PDA

View Full Version : Bassist zoekt band in Utrecht



L 3.14
26 januari 2003, 14:33
Ervaren bassist (24) zoekt band in de stad Utrecht om veel mee te spelen. Tool, Kyuss, Slayer, Amorphis, Madball, Ignite en een open geest.

schaap
31 januari 2003, 14:12
ik, gitarist en een drummer zoeken nog een redeijk goede bassist, hij is meer in de richting van blind guardian en van alles en nog wat. Interesse ?

L 3.14
3 februari 2003, 12:00
Interesse zeker. Muziekaal is Blind Guardian cool, al vind ik de zang minder. Vertel eens wat meer: hoelang spelen jullie samen, waar, zingt iemand, hoe oud zijn jullie, wat zoek je in een bassist?

schaap
3 februari 2003, 14:08
tja het is nogal wat amateuristisch nu, we gaan vermoedelijk a.s. donderdag naar db's, dus als je interesse hebt of gewoon ff wilt jammen, laat het me weten, nu is het nog alleen ik,gitarist en een beswel goede drummer. We willen eerst kijken of dat werkt, voordat we echt een serieuze band gaan maken.

L 3.14
13 februari 2003, 19:56
Ik denk niet dat dit is wat ik zoek. Veel succes met spelen! Later.

schaap
13 februari 2003, 22:48
k, ik zeg alleen nog wel een ding, we spelen samen beswel goed al gelijk, hebben al groot deel van een nummer geschreven in een keer. Twee gitaristen, een drummer, en we zijn alledrie beswel goed en snelleers. Dus kweet niet wat voor indruk ik gaf, maar we zijn geen turbo amateurs, we spelen goed samen.