PDA

View Full Version : Twijfel over een advertentie topic



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Hiro
31 maart 2010, 07:39
ja als je al die andere over de top verhalen hoort waar mensen nog steeds in trappen is dit helemaal niet zo vreemd als je goed van vertrouwen bent, ik ken zo al een paar mensen die hier geen kwaad in zien en t gewoon allemaal doen

Badman
31 maart 2010, 11:34
Allen naar Kapaza en 2dehands. De Belgische versie wel... Onvoorstelbaar wat daar weer aan het gebeuren is. Iemand bestookt letterlijk de sites met valse aanbiedingen van Vintagegitaren (is al een tijdje gaande). Het is op dit moment echt een strijd tussen de misbruikmelders en die éne scammer :D

Ibanez666
31 maart 2010, 14:03
en toen:

Hi ,
My paypal was hacked , I have to wait 5 weeks to regain access to my account , we will use another payment method , let me know your address and name .
Thank you

wordt vervolgd:

Hi ,
I will sell the guitar to you , I just took it out (advertentie staat niet meer op speurders) because I want to sell it to you , ebay will contact you with all the information today.
Thank you

Ibanez666
31 maart 2010, 19:49
wordt vervolgd:

Hi ,
I will sell the guitar to you , I just took it out (advertentie staat niet meer op speurders) because I want to sell it to you , ebay will contact you with all the information today.
Thank you

En dan betalen (via Western Union natuurlijk) en dan dat email adres: ebay@payment-pending.com

Congratulations, the item is yours. Please pay now!

Dear Michel Gemeentehuis,
You have agreed to purchase the following item:


Gibson Custom 1959 Reissue Les Paul
Please contact the seller to complete the sale at: samuelcollyns@hotmail.com

We know that we encourage every buyer to send the money for an eBay Transaction with Paypal.This seller is an verified PayPal member but for the time we have problems with his PayPal account so he won't be able to receive payment if you pay with paypal but if you pay with Western Union we will offer you the same protection like you are paying with PayPal directly.

Payment details
Item Price: $ 700.00
Shipping and Insurance: $ 0.00
Subtotal: $ 700.00

Details and instructions of this transaction:

The following item(s) are clear for eBay's item insurance policy:


Seller's Verified Shipping Address :
Samuels Collins
Montenotte Road 14
London
N8 8RL
United Kingdom

Buyer's Verified Shipping Address :
XXXXX

XXX
Hoorn
Holland

Item Title Gibson Custom 1959 Reissue Les Paul
Amount insured: $ 700.00

Payment must be sent by Western Union Money Transfer
Next step to be taken: The buyer must send the payment to the seller.

Payment instructions:
To submit the payment with Western Union Money Transfer you have to pay for the transfer with cash at a local Western Union agent. Click here to locate the agents in your area www.westernunion.com. Go to one of them and send the payment to the verified name of the seller.
Western Union Money Transfer is the only service that has ultimate authentication of the identity of the receiver of funds. Several IDs and utility bills are required before the funds are paid. Therefore, no one else but your seller can pick up the money. Your payments cannot be lost in the mail, like money orders or checks.
Because the fee to send a Western Union Money Transfer is high, compared to other methods of payment, we have arranged with the seller to compensate for half of this fee (i.e. if it costs you EUR 10.00 to send the payment, take EUR 5.00 from the amount insured and send the balance).

oce the payment was sent, email the seller ( samuelcollyns@hotmail.com ) the following information:

1) 10 digit number : MTCN (Money Transfer Control Number):
2) Exact sender's name on file with Western Union:
3) Your street address on file with Western Union:
4) City and country where you sent the money from:
5) Amount sent:

Then wait for the confirmation the payment was received. Within 3 business days, you will receive the tracking number for your merchandise.

Transactions with this eBay seller are covered by purchase protection against fraud and description errors. For your safety, this account was locked today, for 90 days time period. The seller is unable to withdraw any money from it, within this period.
Should you need a refund for this transaction, the insured amount will be taken from the seller's purchase protection account and sent to you. The refund is sent to your bank account, or by check or money order. The way you are refunded is at your choice. You have 90 days from the above verification date to request a refund. Refund requests are processed within 3 days.

Note: The seller has been sent a separate email to confirm this sale.

Ibanez666
31 maart 2010, 19:51
owja en dan allemaal in zon nep ebay mailtje met gekopieerde headers en footers en wat hulp linkjes die niet eens gelinkt zijn!

Steven Otto
31 maart 2010, 21:20
Betalen via Western Union is sowieso een no-go.

Ibanez666
31 maart 2010, 21:22
Betalen via Western Union is sowieso een no-go.

en dan het excuus waarom paypal het niet zou doen:

We know that we encourage every buyer to send the money for an eBay Transaction with Paypal.This seller is an verified PayPal member but for the time we have problems with his PayPal account so he won't be able to receive payment if you pay with paypal but if you pay with Western Union we will offer you the same protection like you are paying with PayPal directly.

Pepe
31 maart 2010, 21:46
Ter leerling ende vermaak, het zal wel kloppen gezien het high profile maar het is een bijzonder ding.

klik (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150426794604&ssPageName=ADME:B:SS:NL:1123)

Thiez
31 maart 2010, 22:16
Een hamer standard custom. http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=123639

Ik vind het gave gitaren en heb het allemaal tijdje in de gaten gehouden op ebay ook maar zag deze gitaren vaak weg gaan tussen de 600 en 1000 dollar.

Lijkt mij dat 2000 euro beetje aan de hoge kant is?

Fenderfan
1 april 2010, 09:19
Die oplichter ken ik ook. Heeft verschillende email adressen. Maar wil altijd met check betalen en heeft een eigen shipping company. Wat een B.s.

Maar let op. Ze hebben op mijn gitaar ook geboden, en vragen dan fotos. Volgens mij om die zelf weer te gebruiken bij hun nep verkoop.

De fotos die ze gebruiken zijn meestal van E-bay gepikt.

Negeren die gasten. Vraag ze te betalen met IBAN en ze geven niet thuis.
Dan weet je genoeg.

McVenco
1 april 2010, 11:03
Dear Michel Gemeentehuis,

:crazyhappy:









of heet je echt zo? :chicken:

Ibanez666
1 april 2010, 12:12
:crazyhappy:









of heet je echt zo? :chicken:

ha nee, maar ik moest toch ff een adres geven (dat was en vereiste)

superken_nl
1 april 2010, 13:22
advertentie op speurders:

http://images8.speurders.nl/images/50/5094/50943678_4.jpg

staat erbij vermeld: Netjes afgesteld door JHG Customizing

Ik zou toch echt even teruggaan als ze mijn floyd zo hadden " afgesteld" ........

HaroldA
1 april 2010, 13:28
staat erbij vermeld: Netjes afgesteld door JHG Customizing

Ik zou toch echt even teruggaan als ze mijn floyd zo hadden " afgesteld" ........

Dat afstellen was ook in de aanbieding... Zal wel een restpartijtje geweest zijn.


Gitaar Setup


Complete professionele afstelling
voor vederlicht en snel gitaar spelen.

TIJDELIJKE AANBIEDING
Geen 125,00 Euro maar slecht 75,00 Euro.

75,00 Euro


Topkam vernieuwen
Fretten vlakken
Schoonmaken toetsenbord
Gitaar in de was zetten


http://www.jhguitars.nl/N_frame.html?http://www.jhguitars.nl/

McVenco
1 april 2010, 14:42
Ik zou toch echt even teruggaan als ze mijn floyd zo hadden " afgesteld" ........

Ik zou ook op zijn minst die stukjes folie van de pups hebben verwijderd...

Flipkoos
2 april 2010, 14:37
Ok,

eerst dit topic lezen:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=133446

en vervolgens deze advertentie bekijken:

http://antiek-kunst.marktplaats.nl/kunst-overige/333496512-antonio-marin-gitaar-te-koop.html?mtype=2&reloadtop=&return=eJwdyU0KAjEMBtC7zL6NP7OQ9DASNMyEtpky%2BRREv Lvi5m2e8JHfxocSfDnzdLcYTV5Xg%2FZmgbICg4nqNtRzl73i9 4LI3kgcpjWpp%2FrwAP1N21N3W5Rupzmv6G0qny8sBiSS&fta=


Hoezo een lul...

"Ik had hem op een zolder gevonden van een vriend van mijn vader die overleden was, zijn vrouw vertelde dat hij er desnoods 500 gulden ( 1500-1600 ) voor had betaalt, en ik vroeg of ik hem mocht hebben.
En dat mocht want zij kon er toch niks mee."

BamBuFan1
2 april 2010, 16:27
Hoezo een lul...

"Ik had hem op een zolder gevonden van een vriend van mijn vader die overleden was, zijn vrouw vertelde dat hij er desnoods 500 gulden ( 1500-1600 ) voor had betaalt, en ik vroeg of ik hem mocht hebben.
En dat mocht want zij kon er toch niks mee."

Wat een zeldzame kl00tz4k, die Joost Wildenborg.

nickofzo
2 april 2010, 16:33
http://link.marktplaats.nl/334025561 ik vraag me af wie die kop gespoten heeft.

bass blom
2 april 2010, 17:28
http://link.marktplaats.nl/334025561 ik vraag me af wie die kop gespoten heeft.

geteerd meer zo te zien.
iemand die boten repareert dus.

speedmusic
2 april 2010, 17:52
"Niet mooi gemaakt want de breuk is nog zichtbaar"
De teer was zeker op om het echt dekkend te krijgen.

Midwolda
2 april 2010, 18:16
So what? Snaren tuners teer er af, schuren spuiten aflakken afmonteren.
Gibson logo erbij kost een tientje extra ofzo, overal ruim verkrijgbaar.
Als de prijs er naar is hoeft dat geen probleem te zijn, paar uurtjes werk.
Heb je toch mooi een prima Gibson Flying V met Schaller en koffer!

geert1976
2 april 2010, 20:32
geteerd meer zo te zien.
iemand die boten repareert dus.

En de gitaar is verkocht, aan een vriend van mij.

De gitaar heeft een headcrack gehad die is gerepareerd, maar ahum het lakken had beter gekund.

De gehele gitaar wordt opnieuw gespoten in de kleur wit:ok:

nickofzo
2 april 2010, 20:34
pfjoew .. wit zal em goed doen

geert1976
2 april 2010, 20:57
pfjoew .. wit zal em goed doen

Denk het ook, hij nam tevens vanavond de gitaar mee die ik met hem heb geruild, een 70's Les Paul recording, maar we weten geen van tweëen wat de afkomst is, ja made in Japan en verder komen we niet:???::makeup:

nickofzo
2 april 2010, 21:05
zat de toenmalige epiphone daar toen niet achter?
of orville?.. of was orville later?

bass blom
3 april 2010, 10:05
zijn er meer mensen hier bij wie het adverteren op marktplaats niet lukt?

ik krijg als ik betalen, ideal en dan rambobank kies, een foutmelding:

The specified order cannot be found, or the order is already paid.

Server secure.wp3.rbsworldpay.com at 03/04/2010 07:57:16

Pepe
3 april 2010, 13:36
Nou al uitgespeeld op je nieuwe gitaar?
Ik heb nog een leuk stratje liggen, vooruit, Pm me maar voor een wereldruil.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

SRV2000
3 april 2010, 20:19
Ik weet niet wat ik hier van moet denken maar in mijn ogen lijkt me dit niet een fris zaakje toe.
er word op deze advertentie een: Fender Custom Shop Stratocaster 1959 reissue Relic (ge-aged) in Fiesta Red. Limited Edition Rocking Dog.

Maar als je naar de 5e foto kijkt (de hals ) lijkt het er verdacht veel op dat er een gewoon een Fender decal op geplakt is ????

http://link.marktplaats.nl/332390108

bass blom
3 april 2010, 21:37
Nou al uitgespeeld op je nieuwe gitaar?
Ik heb nog een leuk stratje liggen, vooruit, Pm me maar voor een wereldruil.http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

gheghe, nee ik hou lente opruiming, de nieuwe gitaar klaagt dat er teveel rommel om hem heen zwerft :satisfie:

Quink
3 april 2010, 21:45
Maar als je naar de 5e foto kijkt (de hals ) lijkt het er verdacht veel op dat er een gewoon een Fender decal op geplakt is ????

http://link.marktplaats.nl/332390108

Die decal is geen probleem, dat hoort zo. Op de RI's zie je ook een decal zitten. Lijkt een beetje raar, dat idd wel, maar is gewoon origineel.

