engels maar als je bij al zijn advertenties kijkt heeft hij wel meer spullen voor gitaren
wat denken jullie?

grtjs

Squier4ever
8 juni 2008, 15:01
ziet er van hier uit prima uit, maar ik zou wel langsgaan om te testen

Mr.Fingers
8 juni 2008, 15:04
Die ziet er me rechtgeaard uit hoor. Engels bereikt veel meer mensen dan nederlands he (niet iedereen in Vlaanderen spreekt (vlot) nederlands).

gibson007
8 juni 2008, 15:05
ziet er van hier uit prima uit, maar ik zou wel langsgaan om te testen
bedankt voor je antwoord maar ik ken niet zo veel van gitaren
maar hoe voel je of zie je dat het een namaak is?

grtjs

Mr.Fingers
8 juni 2008, 15:09
bedankt voor je antwoord maar ik ken niet zo veel van gitaren
maar hoe voel je of zie je dat het een namaak is?

grtjs


Afdekplaatje aan de achterzijde van de potmeters opendoen. Als de draadjes van dun plastic zijn (doormeter 1mm) is het zeer waarschijnlijk een fake. Ook als je van die kleine potmetertjes ziet (doormeter 12mm) is het zeer waarschijnlijk fake.
Vraag of je eventjes een element eruit mag schroeven, als je merkt dat de elementholte (in het hout) zwartgeschilderd is, is het zeer waarschijnlijk een fake.

Vraag ook steeds achter de "Gibson's Owner Manual" en "Gibson/Warranty Inspection Card"

Ook zijn de halzen van Gibsons uit 1 stuk gemaakt. Als je ergens een lijmnaad ziet (dus waar het houtpatroon ineens veranderd (aan de headstock bvb)), heb je een fake te pakken.

Ibanez666
13 juni 2008, 11:16
Hoe zit het eigenlijk met die decal modellen van Fender die zo nu en dan eens langskomen?

JeroenSchaaf
13 juni 2008, 11:24
Hoe zit het eigenlijk met die decal modellen van Fender die zo nu en dan eens langskomen?

Ben je op zoek naar een fendertje?

Ibanez666
13 juni 2008, 11:27
Ben je op zoek naar een fendertje?

niet perse, maar rondkijken doen we altijd he

humbucker
14 juni 2008, 23:46
ik zou graag een usa strat uit mijn geboortejaar hebben 1988. Nu kwam ik deze tegen op MPhttp://link.marktplaats.nl/155384272 Is deze prijs rechtvaardig en klopt het verhaaltje wat hij erbij verteld?

bass blom
14 juni 2008, 23:56
ik zou graag een usa strat uit mijn geboortejaar hebben 1988. Nu kwam ik deze tegen op MPhttp://link.marktplaats.nl/155384272 Is deze prijs rechtvaardig en klopt het verhaaltje wat hij erbij verteld?

jp is betrouwbaar, hoe het met de prijs zit weet ik niet, best veel voor een strat?

humbucker
15 juni 2008, 00:10
dacht ik ook al.. is geen cs ofzo.

Ken je hem ofzo? of eerder zaken met hem gedaan?

grtn

bass blom
15 juni 2008, 00:14
dacht ik ook al.. is geen cs ofzo.

Ken je hem ofzo? of eerder zaken met hem gedaan?

grtn

ken hem niet persoonlijk, wel zaken mee gedaan en hij is er al erg lang.

Pepe
15 juni 2008, 00:48
jp is betrouwbaar, hoe het met de prijs zit weet ik niet, best veel voor een strat?

.... betrouwbaar zal best maar je betaalt flink voor zijn ebay activiteiten. Ik zie vaak op zijn account wat hij ervoor betaalt heeft en daar is niks mis mee maar het loont om gitaren zelf van ebay te halen, zal ik maar zeggen.

