PDA

View Full Version : Even Voorstellen.



Funkguy
30 september 2007, 12:46
Hai!

Ik ben Edwin, 35 en heb mijn gitaar weer uit het stof getrokken.
Echt spelen kan ik nog niet, de standaard akkoorden en dan houdt het eigenijk een beetje op. Ben deze week begonnen met lessen, zodat ik wat verder kom dan deze akkoorden en eens echt een beetje leert spelen.
jaar of 15 geleden weleens lessen gehad, maar dat shoot niet echt op dus toendertijd mee gestopt, en toen is eigenlijk de gitaar in de hoek belandt op af en toe proberen na....

In het bezit van een electrische en accoustische. Beide Samick, maar zou graag met de tijd een Fender elec. en Ovation acoustische willen, maar dat is toekomstmuziek, eerst maar eens beetje leren spelen.


O, ben een "lefty"... :satisfie:

sugarfish
1 oktober 2007, 08:05
Hee Edwin,

Mooie leeftijd!! (ben ik zelf ook)
en nu doorzetten met spelen!! Tegenwoordig kan internet ook veel helpen om nieuwe dingen te leren. Dat was vroegâh wel anders...

Succes
Joline

robby-C.rock
1 oktober 2007, 17:52
hee welkom!

ben ook een lefty..

JeroenSchaaf
2 oktober 2007, 07:16
Welkom!! En het geeft niks hoor dat je lefty bent :satisfie:

:strat:

Ibanez666
2 oktober 2007, 12:40
Hee Edwin,

Mooie leeftijd!! (ben ik zelf ook)
en nu doorzetten met spelen!! Tegenwoordig kan internet ook veel helpen om nieuwe dingen te leren. Dat was vroegâh wel anders...

Succes
Joline


35 ook hier :-) nog twee weken dan...het was vroeger wel ff anders ja, toen had je geen mobieltjes en youtube om alles bij je helden af te kijken en terug te zien. Maar ja dat had wel als gevolg dat je niet helemaal meer wist hoe hij het nou speelde na een concert, met als gevolg dat je er je eigen draai aan gaf en dat had weer tot gevolg dat je een eigen sound kreeg..