Mooie gitaar iig! Krijg er iig wel enige mate van GAS van..... :nervous:

Steven Otto
7 april 2010, 20:13
http://link.marktplaats.nl/335185910

De eerste foto komt me bekend voor. Is dat niet de collectie van Vulvasonic? :???:

Arjan12
7 april 2010, 20:18
Ik heb die foto hier ook wel eens voorbij zien komen.

bass blom
7 april 2010, 20:19
ja zeg! ieuww :chicken:

edit: ik heb m al even PM gedaan

vulvasonic
7 april 2010, 21:24
Dank Steven en Bas. Ik begrijp niet wat iemand hiermee wilt bereiken. Dat zijn inderdaad MIJN gitaren en die zijn NIET te koop. Belachelijk!!! :dontgeti:

Bolder
7 april 2010, 21:28
Ik weet het niet maar ik ga echt uit al uit mijn dak ook al het zijn niet eens mijn gitaren..:???:

SERIEUS..

WTF?!

Dit zou echt zwaar strafbaar moeten zijn!:mad:

speedmusic
7 april 2010, 21:37
zijn mobiele nummer staat erbij: 0646345772 je kunt hem natuurlijk even bellen en vragen wat hem bezielt.

budje
7 april 2010, 21:40
Ik zou 'm echt... iets met een fender en overdwars inbrengen

http://www.feelnumb.com/wp-content/uploads/2009/11/brza0vxgwfpp98hilcfcxfbjo1_500.jpg

bass blom
7 april 2010, 21:49
tja, het net is van niemand en van iedereen.
die gast heeft natuurlijk ff zitten shoppen in het post je collexie topic.
of gewoon met google die foto gevonden.
ergens is het ook wel weer lachen om je foto zo tegen te komen :)

budje
7 april 2010, 21:51
kweenie of ik het zo lachen vindt, stel je voor dat iemand jouw uiterlijk gebruikt voor zijn oplichtingspraktijken. Zou je toch niet blij van worden :(

bass blom
7 april 2010, 21:55
kweenie of ik het zo lachen vindt, stel je voor dat iemand jouw uiterlijk gebruikt voor zijn oplichtingspraktijken. Zou je toch niet blij van worden :(

dat is echt van een heel andere orde.
voor de achteloze marktplaats koper is dit gewoon een foto met gitaren.

dit hoort bij het net, get used to it.
op flickr worden iets van 3000 a 6000 foto's per minuut of seconde geplaatst..

overal worden foto's 'geleend'.

als het van je smoel is, dan is het echt heel iets anders.

hier :D
zoek je collexie

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=gitaar%20collectie&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

snaarplukker
7 april 2010, 23:38
Die decal is geen probleem, dat hoort zo. Op de RI's zie je ook een decal zitten. Lijkt een beetje raar, dat idd wel, maar is gewoon origineel.

Mooie gitaar iig! Krijg er iig wel enige mate van GAS van..... :nervous:De vorm van de headstock lijkt meer op een Chinese replica dan op een Fender. Ook de slagplaat is niet origineel.

vulvasonic
8 april 2010, 00:00
tja, het net is van niemand en van iedereen.
die gast heeft natuurlijk ff zitten shoppen in het post je collexie topic.
of gewoon met google die foto gevonden.
ergens is het ook wel weer lachen om je foto zo tegen te komen :)

Ik kan me er ook niet echt druk om maken. Althans, niet om het feit dat hij mijn foto met mijn gitaren gebruikt. Wat ik wel kwalijk vind is dat die vent bij de potentiële koper de schijn opwekt deze modellen in z'n bezit te hebben, zelfs al zet ie er letterlijk bij dat het niet zijn gitaren zijn.

Maar als die vent niets te verbergen heeft en daadwerkelijk veel dure gitaren te koop heeft staan, waarom dan niet gewoon een foto van zijn echte waar?
En waarom zo'n kulverhaal?

Quink
8 april 2010, 00:30
De vorm van de headstock lijkt meer op een Chinese replica dan op een Fender. Ook de slagplaat is niet origineel.

Headstock: ben ik niet met je eens. Wat is er mis mee dan? Slagplaat: zou kunnen, geen idee. Waar leid je dit uit af, wat is er mis mee?

Ff googlen levert als een van de 1e hits dit op:

Rocking dog (http://davesguitar.com/fender-custom-shop/relic-59-%22rocking-dog%22-strat-07-10023.asp#07673)

Lijkt mij dezelfde slagplaat. Maar goed, je zegt het zo stellig, je kunt me ongetwijfeld vertellen wat er mis mee is!

bass blom
8 april 2010, 00:55
Ik kan me er ook niet echt druk om maken. Althans, niet om het feit dat hij mijn foto met mijn gitaren gebruikt. Wat ik wel kwalijk vind is dat die vent bij de potentiële koper de schijn opwekt deze modellen in z'n bezit te hebben, zelfs al zet ie er letterlijk bij dat het niet zijn gitaren zijn.

Maar als die vent niets te verbergen heeft en daadwerkelijk veel dure gitaren te koop heeft staan, waarom dan niet gewoon een foto van zijn echte waar?
En waarom zo'n kulverhaal?

ik zal hem een aanbieding doen mooie fotos voor hem te maken van zijn gitaren :seriousf:

ah, hij heeft er al een heel enkele zeer crummy andere foto op gezet :D

Daan_B
8 april 2010, 11:49
http://link.marktplaats.nl/337088254

Dit is die kwal die mij toen genaait heeft met die koffer.
Hij wil nog steeds de casecandy niet terug sturen! Ik krijg dat ding zo niet weg..

Anyway, die sukkel schrijft Blues verkeerd!:seriousf:
Zegt weer wat over het niveau van dit soort mannetjes..

tankard
8 april 2010, 22:23
...uitkijken wat je schrijft...

"genaait" ... is met een D:soinnocent:, maar als het gebeurt is het wel lullig

Hiro
9 april 2010, 07:42
...uitkijken wat je schrijft...

"genaait" ... is met een D:soinnocent:, maar als het gebeurt is het wel lullig

meer pijnlijk als lullig :P

Quink
9 april 2010, 09:00
De vorm van de headstock lijkt meer op een Chinese replica dan op een Fender. Ook de slagplaat is niet origineel.

Ben toch nog erg benieuwd wat er nou niet klopt. Heb jammer genoeg nog geen antwoord gekregen. Het is natuurlijk wel makkelijk om iets te roepen, maar enige onderbouwing zou
wel fijn zijn... :chicken:

Hendriks
9 april 2010, 09:32
Ben toch nog erg benieuwd wat er nou niet klopt. Heb jammer genoeg nog geen antwoord gekregen. Het is natuurlijk wel makkelijk om iets te roepen, maar enige onderbouwing zou
wel fijn zijn... :chicken:

Mee eens , ik zie er ook niets verkeerd aan .

snaarplukker
9 april 2010, 11:36
Ben toch nog erg benieuwd wat er nou niet klopt. Heb jammer genoeg nog geen antwoord gekregen. Het is natuurlijk wel makkelijk om iets te roepen, maar enige onderbouwing zou
wel fijn zijn... :chicken:

De holling van de nek naar de kop lijkt wat flauwer dan bij de standaard Fenders. Bij de slagplaat ging ik er van uit dat een van de bevestigingsschroeven tussen de schroeven van de 5-way switch hoort te zitten. Na jouw link te hebben gezien trek ik deze twijfel in.

Quink
9 april 2010, 12:26
De holling van de nek naar de kop lijkt wat flauwer dan bij de standaard Fenders.

Ja, daar heb je idd wel gelijk in. Had ik niet gezien. Maar als ik er eens goed naar kijk: zou het niet maar zo lijken, door a. de foto en b. de toets? Doordat de toets donker is en de hals licht zijn het 2 duidelijk aparte stukken, en daardoor zie je de kromming wellicht wat minder?

Ik vind bijv. ook dat de vorm van de kop wat raar *lijkt* doordat die decal zo duidelijk zichtbaar is (foto 5 van links). Op de laatste foto (achterkant kop) zie je de decal niet en lijkt de vorm weer normaal.

stikel
9 april 2010, 13:45
http://link.marktplaats.nl/337166198

Foto's gejat van internet. Misschien heeft de echte meer gebruikssporen dan ons d.m.v. deze foto's duidelijk wordt. Opgelet !

bat
9 april 2010, 14:18
Tsja, inmiddels hebben de meeste verkopers het motto "met foto verkoopt beter" wel in de oren geknoopt. Nu nog even duidelijk maken dat het dan wel een eigen foto moet zijn en niet eentje die ergens van het net is geplukt en "er wel op lijkt".

Ik heb meerdere malen meegemaakt dat iemand echt niet begreep dat dát dus niet handig is. "Maar die van mij is precies hetzelfde als op die foto!"

BamBuFan1
9 april 2010, 16:36
Iemand nog interesse in een echte El Maya in droomachtige toestand, voorzien van maar liefst drie sluizen (http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/elektrische-gitarre-el-maya-es-71897793.html)?

nickofzo
9 april 2010, 17:33
wat moet ik me daarbij voorstellen?:

bass blom
9 april 2010, 18:19
wat moet ik me daarbij voorstellen?:

is een door babelfish gesleurde vertaling denk ik.
kan de ad niet zien, vreemd..

budje
9 april 2010, 18:37
Ik wel!!!!



Omschrijving
Aangezien ik geen gitarist mezelf, ik kan niet de fachspeziefischen gegevens niet beschikbaar.

Ik kan u echter verzekeren, dat de bloed-rode elektrische gitaar is visueel in een droomachtige toestand.

Het wordt geleverd in een 115 cm lang, voorzien van drie sluizen, het interieur gewatteerde gitaarkoffer.

Afmetingen van de elektrische gitaar:

Lengte = 107 cm

Corpus width = 42 cm

Corpus height = 51 cm

Corpus diepte = 5 cm

bass blom
9 april 2010, 19:03
geweldig :D

Thiez
10 april 2010, 17:42
http://link.marktplaats.nl/335888714

Is dit een echte gibson of een gibsun?

bass blom
10 april 2010, 17:45
http://link.marktplaats.nl/335888714

Is dit een echte gibson of een gibsun?

zo te zien fake, zou ebben toets moeten zijn.
en volgens mij zie ik ook de frets over de binding gaan.

edit, na nog een keer kijken, ja 100% gibsun :D

nickofzo
10 april 2010, 18:00
zelfs de potmeters staan andersom hahahaha

bass blom
10 april 2010, 18:04
en de custom kop met: les paul model geeft het ook weg.
maarja, er staat ook niet in de beschrijving dat het een gibson is.
wel lijkt er al iemand in te trappen die 400 biedt.
is het ding echt niet waard.
je ziet de frets volgens mij buiten de hals uitsteken.
vol verbandtrommeltje bij? :D

Ibanez666
10 april 2010, 19:15
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/1977-gibson-les-paul-custom-63471445.html

Bram+
10 april 2010, 20:33
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/1977-gibson-les-paul-custom-63471445.html

Triple pickups met Lindy Fralin's op het veld. Papier caps en olie in de controle-holte, die is afgeschermd koper. Fantastic toets tabak en grote barsten. Normale slijtage voor leeftijd, hoewel de frets zijn in zeer goede staat. Een kras op de voorkant die je kunt zien noot. Tone potten zijn push-pull. Het verplicht / releases brug pickup, een fase-verandering. Volumeregeling is de top te halen voor de Oost lagere nek en brug inspecties. Bottom line, kunt u al uw humbucking je van deze gitaar. Hals is vrij dun, niet vet helemaal als een 57-58, meer als een 60 - zeer snelle speler
Contacteer mij voor meer informatie en foto's.

