PDA

View Full Version : Nieuwe ouwe weer terug, daar word ik blij van.



Kaboemba
30 september 2007, 21:33
Heb van de week opnieuw een digitech gsp2101 gescoord, ik had er 1 heb hem verkocht.
Bij de verkoop toen viel me eigenlijk op dat hij wel heel erg mooi klinkt, vent die er voor kwam wist er veel van en haalde er meer geluid uit dan ik vermoed had.

Nu dus weer 1 gekocht en deze heeft de extra ppc210 chip waardoor hij meer kan, zo kan hij ook bij het switchen van de patches de eerste patch door laten faden/vloeien in de volgende en dat klinkt waanzinnig.
Bovendien schakelt hij sneller tussen de patches.

Kortom ik is weer blij en dan heb ik het niet eens over de nieuwe bas en basversterker gehad :rockon:

FNaRK
30 september 2007, 21:40
LUL

ik heb nog een 2120 in de verkoop :chicken:

Kaboemba
30 september 2007, 21:42
LULJe denkt toch niet dat ik daar 450 euro voor ga betalen, terwijl deze me 200 euro heeft gekost.
Incl control one, midikabel en originele tas voor de controle one.

FNaRK
30 september 2007, 22:02
LUL

een vraagprijs is geen verkoopprijs

maar gefeliciteerd, t'is een mooi ding, heb 'm ook gehad maar ik werd niet vrolijk van het programmeren, wat dat betreft is de 2112 en 2120 wel wat gebruikersvriendelijker

paulusdeBKB
30 september 2007, 22:18
Tjongejonge, 200 piek is geen geld!

Valt me trouwens wel op dat veel van die eind jaren 80 19" spullen bijna nooit voorbijkomen hier. Waar zijn Hafler, de ART GTX (?) en de GP-16 gebleven?

Kaboemba
30 september 2007, 22:30
Wat mij eigenlijk nog veel meer opvalt is dat dat spul uit die tijd errug goed is.

Een roland gp16 klinkt nog steeds prima, wat het vaak minder maakt is zaken als programmeerbaarheid en de tijd tussen het schakelen van patches.
Alhoewel een gp-16 met origineel floorboard en b.v. die gsp die ik heb daar weinig problemen mee hebben.

Ik heb al veel gehad, van een lexicon mpx1 tot een voodu valve maar die vind ik zeker niet beter dan b.v. de gsp2101.
Minder zelfs.

willum
2 oktober 2007, 19:58
ik ben al jaren in het bezit van een gp 16 en ik vind het een geweldig apparaat,
buiten alle effecten is het een geweldige controler voor allerlei extra dingen,
zoals schakelen van kanalen op m'n versterker (via midi switcher) en een los volume pedaal eraan ook volledig programeerbaar en een uitgang voor een stem apparaat ,zodat je kunt stemmen zonder geluid enz.

william

Kaboemba
2 oktober 2007, 21:01
Vandaag door een ruil ook nog een 2112 verkregen met upgrade naar 2120 maar tot nu toe klinkt die beduidend minder dan 2101.

Maar dat kan best aan wat instellingen liggen het was ff inpluggen en vergelijken.
Maar het verschil was overduidelijk, van de week maar is ff wat klooien.