PDA

View Full Version : cube 20x of 30x? (of toch maar ide vox)



hesse
29 september 2007, 20:20
Jeuj, hier ga ik weer twijfelen!!
Eerst dat ik te gaan voor een roaland cube 20x (lekker goedkoop en zeer redelijk geluid), maar nu vraag ik me af of ik voor (redelijk wat meer geld) toch zoveel meer krijg voor een 30x? Of, als we toch ineens bezig zijn: de Vox AD15 biedt ook zoveel kwaliteit.
Is het kopen van een van de twee laatste echt interessant als je niet heel veel aan een versteker wilt uitgeven (maar wel stiekem hoopt op een godin (liefst freeway (classic nog liever, maar mja) met een heerlijk geluidje :hippie: )?

q-elvis-p
29 september 2007, 23:30
Jeuj, hier ga ik weer twijfelen!!
Eerst dat ik te gaan voor een roaland cube 20x (lekker goedkoop en zeer redelijk geluid), maar nu vraag ik me af of ik voor (redelijk wat meer geld) toch zoveel meer krijg voor een 30x? Of, als we toch ineens bezig zijn: de Vox AD15 biedt ook zoveel kwaliteit.
Is het kopen van een van de twee laatste echt interessant als je niet heel veel aan een versteker wilt uitgeven (maar wel stiekem hoopt op een godin (liefst freeway (classic nog liever, maar mja) met een heerlijk geluidje :hippie: )?

tweedehands opzoek naar een vox ad30vt... vind ik veel beter dan de cube. heeft namelijk een voller geluid,

Bernd Veenema
30 september 2007, 13:27
Ik heb een Vox AD15VT en dit gaat voor thuis hard genoeg. Ze klinken ook leuk en het kostte mij maar 100 euro tweedehands!

jbjoost
30 september 2007, 16:26
ik zou echt voor de ad15 gaan .
heb hem hier hij kan metal aan maar ook gewoon mooi clean rock.

ad30 mischien 2e hands