Lijkt me legitiem :D

bass blom
10 april 2010, 20:35
wie gaat hem contacten, ik wil wel meer fotos zien :D

Ibanez666
10 april 2010, 20:50
Ik had laatst ook zon snuiter gemaild. Kreeg toen in het engels wat mailtjes en uiteindelijk betaalinstructies. Heb toen het domein waarvan hij verstuurde ebay@payment-pending.com gemeld bij zn provider en die hebben hem offline gehaald: http://payment-pending.com/ heheh, kleine overwinning maar toch leuk. Verder ebay nog gemaild, maar daar nog niks op teruggehad

Thiez
10 april 2010, 23:10
en de custom kop met: les paul model geeft het ook weg.
maarja, er staat ook niet in de beschrijving dat het een gibson is.
wel lijkt er al iemand in te trappen die 400 biedt.
is het ding echt niet waard.
je ziet de frets volgens mij buiten de hals uitsteken.
vol verbandtrommeltje bij? :D

Waarschijnlijk weet hij wel degelijk wat hij in handen heeft en zet daarom netjes nergens gibson in de advertentie zodat niemand hem in principe iets kan verwijten. Maar hij zet wel dik op de foto het Made in USA om te laten denken dat het een echte gibson is.
Listige dingen zulke advertenties vind ik. Je kunt hem in principe niks maken maar straks strijkt hij wel een dik bedrag voor een cheap fake.

bass blom
11 april 2010, 00:49
ja, dat is lastig.
maar deze zie je wel heel makkelijk dat ie nep is.

ccc
11 april 2010, 17:48
Een hamer standard custom. http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=123639

Ik vind het gave gitaren en heb het allemaal tijdje in de gaten gehouden op ebay ook maar zag deze gitaren vaak weg gaan tussen de 600 en 1000 dollar.

Lijkt mij dat 2000 euro beetje aan de hoge kant is?

Correcte prijs voor een USA Custom bound & crowned.
In de States gaan deze ook voor die prijs in dollar dan. Als je ze probeert te importeren, betaal je je wel blauw aan verzending wegens een oversized case. USPS rekent 250 $ shipping voor dat formaat.

Les Strat
11 april 2010, 18:05
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/1977-gibson-les-paul-custom-63471445.html

kijk dan naar het middelste pickup, lijkt wel een telecaster custom hummbucker.


vr.gr

Rock Bottom
11 april 2010, 18:34
kijk dan naar het middelste pickup, lijkt wel een telecaster custom hummbucker.


vr.gr

Je hebt gelijk het is volgens mijook een wide range hb copie

Speeddemon
11 april 2010, 19:04
Twijfelachtige ad:
http://link.marktplaats.nl/338165124

Die kerel doet een ontzettend grote Boss collectie van de hand, en voor ELK pedaal vraagt ie 30 euro. Nu gaan PN-2's al jaar en dag voor 100-120, en CE-2's toch ook gauw voor 50-60+.
Misschien boeit het hem niet, maar de '1 dag actief op marktplaats' en soms zulke lage prijzen vragen doen bij mij alarmbellen rinkelen.

bass blom
11 april 2010, 19:06
t zijn ook pendalen :D

Mitch
11 april 2010, 19:10
http://verkopers.marktplaats.nl/14663560
Da's wat overzichtelijker. Tja, wat moet ik er van zeggen? Ik zie een paar keer dezelfde achtergrond voorbij komen op een foto, dan weer een paar van het net geplukte foto's... en zo'n enorme berg Boss pedalen uit een ruildeal verkregen? En alles voor 30E weg? Beetje apart.

Mesjoggah
11 april 2010, 19:52
http://verkopers.marktplaats.nl/14663560
Da's wat overzichtelijker. Tja, wat moet ik er van zeggen? Ik zie een paar keer dezelfde achtergrond voorbij komen op een foto, dan weer een paar van het net geplukte foto's... en zo'n enorme berg Boss pedalen uit een ruildeal verkregen? En alles voor 30E weg? Beetje apart.


Volgens mij hebben ze allemaal een andere achtergrond! en is absoluut oplichterij, ik had namelijk interesse in de PN-2 en deze eigenlijk al vastgelegd, ik moest het geld even overmaken en dan kwam het pedaal zodra het geld binnen was, omdat ik het niet vertrouwde heb ik even z'n naam gegoogled en ja hoor deze meneer heeft al vaker wat verkocht zonder dat het geleverd werd! ik heb toen onder een andere naam weer interesse getoon in hetzelfde pedaal en moest gewoon even het geld overmaken en dan zou het pedaal vanzelf naar me toe komen als de centjes binnen waren.
Ik hoop dat deze meneer snel gestopt wordt!

Thiez
11 april 2010, 19:59
wat zou hij doen als je zegt dat je het op komt halen?

Mesjoggah
11 april 2010, 20:05
wat zou hij doen als je zegt dat je het op komt halen?

dan mailt hij: geef even je adres, ik verstuur alleen.

allochthomas
11 april 2010, 20:13
advertenties zijn al weggehaald.

bass blom
11 april 2010, 20:16
zo dat is rap :D

Speeddemon
11 april 2010, 20:51
Volgens mij hebben ze allemaal een andere achtergrond! en is absoluut oplichterij, ik had namelijk interesse in de PN-2 en deze eigenlijk al vastgelegd, ik moest het geld even overmaken en dan kwam het pedaal zodra het geld binnen was
Same here! Had ook gemaild voor die PN-2. :makeup:

Kijk, als je nou een DS-1, CE-3, SD-1 en een NS-2 voor 30 euro p.s. aanbiedt, gaan er tenminste niet zo snel alarmbelletjes rinkelen...

Hiro
12 april 2010, 07:49
tja er geen verstand van hebben en toch snel geld willen verdienen zonder er moeite voor te hoeven doen, he ga dan naar vluggeflappen.nl

Ibanez666
12 april 2010, 09:08
En als iemand die PN-2 voor 30 euro had gekocht, was deze persoon zelf dan geen uitvreter? :roll:

;)

Hiro
12 april 2010, 09:17
niet iedereen weet de prijs ervan, ik zou er ook wel een willen maar heb geen idee wat ze normaal kosten.

Ibanez666
12 april 2010, 10:05
niet iedereen weet de prijs ervan,.

Google is je vriend...

Pepe
12 april 2010, 10:07
En als iemand die PN-2 voor 30 euro had gekocht, was deze persoon zelf dan geen uitvreter? :roll:

;)\

Waarom? Omdat het ding gehyped is ben je uitvreter als je het voor een normale prijs op de kop tikt? Volgens mij moet je het niet omdraaien.

Ibanez666
12 april 2010, 10:19
\

Waarom? Omdat het ding gehyped is ben je uitvreter als je het voor een normale prijs op de kop tikt? Volgens mij moet je het niet omdraaien.

De normale prijs is volgens mij nog altijd de gemiddelde prijs. Of hij het waard is, is een ander verhaal...

maarre, je had mn knipoog niet gezien?

Pepe
12 april 2010, 10:50
Pedalen hype... Een oude Klon zie ik nu voor over de 1000 gaan, KIng of Clone. euh..Tone met zijn boetieki aanhang.... de 10 miljoen Lovetone varianten...de TS prijzen... neemt niet weg dat er een aantal dingen zeker een lintje verdienen wegens origineel en goed gedrag Maar het blijft funny, de een zijn holy grail is de anders zijn overpriced piece of junk.

pueblo
12 april 2010, 17:53
wie kan deze man uitleggen dat deze gitaar heel wat minder waard is :p :confused:
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26189714/Acoustique.html

hoe kan ik dat ietwat vriendelijk proberen uitleggen...

Exi
12 april 2010, 18:27
Met een Frans woordenboek?:eek:

Terminus
12 april 2010, 18:46
wie kan deze man uitleggen dat deze gitaar heel wat minder waard is :p :confused:
http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26189714/Acoustique.html

hoe kan ik dat ietwat vriendelijk proberen uitleggen...

Zonder de originele snaren wel ja... maar met? :???:

Bolder
12 april 2010, 19:38
Tja ik heb toen Frans laten vallen,

maareh Google vertaler zegt plastic snaren?

Sanderltd
12 april 2010, 20:13
"très jolie guitare egmont année 1960 en parfait état.
était dans un grenier depuis 1968 bien anballée
prix pas en dessous de 1000 euros
encore cordes originales plastifiées!"

"Zeer mooie Egmont gitaar uit het jaar 1960 in perfecte staat.
Heeft sinds 1968, goed verpakt, in een kelder gestaan.
Prijs niet onder de 1000 euro.
Nog originele snaren in plastic / Nog originele geplastificeerde snaren!"

Dat is wat ik eruit kan opmaken. Wat ik vooral raar vind, zijn die "geplastificeerde snaren". Als je op de foto's kijkt, lijkt de lage E snaar ook daadwerkelijk een soort plastic errond te hebben?
Ofwel zie ik het fout en heeft hij het over een nieuw setje snaren dat hij er ooit heeft bijgekocht ('origineel') en gewoon nog in de plastic verpakking zit.

pueblo
12 april 2010, 20:16
tja misschien coated snaren, maar die prijs mag toch heel wat zakken

Speeddemon
13 april 2010, 10:20
Ja, als we overpriced shit gaan noemen, weet ik ook wel een goeie:

http://link.marktplaats.nl/336219405

560 euries voor een Korg D12?! :stop: Voor 250 koop je een D1200 (z'n opvolger, die op veel punten verbeterd is) en voor 400-500 euro heb je een 16 sporen bakkie van Yamaha, Korg of Akai.
175-225 is een realistische(re) prijs.

geert1976
13 april 2010, 22:27
een heel verhaal, maar gewoon een Chinese fake:

http://link.marktplaats.nl/335888714

gewoon een Chinese fake, die de prijs absoluut niet waard is.

http://link.marktplaats.nl/338740205

Speeddemon
14 april 2010, 11:22
gewoon een Chinese fake, die de prijs absoluut niet waard is.

http://link.marktplaats.nl/338740205
"Maar het betreft absoluut een zeer goede kloon die niet van echt te onderscheiden is!"

Hmm,
-geen moustache/open book headstock
-geen ebony toets
-3 schroefs truss rod cover zonder opdruk
-geen diamond headstock inlay, maar Les Paul model (terwijl 't een Custom voor moet stellen)

do I need to go on? :soinnocent:

guitarkid
14 april 2010, 12:59
"Maar het betreft absoluut een zeer goede kloon die niet van echt te onderscheiden is!"

Hmm,
-geen moustache/open book headstock
-geen ebony toets
-3 schroefs truss rod cover zonder opdruk
-geen diamond headstock inlay, maar Les Paul model (terwijl 't een Custom voor moet stellen)

do I need to go on? :soinnocent:

En let wel, met (vrij vertaald) drie "brom-emmers"....!!!! :)
Heerlijk, dit soort advertenties.... Smullen van die poeha-teksten zoals:

"Het element waar Slash op speelde in de tijd van Guns 'n Roses." (Die speelde toch op een hele gitaar...? :???:)
"...anders was deze gitaar wel 10.000 euro waard geweest." (Balen, dus.....):cheerup:
"Niet gebouwd voor bij het kampvuur..." (Nee, voor in het kampvuur!!!!) :seriousf:
"En eerlijk is eerlijk... Zo'n heftige Les Paul op een Fender Blues Versterker klinkt simpelweg niet zoals het bedoelt is..." :) (Mag niet van de politie, zeker..)

Blijf sturen, mensen. 't Maakt m'n dag weer helemaal goed.

Gr. C.

RoelTM
15 april 2010, 23:47
Niet geheel gitaar-gerelateerd, maar toch leuk.

http://link.marktplaats.nl/338676137

Een echte MacBook Air. :seriousf:

HaroldA
16 april 2010, 10:05
Niet geheel gitaar-gerelateerd, maar toch leuk.

http://link.marktplaats.nl/338676137

Een echte MacBook Air. :seriousf:

Check ook het Chinese winkeltje buiten. Ik vermoed dat die foto's niet in Nederland gemaakt zijn.

hole
16 april 2010, 10:14
En let wel, met (vrij vertaald) drie "brom-emmers"....!!!! :)

Duurde even voor ik em zag, maar inderdaad haha!

(dat zou echt een geweldige quote voor in een sig zijn, alleen jammer dat hij niet op GN staat)

bat
16 april 2010, 11:00
Check ook het Chinese winkeltje buiten. Ik vermoed dat die foto's niet in Nederland gemaakt zijn.
Ik denk het ook niet. Ook grappig dat het trackpad op de eerste foto een knop onderaan heeft en dat op de tweede foto 2 knoppen ernaast...

rijsberman
16 april 2010, 11:28
Niet geheel gitaar-gerelateerd, maar toch leuk.

http://link.marktplaats.nl/338676137

Een echte MacBook Air. :seriousf:

Kunststof, geen alu body, windows toets linksonder, sticker erop, dikke letters onder het scherm... Ze proberen het niet eens op een echte te laten lijken!

guitarkid
16 april 2010, 11:58
Kunststof, geen alu body, windows toets linksonder, sticker erop, dikke letters onder het scherm... Ze proberen het niet eens op een echte te laten lijken!

