PDA

View Full Version : Zwaai...



macwilliams
1 oktober 2007, 11:15
Hallo iedereen, (die dit leest)

steeds als ik info zocht kwam ik referenties tegen van gitaarnet.nl. Aangezien ik deze info steeds nuttiger vond worden kwam ik steeds vaker als bezoeker. Het werd dus tijd om mij aan te melden.

Ik ben begonnen in 1987 met mijn eerste gitaar (thnx 2 eddie van halen )dit was een avora les paul. Mooi en makkelijk gitaartje, tot op heden weet ik nog steeds niet waarom ik deze van de hand gedaan heb..(geld wrsch)

Daarna (ook in 87)kocht ik een B.C. Rich uit de platinum serie het was een mint groene warlock daar heb ik de brug element uitgehaald en vervangen voor een di marzio mega drive. Dit gitaartje heb ik nog steeds en speelt nog steeds erg fijn.

Na het ter ziele gaan van mijn band ergens begin jaren 90 stond mijn gitaar een beetje verwaarloosd op mijn kamer tot dat hij nadat ik vertrok bij mijn ouders op zolder kwam te liggen.
ongeveer 5 jaar geleden heb ik een akoestische gitaar gekocht en daar inmiddels 3 x op gespeeld... Dit was dus niets voor mij.

2 maand geleden heb ik Bc weer van zolder gehaald en speel dan wel onversterkd maar steevast zo'n 2 a 3 uur per dag.

Nu ben ik alweer een tijdje op zoek naar een andere gitaar, als ik wat wil weten zal ik mijn vraag hier voorleggen.


gegroet.

JeroenSchaaf
1 oktober 2007, 13:56
Goed man dat je weer bent gaan spelen!!!


En WELKOM!

Ibanez666
1 oktober 2007, 14:06
Leuk dat je er bent, ik heb zelf de draad weer opgepakt na in 10 jaar 3 keer gespeeld te hebben of zo.....

Ibanez666
1 oktober 2007, 15:27
Dat heeft bij mij ongeveer 15 jaar geduurt (niet spelen) maar ineens was die kriebel er weer. En hij wordt steeds heftiger..\m/

Ja grappig is dat he, voel me weer 16 :-)