De eerste r.i. uit '82 t/m"84 zijn prijzig, rond de 3000 dollar. De late eighties r.i. doen op ebay rond de 1000 dollar. Mag je zelf uitrekenen of de betrouwbaarheid van de sympahtieke limburger de rest waard is.

humbucker
15 juni 2008, 11:14
.... betrouwbaar zal best maar je betaalt flink voor zijn ebay activiteiten. Ik zie vaak op zijn account wat hij ervoor betaalt heeft en daar is niks mis mee maar het loont om gitaren zelf van ebay te halen, zal ik maar zeggen.

De eerste r.i. uit '82 t/m"84 zijn prijzig, rond de 3000 dollar. De late eighties r.i. doen op ebay rond de 1000 dollar. Mag je zelf uitrekenen of de betrouwbaarheid van de sympahtieke limburger de rest waard is.

thanx!!

Nu ben ik weer wat wijzer geworden. Ik ga mijn licht is opsteken op ebay.

1000€ voor "betrouwbaarheid" is mij toch wel wat teveel van het goede.

Pepe
15 juni 2008, 11:46
Overigens, bij Max staat al maanden een '86 ri te koop (http://www.maxguitarstore.com/store.php?productID=1056) en op marktplaats zie je ze ook regelmatig langskomen voor rond de 1200

Bij ebay moet je natuurlijk wel shippings en tax bijrekenen, dan kom je ook wel op bedragen van 1200 uit

wiegersma
17 juni 2008, 21:26
hier staat een mooie stratocaster te koop:

http://www.speurders.nl/muziekinstrumenten/elektrischegitaren/40924699/_stratocaster_stars_stripes_met_garantie_.html?at_ id=facet_55152792*list~facet_86604184*list&af_id=catlevel1~catlevel2&af_val=2021~4467&offset=240

RobertoL
18 juni 2008, 09:46
denken zeker dat alle elektrische gitaren een stratocaster zijn. Bijna!:D

rickert
20 juni 2008, 00:30
http://link.marktplaats.nl/170856007 zou ze echt zijn? Wie hem wegkaapt voordat ik geld heb krijgt een trap in z'n ballen!

http://link.marktplaats.nl/170900976 en deze dan?

Lexvandoef
20 juni 2008, 00:49
volens mij zijn ze wel echt, en die zwarte wil ik ook! :mad:

rickert
20 juni 2008, 00:51
Ik heb voorlopig toch geen geld hoor:D Denk ik...OF vakantie moet goedkoop uitvallen:p Maar zal wel niet. Ik heb teveel GAS voor teveel gitaren en nog maar 1 haak :sneaky:

Ace 1.15.19
20 juni 2008, 01:55
Dus het geeft niet als ik ermee aan de haal ga :D

rickert
20 juni 2008, 09:58
Neehoor, je weet wat je ervan krijgt!

RobertoL
20 juni 2008, 09:59
Hebben ze bij die onderste link het serienummer eruit gehaald, of zie ik het verkeerd?

rickert
20 juni 2008, 09:59
Je kan toch lezen?

bass blom
20 juni 2008, 10:22
Je kan toch lezen?

en mocht je niet kunnen lezen is het superduidelijk op een foto te zien ja :D

RobertoL
20 juni 2008, 10:31
Je hebt mensen die van het kijken zijn en je hebt mensen die eerst gaan lezen. Ik denk dat ik bij die eerste groep hoor.

rickert
20 juni 2008, 10:41
Tsja dan ga je vanzelf domme vragen stellen.

bass blom
20 juni 2008, 10:43
Een raar feit is dat het serienummer uit de headstock is geschrapt.

wat is daar verkeerd aan te zien of lezen? :D

Ace 1.15.19
20 juni 2008, 16:27
Neehoor, je weet wat je ervan krijgt!
Ik denk dat ik dan geen kindjes meer kan krijgen omdat mijn tedere testikels dan naar de tering zijn :D

rickert
20 juni 2008, 16:36
Prioriteiten, keuzes maken, dat soort dingen;) Nee hoor, sla je slag vooral! Ik heb toch geen geld man.