't Zijn gewoon drie willekeurige foto's op verschillende lokatie's.
'k Wist overigens niet dat Apple ook gitaren maakte...;)

Gr. C.

fred dons
17 april 2010, 09:18
http://link.marktplaats.nl/331528201
en toevallig er net onder een echte hendrix strat (weliswaar de mex versie maar de verschillen zijn duidelijk)
http://link.marktplaats.nl/338319304

en dan deze chinese vriend'
http://link.marktplaats.nl/339710240

Thiez
17 april 2010, 10:13
http://link.marktplaats.nl/331528201


Ik zou het zowizo al niet vertrouwen als er nadrukkelijk bij staat geen serienummer. Alle gitaren hebben een serienummer toch? zelfs chinese gitaren.

fred dons
17 april 2010, 10:17
klopt, maar daarnaast ook nog het customshoplogo op de voorkant van de kop, de brugpup die voor een hendrix verkeerd om staat, de te dikke maple cap toets en de quilted neck (??)

Thiez
17 april 2010, 10:21
Het ziet er wel naar uit dat hij er goed aan gaat verdienen.

smullie
17 april 2010, 11:25
Het ziet er wel naar uit dat hij er goed aan gaat verdienen.

ziet ernaar uit dat de bieder een vriendje van de aanbieder is...:cooler:

guitarkid
17 april 2010, 11:33
http://link.marktplaats.nl/331528201
en toevallig er net onder een echte hendrix strat (weliswaar de mex versie maar de verschillen zijn duidelijk)
http://link.marktplaats.nl/338319304

en dan deze chinese vriend'
http://link.marktplaats.nl/339710240

Wat is er nou überhaupt zo specifiek "Hendrix" aan die eerste Strat? Niets dus. Gewoon een OW Strat met maple toets en een logo uit pak 'm beet 68-69 en dan ook nog allerberoerdst opgebracht met dat zielige Custom Shop-logo...
Enkellaags slagplaatje bovendien. Geen kijk op zo'n gitaar. Doe het dan goed !
Het kan natuurlijk wel een fijn gitaartje zijn, maar da's een ander verhaal.
BTW: die brug pick up staat op zich volgens mij wel goed. Hendrix speelde op een rechtshandige gitaar met alleen de snaren andersom en had verder niets aan de pu positie gedaan.
Als je dan toch een "echte rechtshandig bespeelbare Hendrix-Strat" wil moet je dus een linkshandige andersom van snaren voorzien.
Ik vind die Mex-Strat een beetje "net niet" wat dat betreft.

Gr. C.

fred dons
17 april 2010, 11:53
Wat is er nou überhaupt zo specifiek "Hendrix" aan die eerste Strat? Niets dus. Gewoon een OW Strat met maple toets en een logo uit pak 'm beet 68-69 en dan ook nog allerberoerdst opgebracht met dat zielige Custom Shop-logo...
Enkellaags slagplaatje bovendien. Geen kijk op zo'n gitaar. Doe het dan goed !
Het kan natuurlijk wel een fijn gitaartje zijn, maar da's een ander verhaal.
BTW: die brug pick up staat op zich volgens mij wel goed. Hendrix speelde op een rechtshandige gitaar met alleen de snaren andersom en had verder niets aan de pu positie gedaan.
Als je dan toch een "echte rechtshandig bespeelbare Hendrix-Strat" wil moet je dus een linkshandige andersom van snaren voorzien.
Ik vind die Mex-Strat een beetje "net niet" wat dat betreft.

Gr. C.

de echte eerste serie fender hendrix reissue had de brup andersom (net als de mex op de volgende link), omdat hendrix een rechtshandige gitaar linksoms speelde (en de snaren ook omgedraaid waren) zat de treble kant van de brup pup verder van de brug af, omdat effect op een rechsthandige gitaar te krijgen heeft fender op de reissues de neck omgedraaid en de brugpup de andere kant op gekanteld

wat op de neppert "typisch" hendrixs is, is de maple cap big headstock neck zonder bullet (68-69) maar daar houden de overeeenkomsten dan ook wel op

hier een echte reissue

http://www.joestump.com/images/Guitar-2-010.jpg

en SRV op zijn hendrix reissue
http://www.modernguitars.com/images/news/80hendrix/srv3.gif

Brent Ray Vaughan
17 april 2010, 14:36
Ik zou het zowizo al niet vertrouwen als er nadrukkelijk bij staat geen serienummer. Alle gitaren hebben een serienummer toch? zelfs chinese gitaren.

Het is een echte: 'in elkaar gezet in de USA' strat. Vooral het custom shop logo is redelijk belachelijk... aan de voorkant...

Toch heeft hij wel iets weg van de Hendrix Woodstock clone

http://www.stratcollector.com/newsdesk/archives/000183.html

guitarkid
17 april 2010, 15:23
de echte eerste serie fender hendrix reissue had de brup andersom (net als de mex op de volgende link), omdat hendrix een rechtshandige gitaar linksoms speelde (en de snaren ook omgedraaid waren) zat de treble kant van de brup pup verder van de brug af, omdat effect op een rechsthandige gitaar te krijgen heeft fender op de reissues de neck omgedraaid en de brugpup de andere kant op gekanteld

wat op de neppert "typisch" hendrixs is, is de maple cap big headstock neck zonder bullet (68-69) maar daar houden de overeeenkomsten dan ook wel op


Hallo Fred.

Ik wist niet dat er "Hendrix-Strats" waren met de brug pu anders geplaatst. Grappig. Maar ik zou toch eerder een linkshandige Strat ombouwen voor het "echte" gevoel....

Gr. C.

fred dons
17 april 2010, 17:21
die dingen heten ook geen hendrix strat omdat mevr. hendrix er teveel geld voor wilde hebben, daarom worden ze 68 reissues genoemd maar door de reversed headstock en de gekantelde pup is het voor de kenners duidelijk wat voor soort gitaar het is (ze zijn ook redelijk zeldzaam)

Mesjoggah
18 april 2010, 15:15
Hadden we vorige week zondag iemand met belachelijk veel en goedkope Boss pedaaltjes die gelukkig snel verwijderd waren na een mailtje naar marktplaats, nou; hij is er weer hoor alleen heet hij nu denise en gooit er naast pedaaltjes ook nog wat trainingspakken tegenaan: http://verkopers.marktplaats.nl/14689096

Pepe
18 april 2010, 16:03
De eerste Hendrix reissue dateert van begin 80 maar die is behoorlijk obscuur, waarschijnlijk alleen voor de USA want ik heb hem nog nooit gezien. Ik wist trouwens niet dat er een Mex reverse was uitgebracht, ook nooit tegen gekomen behalve dan een beperkt oplage voor Musicians Friend die niet naar Europa verstuurd.
Ik vind het vaag, ook met die plastic head plug. Waarom niet all the way?

Ibanez666
18 april 2010, 20:09
Hadden we vorige week zondag iemand met belachelijk veel en goedkope Boss pedaaltjes die gelukkig snel verwijderd waren na een mailtje naar marktplaats, nou; hij is er weer hoor alleen heet hij nu denise en gooit er naast pedaaltjes ook nog wat trainingspakken tegenaan: http://verkopers.marktplaats.nl/14689096

"Hi - Mail me dan even je adres door - daarna krijg je van me de betaalgegevens.
word alleen verstuurd

Groetjes Denise"

jaja alleen verstuurd....

spirit
18 april 2010, 22:52
http://link.marktplaats.nl/331528201


Volgens mij is de adv. nu aangepast. Zie net pas dat de gitaar op een steenworp afstand staat (+/- 300m van waar ik woon).

fastfolkert
18 april 2010, 23:10
Ook een fraaie MP advertentie:
http://link.marktplaats.nl/332473545

Ze zeggen zelfs waarvoor je'm kunt gebruiken :soinnocent:

FF

fred dons
19 april 2010, 07:02
Volgens mij is de adv. nu aangepast. Zie net pas dat de gitaar op een steenworp afstand staat (+/- 300m van waar ik woon).

dat lijkt er meer op, jammer van die opmerking over de forumboys als hij nu gewoon eerlijk was geweest in zijn advertentie, warmoth onderdelen is niets om je voor te schamen in tegendeel

bass blom
19 april 2010, 07:33
Ook een fraaie MP advertentie:
http://link.marktplaats.nl/332473545

Ze zeggen zelfs waarvoor je'm kunt gebruiken :soinnocent:

FF

75 :crazyhappy:

guitarkid
19 april 2010, 08:29
dat lijkt er meer op, jammer van die opmerking over de forumboys als hij nu gewoon eerlijk was geweest in zijn advertentie, warmoth onderdelen is niets om je voor te schamen in tegendeel

Ik ben het helemaal met je eens, Fred, en het geeft wel weer aan dat het forum ook in dit geval zijn nut heeft....!

Gr. C.

Ibanez666
19 april 2010, 11:06
Hadden we vorige week zondag iemand met belachelijk veel en goedkope Boss pedaaltjes die gelukkig snel verwijderd waren na een mailtje naar marktplaats, nou; hij is er weer hoor alleen heet hij nu denise en gooit er naast pedaaltjes ook nog wat trainingspakken tegenaan: http://verkopers.marktplaats.nl/14689096

"Hi - Mail me dan even je adres door - daarna krijg je van me de betaalgegevens.
word alleen verstuurd

Groetjes Denise"

jaja alleen verstuurd....


haha ja, nou maar afwachten hoe ik straks moet betalen! ;)

Quink
19 april 2010, 12:01
dat lijkt er meer op,

Mee oneens. Zolang hij het een *Fender* Stratocaster blijft noemen vind ik het tamelijk dubieus.

bat
19 april 2010, 12:38
dat lijkt er meer op, jammer van die opmerking over de forumboys als hij nu gewoon eerlijk was geweest in zijn advertentie, warmoth onderdelen is niets om je voor te schamen in tegendeel
Yep, en in de titel toch weer gewoon Fender Stratocaster. Als je dan nog niet snapt waarom die "forumboys" wat kritisch zijn op je advertenties, heb je echt een enorme betonplaat voor je kop.


75 :crazyhappy:
Jemig man, even duur als de nep-strat waar je dat ding op moet plakken om 'm vervolgens als USA Special Fender Stratocaster bijna net zo goed als een Custom Shop te kunnen verkopen.

superken_nl
19 april 2010, 12:44
Jammer dat marktplaats zelf zo weinig doet aan dit soort mensen. Tijd en moeite gestoken om een klacht te melden over een bepaalde verkoper van fitness-dump, waarover ook op veel forums over oplichting en intimidatie geklaagd wordt, krijg je zo'n mailtje:


Hartelijk dank voor uw bericht.

We hebben de gegevens van deze persoon opgeslagen in ons digitale archief. We kunnen deze adverteerder echter niet op basis van uw bevindingen weren van de site. Indien u gegronde bewijzen heeft dat deze persoon daadwerkelijk een oplichter is, kunt u deze naar ons toesturen. Eventuele gedupeerden kunnen zich bij ons melden. Wij kunnen dan, indien er aangifte is gedaan, gaan samenwerken met de politie om dit op te lossen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

xxxxxx

Afdeling gebruikersbescherming

Overigens had ik ze van te voren al bewijsmateriaal gestuurd, tesamen met links van TrosRadar en mensen van fitness forums die opgelicht waren...
.

Ibanez666
19 april 2010, 14:51
"Hi - Mail me dan even je adres door - daarna krijg je van me de betaalgegevens.
word alleen verstuurd

Groetjes Denise"

jaja alleen verstuurd....

en als ik dan vraag waarom alle ads van marktplaats af zijn:

"hi de advertenties zijn eraf omdat ik op alles nu een aanbod heeft.
zoals van jou
als je hem wilt mail dan je adres even door.

Groetjes Denise"

haha ja, nou maar afwachten hoe ik straks moet betalen! ;)

en dan de betaling:
" Hoi,

Je kan het bedrag van : 35 + 6,75 = 41,75 euro

Voor : Boss Effect Pendaal

Overmaken op :

D.H.W. Karli
748729364
Den haag
O.V.V. BK018

Zodra het erop staat word het verstuurd.

Groetjes Denise"


even zoeken op D.H.W. Karli geeft:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1270982777/91

Steven Otto
19 april 2010, 15:03
even zoeken op D.H.W. Karli geeft:
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1270982777/91

lekker zielig ben je dan, als je vor 16,42 euro iemand oplicht. :(

Ibanez666
19 april 2010, 15:07
lekker zielig ben je dan, als je vor 16,42 euro iemand oplicht. :(

nou ja, het is zo dat het juist om kleine bedragen gaat aangezien mensen dan minder problemen hebben met vantevoren betalen denk ik. En het gaat oook juist om aangeboden producten die je niet perse zelf gaat testen.

