PDA

View Full Version : bestelllen bij thomann



Hallie
30 september 2007, 16:08
ik neem aan dat iemand wel iets bij thomann heeft besteld, maar ik kan op de site van thomann niet alle informatie vinden die ik zou willen weten.

wie ervaring met thomann heeft kan mischien mijn vragen beantwoorden:

wat is de bezorg tijd?
goede service?
als de "availability" staat op "on request"
hoe gaat dat dan?, en duurt dat lang?


alvast bedankt.

bass blom
30 september 2007, 16:10
diverse malen dingen besteld
levertijd was 5 tot max 10 dagen

1 keer een rek met kapot wiel gekregen, meteen foto opgestuurd
en volgende dag was er een nieuw wiel

on request betekent dat je het hun vragen moet en niet ons :D

Makor1966
30 september 2007, 16:10
als de levertijd op request is, ligt het aan de levertijd van de fabriek aan Thomann, kan zomaar een paar maanden overheen gaan

voor de rest goede ervaring met thomann

Hallie
30 september 2007, 16:17
:) oke bedankt.

ik wil graag de harley benton vintage 2x12 kopen, maar nu issie op aanvraag, en ik wil niet dat er een paar maanden over heen gaat :satisfie:
duurt me te lang!

yhcmarc
30 september 2007, 17:56
een aantal maal spullen besteld daar, binnen een week binnen, altijd prima.

Henk F.
30 september 2007, 20:14
Hoi,

Ik heb de laatste weken (los van elkaar) een eindversterker een een Sub gekocht bij Thomann. Betaald met creditcard. Allebeide had ik ze binnen 5 dagen thuis, prima verpakt. En je kunt hen met vragen altijd bellen of mailen. Je krijgt gegarandeerd antwoord. Duitse degelijkheid!

Henk

Azrael
30 september 2007, 20:38
Gewoon een goede zaak, goede service, 30 dagen geld terug garantie en snelle levering binnen 5 dagen alle keren dat ik wat heb besteld.

Hallie
30 september 2007, 20:57
nou ik hoor hier al veel goeds:).

alleen is er nog niemand gesignialeerd die ook iets wou bestellen,dat niet meer op voorraad was!. want ik wil iets bestellen dat "on request" is.. en ik ben benieuwd hoelang dat duurt!
overigens heb ik vandaag een mail gestuurd, maar het is zondag.. dus ik verwacht morgen pas antwoord!.

Azrael
30 september 2007, 21:44
nou ik hoor hier al veel goeds:).

alleen is er nog niemand gesignialeerd die ook iets wou bestellen,dat niet meer op voorraad was!. want ik wil iets bestellen dat "on request" is.. en ik ben benieuwd hoelang dat duurt!
overigens heb ik vandaag een mail gestuurd, maar het is zondag.. dus ik verwacht morgen pas antwoord!.

Lekker blijven wachten dan. :satisfie: