PDA

View Full Version : Marshall JVM410C ervaringen?



jungletarzan
29 september 2007, 13:43
Beste allemaal,
Ik ben aan het twijfelen over de aanschaf van deze combo, is er iemand die em gebruikt op het podium? Nu heb ik een nieuwe Bogner Shiva top met een extra gain knop voor de boost stand dus het is nu een 3 kanaals amp. Eigenlijk heb ik die gekocht op aanraden van de winkel omdat ze zo goed gebouwd zijn en er weinig kapot gaan(belangrijk na een aantal crashes).
Ik vind em wel erg goed klinken maar hij blijft erg netjes ook waneer je later op de avond over de top wilt gaan. De mogelijkheden van de Marshall spreken me erg aan (ook al ziet er niet uit met al die knoppen) en ik ben wel een echte Marshall speler, maar ik ben bang dat ie dadelijk weer een beetje tegenvalt. De kast is half dicht maar ik heb gelezen dat ie toch een beetje laag mist, ikzelf speel van kroegen tot medium festivals. Wat ik ook op Harmony gelezen heb is dat ie wel erg Marshall achtig korrelig is???
Als iemand er wat over wil schrijven lees ik dat graag.
Dank U.

Baker
29 september 2007, 17:18
zie http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=97545&highlight=marshall+JVM

Baker
29 september 2007, 17:43
Ik vind em wel erg goed klinken maar hij blijft erg netjes ook waneer je later op de avond over de top wilt gaan.


Vind ik nog wel meevallen.
zeker het 2e kanaal klinkt al heel snel lekker open en crunchy en punchy...


Wat ik ook op Harmony gelezen heb is dat ie wel erg Marshall achtig korrelig is???
Als iemand er wat over wil schrijven lees ik dat graag.
Dank U.

Dat vind ik altijd zo'n raar argument. De Marshall JVM klinkt als een marshall.
Gek he?

En verder is ie zo korrelig als je zelf wilt.
De 12 voicings bieden een enorm uitgebreid klankkleuren palet.
En ja, daar zit die erg korrelige marshall scheur ook tussen....