JeroenSchaaf
19 april 2010, 15:18
Hadden we vorige week zondag iemand met belachelijk veel en goedkope Boss pedaaltjes die gelukkig snel verwijderd waren na een mailtje naar marktplaats, nou; hij is er weer hoor alleen heet hij nu denise en gooit er naast pedaaltjes ook nog wat trainingspakken tegenaan: http://verkopers.marktplaats.nl/14689096


Deze man had ik ook gemaild ivm wat pedalen, maar goed dat ik toch niet het geld heb overgemaakt! ( had er geen goed gevoel bij )

Ibanez666
19 april 2010, 15:19
Deze man had ik ook gemaild ivm wat pedalen, maar goed dat ik toch niet het geld heb overgemaakt! ( had er geen goed gevoel bij )

deze man is inmiddels een vrouw (Denise) en zullen we nog wel een paar keer terug zien op MP

JeroenSchaaf
19 april 2010, 15:26
deze man is inmiddels een vrouw (Denise) en zullen we nog wel een paar keer terug zien op MP

Erg jammer dat soort figuren..

Ibanez666
19 april 2010, 15:33
Erg jammer dat soort figuren..

Ja helaas maar waar

guitarkid
19 april 2010, 16:22
We zijn gewaarschuwd...!! Waarvoor dank!
En zoals Ibanez666 terecht opmerkt: het zijn juist de kleine bedragen waardoor je het risico misschien wel durft te lopen. Maar vele bedragen maken samen één groot bedrag !!

Gr. C.

Ibanez666
19 april 2010, 19:07
We zijn gewaarschuwd...!! Waarvoor dank!
En zoals Ibanez666 terecht opmerkt: het zijn juist de kleine bedragen waardoor je het risico misschien wel durft te lopen. Maar vele bedragen maken samen één groot bedrag !!

Gr. C.

Altijd vragen of ophalen mogelijk is. Zo niet: twijfelen

Is de prijs te laag: twijfelen

en ff googlen op de verkoper levert zo nu en dan ook wel wat op.

speedmusic
20 april 2010, 14:13
Was een beetje op zoek naar een richtprijs van mijn Gibson Melody Maker JJ toen kwam ik deze advertentie tegen, de verkoper woont volgens mij in het vlaamse gedeelte van België maar ik kan zijn tekst maar moeilijk volgen.

Gibson Joan Jett (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/gibson-melody-maker-joan-jett-71768934.html)

Hiro
20 april 2010, 14:17
damn inderdaad:


Gitaar gekocht in juli 2008 omdat negen staat strikt speelde minder dan drie uur, bleef altijd in haar vak, dat wordt geleverd met Gibson USA en in topconditie Ook reisde ze nooit ooit geserveerd in de studio of in concert .. Meer info als u wilt

Weeble
20 april 2010, 14:23
Eronder staat ook 'NO SHIPPING!!!'
Ik denk dat deze tekst letterlijk van Engels naar Nederlands is vertaald. Ik geloof niet dat deze advertentie erg betrouwbaar is...

kko
20 april 2010, 14:37
Zeker niet vertrouwen, dit soort advertenties zie je tegenwoordig meer. De verkoper woont zogezegd in wallonië en plaatst een letterlijk vertaalde nederlandse tekst. Het zijn ook meestal dure modellen en de foto's kloppen wel maar je mag er zeker van zijn dat je je geld kwijt bent.

hardus
20 april 2010, 14:45
Dat 'NO SHIPPING' maakt 'm wel iets betrouwbaarder lijkt me.
Oplichters zijn juist van het niet afhalen.

smullie
20 april 2010, 14:59
Als ik naar de woordkeuze kijk, dan lijkt dit me uit het frans vertaald te zijn ahv een vertaalcomputer...
Waarom in het nederlands ook te koop zetten: in Wallonie heeft niemand geld genoeg om dat te kopen (stoute bewering die in se ook op niets slaat, maar ze is zo plezant om te doen:crazyhappy:). Gewoon om de markt te vergroten zeker... :roll:

Ik heb zo indentijd ook ne moto kunnen kopen aan een zeer vriendelijk prijsje. Neem gewoon je voorzorgsmaatregelen:
- maak een afspraak om bij hem langs te gaan en google dan eens op zijn naam en adres
- ga niet alleen naar ginder om te gaan kijken
- neem geen geld mee, maar kijk vooraf even na of daar banken in de buurt zijn. Ga pas geld afhalen als je overtuigd bent dat het veilig is. Als dat allemaal niet lukt, verstop het geld dan in je wagen en als je bedreigd wordt lieg je als de pest.
- neem je beste woordenboek frans mee (of iemand die voldoende frans begrijpt en spreekt), want de kans dat die persoon goed nederlands praat/begrijpt schat ik ergens tussen klein en onbestaande... :supercool:

Madcow
20 april 2010, 15:38
Ik was laatst op marktplaats/gitaarmarkt een beetje aan het rond neuzen voor wat ruildeals.

Iemand wou zijn gitaar niet ruilen voor die van mij. Ik vroeg aan hem wat hij er van vond om een xbox te ruilen met zijn gitaar en hij reageerde helemaal enthousiast. Dus we hadden een afspraak gemaakt wanneer ik zou langskomen en ik had al zijn telefoonnummer.

Mailt hij de dag erna:

'ja sorry ik was zat toen ik aan het mailen was. deal gaat niet door.'

terwijl we echt al duidelijk een afspraak hadden gemaakt en er een deal was.

nickofzo
20 april 2010, 15:44
misschien bedacht hij zich?

rijsberman
20 april 2010, 15:54
- neem je beste woordenboek frans mee (of iemand die voldoende frans begrijpt en spreekt), want de kans dat die persoon goed nederlands praat/begrijpt schat ik ergens tussen klein en onbestaande... :supercool:

In mijn ervaring spreken Walen ineens een stuk beter Nederlands als ze door hebben dat je uit Nederland komt. Als ze dat niet weten verstaan ze geen woord en willen ze alleen maar Frans spreken. En ze verstaan je ook ineens niet meer als ze dat beter uitkomt in het gesprek.

geert1976
22 april 2010, 23:23
http://link.marktplaats.nl/341326102

Tja nog wel her en der nieuw te vinden voor minder.

Brent Ray Vaughan
23 april 2010, 09:10
http://link.marktplaats.nl/341326102

Tja nog wel her en der nieuw te vinden voor minder.

Zie je wel vaker, ook met de Epiphone Dot. Lees je: richtprijs 300 €... euh dan toch maar een nieuwe voor 299 €.

Terminus
23 april 2010, 14:18
http://link.marktplaats.nl/341326102

Tja nog wel her en der nieuw te vinden voor minder.

http://www.thomann.de/nl/epiphone_emily_the_strange_set.htm?sid=2f4ff7c6ac0 45e28c2990572f67bc5fc

Honderd euro minder, en dan krijg je er nog een lelijk kleuterspeeltje bij ook!

speedmusic
23 april 2010, 14:24
Music Store Emily (http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Epiphone-SG-G-310-Emily-the-Strange-incl.-Gigbag-und-Gurt/art-GIT0005691-000) zonder speeltje maar met Gigbag, gitaar gordel en 2 hele euro's minder dan Thomann.

Speeddemon
23 april 2010, 15:10
Ja helaas maar waar

Misschien dat ik recent teveel afleveringen Burn Notice heb gezien (toffe serie!), maar Denise/Karl geeft blijkbaar steeds hetzelfde gironummer op, en woonplaats Den Haag. Hoe moeilijk moet het dan nog zijn die persoon te vinden? :???: (en helemaal kapot te stompen! :mad:;)

D-string
23 april 2010, 23:48
In het "Het Grote Tweedehands Tips Topic" loopt een offtopic discussie over namaak fenders die in advertenties aangegeven worden als echt.

Omdat het hier wel ontopic is wil ik hierop inhaken met deze advertentie:

Fender gitaar (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/341435952-uitstekende-electrische-gitaar-met-toebehoren-aangeboden.html)

Bij de eerste foto is de headstock toevallig verborgen in de tas, op de laatste foto is echter voor iedereen te zien dat er Squier op staat.

Ik vraag me af wat voor mensen op zo'n advertentie bieden, zelf zou ik helemaal geen vertrouwen meer hebben in de aanbieder en het product als ik dit zie.

HUESSEN
24 april 2010, 00:42
Bij de eerste foto is de headstock toevallig verborgen in de tas, op de laatste foto is echter voor iedereen te zien dat er Squier op staat.



Een typisch geval van 'gefoeffel met de zak'

nickofzo
24 april 2010, 00:47
dat is wel echt Te lullig.. vermeld er niet eens de naam squier erbij..

HUESSEN
24 april 2010, 01:56
Hé Nickofzo,waarom zet je jouw gitaar bij "effecten"??:soinnocent:

http://link.marktplaats.nl/341550500

bass blom
24 april 2010, 02:10
Hé Nickofzo,waarom zet je jouw gitaar bij "effecten"??:soinnocent:

http://link.marktplaats.nl/341550500

hahaa, dat kost geen 3 euro :D

dodeboboeror
24 april 2010, 07:01
Hé Nickofzo,waarom zet je jouw gitaar bij "effecten"??:soinnocent:

http://link.marktplaats.nl/341550500

Kansloze types
:stop:

HUESSEN
24 april 2010, 11:05
Kansloze types
:stop:

Niet overdrijven.Het zal wel een misverstand zijn.En zo belangrijk was het nou ook weer niet...........

newbreed
25 april 2010, 10:24
nepper?

http://link.marktplaats.nl/337105779

fred dons
25 april 2010, 10:30
niet echt, tis een fender mex die homemade gereliced is en ik krijg niet de indruk dat hij dat suggereert dat het een originele relic is, logo is wel vervangen maar mexico staat nog steeds op de achterkant dus hij probeert het niet anders voor te stellen dan wat het is

tis misschien voor de argeloze kijkert op het eerste gezicht niet duidelijk dat het verbouwde gitaar is maar met een beetje huiswerk moet het duidelijk zijn

mooie body btw voor een mex

guitarkid
25 april 2010, 11:46
niet echt, tis een fender mex die homemade gereliced is en ik krijg niet de indruk dat hij dat suggereert dat het een originele relic is, logo is wel vervangen maar mexico staat nog steeds op de achterkant dus hij probeert het niet anders voor te stellen dan wat het is

tis misschien voor de argeloze kijkert op het eerste gezicht niet duidelijk dat het verbouwde gitaar is maar met een beetje huiswerk moet het duidelijk zijn

mooie body btw voor een mex

Helemaal mee eens, Fred. Jammer van de slechte relic-job....

Gr. C.

Pepe
25 april 2010, 12:03
Wat wel weer grappig is is dat hij een NETTE andere gitaar zoekt...http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

Hij heeft gereliced met de slagplaat er nog op... het zou niet mogen..

guitargeek3
25 april 2010, 12:13
Die Fender was van mij, het is een echte Fender mex strat.
Als de pickups die ik vervangen heb er nog inzitten zijn het Fender Hot Noiseless pickups.
De goede man die hem nu aanbied is zeker betrouwbaar.

En de decal is wel origineel, er zit alleen een dus laagje beits overheen zodat het lijkt dat de decal omhoog komt.

Dat de relicjob niet super is uitgevoerd moet ik toegeven.

Niet te min is het qua speelgemak en klank zeker geen verkeerde gitaar.

nickofzo
25 april 2010, 21:50
Hé Nickofzo,waarom zet je jouw gitaar bij "effecten"??:soinnocent:

http://link.marktplaats.nl/341550500

haha.. eh :soinnocent:
misschien bij dating ofzo plaatsen.. gitaar zoekt versterker
:crazyhappy:

superken_nl
26 april 2010, 13:34
nepper?

http://link.marktplaats.nl/337105779

Logo is wel erg nep, kan vervangen zijn.

guitargeek3
26 april 2010, 14:38
Logo is wel erg nep, kan vervangen zijn.

