PDA

View Full Version : Mijn Nieuwe Snarenplank...



Mr.Fingers
28 september 2007, 22:27
Een Epiphone SG (G400) in Cherry! (2e hands)

Foto's volgen morgen, ik weet pas sinds 30 seconden dat ik 'm heb! Na al het Fender geweld krijgt m'n Wildkat eindelijk gezelschap! :cooler:

http://www.musikland-online.de/pix/onlineshop/Epiphone-by-Gibson-SG-G-400-Cherry.jpg


Ik ben een tevreden man

Foto's volgen uiteraard morgen!

damon183
28 september 2007, 22:30
nice ! ! ! !

mr fingers now very happy man? :hippie:

good luck dude!!!

Mr.Fingers
28 september 2007, 22:31
nice ! ! ! !

mr fingers now very happy man? :hippie:

good luck dude!!!

Mr.Fingers is "always" a happy man!

GITAAR Nr 9 ondertussen!

jasper159
28 september 2007, 22:41
Zijn dat niet die topzware, en plakkende halsen epis?
Of waren dat de specials?

Nja, anyway, congrats dude

Mr.Fingers
28 september 2007, 22:42
Zijn dat niet die topzware, en plakkende halsen epis?
Of waren dat de specials?

Nja, anyway, congrats dude

Iedere SG is topzwaar, ligt aan het ontwerp :cooler: Het is de "duurdere" (dus betere?) versie van de SG

jasper159
28 september 2007, 22:45
Ja, maar een vriend van mij had vroeger een SG special, en echt waar, dat ding kantelde als ne zot!
Je moest zo echt, al veel kracht zetten om ze recht te houden, en glijden ging al helemaal neit.

Mr.Fingers
28 september 2007, 22:48
Ja, maar een vriend van mij had vroeger een SG special, en echt waar, dat ding kantelde als ne zot!
Je moest zo echt, al veel kracht zetten om ze recht te houden, en glijden ging al helemaal neit.

Als je van die glijderige nylon straps gebruik, duikt zelfs m'n telecaster. Het geheim zit'm in de lederen, ruwe strap, blijft je SG-tje mooi bij hangen

En ik ben fan van plakkerige halsen, aangezien ik nooit met m'n duim op de achterkant kom, maar altijd met het gebied tussen duim & wijsvinger (die rechte hoek daar)

jasper159
28 september 2007, 22:51
Als je van die glijderige nylon straps gebruik, duikt zelfs m'n telecaster. Het geheim zit'm in de lederen, ruwe strap, blijft je SG-tje mooi bij hangen

En ik ben fan van plakkerige halsen, aangezien ik nooit met m'n duim op de achterkant kom, maar altijd met het gebied tussen duim & wijsvinger (die rechte hoek daar)

Okee, ja, maar je hebt plakkerig en PLAKKERIG, geloof mij, die hals piept gewoon als je iets schuift.
En die gast gebruikte denkik zo'n fender lederen strap.

Maar goed, amuseer je met je gitaartje, en hopelijk is dat wat ik zeg alleen op specials :)

Luke-wannabe
29 september 2007, 00:15
Special is iets anders dan dit :)
@ TS: Veel plezier er mee! Zijn leuke gitaartjes!

Mr.Fingers
29 september 2007, 12:36
Zo, vanmorgen de gitaar gaan halen in Eindhoven... WAT EEN BEEST! en voor geen geld meegekregen (gitaar + softcase + strap met straplocks (Jim Dunlop)) voor 150€. Ziet er gebruikt uit, maar dat mag ook wel bij een SG!

ANGUS, HERE I COME!

http://www.linkyourfiles.com/public/37650/IMAG0486.JPG

http://www.linkyourfiles.com/public/37651/IMAG0485.JPG


Cherry Red SG gemaakt in Korea zo'n 8 jaar geleden volgens de vorige eigenaar


M'n god, ze speelt als een droom

Mr.Fingers
29 september 2007, 12:38
Okee, ja, maar je hebt plakkerig en PLAKKERIG, geloof mij, die hals piept gewoon als je iets schuift.
En die gast gebruikte denkik zo'n fender lederen strap.

Maar goed, amuseer je met je gitaartje, en hopelijk is dat wat ik zeg alleen op specials :)


Op m'n gitaar is het in ieder geval niet van toepassing. Nek is mooi glad & schuift goed, en de gitaar is helemaal niet zo topzwaar als gevreesd, ze blijft mooi hangen (wel met een ruwe lederen riem, niet met zo'n nylon geval)... Ze speelt als een droom!

Ghostface
29 september 2007, 14:29
Gefeliciteerd, een zeer mooie gitaar. Ik heb vorig jaar eens die G-400 en de Special 2 vergeleken, en die G-400 is gewoon echt een goede gitaar, klonk veel beter, en je kan zo ongelovelijk makkelijk bij de hogere frets komen.
Een zeer goede keus.

Blend
29 september 2007, 14:35
Zet je altijd je gitaren op je nachtkastje?

Mr.Fingers
29 september 2007, 16:15
Zet je altijd je gitaren op je nachtkastje?

Het is beter als een doos Kleenex he ;)

Neenee, maar ik heb maar plaats voor 7 gitaren in m'n rek, en de 8e staat dan in een steun naast m'n bed (m'n kamer is maar 3x3m).

Trouwens, dat is m'n nachtkastje niet, maar m'n kleerkast

jasper159
29 september 2007, 16:23
Het is beter als een doos Kleenex he ;)

Neenee, maar ik heb maar plaats voor 7 gitaren in m'n rek, en de 8e staat dan in een steun naast m'n bed (m'n kamer is maar 3x3m).

Trouwens, dat is m'n nachtkastje niet, maar m'n kleerkast

1 broek, 1 shirt, 1 onderbroek? :chicken:

bass blom
29 september 2007, 16:33
wat een hoop roest op die schroefjes :o

Mr.Fingers
29 september 2007, 16:36
wat een hoop roest op die schroefjes :o

UHU, ook al gemerkt. Waarschijnlijk van overmatige zweethandjes, ze draaien nog wel vlotjes rond hoor, roest is oppervlakkig (heb alles eventjes gedemonteerd voor een quick check-up en is goed schoon te maken). Achja, roest, krassen, deuken en biergeur, dat is pure Rock & Roll man! :D

manu
29 september 2007, 16:39
wat een hoop roest op die schroefjes :o

roest,krassen,beschadigingen en gaten...nee man dat hoort...gaan we nog meer
geld voor betalen ook, toch,...even kijken,hoe heete dat ook al weer ....owja,relic :satisfie: ..

nee maar is verder wel een mooie gitaar...

gefeliciteerd

bass blom
29 september 2007, 16:59
ja inc. de roest is het een mooie deal :D

Mr.Fingers
29 september 2007, 20:05
ja inc. de roest is het een mooie deal :D

Ach, ze speelt echt als een zonnetje (AC/DC tot en met), en het heeft me niet teveel pijn gedaan in de portefeuille, dusja, mij hoor je niet sakkeren omdat de schroefjes verroest zijn (SG is van November 1995, en dagelijks gebruikt)