Ace 1.15.19
20 juni 2008, 16:39
Prioriteiten, keuzes maken, dat soort dingen;) Nee hoor, sla je slag vooral! Ik heb toch geen geld man.
Ik heb geen nieuwe gitaar nodig. Ik wil wel een keer een Gibson hebben, maar die lopen niet weg dus nog tijd genoeg.

richwoodplayer
20 juni 2008, 16:53
Ik heb geen nieuwe gitaar nodig. Ik wil wel een keer een Gibson hebben, maar die lopen niet weg dus nog tijd genoeg.
zelfde verhaal bij mij ;)

Riky
20 juni 2008, 17:23
sinds wanneer is de o van gibson dicht???

rickert
20 juni 2008, 18:00
Dat hebben al die 76'ers

DeiDRagonas
20 juni 2008, 18:11
http://link.marktplaats.nl/170856007 zou ze echt zijn? Wie hem wegkaapt voordat ik geld heb krijgt een trap in z'n ballen!

http://link.marktplaats.nl/170900976 en deze dan?


Vraag voor de gein eens of die zwarte deluxe 76 ooit herfret is.. want ik zie geloof ik de fretten OP de binding liggen..
(toch?)


R

Riky
20 juni 2008, 18:22
Dat hebben al die 76'ers

ok weer wat geleerd:)

bass blom
28 juni 2008, 00:20
een drumstel :satisfie:

Omschrijving:
2x 24“ schoppen 2x de pedalen van de AS 14 de de“ strik + tribune van Ludwig Rek Toms: 10“, 12“, 13“, 14“ Vloer toms: 16“, 18“ Overleg Toms: 6“, 8“, 10“, 12“, 13“, 14“, 15“, 16“ 16“ het middel van de Douane van Z 18“ Paiste met klinknagelgaten 18“ ZBT China 2x 12 de“ plons van Wuhan China. (men is gebarsten) 20 een“ rit van de Rots 20“ rit ZBT 10“ plons 14" Hallo-Hoeden ZBT De zeer aardige Troon van de Pastei van het Varkensvlees (als nieuw) Al tom hardware is inbegrepen 4x het klankbekken bevindt zich (3 zijn boomtribunes) 2x klem op het klankbekkentribunes van het boomwapen De tribuneklem van de hallo-hoed voor de bastrommel 2x trommelsleutels De Wijzerplaat van de trommel voor het stemmen en de deken het op zit

pannekoek
28 juni 2008, 00:34
een drumstel :satisfie:

Omschrijving:
2x 24“ schoppen 2x de pedalen van de AS 14 de de“ strik + tribune van Ludwig Rek Toms: 10“, 12“, 13“, 14“ Vloer toms: 16“, 18“ Overleg Toms: 6“, 8“, 10“, 12“, 13“, 14“, 15“, 16“ 16“ het middel van de Douane van Z 18“ Paiste met klinknagelgaten 18“ ZBT China 2x 12 de“ plons van Wuhan China. (men is gebarsten) 20 een“ rit van de Rots 20“ rit ZBT 10“ plons 14" Hallo-Hoeden ZBT De zeer aardige Troon van de Pastei van het Varkensvlees (als nieuw) Al tom hardware is inbegrepen 4x het klankbekken bevindt zich (3 zijn boomtribunes) 2x klem op het klankbekkentribunes van het boomwapen De tribuneklem van de hallo-hoed voor de bastrommel 2x trommelsleutels De Wijzerplaat van de trommel voor het stemmen en de deken het op zit