2 posts terug al uitgelegd... ;)

beruk
26 april 2010, 15:12
http://link.marktplaats.nl/333518376
Ziet er redelijk uit zo naast een kachel.... Nog afgezien van de hoge vraagprijs: de begeleidende tekst:

Mooie sunburst semi-acoustische jazz gitaar, origineel en nog uit de Kalamazoo periode, humbug element. Perfect instrument !
doet mij heel merkwaardig aan, humbug element, tja..:seriousf:
Deze ook wel merkwaardig:http://link.marktplaats.nl/341123331. De vent maar es gemaild met de vraag wat er aan gedaan is dat de meerprijs tenopzichte van een nieuwe rechtvaardigd?

Les Strat
27 april 2010, 12:24
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=124808

ibanez had toch altijd bolt-on necks of niet??

geert1976
27 april 2010, 12:50
Deze ook wel merkwaardig:http://link.marktplaats.nl/341123331. De vent maar es gemaild met de vraag wat er aan gedaan is dat de meerprijs tenopzichte van een nieuwe rechtvaardigd?

Lijkt wel een Japans exemplaar, als ik de headstock zo zie, dan zou de prijs wel gerechtvaardigd zijn, maar alleen als het inderdaad een Japans exemplaar betreft:ok:

geert1976
27 april 2010, 12:51
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=124808

ibanez had toch altijd bolt-on necks of niet??

Nee hoor, maar dit is ook geen Ibanez, maar een Custom die bij Matsumoku vandaan komt, erg fijne en goede gitaren:ok:

En de prijs is laag voor deze gitaar, een aantrekkelijk koopje.

guitarkid
27 april 2010, 16:40
http://link.marktplaats.nl/339979088

http://link.marktplaats.nl/341861764

Zelfde body, verschillende aanbieders....

Gr. C.

HaroldA
27 april 2010, 16:45
En de prijs is laag voor deze gitaar, een aantrekkelijk koopje.

Als iemand 'm koopt, neem dan gelijk de JCM800 combo die hij ook te koop heeft staan mee!

bass blom
27 april 2010, 16:45
http://link.marktplaats.nl/339979088

http://link.marktplaats.nl/341861764

Zelfde body, verschillende aanbieders....

Gr. C.

hahaa :seriousf:

Terminus
27 april 2010, 16:54
http://link.marktplaats.nl/339979088

http://link.marktplaats.nl/341861764

Zelfde body, verschillende aanbieders....

Gr. C.

En ze zijn allebei al jaren actief en hebben wel meer te koop staan :???:

Steven Otto
27 april 2010, 16:55
http://link.marktplaats.nl/339979088

http://link.marktplaats.nl/341861764

Zelfde body, verschillende aanbieders....

Gr. C.
Dat ziet er uit als een uit de hand gelopen scheiding. :seriousf:
Francis woont 5km van Hans vandaan. ;)

bass blom
27 april 2010, 16:57
ze verkopen ook dezelfde wijnkoeler
iets voor hoofd :D

mikeyaxeman
27 april 2010, 19:42
http://link.marktplaats.nl/339979088

http://link.marktplaats.nl/341861764

Zelfde body, verschillende aanbieders....

Gr. C.

Mill en Langenboom da's vlakbij mij (Oeffelt) in de buurt.
Althans ik zit tegenwoordig wel haast altijd bij mijn vriendin in Doetinchem.

Les Strat
27 april 2010, 19:54
mooie music man kopie voor weinig:

http://link.marktplaats.nl/342412485

Les Strat
27 april 2010, 19:55
als je die meid er nou ook nog eens bij kreeg:cheerup:

knorretje
27 april 2010, 20:40
dit lijkt mij geen echte fender tele.

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/342399806-telecaster-gitaar-te-koop.html?return=eJxNzU1qxDAMBeC7DEx2iRNnygQHM6SrX sM4amPiH2EpUKb07lVKF13pew8ecmYwX8H0Mxk9DuZC4Krf5o0 ZjVJ7QchdcnVnjM4xdTmqdDwD7C3kNmTieiTIDFlRdq7%2Bb9q PwK7KhQg710B%2BU%2F5%2Bm7qNU3x8Rjs0K1ku13EZruMrHoJ eECUtdz2d1Cdvv2ThM6CQ3leScG74b5OkX7I8rsFLLBQk6wbxs H2DdmywEPuygtVT%2F7K8XebvH7ZYURI%3D&df=1&fta=eNpNkctu5CAQRf%2BFRa8p3hTyIrtZzS%2B0eGYsuWMU3I mVKP8%2BgGcxKw6XKt%2FyLY8avxsaJM%2F37f7ht0ZcQ8uQnN sCt9SWY0dw9YnUbYCaGbcx1KIfB36t1bWSGrp69PdHxbfnI7%2 Bv0e1tRXar9bnQW134re7tiHvKCzNUvvwaHgJJ9a%2BZuBV5v3 Ika5rmnHUGanOEYE8AG7hiHQQ3goV8ArdGg4QTWMxCMdGfpBES eg3PIVBG%2F%2B9SJgYjJ4RCLyUEG3p70dn41LuosjryqUSwbN b0D%2BQLVL4UU9Joh0IjjZdClelAvcx%2BWMhsWBjzKFlKmYPF IrmfxVJKc4EC3UFwKuL4ncx4tHN4JigdxTSoItQEnVIHbngwME zBaqPmPDonoyckmae7kDSkmYZR4EeW0KM89upTu2%2F57fX4M% 2BJWY8NIHv68jw300BMK3cW%2Bdf9J3O9%2F%2BEGcR4rfPz9% 2FAbcTnMk%3D&fta_ind=15&fs=1

Morio66
27 april 2010, 21:04
als je die meid er nou ook nog eens bij kreeg:cheerup:

Met gebruikssporen? :seriousf:

frander
27 april 2010, 22:52
Custom Reliced...

Sinner1980
27 april 2010, 22:55
[QUOTE=knorretje;2358249]dit lijkt mij geen echte fender tele.

Maar wel een lekkere gladde hals...:seriousf:

superken_nl
28 april 2010, 11:28
dit lijkt mij geen echte fender tele.

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/342399806-telecaster-gitaar-te-koop.html?return=eJxNzU1qxDAMBeC7DEx2iRNnygQHM6SrX sM4amPiH2EpUKb07lVKF13pew8ecmYwX8H0Mxk9DuZC4Krf5o0 ZjVJ7QchdcnVnjM4xdTmqdDwD7C3kNmTieiTIDFlRdq7%2Bb9q PwK7KhQg710B%2BU%2F5%2Bm7qNU3x8Rjs0K1ku13EZruMrHoJ eECUtdz2d1Cdvv2ThM6CQ3leScG74b5OkX7I8rsFLLBQk6wbxs H2DdmywEPuygtVT%2F7K8XebvH7ZYURI%3D&df=1&fta=eNpNkctu5CAQRf%2BFRa8p3hTyIrtZzS%2B0eGYsuWMU3I mVKP8%2BgGcxKw6XKt%2FyLY8avxsaJM%2F37f7ht0ZcQ8uQnN sCt9SWY0dw9YnUbYCaGbcx1KIfB36t1bWSGrp69PdHxbfnI7%2 Bv0e1tRXar9bnQW134re7tiHvKCzNUvvwaHgJJ9a%2BZuBV5v3 Ika5rmnHUGanOEYE8AG7hiHQQ3goV8ArdGg4QTWMxCMdGfpBES eg3PIVBG%2F%2B9SJgYjJ4RCLyUEG3p70dn41LuosjryqUSwbN b0D%2BQLVL4UU9Joh0IjjZdClelAvcx%2BWMhsWBjzKFlKmYPF IrmfxVJKc4EC3UFwKuL4ncx4tHN4JigdxTSoItQEnVIHbngwME zBaqPmPDonoyckmae7kDSkmYZR4EeW0KM89upTu2%2F57fX4M% 2BJWY8NIHv68jw300BMK3cW%2Bdf9J3O9%2F%2BEGcR4rfPz9% 2FAbcTnMk%3D&fta_ind=15&fs=1

Hmmmm twijfelgevalletje

fred dons
28 april 2010, 11:31
nee hoor, geen twijfelgeval, tis geen fender (zie trussrod opening), hij zegt het ook niet in de add maar suggereert het natuurlijk wel via de foto's

Venlonaer
28 april 2010, 16:09
Fender CS Stratocaster (http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/1959-fender-custom-stratocaster-63472511.html?q=fender+stratocaster+custom)

De gitaar is in perfecte staat, nam ik voor hem heel goed, ik kocht een Gibson Les Paul en ik wil de Fender verkopen, heb ik foto's beschikbaar, de prijs van deze gitaar was 3500 dollar maar ze was 5 jaar geleden, nu ben ik het verkopen op € 1000, werd de gitaar gekocht van USA. Please email me voor vragen en meer informatie.

Wie heeft er nog meer gitaren gekocht van USA?:seriousf:

Basvarken
28 april 2010, 16:12
Lang leve de vertaalprogramma's :)

mikeyaxeman
28 april 2010, 16:18
Fender CS Stratocaster (http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/1959-fender-custom-stratocaster-63472511.html?q=fender+stratocaster+custom)

De gitaar is in perfecte staat, nam ik voor hem heel goed, ik kocht een Gibson Les Paul en ik wil de Fender verkopen, heb ik foto's beschikbaar, de prijs van deze gitaar was 3500 dollar maar ze was 5 jaar geleden, nu ben ik het verkopen op € 1000, werd de gitaar gekocht van USA. Please email me voor vragen en meer informatie.

Wie heeft er nog meer gitaren gekocht van USA?:seriousf:

Het zal wel weer zo'n Nigeriaan zijn.

Venlonaer
28 april 2010, 16:45
maar is 1000 dan wel redelijk voor een CS? of is ze nep?

fred dons
28 april 2010, 17:19
aan de roemeense naam van de verkoper te zien zou ik eerder denken aan echte foto's maar neppe verkoper (zeker voor EUR 1000)

geert1976
28 april 2010, 18:35
http://link.marktplaats.nl/342175366

echt veel te duur...... en niet de fijnste kopie, met die dunne neckpocket.

Morio66
28 april 2010, 19:12
http://link.marktplaats.nl/342175366

echt veel te duur...... en niet de fijnste kopie, met die dunne neckpocket.

Ja, dan is dit een betere optie:
http://www.whitstableguitars.co.uk/1978gibsoneds1275twinne.htm

wietse
28 april 2010, 19:13
http://link.marktplaats.nl/342175366

echt veel te duur...... en niet de fijnste kopie, met die dunne neckpocket.
op ebay staan er 2 die nog duurder zijn, staan er drie op op het moment, begint bij een 1400 dollar en de duurste is bijna 2700!!! dollar.

geert1976
28 april 2010, 19:15
op ebay staan er 2 die nog duurder zijn, staan er drie op op het moment, begint bij een 1400 dollar en de duurste is bijna 2700!!! dollar.

Jeetje, wat mag mijn Custom dan wel niet waard zijn:???:

Bram+
28 april 2010, 21:02
als je die meid er nou ook nog eens bij kreeg:cheerup:

Er staat wel 'met standaard' in de advertentie, dus wie weet?

Ibanez666
28 april 2010, 21:07
Ik heb zon Ibanez double neck gehad, wat een stom ding eigenlijk, totaal niet bruikbaar (voor mij dan)

wietse
28 april 2010, 22:52
Jeetje, wat mag mijn Custom dan wel niet waard zijn:???:
je begrijpt het niet geert, daar staat geen ibanez op dus die is niks waard :D.

geert1976
28 april 2010, 23:47
je begrijpt het niet geert, daar staat geen ibanez op dus die is niks waard :D.

ghe ghe, made by Uncle Mat en een goede kopie:)

Maar zonder dollen, zijn vraagprijs is veel te hoog, ik denk dat het met de helft wel ophoudt, zoniet, dan was mijn Custom echt een koopje (en is veel beter dan die Ibby)

Troy
29 april 2010, 13:10
Schitterend werk van de vertaalmachine alweer.

De zaak is een repro vleugel en de finish is chippy? LOL :???: Nepadvertentie dus.

1961 Fender gitaar. De gitaar is een Telecaster blond, 1961. Het is heel origineel, met de cover-inning van metaal en pass catcher. De zaak is een repro vleugel. De finish is Chippy, maar een geweldig spel en gitaargeluid. De pick-up configuratie switch is gedaan voor / aan / uit en kan gemakkelijk omgebouwd worden. Heb ik foto als je oorzaak. Anders zou een geweldig spel en klinkende tele.

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-1961-telecaster-72684662.html?qq=gitaar&pcpl=&pc_id=&afd=

TimS
29 april 2010, 13:17
Schitterend werk van de vertaalmachine alweer.