www.vertaalhetmakkelijkenslechtinhetnederlands.nl

Riky
28 juni 2008, 00:42
een drumstel

Omschrijving:
2x 24“ schoppen 2x de pedalen van de AS 14 de de“ strik + tribune van Ludwig Rek Toms: 10“, 12“, 13“, 14“ Vloer toms: 16“, 18“ Overleg Toms: 6“, 8“, 10“, 12“, 13“, 14“, 15“, 16“ 16“ het middel van de Douane van Z 18“ Paiste met klinknagelgaten 18“ ZBT China 2x 12 de“ plons van Wuhan China. (men is gebarsten) 20 een“ rit van de Rots 20“ rit ZBT 10“ plons 14" Hallo-Hoeden ZBT De zeer aardige Troon van de Pastei van het Varkensvlees (als nieuw) Al tom hardware is inbegrepen 4x het klankbekken bevindt zich (3 zijn boomtribunes) 2x klem op het klankbekkentribunes van het boomwapen De tribuneklem van de hallo-hoed voor de bastrommel 2x trommelsleutels De Wijzerplaat van de trommel voor het stemmen en de deken het op zit

wtf...!!

de "hallo hoed" :stop:

:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Kriske
28 juni 2008, 14:09
http://cgi.benl.ebay.be/FENDER-Squi...1QQcmdZViewItem

Kan het kloppen wat in deze advertentie staat?
Squier gemaakt in USA? Deluxe Squier?

Of schrijft ie maar wat...

bass blom
28 juni 2008, 14:12
Pagina reageert niet

De pagina die je probeert te openen, reageert niet.
Probeer onderstaande opties:

Pepe
28 juni 2008, 14:13
je link doet het niet.

Er zijn een paar squiers gemaakt in de USA ja maar die zijn zeldzaam als Mcdonalds in de sahara. Ik heb er ooit 2 gezien in 20 jaar. Ook nauwelijks te verkopen lijkt me wegens obvious reasons.

Kriske
28 juni 2008, 14:32
foutje, hierbij de werkende link:
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=150263879738&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=005

bass blom
28 juni 2008, 14:58
22 Medium Jumbo

ik zie er maar 21 op de foto toch?
geinig ding wel zo te zien

Pepe
28 juni 2008, 15:31
nou, deze komt niet uit de USA, lijkt me sterk
modelnummer is 030-0500

niekb
28 juni 2008, 15:34
nou, deze komt niet uit de USA, lijkt me sterk
modelnummer is 030-0500

Das het kleurnr toch? staat erachter.

Pepe
28 juni 2008, 15:51
Das het kleurnr toch? staat erachter.

het gaat om de 030 slimmerik

Product code starting with: 010-xxxx-xxx (Made in USA)
Product code starting with: 011-xxxx-xxx (Made in USA)
Product code starting with: 015-xxxx-xxx (Made in USA Custom Shop)
Product code starting with: 019-xxxx-xxx (Made in USA for Basses)
Product code starting with: 013-xxxx-xxx (Made in Mexico)
Product code starting with: 026-xxxx-xxx (Made in Korea)
Product code starting with: 030-xxxx-xxx (Made in China/Indonesia)

Kriske
28 juni 2008, 19:48
is er een website waar ik die serienummers kan terugvinden?

Arjan12
30 juni 2008, 19:27
http://link.marktplaats.nl/175507617

Een USA Gibson voor 400 euro?

bass blom
30 juni 2008, 19:40
http://link.marktplaats.nl/175507617

Een USA Gibson voor 400 euro?

nieuwprijs in amerika: $384.00

omni
30 juni 2008, 19:48
Gibson Custom?

http://link.marktplaats.nl/177985362

Volgens mij een melodymaker waar behoorlijk aan verbouwd is.
Ik heb hem al gemaild maar hij reageert niet…

Nino1110
30 juni 2008, 19:49
Is nep volgens mij, het metale plaatje heeft 2 schroefjes, geen 3.

bass blom
30 juni 2008, 19:51
die heeft iemand ooit zelf verbouwd tot gibson :seriousf:

Pepe
30 juni 2008, 20:10
Een nieuwe melodymaker koop je al voor 350 euro, ik zou er mijn handen niet aan branden.