De zaak is een repro vleugel en de finish is chippy? LOL :???: Nepadvertentie dus.

1961 Fender gitaar. De gitaar is een Telecaster blond, 1961. Het is heel origineel, met de cover-inning van metaal en pass catcher. De zaak is een repro vleugel. De finish is Chippy, maar een geweldig spel en gitaargeluid. De pick-up configuratie switch is gedaan voor / aan / uit en kan gemakkelijk omgebouwd worden. Heb ik foto als je oorzaak. Anders zou een geweldig spel en klinkende tele.

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-1961-telecaster-72684662.html?qq=gitaar&pcpl=&pc_id=&afd=

Lijkt meer op een Belg die alleen Frans spreekt

stratie
29 april 2010, 13:30
http://link.marktplaats.nl/339710240

fake shit.

newbreed
29 april 2010, 17:47
http://link.marktplaats.nl/339710240

fake shit.

Staat er ook duidelijk bij: geimporteerd uit China.
De echte Malmsteen strat heeft natuurlijk een
gele Ferrari sticker op de achterkant en een brandplek
op de kop van Yngwie's altijd aanwezige
sigaret :-)

Kakihara
29 april 2010, 17:50
Lijkt meer op een Belg die alleen Frans spreekt

Wel raar voor iemand die in Brugge woont en Bie heet ...

wietse
29 april 2010, 18:21
Staat er ook duidelijk bij: geimporteerd uit China.


dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.

LesPaul1612
29 april 2010, 22:29
deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/337918497-gibson-les-paul-custom-ivory-white-custom-shop-case.html?return=eJwtitsOgjAQRP%2BFBB6hLTFqSWPwT2q p0tDLht1Go%2FHfrejTnJk5WnL5cpINKPn%2BICu0ejXzMBOB7 LolgY1t0OtC4LUmbKPvfkoLM5weXvFmQkWp7kde92dPBZ4OCuJ 1wv8K35UVCOUYYw52dabU5V7qzV0wxVrsBPMWtwSd%2FQYmI6V QzISuqKIByIo1kJBMmqw6HpmohvcHpPI%2BjA%3D%3D&df=1&fta=eNotj0FuwyAQRe%2BC1KwHcB0zyFfoFSxiwEXFBmVwYjXK 3QtWN8OTPpr%2FxuAVX4QDsv0ep4eJxDQhB0B2xJFfLI0lIdex 4G%2FImrytqc4FQa8Zt3119zDrnycu4UZp%2BxAQHdWZzR7rM% 2B9U0qoTBRSXnPcRLjlRmZN1o1IgWlmHLJvFMR3qZkKJLNjTYq gSvOuHmwd1VBBeiM8K3DjfXw8unRicUA2Ud7KrkfC9BNmgk0bw BgByMPWPd6qb%2B%2FO6WlFSNpam6LalfLdqqIFCtppjajZVwJ 46Apl5Mv31jw%2BmDQK%2B3u8%2FS3Bfhg%3D%3D&fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!

Morio66
29 april 2010, 22:37
dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.

http://www.youtube.com/watch?v=nFFvrHHct70

fred dons
29 april 2010, 22:43
deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/337918497-gibson-les-paul-custom-ivory-white-custom-shop-case.html?return=eJwtitsOgjAQRP%2BFBB6hLTFqSWPwT2q p0tDLht1Go%2FHfrejTnJk5WnL5cpINKPn%2BICu0ejXzMBOB7 LolgY1t0OtC4LUmbKPvfkoLM5weXvFmQkWp7kde92dPBZ4OCuJ 1wv8K35UVCOUYYw52dabU5V7qzV0wxVrsBPMWtwSd%2FQYmI6V QzISuqKIByIo1kJBMmqw6HpmohvcHpPI%2BjA%3D%3D&df=1&fta=eNotj0FuwyAQRe%2BC1KwHcB0zyFfoFSxiwEXFBmVwYjXK 3QtWN8OTPpr%2FxuAVX4QDsv0ep4eJxDQhB0B2xJFfLI0lIdex 4G%2FImrytqc4FQa8Zt3119zDrnycu4UZp%2BxAQHdWZzR7rM% 2B9U0qoTBRSXnPcRLjlRmZN1o1IgWlmHLJvFMR3qZkKJLNjTYq gSvOuHmwd1VBBeiM8K3DjfXw8unRicUA2Ud7KrkfC9BNmgk0bw BgByMPWPd6qb%2B%2FO6WlFSNpam6LalfLdqqIFCtppjajZVwJ 46Apl5Mv31jw%2BmDQK%2B3u8%2FS3Bfhg%3D%3D&fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!

nee hoor, gewoon een customtrusrod cover met 2 schroeven en gibson heeft wel vaker grover tuners gebruikt (de rest van de gitaar ziet er verder ook goed uit; ebben toets met parelmoerinleg ipv rosewood met plastic)

spirit
30 april 2010, 07:56
http://www.youtube.com/watch?v=nFFvrHHct70

En zo blijkt dat er aan zo'n chinees net zo veel/misschien wel meer handwerk zit, dan aan een dure Gibson of Fender. :soinnocent:

Hollemans
30 april 2010, 08:58
http://link.marktplaats.nl/342175366

echt veel te duur...... en niet de fijnste kopie, met die dunne neckpocket.

Deze discussie durf ik wel met je aan :p hij is namelijk van mij. Ik geef onmiddellijk toe dat er goedkopere zijn langsgekomen. Soms zelfs veel goedkopere. Echter is dit veelal wel geweest omdat er bijna geen referentie is geweest voor deze gitaren. Hij heeft overigens geen dunne neckpocket, en mijn prijs is nog de vraagprijs. Ik heb hem naast 2 gibson's gehad, en hij deed er niet voor onder.

Kwalitatief gezien is dit echt een supergitaar en in een hele goede staat. Er komt echt een heel goed geluid uit, maar ja, is niet echt licht om je nek.. Ik heb er een redelijk bedrag voor betaald en wil er natuurlijk wat voor terugzien. Afijn Gert, er is een publiek voor, ik begrijp ook dat mensen het niks vinden. En Chinese dubbel necks zijn tegenwoordig al voor 200 euro te koop.

Bolder
30 april 2010, 09:10
spam? 10tk

Bram+
30 april 2010, 12:21
Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor':D Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.

bass blom
30 april 2010, 12:25
Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor':D Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.

volledig mee eens!

guitarkid
30 april 2010, 13:02
Lijkt me eerder een kwestie van 'hoor en wederhoor':D Als wij het recht hebben om commentaar te geven op andermans advertenties, hebben de adverteerders ook wel het recht om zich hier te verdedigen lijkt me. Het zou iets anders zijn als hij zelf over z'n advertentie begonnen was.

Spijker op de kop, Bram !!!! :ok:
Ik moet wel zeggen dat ik de vraagprijs ook wel aan de "sportieve" kant vind ;), maar dat is zijn goed recht. Dat wil ik dan ook niet twijfelachtig noemen.

Gr. C.

Pepe
30 april 2010, 13:10
Ik heb die dubbelneck ooit in bruin gehad, tis dat een Junk ermee op de stoep stond -je helpt zo'n jongen toch- want ik zag me zo snel er niet mee op een podium staan. En dat is precies de makke bij verkoop, je moet gokken op de verzamelaar, er zit geen vaste prijs aan.

Of zo'n gitaar "te duur" is hangt af of ie verkocht wordt voor die prijs. Ik snap ook niet wat die advertentie in dit onderwerp doet? Er is toch geen twijfel over de afkomst?

Dat gelijk oordelen over de prijs, ik snap dat niet.

guitarkid
30 april 2010, 13:12
Ik heb die dubbelneck ooit in bruin gehad, tis dat een Junk ermee op de stoep stond -je helpt zo'n jongen toch- ....

Jij bent wel echt een Moeder Theresa, zo te lezen. ;)
Ik ben benieuwd of de oorspronkelijke bezitter van die gitaar er net zo over denkt.....

Gr. C.

Pepe
30 april 2010, 13:16
Jij bent wel echt een Moeder Theresa, zo te lezen. ;)
Ik ben benieuwd of de oorspronkelijke bezitter van die gitaar er net zo over denkt.....

Gr. C.

Hoezo? Ik kende die junk al jaren maar het was niet zijn gitaar? Vertel...

Weer dat gelijk oordelen.. wat is dat toch..

guitarkid
30 april 2010, 13:27
Hoezo? Ik kende die junk al jaren maar het was niet zijn gitaar? Vertel...

Weer dat gelijk oordelen.. wat is dat toch..

Nou, rustig maar.... Wees eerlijk, de suggestie van je eerste post laat toch weinig ruimte voor een andere interpretatie, lijkt me.
Maar ik ben vooral blij dat het verhaal anders is...
Prettige Koninginnedag!

Gr. C.

Badman
2 mei 2010, 20:28
Heeft dit hier niet ooit eens gestaan? :

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/oude-verzameling-fender-gitaren-versterkers-72525016.html

geert1976
2 mei 2010, 23:06
Deze discussie durf ik wel met je aan :p hij is namelijk van mij. Ik geef onmiddellijk toe dat er goedkopere zijn langsgekomen. Soms zelfs veel goedkopere. Echter is dit veelal wel geweest omdat er bijna geen referentie is geweest voor deze gitaren. Hij heeft overigens geen dunne neckpocket, en mijn prijs is nog de vraagprijs. Ik heb hem naast 2 gibson's gehad, en hij deed er niet voor onder.

Kwalitatief gezien is dit echt een supergitaar en in een hele goede staat. Er komt echt een heel goed geluid uit, maar ja, is niet echt licht om je nek.. Ik heb er een redelijk bedrag voor betaald en wil er natuurlijk wat voor terugzien. Afijn Gert, er is een publiek voor, ik begrijp ook dat mensen het niks vinden. En Chinese dubbel necks zijn tegenwoordig al voor 200 euro te koop.

Ik denk dat zelf dat de prijs naar Nederlandse maatstaven te hoog is, zeker omdat deze ook de Gibby headstock niet meer heeft.

Ik heb al wel eens vaker aangegeven dat de USA prijzen geen referentie zijn voor de Nederlandse, vandaar dat ik ook mijn wenkbrouwen frontste toen ik dit in je advertentie las.
Zelfs in Duitsland en België worden er hogere prijzen betaald voor oude Jappen, dan in Nederland.

De body van jouw Ibby lijkt toch echt dunner te zijn dan mijn Matsumoku dubbelneck, kun je mij de dikte van de body doorgegeven?, ben daar wel benieuwd naar.
De originele Gibby SG Double's hebben een dikkere body dan een normale SG, dit heeft mijn Matsumoku ook.
Jouw body lijkt dezelfde dikte als een Standaard SG te hebben, vandaar ook de waarschuwing van de neckpocket.

Venlonaer
3 mei 2010, 00:59
Heeft dit hier niet ooit eens gestaan? :

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/oude-verzameling-fender-gitaren-versterkers-72525016.html

Yep:


Ziek :dontgeti: :crazyhappy:

Verzameling (http://link.marktplaats.nl/341769610)

We zijn zelfs met z´n alle aant sparen...meedoen? (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=116787&page=307) :strat:

Two-one
3 mei 2010, 14:57
Dit schreeuwt gewoon nep: http://www.speurders.nl/overzicht/1977-gibson-les-paul-custom-63471445.html?fh_start_index=15&fh_sort_by=prijs&q=gibson+les+paul

Een 1977 Gibson les paul custom voor €600

rijsberman
3 mei 2010, 15:06
Dit schreeuwt gewoon nep: http://www.speurders.nl/overzicht/1977-gibson-les-paul-custom-63471445.html?fh_start_index=15&fh_sort_by=prijs&q=gibson+les+paul

Een 1977 Gibson les paul custom voor €600

Hahahahahahaha!! Automatische vertalingen FTW!

Triple pickups met Lindy Fralin's op het veld. Papier caps en olie in de controle-holte, die is afgeschermd koper. Fantastic toets tabak en grote barsten. Normale slijtage voor leeftijd, hoewel de frets zijn in zeer goede staat. Een kras op de voorkant die je kunt zien noot. Tone potten zijn push-pull. Het verplicht / releases brug pickup, een fase-verandering. Volumeregeling is de top te halen voor de Oost lagere nek en brug inspecties. Bottom line, kunt u al uw humbucking je van deze gitaar.

beruk
3 mei 2010, 15:08
Lijkt wel een Japans exemplaar, als ik de headstock zo zie, dan zou de prijs wel gerechtvaardigd zijn, maar alleen als het inderdaad een Japans exemplaar betreft:ok:

Hij heeft nog steeds niet gereageerd op mijn mail....?

superken_nl
3 mei 2010, 16:49
deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/337918497-gibson-les-paul-custom-ivory-white-custom-shop-case.html?return=eJwtitsOgjAQRP%2BFBB6hLTFqSWPwT2q p0tDLht1Go%2FHfrejTnJk5WnL5cpINKPn%2BICu0ejXzMBOB7 LolgY1t0OtC4LUmbKPvfkoLM5weXvFmQkWp7kde92dPBZ4OCuJ 1wv8K35UVCOUYYw52dabU5V7qzV0wxVrsBPMWtwSd%2FQYmI6V QzISuqKIByIo1kJBMmqw6HpmohvcHpPI%2BjA%3D%3D&df=1&fta=eNotj0FuwyAQRe%2BC1KwHcB0zyFfoFSxiwEXFBmVwYjXK 3QtWN8OTPpr%2FxuAVX4QDsv0ep4eJxDQhB0B2xJFfLI0lIdex 4G%2FImrytqc4FQa8Zt3119zDrnycu4UZp%2BxAQHdWZzR7rM% 2B9U0qoTBRSXnPcRLjlRmZN1o1IgWlmHLJvFMR3qZkKJLNjTYq gSvOuHmwd1VBBeiM8K3DjfXw8unRicUA2Ud7KrkfC9BNmgk0bw BgByMPWPd6qb%2B%2FO6WlFSNpam6LalfLdqqIFCtppjajZVwJ 46Apl5Mv31jw%2BmDQK%2B3u8%2FS3Bfhg%3D%3D&fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!

Toevallig ken ik de eigenaar persoonlijk, aardige kerel, en die verkoopt nooit rotzooi. Alles wordt overigens met koffer certificaat verkocht.

HaroldA
3 mei 2010, 16:55
Toevallig ken ik de eigenaar persoonlijk, aardige kerel, en die verkoopt nooit rotzooi. Alles wordt overigens met koffer certificaat verkocht.

Dat certificaat wordt ook gewoon nagemaakt hoor!

Maar ik vind 'm er eigenlijk wel goed uitzien. Ik kan in ieder geval zo niets ontdekken waarom ik zou twijfelen aan de echtheid.

geert1976
3 mei 2010, 17:07
Die Gibson klopt gewoon en de trusrod cover klopt gewoon en is al helemaal niet afkomstig van een Epi.

Grover tuners kloppen ook gewoon bij deze Gibby

RJV guitars is wel bekend bij mij in de regio, niets mis met deze man en hij weet heel goed wat hij inkoopt.

newbreed
3 mei 2010, 17:13
dat vertelt de leek nog niet dat het een nepperd is, tegenwoordig laat elk merk ook wel modellen in china maken en als je daar niet in thuis bent dan ben je gemakkelijk te neppen met zoiets.

Mischien moet een leek dan eens wat meer research doen en niet zomaar blindelings een gitaar kopen?
ik zie hier toch vaker berichten in de trand van :" ik heb wat geld, welke gitaar zal ik eens gaan kopen"? Dan weet je t wel weer

Fireburst
3 mei 2010, 17:45
deze is ook fake geloof ik: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=7&fs=1

die trussrodcover is van een epiphone

Edit: en grover tuners!

En dan :


Die Gibson klopt gewoon en de trusrod cover klopt gewoon en is al helemaal niet afkomstig van een Epi.

Grover tuners kloppen ook gewoon bij deze Gibby

RJV guitars is wel bekend bij mij in de regio, niets mis met deze man en hij weet heel goed wat hij inkoopt.

Ik denk dan : misschien moet een leek eens z'n mond houden en niet te snel roepen dat iets fake is als hij er blijkbaar erg weinig verstand van heeft.
Met zo'n wild gokje op een gitaarforum, beste Lespaul1612, kan je iemands reputatie wél schade toebrengen en twijfel zaaien bij een potentiële koper.

@newbreed : vind ik ook.

Rock Bottom
3 mei 2010, 17:57
RVJ guitars is niet alleen bekend hier in de regio maar eigenlijk wel door heel europa en hij heeft een grote naam voor zichzelf gemaakt.

Ik ken de beste man niet echt maar heb hem wel eens gesproken.
Een vriend van mijwerzaam als koerier bezorgt zijn gitaren echt door heel europa bij redelijk bekende gitaristen en verzamelaars.

Ik denk dat dit wel een van de eerlijkste mensen in de branche is en dat ook moet zijn om zijn naam hoog te houden.

Jammer dat er dan een mannetje zonderverstad begint te blaten.

Fireburst
3 mei 2010, 18:05
Zal ik ook eens iets roepen ? Volgens mij is dit zo'n HB cab en geen Marshall :

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=125197

Erik70
3 mei 2010, 21:01
Zal ik ook eens iets roepen ? Volgens mij is dit zo'n HB cab en geen Marshall :

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=125197

haha, je was me net voor. Ik wilde deze ook net posten.
Voor hen die nog wél twijfelen ;-)

..plak een sticker op de achterkant en ...simsalabim... 't is een Marshall.

dus...

guitarkid
3 mei 2010, 21:57
Jammer dat er dan een mannetje zonder verstand begint te blaten.

Da's misschien wel iets te kort door de bocht. LesPaul 1612 dacht dat er misschien iets mis mee was. Dat gebeurt hier wel vaker, lijkt me....Maar die "vergissing" is door diverse forumleden even goed gemaakt, dus ik denk niet dat het afbreuk doet aan de reputatie van RVJ Guitars. Integendeel.... ;)
En ook in deze heeft het GitaarForum weer zijn nut bewezen !!! Waarvoor dank, namens alle betrokkenen. :crazyhappy:

Gr. C.

JeroenP
4 mei 2010, 23:00
Weer back on topic dan maar.

http://link.marktplaats.nl/342847393

Toch merkwaardig dat mensen overtuigd zijn dat ze werkelijk gitaren positief kunnen bewerken, terwijl dit het resultaat is. Een van de slechtste relic-jobs die ik gezien heb.

Midwolda
4 mei 2010, 23:04
Weer back on topic dan maar.

http://link.marktplaats.nl/342847393

Toch merkwaardig dat mensen overtuigd zijn dat ze werkelijk gitaren positief kunnen bewerken, terwijl dit het resultaat is. Een van de slechtste relic-jobs die ik gezien heb.

OMFG... :???: can you spell f-u-c-k-e-d-u-p? :makeup:
Wat bezielt zo iemand...

nickofzo
4 mei 2010, 23:05
die slagplaat dan.. die is TE wit:P

Midwolda
4 mei 2010, 23:08
En hij is vergeten om over de chromen cover van de neck-pickup te pissen.

guitarkid
4 mei 2010, 23:22
Weer back on topic dan maar.

http://link.marktplaats.nl/342847393

Toch merkwaardig dat mensen overtuigd zijn dat ze werkelijk gitaren positief kunnen bewerken, terwijl dit het resultaat is. Een van de slechtste relic-jobs die ik gezien heb.

Ik zou dit niet eens onder "relic" willen verstaan, dit is gewoon vernielen in twee weken... :seriousf:
Maar er is m.i. geen twijfel over deze advertentie: gewoon een verneukte gitaar, niet meer en niet minder. Die Wubbi !
Dit maakt m'n dag weer helemaal goed! Heerlijk!

Gr. C.

PS: Conditie: zo goed als nieuw...!!! :)

JeroenP
4 mei 2010, 23:40
Maar er is m.i. geen twijfel over deze advertentie: gewoon een verneukte gitaar, niet meer en niet minder.
PS: Conditie: zo goed als nieuw...!!! :)

Ik moet inderdaad toegeven dat ik geloof dat dit een echt squier is:P Dan zullen we de "twijfel" maar aan het begrip "relic" koppelen.

guitarkid
4 mei 2010, 23:45
Ik moet inderdaad toegeven dat ik geloof dat dit een echt squier is:P Dan zullen we de "twijfel" maar aan het begrip "relic" koppelen.

Goed plan!!! Hoewel, is er wel twijfel over die "relic"?? :) Volgens mij is iedereen het hier wel over eens.
Echt nog nooit zo'n slechte job gezien. Ik heb bijna de neiging om even een linkje van dit topic naar onze "Wubbi" te sturen......

Gr. C.

Morio66
4 mei 2010, 23:58
Je oude autootje met deuken en roest ook gewoon als "relic" aanbieden :)

Mr. Dynamite
5 mei 2010, 11:32
2x nieuwe les paul standard (http://link.marktplaats.nl/333698475)

Wat denken jullie? Van wat ik kan zien zien ze er heel redelijk uit maar ik twijfel altijd bij die nieuwe epi's met sticker erop en alles :dontgeti:

Hiro
5 mei 2010, 12:20
waarom twijfel je dan als er een epiphone sticker op de pups zitten?

Les Strat
5 mei 2010, 12:34
die zitten er meestal nog op bij neppe epiphones;)

Mr. Dynamite
5 mei 2010, 12:38
Ja dat zie je vaak ja.
En waarom zou iemand 2 les pauls kopen en dan weer met verlies door verkopen?? :makeup:

nickofzo
5 mei 2010, 12:49
op echte zitten ze overigens ook hoor, alleen zijn die in de winkel er vaak al afgehaald..


(edit.. de stickertjes op de pickups)

Hiro
5 mei 2010, 13:26
en ik zie ze vaak in de winkel hangen met die stickers, dus vandaar dat ik t niet helemaal snapte.
Maar als ze en op echte en op neppe zitten is dat toch niet een reden om te denken dat ze dan gelijk per definitie nep zijn

bat
5 mei 2010, 14:37
en ik zie ze vaak in de winkel hangen met die stickers, dus vandaar dat ik t niet helemaal snapte.
Maar als ze en op echte en op neppe zitten is dat toch niet een reden om te denken dat ze dan gelijk per definitie nep zijn
Inderdaad. Dat stickers op de pups duidt op neppers is bullshit. Die zitten op elke Epiphone LP die nieuw uit de doos komt, of ie nu echt of nep is.

Dat er in dit geval toevallig twee exemplaren te koop staan, bij een particulier (e handelaar) maakt het echter wel fishy.

Trecion
5 mei 2010, 14:46
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=125286

Ik ben benieuwd of die auto in die ohsc zit.

Erik70
5 mei 2010, 17:48
...en dan het telefoonnummer +91. Dai is dus in India.
Nou weet ik wel dat Limburg ver weg is, maar zoooo ver ?

Morio66
5 mei 2010, 17:50
De prijs is niet ontzettend te laag, als hij ze bijvoorbeeld uit de UK heeft gehaald, dan zou het best wel kunnen...

jasperofzo
8 mei 2010, 14:35
http://link.marktplaats.nl/343131893

Ik heb deze advertentie gezien, en eindelijk een mooie gitaar voor een redelijke prijs, en dicht bij huis!
Wat zeggen jullie ervan? In zijn advertentie is de adverteerder helemaal vol lof over zijn gitaar, en volgens hem heeft hij de gitaar maar 2 maandjes gehad (begin maart 2010)
In de winkel zijn ze zo'n 350 fleuro's en hij biedt hem aan voor 200.

Doen of niet doen? Zijn er nog addertjes oid? Ik denk dat ik vanavond even opbel.


Jasper

geert1976
8 mei 2010, 14:52
Geen gekke prijs als de gitaar in orde is.

Tis een studio uitvoering, dus zonder poespas.
Je kunt hier gewoon een leuke gitaar aan hebben en indien de pick-ups je niet bevallen kun je er altijd nog andere inzetten

EGH
8 mei 2010, 14:53
http://link.marktplaats.nl/343131893

Ik heb deze advertentie gezien, en eindelijk een mooie gitaar voor een redelijke prijs, en dicht bij huis!
Wat zeggen jullie ervan? In zijn advertentie is de adverteerder helemaal vol lof over zijn gitaar, en volgens hem heeft hij de gitaar maar 2 maandjes gehad (begin maart 2010)
In de winkel zijn ze zo'n 350 fleuro's en hij biedt hem aan voor 200.

Doen of niet doen? Zijn er nog addertjes oid? Ik denk dat ik vanavond even opbel.


Jasper

Bij Thomann zijn ze 250E nieuw (http://www.thomann.de/nl/epiphone_lpstudioeb.htm), dus ik vind 200E aardig duur voor een tweedehandsje.